Sorry girl, maar ik moest echt kokhalzen in de douchequote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn neus was er eerder dan de jouwe, dus jouwes is afwijkend
Ik denk eerder dat het aan jouw neus ligt hoor. Ik vind AOBS en Herbalism ook echt niet te vergelijken. Alleen vind ik AOBS dan weer om van te kokhalzen en vind ik Herbalism neutraal/wel lekker.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, dan snap ik echt niet wat je zo vies vindt aan HerbalismIk vind 'm echt vergelijkbaar met AOBS!
Maar goed, jouw neus zit anders in mekaar blijkbaar
Ik ga inderdaad vanuit Sliedrecht, maar ik ga eerst langs een andere vriendin en daar eten en haar ophalen.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Sinkwanee: Ging jij nou met de auto vanuit Sliedrecht, de 6e?
Zo ja, zou ik evt. mee kunnen rijden? Alleen als je het niet vervelend zou vinden hoor!!
Dan zou ik eens uit kunnen gaan zoeken hoe ik van R'dam-zuid in Sliedrecht kan komen.
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Douchegels? Wat koel!
Dan ga ik ze heel erg snel gebruiken, dankjewel!
Ga ik volgende keer vanuit S'drecht naar A'dam oid, dan kun je altijd meerijden hoor.quote:
Nou, dat is superlief van jequote:Op vrijdag 30 september 2005 17:39 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Ga ik volgende keer vanuit S'drecht naar A'dam oid, dan kun je altijd meerijden hoor.
Yeahquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
En om je frustraties te botvieren ga je volgende week nu zeker éxtra inslaan he?![]()
quote:
de 6e liggen de kerstspullies wel bij de leidsestraatquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:12 schreef BeingCreative het volgende:
Hoi Lushfans!
Lang geleden dat ik op dit forum heb rondgesnuffeld..
even voor de duidelijkheid...
de kerstproducten liggen volgende week nog NIET in de winkel,
(hou de website in de gaten daarvoor)
dus ik wil niet dat jullie teleurgesteld zijn...
MAAR.. de jellies en buttercreams zijn er al vanaf MAANDAG!!!
Groetjes
(je weet wel, diegene die bij Lush WERKT!)
ja! ligt op tafel!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
MM! Is de Banana dinges binnen?! Je A.D. wel
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:Had je dat nog niet gedaan?! Ik heb jouw envelop echt opengescheurd
.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
heb van 1 tot kwart voor 6 non stop staan zwoegen in de keuken, op paella en tapas voor bijna 40 man, ik was god zo blij dat ik even kon douchen en op een stoel kon neerstorten..
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Nou vooruit dan maar
Ik heb er de boodschappen voor uit m'n handen laten vallen
Ik wilde niet nog zo'n Dream Cream akkefietjequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb m uitgepakt, wat een schetig stukje
en zo goed ingepakt ook..!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wilde niet nog zo'n Dream Cream akkefietje
Is het genoeg? Ik heb de helft afgesneden van wat ik nog had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |