allang meegedaan. vandaar dat ik teruggekomen benquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:25 schreef PeRi het volgende:
Doe je mee aan de prijsvraag?
aan lush?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:35 schreef Skaai het volgende:
Vandaag trouwens 100 euro uit gegeven. Lekker hoor, zelf geld verdienen, maar ik geef 't zo snel uit
Das toch niet zo moeilijkquote:
Als jij naar Rome gaat en ik vind Sexy lekker (even PeRi's mail afwachten) wil jij dan een fles voor mee menemen?quote:
Ja natuurlijk! Ik ga wel vliegen dus ik zit wel aan een max. bagagegewichtquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:16 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Als jij naar Rome gaat en ik vind Sexy lekker (even PeRi's mail afwachten) wil jij dan een fles voor mee menemen?
Lief van je!quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Ik ga wel vliegen dus ik zit wel aan een max. bagagegewicht.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:26 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Lief van je!En 5 flessen is wel genoeg hoor
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:03 schreef Kyara het volgende:
XcUZ_Me:
Neem ook een stuk Semivuoi mee. Heb me er net weer mee gewassen en hij is echt superlekker!
Ik ook, over 4 weken alquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:47 schreef Marloes het volgende:
Ik ga naar Berlijn, daar zitten als ik me niet vergis 4!! lush winkels
even een recent lijstje gemaaktquote:huidverzorging
lemony flutter
karma kream
maks of magnaminty
ocean salt
coalface*
angels on bare skin*
aqua marina
baby face
imperialis
dream cream
schnuggle*
tea tree water
zeep
figs and leaves
demon in the dark (liefhebbers voor deze?)
i should coco
miranda*
rockstar
milky bar*
honey i washed the kids
ooh lala*
persoonlijk
flying fox temple balm
karma poeder
candy fluff
karma parfum
pied de pepepr
fair trade foot lotion
bad & douche
the olive branch
sonic death monkey
flying fox shower gel
slammer
freeze
narcotick frozen*
vers
Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker*
Brazened Honey Bio Fresh Masker*
haarverzorging
big*
hybrid bar
godiva bar
ultimate hine
new
karma komba bar
trichomania*
cool aulin
hsuan wen hua* (aan wie zou ik die sturen?)
massage bars
sleepy head*
wiccy magic muscles
iriscedent glitterbug*
cosmic dreamcatcher
absolution*
Sandstone. Ik had een adreslabel op de achterkant van de envelop geplakt.quote:Door ymme op dinsdag 27 september 2005 @ 14:13
Wat had je mij gestuurd dan?
Zou je voor mij Semivuoi willen meenemen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit net een beetje op de Italiaanse site te neuzen (
Tuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 08:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het nog niet heaven... Het hangt een beetje van m'n financien af.
Vind je het goed als ik nog even Maeghan's reactie afwacht? Ik heb haar net een proefje aangeboden, vind ik het niet zo netjes om meteen daarna de cream aan iemand anders weg te geven/ruilen/whatever.
Nee, sorry niets gehadquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sandstone. Ik had een adreslabel op de achterkant van de envelop geplakt.
niemand zeg hoi terugquote:Op woensdag 28 september 2005 08:10 schreef FlyingFox het volgende:
Hallo muren.
Oh doe maar gewoon met Heaven7 hoor als zij 'm graag wil. Maakt mij echt niet uit.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het nog niet heaven... Het hangt een beetje van m'n financien af.
Vind je het goed als ik nog even Maeghan's reactie afwacht? Ik heb haar net een proefje aangeboden, vind ik het niet zo netjes om meteen daarna de cream aan iemand anders weg te geven/ruilen/whatever.
als je dingen via de site bestelt, kan je bij de opmerkingen erom vragenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:19 schreef sararaats het volgende:
zijn jullie echt verslaafd aan Lush?
ik word in stilte ook verslaafd. ik ga misschien wat proefmonstertjes vragen.
kan dat ook via de site of moet ik dan een winkel binnenspringen?
Dat is idd jammer. Daar heb ik gelukkig geen last van. Het hangt gewoon net als normaal..quote:Op woensdag 28 september 2005 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
American Cream is ook erg lekker, maar ik krijg er zulk slap haar vanHet hangt echt als een dweil om m'n hoofd.. en dan kan het nog zo mooi glanzen en zacht zijn, dat is dan gewoon jammer.
Weet je, die shampoo versie van jou bevat wel vervelende granen zegquote:Op woensdag 28 september 2005 08:04 schreef FlyingFox het volgende:
Hallo.
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet je, die shampoo versie van jou bevat wel vervelende granen zeg
Mijn doucheputje ligt telkens vol!
Ohja, en ik ga 6 oktober inslaan
In droog haar, ruikt het ook nog heerlijk hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 15:43 schreef Skaai het volgende:
Ja, hij is echt heerlijk
Als ik 's middags moet werken en ik heb 's ochtends gedouched, dan laat ik mijn haar nat in een staart, want als het nat is blijf je het zo goed ruiken. En dan ruik ik de hele avond Godiva
Deze klinkt ook erg "sexy"quote:Op woensdag 28 september 2005 15:48 schreef Skaai het volgende:
Ik ga vanavond douchen met Sexy / B never too busy
Skin Sin, maakt je huid erg lekker zacht. Maar het is mijn favo niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:55 schreef sararaats het volgende:
ik ga de Skin Sin huidverzorging aanschaffen. ik ben Nivea beu.
ik wil terug een babyvelleke.
Jup, die B never too busy to B beautiful-lijn is hier nog niet te krijgenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:51 schreef ymme het volgende:
[..]
Deze klinkt ook erg "sexy"![]()
Zou deze graag eens proberen.
Deze is overigens alleen te verkrijgen via Engeland of niet?
Helemaal gaafquote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef La_Guiri het volgende:
Ik ga zondag voor een paar dagen naar Berlijn en ga dan voor het eerst naar een Lush winkel![]()
Dat is vreemd. Ik heb het vrijdag op de post gedaan, dus lijkt mij dat het gewoon aangekomen moet zijn.quote:
Na 6 Oktober kan ik je mededelen hoe het er in Den Bosch uitziet.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Skaai het volgende:
Ik ben 'maar' in drie filialen geweest, qua oppervlakte zijn ze bijna even groot.
Kalverstraat is best krap, maar dat is verveeld over 2 /3 verhogingen. Die in de Leidsestraat is een lange smalle shop, erg overzichtelijk. Haarlem kan ik me eigenlijk niet zo goed meer herrineren
Is vast iemand anders die weet hoe Den Bosch en Maastricht eruit zien.
Ik heb nog niets gehadquote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Ik heb het vrijdag op de post gedaan, dus lijkt mij dat het gewoon aangekomen moet zijn.
Ik hoop het maar. Zijn onze envelopjes al onderweg?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:21 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehad![]()
Maar ja, dat kan gebeuren. Het kan altijd nog komen. De TPG is wel vaker te laat![]()
Sorry, helaas niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Zijn onze envelopjes al onderweg?![]()
potverdikkeme, hoera!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef Nugget het volgende:
Mirjam! Goed nieuws! De demon is binnen!!! Er zat een plakkertje op de envelop dat er een verkeerde postcode gebruikt is. Postcode is doorgestreept, weet niet precies wat er onder stond. Maar hij is er! En hij ruikt heerlijk! Dankjewel!
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:28 schreef PeRi het volgende:
Den Bosch is net zo groot als in Haarlem en Amsterdam. Door de foto's van Lotje11 en Yasmine van de vipavond uit Maastricht toen, is het daar ook net zo groot denk ik. Ik weet bijna zeker dat de Lush in het buitenland ook net zo groot zijn - als ik denk aan Berlijn en de foto's van Funnie uit Oberhausen. (Dusseldorf & Praag)
Mijn zaad in uw doucheputje, zulks een schunnige gedachte.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet je, die shampoo versie van jou bevat wel vervelende granen zeg
Mijn doucheputje ligt telkens vol!
Ohja, en ik ga 6 oktober inslaan
Ruiken mag, tegen een kleine vergoeding, uiteraard.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:40 schreef ymme het volgende:
Ymme, houdt van de geur van flying fox
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ruiken mag, tegen een kleine vergoeding, uiteraard.
You addict.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef PeRi het volgende:
Vergoeding bij mij in te leveren dus, in Lush producten.![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef PeRi het volgende:
Vergoeding bij mij in te leveren dus, in Lush producten.![]()
Ja maar, dan ga ik nasaal vreemd.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef ymme het volgende:
[..]
Dan wil ik wel de echte levende flying fox ruiken![]()
Wat leuk gedaan Nuggetquote:Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef Nugget het volgende:
Zo, heb mijn lush verzameling maar eens op de foto gezet.
Hier kun je met je muis over de foto heen gaan om te lezen wat het allemaal is: klik
[afbeelding]
Mooie verzameling hoor..quote:Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef Nugget het volgende:
Zo, heb mijn lush verzameling maar eens op de foto gezet.
Hier kun je met je muis over de foto heen gaan om te lezen wat het allemaal is: klik
[afbeelding]
Dubbele prijsquote:Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef ymme het volgende:
[..]
Dan wil ik wel de echte levende flying fox ruiken![]()
Oh nee. Nee dat kan niet tegen Peri...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ja maar, dan ga ik nasaal vreemd.
JAquote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef imago het volgende:
Hé PeRi, ruikt Flying Fox echt precies hetzelfde als Godiva? De douchegel dan hè, niet die vent van jeWant ik vind Flying Fox in de winkel nooit lekker, maar Godiva is super, dus misschien moet ik me dan toch ook eens aan zo'n flesje FF wagen..
Dat vraag ik me ook af! Ik heb in de winkel aan FF gesnuffeld maar heb hem weer terug gezet. Terwijl ik Godiva echt ge-wel-dig vind!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef imago het volgende:
Hé PeRi, ruikt Flying Fox echt precies hetzelfde als Godiva? De douchegel dan hè, niet die vent van jeWant ik vind Flying Fox in de winkel nooit lekker, maar Godiva is super, dus misschien moet ik me dan toch ook eens aan zo'n flesje FF wagen..
De geur is in alle opzichten hetzelfde. De douchegel ruikt wel net iets sterker vind ik, maar dat is misschien omdat ik altijd die hele fles heel lang onder mn neus houd als ik eraan ruikquote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef imago het volgende:
Heel veel Godivia en flying foxquote:Op woensdag 28 september 2005 19:07 schreef Nugget het volgende:
Haha, oké dan. Klein flesje FF op het boodschappenlijstje it is. Morgen naar Den Bosch
Iemand nog dringend iets nodig?
Je haarquote:Op woensdag 28 september 2005 19:20 schreef Skaai het volgende:
Sexy is niet 'lekker'
Hij is geweldig, fantastisch, overweldigend en heerlijk.
Ik heb mijn haar er ook mee gewassen en hmm ik wil meer![]()
Oh.... idd Het is Godiva en niet GodivIa.. hihiquote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Skaai het volgende:
Je bent fan van Godiva maar je typt het nog fout ook!
Ymme toch
Maar ik had mijn haar eerst gewassen met Godiva, en daarna met Veganese. Die is ook heerlijk, maar nu rook alles dus naar Veganese. En omdat ik Sexy zo lekker vind heb ik mijn haar daarna ermee gewassen. Morgen is Godiva weer aan de beurt.
Idd, net of je een moord gepleegd hebt, in je badquote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Nugget het volgende:
Jee, ik vind de Hot Java bruisbal wel heel stoer, als ik zo een foto zie ik die ik vond:
[afbeelding]
Knalrood water! Wat stoer!
Ik kan er niks aan doen, maar dit was het eerste waar ik aan moest denken:quote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Nugget het volgende:
Jee, ik vind de Hot Java bruisbal wel heel stoer, als ik zo een foto zie ik die ik vond:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar dit was het eerste waar ik aan moest denken:
Zwemmen tijdens menstruatie zonder tampon?
![]()
Hahahahaha! Ik vind hem bij nader inzien toch ook wat ranzig/eng. Mijn vriend schrikt zich dood als ie de badkamer in komt en ik lig in knalrood waterquote:Op woensdag 28 september 2005 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar dit was het eerste waar ik aan moest denken:
Zwemmen tijdens menstruatie zonder tampon?
![]()
Het heeft iets lugubers inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef Nugget het volgende:
[..]
Hahahahaha! Ik vind hem bij nader inzien toch ook wat ranzig/eng. Mijn vriend schrikt zich dood als ie de badkamer in komt en ik lig in knalrood water![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Nugget het volgende:
[afbeelding]
We moeten ook ff bedenken hoe we het doen met verzenden... Want het past no way door de brievenbus... Kom je wel eens in Rotterdam? Dan zou je het af kunnen halen!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:46 schreef heaven7 het volgende:
XcUZ_Me, ik heb werkelijk geen ideeIs er iets wat je zou willen hebben of proberen?
ik zie het al helemaal voor me.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef Nugget het volgende:
[..]
Hahahahaha! Ik vind hem bij nader inzien toch ook wat ranzig/eng. Mijn vriend schrikt zich dood als ie de badkamer in komt en ik lig in knalrood water![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me.
lekker badderen in je bad met bruisbal, vriendje roepen, en als hij binnenkomt, levenloos blijven liggen..![]()
Ik ga wel maar ga hooguit 1 dingetje kopenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grote twijfel of ik wel komHeb net de OZB-aanslag binnen
. Leuke verrassing was dat en nog rijkelijk laat ook, bedankt gemeente Rotterdam
.
Dat kan ik niet daar...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik ga wel maar ga hooguit 1 dingetje kopenOok geldgebrek
Dat soort dingen hou ik me ook altijd voor. Tevergeefsquote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef heaven7 het volgende:
[..]
ik ging laatst voor een shampootje en een stukje zeep, en kwam met bijna 70 euro aan zooi terug..quote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Niet toevallig de Gorgeous gekocht?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ging laatst voor een shampootje en een stukje zeep, en kwam met bijna 70 euro aan zooi terug..
is wel eng hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Nugget het volgende:
[afbeelding]
nee, dat vind ik toch echt te duurquote:Op woensdag 28 september 2005 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet toevallig de Gorgeous gekocht?![]()
't Is toch puistencrèmequote:Op woensdag 28 september 2005 20:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, dat vind ik toch echt te duur
Heb die van jou ook! Vind vooral die icecream erg lekker. En die van jou lijken inderdaad net hele zachte stukjes zeep. Grappig hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:24 schreef morgaine21 het volgende:
@debby
Ik heb jouw buttercreams binnen. Ik rook het al toen ik naar de brievenbussen toe liep, het hele halletje rook erna
Het verbaasd me wel dat die van jouw zo zacht zijn, die van mij zijn gewoon blokjes.
Voor die heavenly bodies, t lijkt wel een klodder modder in een zakje
Ik ben dus niet de enige! Mijn potje is ook voor ¾ leeg, en al die tijd gewoon puistjes gehad, anders dan voor ik Aquamarina gebruikte. Dus dat wordt geen nieuwe aankoop meer. Iemand een idee wat ik dan uit kan proberen? Fresh Farmacy doet ook niks voor me.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn huid vindt de Aquamarina niet lief... Bestaande pukkeltjes worden vuriger en er ontstaan nieuwe... Niet geschikt voor mijn huidje dus. Wie kan ik er wel blij mee maken?
Herbalism!!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige! Mijn potje is ook voor ¾ leeg, en al die tijd gewoon puistjes gehad, anders dan voor ik Aquamarina gebruikte. Dus dat wordt geen nieuwe aankoop meer. Iemand een idee wat ik dan uit kan proberen? Fresh Farmacy doet ook niks voor me.
Echt? Even wat info opzoeken dan...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Herbalism!!! Heel zacht, heel fijn!!
Klinkt goed. Zou ik dat kunnen combineren met Imperialis?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Echt? Even wat info opzoeken dan...![]()
Jazeker, dat doe ik ookquote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zou ik dat kunnen combineren met Imperialis?
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:02 schreef lotje11 het volgende:
Die hot java is echt nowhere near zo rood bij mij in bad he! Was een beetje oranje achtig, maar daar hield het ook mee op
Oh wil je dat echt doen?? Wat lief! Maar ik vrees dat ik niet iets terug heb voor je...noem es wat dingen waar je geinteresseerd in bent? Wie weet heb ik het welquote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shirley, als je wilt kan ik een klein proefje voor je maken, zodat je het een paar keer kan proberen? Maar niet teveel, want ben zuunig op m'n Herbalism.
Ik ga half oktober op vakantie en ben eind oktober terug. Als je voor die tijd je geld wil moet je me het even zeggen. Anders regelen we het als ik terug ben. Echt super bedankt...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Sinkwanee: Ja hoor, dat wil ik best, ik wil alleen de financiele kant vlak van te voren regelen en aangezien ik pas 05-11 wegga, komt dan nog wel. Ik geef wel een gil, of help me anders even herinneren. Dat geldt ook voor de anderen trouwens
Probeer King of Skin eensquote:Op woensdag 28 september 2005 15:55 schreef sararaats het volgende:
ik ga de Skin Sin huidverzorging aanschaffen. ik ben Nivea beu.
ik wil terug een babyvelleke.
Sorry, ik ga rechtstreeks vanuit mijn werk in Sliedrecht....quote:Op woensdag 28 september 2005 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat kan ik niet daar...En ik zit met de treinreis.. Heb geen OV meer. Tja, als er Rotterdamse Lushies met de auto gaan, houd ik me aanbevolen natuurlijk!
Hahaha je hoeft er echt niet voor te betalen hoor! Doe niet zo gekquote:Op woensdag 28 september 2005 23:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh wil je dat echt doen?? Wat lief! Maar ik vrees dat ik niet iets terug heb voor je...noem es wat dingen waar je geinteresseerd in bent? Wie weet heb ik het welDesnoods betaal ik wel dan hoor.
Maar je gaat wel met de auto?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:34 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Sorry, ik ga rechtstreeks vanuit mijn werk in Sliedrecht....
Flying fox, uitstekend plan van jequote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef Nugget het volgende:
Ok, let op! Ik vertrek over een half uurtje naar Den Bosch en ben van plan daar 1) Figs and Leaves en 2) een klein potje Flying Fox te gaan kopen.
Twee dingen dus. Twee.
Kijken met wat ik terugkom.
Figs and leaves is ook geen foute keuze hoor! Heerlijk zachtquote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef Nugget het volgende:
Ok, let op! Ik vertrek over een half uurtje naar Den Bosch en ben van plan daar 1) Figs and Leaves en 2) een klein potje Flying Fox te gaan kopen.
Twee dingen dus. Twee.
Best zonde van het feit 'Jelly'quote:Op donderdag 29 september 2005 12:15 schreef Anitra het volgende:
Xcuz-me ik heb in een leeg flesje een flinke bodem jellie gedaan en daar water bij. 1 dag laten staan af en toe schudden en je hebt een douchegel
En dan ruik je het ook beter op de huid
Jellie normaal gebruiken kan gewoon niet, je raakt hem altijd kwijt onder de douchequote:Op donderdag 29 september 2005 12:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Best zonde van het feit 'Jelly'
Maar misschien is die in bad wel heel erg lekker en leuk? Ik had gelezen dat er ook glitter in zat en dat je dan echt een bad vol glitters hebt, klopt dat?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb de black pearl en viooltjeszeep. De zeep is heeeeel lekker de black pearl valt mij tegen. Hij is zo klein.
Oh sorry dan heb ik daar echt overheen gelezen... Het zijn trouwens douchegels, die ik erin gedaan had.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sinkwanee, ik heb het al in het topic gezet dat ik jouw post heb ontvangen, nogmaals bedankt!
Ik heb helaas geen bad, maar ik fixx dat wel even met Vava
Ik heb een washandje gepakt en daar een brokje jellie in gedaan. Werkt ook als je uitgespeeld benquote:Op donderdag 29 september 2005 12:26 schreef Anitra het volgende:
Jellie normaal gebruiken kan gewoon niet, je raakt hem altijd kwijt onder de douche
Alleen een bad zou misschien nog een optie zijn, als hij dan valt dan heb je er iig nog plezier van
Zo, en ik ben weer terug. De Figs and Leaves en de Flying Fox zijn gekocht hoor!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef Nugget het volgende:
Twee dingen dus. Twee.
Douchegels? Wat koel!quote:Op donderdag 29 september 2005 16:15 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Oh sorry dan heb ik daar echt overheen gelezen... Het zijn trouwens douchegels, die ik erin gedaan had.
Neequote:Op donderdag 29 september 2005 17:05 schreef PeRi het volgende:
H7, de Godiva en Temptation zijn binnen! Heb je mijnes al ontvangen?
Ben jij een kloontjequote:Op donderdag 29 september 2005 18:37 schreef yAm_sAn_ het volgende:
door het enthousiasme van dit forum, een honey farm cadea besteld via inet voor vriendin ..
ze zit nu heel blij op de bank aan allemaal honing zeepjes te ruiken (straks douchen) .. ik weet niet precies wat er inzit, maar blijkbaar werkt het
thanks iig =)
nee hoor, gewoon iemand die weinig post, maar veel rondstruint =)quote:Op donderdag 29 september 2005 18:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Ben jij een kloontje
Gewoon een vraagje hoor
Je hebt mail!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha je hoeft er echt niet voor te betalen hoor! Doe niet zo gek. Mail je adres maar even naar me en dan stuur ik je wat Herbalism
.
Ik weet niet of je van de zeepjes Alkmaar hebt, of die met de olijven? Die wil ik nl. nog wel graag uitproberen!
(m'n adres staat in m'n profiel!)
De envelop ligt hier ook klaar, morgen stuur ik em op. Als ik een auto had gehad, had ik het even persoonlijk in de brievenbus komen stoppen, maar via de post is ook niks mis mee. Hopelijk komt het bij jou wel aan, aangezien Ymme zegt dat ze mijn proefje die vrijdag op de post is gegaan, nog niet ontvangen heeft.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
De envelop ligt hier ook klaar, morgen stuur ik em op. Als ik een auto had gehad, had ik het even persoonlijk in de brievenbus komen stoppen, maar via de post is ook niks mis mee. Hopelijk komt het bij jou wel aan, aangezien Ymme zegt dat ze mijn proefje die vrijdag op de post is gegaan, nog niet ontvangen heeft.
U bent top!
Ja, het was ook maar een grapje hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dank u wel!
Ik heb wel een auto voor de deur staan die ik kan gebruiken, maar ja is ook weer zo wat he?
Het zal wel aankomen hoor, tot dusver zijn al mijn Lushverstuurseltjes aangekomen. In ieder geval zal ik niet schromen het te verkondingen in dit topic als de TPG zijn werk heeft gedaan
.
Moet ik dan toch ff in de auto stappen?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, het was ook maar een grapje hoor.
Ik zal ook niet schromen om het hier te melden. Ik kan niet wachten.....
whehehehhehequote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef Nugget het volgende:
[..]
Zo, en ik ben weer terug. De Figs and Leaves en de Flying Fox zijn gekocht hoor!
...
...
Ok vooruit, en nog veel meer. Hier mijn lijstje. Ik kon het echt niet laten. Echt niet. Het was sterker dan ik.
Figs And Leaves
Flying Fox
Dreamtime Temple Balm
Flying Fox Temple Balm
Honey Trap Lip Balm
King of Skin
Hybrid (gratis bij die actie, loopt nog!)
Rockstar
Ik had al eerder vandaag gepost dat 't er nog niet isquote:Op donderdag 29 september 2005 20:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
xcuze me, is de post al zo snel geweest dat mijn flopje al binnen is?
ben net thuisquote:Op donderdag 29 september 2005 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik had al eerder vandaag gepost dat 't er nog niet is
Jouw flop is ook onderweg!
't Is goed hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 20:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ben net thuis [afbeelding]
Nee joh gekkiequote:Op donderdag 29 september 2005 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet ik dan toch ff in de auto stappen?
Nog van de UK order. En Ring of Roses is een buttercream.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:Waar heb je dat vandaan gehaald Kyara?!
Wat is Ring of Roses?
Lekker hoor! Ik vind de buttercream erg prettigquote:Op donderdag 29 september 2005 21:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nog van de UK order. En Ring of Roses is een buttercream.
dag vliegend vosje.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:12 schreef FlyingFox het volgende:
Hallo, zeepaholics.
Neen, maar kroonluchters hangen wel in mij(n school).quote:Op donderdag 29 september 2005 21:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dag vliegend vosje.
hang jij ook wel eens in kroonluchters?
hoe decadent!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:17 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen, maar kroonluchters hangen wel in mij(n school). [afbeelding]
[afbeelding]
Neen, zalm ende krab. Uit zo'n aquarium, dat je ze zelf mag uitkiezen.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hoe decadent!
kaviaar als lucnh i guess?
wauw.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:19 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen, zalm ende krab. Uit zo'n aquarium, dat je ze zelf mag uitkiezen.
Wow, zie ons offtopic gaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wauw.
zie mij jaloers zijn.
het gaat, het gaat.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:28 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wow, zie ons offtopic gaan.
Alles goed verder?
Ik ben er toe in staatquote:Op donderdag 29 september 2005 21:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee joh gekkieIk wacht geduldig af.
Ja, gelijk vanmorgenquote:
Ik ook van jou.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:05 schreef PeRi het volgende:
Sanne!!! Wat ben je toch een ontzettend tof wij!!!!!!!
Sorry girl, maar ik moest echt kokhalzen in de douchequote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn neus was er eerder dan de jouwe, dus jouwes is afwijkend
Ik denk eerder dat het aan jouw neus ligt hoor. Ik vind AOBS en Herbalism ook echt niet te vergelijken. Alleen vind ik AOBS dan weer om van te kokhalzen en vind ik Herbalism neutraal/wel lekker.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, dan snap ik echt niet wat je zo vies vindt aan HerbalismIk vind 'm echt vergelijkbaar met AOBS!
Maar goed, jouw neus zit anders in mekaar blijkbaar
Ik ga inderdaad vanuit Sliedrecht, maar ik ga eerst langs een andere vriendin en daar eten en haar ophalen.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Sinkwanee: Ging jij nou met de auto vanuit Sliedrecht, de 6e?
Zo ja, zou ik evt. mee kunnen rijden? Alleen als je het niet vervelend zou vinden hoor!!
Dan zou ik eens uit kunnen gaan zoeken hoe ik van R'dam-zuid in Sliedrecht kan komen.
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Douchegels? Wat koel!
Dan ga ik ze heel erg snel gebruiken, dankjewel!
Ga ik volgende keer vanuit S'drecht naar A'dam oid, dan kun je altijd meerijden hoor.quote:
Nou, dat is superlief van jequote:Op vrijdag 30 september 2005 17:39 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Ga ik volgende keer vanuit S'drecht naar A'dam oid, dan kun je altijd meerijden hoor.
Yeahquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
En om je frustraties te botvieren ga je volgende week nu zeker éxtra inslaan he?![]()
quote:
de 6e liggen de kerstspullies wel bij de leidsestraatquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:12 schreef BeingCreative het volgende:
Hoi Lushfans!
Lang geleden dat ik op dit forum heb rondgesnuffeld..
even voor de duidelijkheid...
de kerstproducten liggen volgende week nog NIET in de winkel,
(hou de website in de gaten daarvoor)
dus ik wil niet dat jullie teleurgesteld zijn...
MAAR.. de jellies en buttercreams zijn er al vanaf MAANDAG!!!
Groetjes
(je weet wel, diegene die bij Lush WERKT!)
ja! ligt op tafel!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
MM! Is de Banana dinges binnen?! Je A.D. wel
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:Had je dat nog niet gedaan?! Ik heb jouw envelop echt opengescheurd
.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
heb van 1 tot kwart voor 6 non stop staan zwoegen in de keuken, op paella en tapas voor bijna 40 man, ik was god zo blij dat ik even kon douchen en op een stoel kon neerstorten..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Nou vooruit dan maar
Ik heb er de boodschappen voor uit m'n handen laten vallen
Ik wilde niet nog zo'n Dream Cream akkefietjequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb m uitgepakt, wat een schetig stukje
en zo goed ingepakt ook..!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wilde niet nog zo'n Dream Cream akkefietje
Is het genoeg? Ik heb de helft afgesneden van wat ik nog had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |