Herbalism!!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige! Mijn potje is ook voor ¾ leeg, en al die tijd gewoon puistjes gehad, anders dan voor ik Aquamarina gebruikte. Dus dat wordt geen nieuwe aankoop meer. Iemand een idee wat ik dan uit kan proberen? Fresh Farmacy doet ook niks voor me.
Echt? Even wat info opzoeken dan...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Herbalism!!! Heel zacht, heel fijn!!
Klinkt goed. Zou ik dat kunnen combineren met Imperialis?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Echt? Even wat info opzoeken dan...![]()
Jazeker, dat doe ik ookquote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zou ik dat kunnen combineren met Imperialis?
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:02 schreef lotje11 het volgende:
Die hot java is echt nowhere near zo rood bij mij in bad he! Was een beetje oranje achtig, maar daar hield het ook mee op
Oh wil je dat echt doen?? Wat lief! Maar ik vrees dat ik niet iets terug heb voor je...noem es wat dingen waar je geinteresseerd in bent? Wie weet heb ik het welquote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shirley, als je wilt kan ik een klein proefje voor je maken, zodat je het een paar keer kan proberen? Maar niet teveel, want ben zuunig op m'n Herbalism.
Ik ga half oktober op vakantie en ben eind oktober terug. Als je voor die tijd je geld wil moet je me het even zeggen. Anders regelen we het als ik terug ben. Echt super bedankt...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Sinkwanee: Ja hoor, dat wil ik best, ik wil alleen de financiele kant vlak van te voren regelen en aangezien ik pas 05-11 wegga, komt dan nog wel. Ik geef wel een gil, of help me anders even herinneren. Dat geldt ook voor de anderen trouwens
Probeer King of Skin eensquote:Op woensdag 28 september 2005 15:55 schreef sararaats het volgende:
ik ga de Skin Sin huidverzorging aanschaffen. ik ben Nivea beu.
ik wil terug een babyvelleke.
Sorry, ik ga rechtstreeks vanuit mijn werk in Sliedrecht....quote:Op woensdag 28 september 2005 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat kan ik niet daar...En ik zit met de treinreis.. Heb geen OV meer. Tja, als er Rotterdamse Lushies met de auto gaan, houd ik me aanbevolen natuurlijk!
Hahaha je hoeft er echt niet voor te betalen hoor! Doe niet zo gekquote:Op woensdag 28 september 2005 23:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh wil je dat echt doen?? Wat lief! Maar ik vrees dat ik niet iets terug heb voor je...noem es wat dingen waar je geinteresseerd in bent? Wie weet heb ik het welDesnoods betaal ik wel dan hoor.
Maar je gaat wel met de auto?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:34 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Sorry, ik ga rechtstreeks vanuit mijn werk in Sliedrecht....
Flying fox, uitstekend plan van jequote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef Nugget het volgende:
Ok, let op! Ik vertrek over een half uurtje naar Den Bosch en ben van plan daar 1) Figs and Leaves en 2) een klein potje Flying Fox te gaan kopen.
Twee dingen dus. Twee.
Kijken met wat ik terugkom.
Figs and leaves is ook geen foute keuze hoor! Heerlijk zachtquote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef Nugget het volgende:
Ok, let op! Ik vertrek over een half uurtje naar Den Bosch en ben van plan daar 1) Figs and Leaves en 2) een klein potje Flying Fox te gaan kopen.
Twee dingen dus. Twee.
Best zonde van het feit 'Jelly'quote:Op donderdag 29 september 2005 12:15 schreef Anitra het volgende:
Xcuz-me ik heb in een leeg flesje een flinke bodem jellie gedaan en daar water bij. 1 dag laten staan af en toe schudden en je hebt een douchegel
En dan ruik je het ook beter op de huid
Jellie normaal gebruiken kan gewoon niet, je raakt hem altijd kwijt onder de douchequote:Op donderdag 29 september 2005 12:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Best zonde van het feit 'Jelly'
Maar misschien is die in bad wel heel erg lekker en leuk? Ik had gelezen dat er ook glitter in zat en dat je dan echt een bad vol glitters hebt, klopt dat?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb de black pearl en viooltjeszeep. De zeep is heeeeel lekker de black pearl valt mij tegen. Hij is zo klein.
Oh sorry dan heb ik daar echt overheen gelezen... Het zijn trouwens douchegels, die ik erin gedaan had.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sinkwanee, ik heb het al in het topic gezet dat ik jouw post heb ontvangen, nogmaals bedankt!
Ik heb helaas geen bad, maar ik fixx dat wel even met Vava
Ik heb een washandje gepakt en daar een brokje jellie in gedaan. Werkt ook als je uitgespeeld benquote:Op donderdag 29 september 2005 12:26 schreef Anitra het volgende:
Jellie normaal gebruiken kan gewoon niet, je raakt hem altijd kwijt onder de douche
Alleen een bad zou misschien nog een optie zijn, als hij dan valt dan heb je er iig nog plezier van
Zo, en ik ben weer terug. De Figs and Leaves en de Flying Fox zijn gekocht hoor!quote:Op donderdag 29 september 2005 11:24 schreef Nugget het volgende:
Twee dingen dus. Twee.
Douchegels? Wat koel!quote:Op donderdag 29 september 2005 16:15 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Oh sorry dan heb ik daar echt overheen gelezen... Het zijn trouwens douchegels, die ik erin gedaan had.
Neequote:Op donderdag 29 september 2005 17:05 schreef PeRi het volgende:
H7, de Godiva en Temptation zijn binnen! Heb je mijnes al ontvangen?
Ben jij een kloontjequote:Op donderdag 29 september 2005 18:37 schreef yAm_sAn_ het volgende:
door het enthousiasme van dit forum, een honey farm cadea besteld via inet voor vriendin ..
ze zit nu heel blij op de bank aan allemaal honing zeepjes te ruiken (straks douchen) .. ik weet niet precies wat er inzit, maar blijkbaar werkt het
thanks iig =)
nee hoor, gewoon iemand die weinig post, maar veel rondstruint =)quote:Op donderdag 29 september 2005 18:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Ben jij een kloontje
Gewoon een vraagje hoor
Je hebt mail!quote:Op donderdag 29 september 2005 09:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha je hoeft er echt niet voor te betalen hoor! Doe niet zo gek. Mail je adres maar even naar me en dan stuur ik je wat Herbalism
.
Ik weet niet of je van de zeepjes Alkmaar hebt, of die met de olijven? Die wil ik nl. nog wel graag uitproberen!
(m'n adres staat in m'n profiel!)
De envelop ligt hier ook klaar, morgen stuur ik em op. Als ik een auto had gehad, had ik het even persoonlijk in de brievenbus komen stoppen, maar via de post is ook niks mis mee. Hopelijk komt het bij jou wel aan, aangezien Ymme zegt dat ze mijn proefje die vrijdag op de post is gegaan, nog niet ontvangen heeft.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
De envelop ligt hier ook klaar, morgen stuur ik em op. Als ik een auto had gehad, had ik het even persoonlijk in de brievenbus komen stoppen, maar via de post is ook niks mis mee. Hopelijk komt het bij jou wel aan, aangezien Ymme zegt dat ze mijn proefje die vrijdag op de post is gegaan, nog niet ontvangen heeft.
U bent top!
Ja, het was ook maar een grapje hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dank u wel!
Ik heb wel een auto voor de deur staan die ik kan gebruiken, maar ja is ook weer zo wat he?
Het zal wel aankomen hoor, tot dusver zijn al mijn Lushverstuurseltjes aangekomen. In ieder geval zal ik niet schromen het te verkondingen in dit topic als de TPG zijn werk heeft gedaan
.
Moet ik dan toch ff in de auto stappen?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, het was ook maar een grapje hoor.
Ik zal ook niet schromen om het hier te melden. Ik kan niet wachten.....
whehehehhehequote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef Nugget het volgende:
[..]
Zo, en ik ben weer terug. De Figs and Leaves en de Flying Fox zijn gekocht hoor!
...
...
Ok vooruit, en nog veel meer. Hier mijn lijstje. Ik kon het echt niet laten. Echt niet. Het was sterker dan ik.
Figs And Leaves
Flying Fox
Dreamtime Temple Balm
Flying Fox Temple Balm
Honey Trap Lip Balm
King of Skin
Hybrid (gratis bij die actie, loopt nog!)
Rockstar
Ik had al eerder vandaag gepost dat 't er nog niet isquote:Op donderdag 29 september 2005 20:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
xcuze me, is de post al zo snel geweest dat mijn flopje al binnen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |