Figs and leaves is ook geen foute keuze hoor! Heerlijk zachtquote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef Nugget het volgende:
Ok, let op! Ik vertrek over een half uurtje naar Den Bosch en ben van plan daar 1) Figs and Leaves en 2) een klein potje Flying Fox te gaan kopen.
Twee dingen dus. Twee.
Kijken met wat ik terugkom.
Best zonde van het feit 'Jelly'quote:Op donderdag 29 september 2005 12:15 schreef Anitra het volgende:
Xcuz-me ik heb in een leeg flesje een flinke bodem jellie gedaan en daar water bij. 1 dag laten staan af en toe schudden en je hebt een douchegel
En dan ruik je het ook beter op de huid
Jellie normaal gebruiken kan gewoon niet, je raakt hem altijd kwijt onder de douchequote:Op donderdag 29 september 2005 12:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Best zonde van het feit 'Jelly'
Maar misschien is die in bad wel heel erg lekker en leuk? Ik had gelezen dat er ook glitter in zat en dat je dan echt een bad vol glitters hebt, klopt dat?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb de black pearl en viooltjeszeep. De zeep is heeeeel lekker de black pearl valt mij tegen. Hij is zo klein.
Oh sorry dan heb ik daar echt overheen gelezen... Het zijn trouwens douchegels, die ik erin gedaan had.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sinkwanee, ik heb het al in het topic gezet dat ik jouw post heb ontvangen, nogmaals bedankt!
Ik heb helaas geen bad, maar ik fixx dat wel even met Vava
Ik heb een washandje gepakt en daar een brokje jellie in gedaan. Werkt ook als je uitgespeeld benquote:Op donderdag 29 september 2005 12:26 schreef Anitra het volgende:
Jellie normaal gebruiken kan gewoon niet, je raakt hem altijd kwijt onder de douche
Alleen een bad zou misschien nog een optie zijn, als hij dan valt dan heb je er iig nog plezier van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |