Jup, die B never too busy to B beautiful-lijn is hier nog niet te krijgenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:51 schreef ymme het volgende:
[..]
Deze klinkt ook erg "sexy"![]()
Zou deze graag eens proberen.
Deze is overigens alleen te verkrijgen via Engeland of niet?
Helemaal gaafquote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef La_Guiri het volgende:
Ik ga zondag voor een paar dagen naar Berlijn en ga dan voor het eerst naar een Lush winkel![]()
Dat is vreemd. Ik heb het vrijdag op de post gedaan, dus lijkt mij dat het gewoon aangekomen moet zijn.quote:
Na 6 Oktober kan ik je mededelen hoe het er in Den Bosch uitziet.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Skaai het volgende:
Ik ben 'maar' in drie filialen geweest, qua oppervlakte zijn ze bijna even groot.
Kalverstraat is best krap, maar dat is verveeld over 2 /3 verhogingen. Die in de Leidsestraat is een lange smalle shop, erg overzichtelijk. Haarlem kan ik me eigenlijk niet zo goed meer herrineren
Is vast iemand anders die weet hoe Den Bosch en Maastricht eruit zien.
Ik heb nog niets gehadquote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Ik heb het vrijdag op de post gedaan, dus lijkt mij dat het gewoon aangekomen moet zijn.
Ik hoop het maar. Zijn onze envelopjes al onderweg?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:21 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehad![]()
Maar ja, dat kan gebeuren. Het kan altijd nog komen. De TPG is wel vaker te laat![]()
Sorry, helaas niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Zijn onze envelopjes al onderweg?![]()
potverdikkeme, hoera!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef Nugget het volgende:
Mirjam! Goed nieuws! De demon is binnen!!! Er zat een plakkertje op de envelop dat er een verkeerde postcode gebruikt is. Postcode is doorgestreept, weet niet precies wat er onder stond. Maar hij is er! En hij ruikt heerlijk! Dankjewel!
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:28 schreef PeRi het volgende:
Den Bosch is net zo groot als in Haarlem en Amsterdam. Door de foto's van Lotje11 en Yasmine van de vipavond uit Maastricht toen, is het daar ook net zo groot denk ik. Ik weet bijna zeker dat de Lush in het buitenland ook net zo groot zijn - als ik denk aan Berlijn en de foto's van Funnie uit Oberhausen. (Dusseldorf & Praag)
Mijn zaad in uw doucheputje, zulks een schunnige gedachte.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet je, die shampoo versie van jou bevat wel vervelende granen zeg
Mijn doucheputje ligt telkens vol!
Ohja, en ik ga 6 oktober inslaan
Ruiken mag, tegen een kleine vergoeding, uiteraard.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:40 schreef ymme het volgende:
Ymme, houdt van de geur van flying fox
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ruiken mag, tegen een kleine vergoeding, uiteraard.
You addict.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef PeRi het volgende:
Vergoeding bij mij in te leveren dus, in Lush producten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |