Zo, en ik ben weer terug. De Figs and Leaves en de Flying Fox zijn gekocht hoor!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef Nugget het volgende:
Ok, let op! Ik vertrek over een half uurtje naar Den Bosch en ben van plan daar 1) Figs and Leaves en 2) een klein potje Flying Fox te gaan kopen.
Twee dingen dus. Twee.
Kijken met wat ik terugkom.
Douchegels? Wat koel!quote:Op donderdag 29 september 2005 16:15 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Oh sorry dan heb ik daar echt overheen gelezen... Het zijn trouwens douchegels, die ik erin gedaan had.
Neequote:Op donderdag 29 september 2005 17:05 schreef PeRi het volgende:
H7, de Godiva en Temptation zijn binnen! Heb je mijnes al ontvangen?
Ben jij een kloontjequote:Op donderdag 29 september 2005 18:37 schreef yAm_sAn_ het volgende:
door het enthousiasme van dit forum, een honey farm cadea besteld via inet voor vriendin ..
ze zit nu heel blij op de bank aan allemaal honing zeepjes te ruiken (straks douchen) .. ik weet niet precies wat er inzit, maar blijkbaar werkt het
thanks iig =)
nee hoor, gewoon iemand die weinig post, maar veel rondstruint =)quote:Op donderdag 29 september 2005 18:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Ben jij een kloontje
Gewoon een vraagje hoor
Je hebt mail!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha je hoeft er echt niet voor te betalen hoor! Doe niet zo gek. Mail je adres maar even naar me en dan stuur ik je wat Herbalism
.
Ik weet niet of je van de zeepjes Alkmaar hebt, of die met de olijven? Die wil ik nl. nog wel graag uitproberen!
(m'n adres staat in m'n profiel!)
De envelop ligt hier ook klaar, morgen stuur ik em op. Als ik een auto had gehad, had ik het even persoonlijk in de brievenbus komen stoppen, maar via de post is ook niks mis mee. Hopelijk komt het bij jou wel aan, aangezien Ymme zegt dat ze mijn proefje die vrijdag op de post is gegaan, nog niet ontvangen heeft.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
De envelop ligt hier ook klaar, morgen stuur ik em op. Als ik een auto had gehad, had ik het even persoonlijk in de brievenbus komen stoppen, maar via de post is ook niks mis mee. Hopelijk komt het bij jou wel aan, aangezien Ymme zegt dat ze mijn proefje die vrijdag op de post is gegaan, nog niet ontvangen heeft.
U bent top!
Ja, het was ook maar een grapje hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dank u wel!
Ik heb wel een auto voor de deur staan die ik kan gebruiken, maar ja is ook weer zo wat he?
Het zal wel aankomen hoor, tot dusver zijn al mijn Lushverstuurseltjes aangekomen. In ieder geval zal ik niet schromen het te verkondingen in dit topic als de TPG zijn werk heeft gedaan
.
Moet ik dan toch ff in de auto stappen?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, het was ook maar een grapje hoor.
Ik zal ook niet schromen om het hier te melden. Ik kan niet wachten.....
whehehehhehequote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef Nugget het volgende:
[..]
Zo, en ik ben weer terug. De Figs and Leaves en de Flying Fox zijn gekocht hoor!
...
...
Ok vooruit, en nog veel meer. Hier mijn lijstje. Ik kon het echt niet laten. Echt niet. Het was sterker dan ik.
Figs And Leaves
Flying Fox
Dreamtime Temple Balm
Flying Fox Temple Balm
Honey Trap Lip Balm
King of Skin
Hybrid (gratis bij die actie, loopt nog!)
Rockstar
Ik had al eerder vandaag gepost dat 't er nog niet isquote:Op donderdag 29 september 2005 20:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
xcuze me, is de post al zo snel geweest dat mijn flopje al binnen is?
ben net thuisquote:Op donderdag 29 september 2005 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik had al eerder vandaag gepost dat 't er nog niet is
Jouw flop is ook onderweg!
't Is goed hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 20:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ben net thuis [afbeelding]
Nee joh gekkiequote:Op donderdag 29 september 2005 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet ik dan toch ff in de auto stappen?
Nog van de UK order. En Ring of Roses is een buttercream.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:Waar heb je dat vandaan gehaald Kyara?!
Wat is Ring of Roses?
Lekker hoor! Ik vind de buttercream erg prettigquote:Op donderdag 29 september 2005 21:09 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nog van de UK order. En Ring of Roses is een buttercream.
dag vliegend vosje.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:12 schreef FlyingFox het volgende:
Hallo, zeepaholics.
Neen, maar kroonluchters hangen wel in mij(n school).quote:Op donderdag 29 september 2005 21:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dag vliegend vosje.
hang jij ook wel eens in kroonluchters?

hoe decadent!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:17 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen, maar kroonluchters hangen wel in mij(n school). [afbeelding]
[afbeelding]
Neen, zalm ende krab. Uit zo'n aquarium, dat je ze zelf mag uitkiezen.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hoe decadent!
kaviaar als lucnh i guess?
wauw.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:19 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen, zalm ende krab. Uit zo'n aquarium, dat je ze zelf mag uitkiezen.
Wow, zie ons offtopic gaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wauw.
zie mij jaloers zijn.
het gaat, het gaat.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:28 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wow, zie ons offtopic gaan.
Alles goed verder?
Ik ben er toe in staatquote:Op donderdag 29 september 2005 21:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee joh gekkieIk wacht geduldig af.
Ja, gelijk vanmorgenquote:
Ik ook van jou.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:05 schreef PeRi het volgende:
Sanne!!! Wat ben je toch een ontzettend tof wij!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |