Jup, die B never too busy to B beautiful-lijn is hier nog niet te krijgenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:51 schreef ymme het volgende:
[..]
Deze klinkt ook erg "sexy"![]()
Zou deze graag eens proberen.
Deze is overigens alleen te verkrijgen via Engeland of niet?
Helemaal gaafquote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef La_Guiri het volgende:
Ik ga zondag voor een paar dagen naar Berlijn en ga dan voor het eerst naar een Lush winkel![]()
Dat is vreemd. Ik heb het vrijdag op de post gedaan, dus lijkt mij dat het gewoon aangekomen moet zijn.quote:
Na 6 Oktober kan ik je mededelen hoe het er in Den Bosch uitziet.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Skaai het volgende:
Ik ben 'maar' in drie filialen geweest, qua oppervlakte zijn ze bijna even groot.
Kalverstraat is best krap, maar dat is verveeld over 2 /3 verhogingen. Die in de Leidsestraat is een lange smalle shop, erg overzichtelijk. Haarlem kan ik me eigenlijk niet zo goed meer herrineren
Is vast iemand anders die weet hoe Den Bosch en Maastricht eruit zien.
Ik heb nog niets gehadquote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Ik heb het vrijdag op de post gedaan, dus lijkt mij dat het gewoon aangekomen moet zijn.
Ik hoop het maar. Zijn onze envelopjes al onderweg?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:21 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehad![]()
Maar ja, dat kan gebeuren. Het kan altijd nog komen. De TPG is wel vaker te laat![]()
Sorry, helaas niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Zijn onze envelopjes al onderweg?![]()
potverdikkeme, hoera!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef Nugget het volgende:
Mirjam! Goed nieuws! De demon is binnen!!! Er zat een plakkertje op de envelop dat er een verkeerde postcode gebruikt is. Postcode is doorgestreept, weet niet precies wat er onder stond. Maar hij is er! En hij ruikt heerlijk! Dankjewel!
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:28 schreef PeRi het volgende:
Den Bosch is net zo groot als in Haarlem en Amsterdam. Door de foto's van Lotje11 en Yasmine van de vipavond uit Maastricht toen, is het daar ook net zo groot denk ik. Ik weet bijna zeker dat de Lush in het buitenland ook net zo groot zijn - als ik denk aan Berlijn en de foto's van Funnie uit Oberhausen. (Dusseldorf & Praag)
Mijn zaad in uw doucheputje, zulks een schunnige gedachte.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet je, die shampoo versie van jou bevat wel vervelende granen zeg
Mijn doucheputje ligt telkens vol!
Ohja, en ik ga 6 oktober inslaan
Ruiken mag, tegen een kleine vergoeding, uiteraard.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:40 schreef ymme het volgende:
Ymme, houdt van de geur van flying fox
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ruiken mag, tegen een kleine vergoeding, uiteraard.
You addict.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef PeRi het volgende:
Vergoeding bij mij in te leveren dus, in Lush producten.![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef PeRi het volgende:
Vergoeding bij mij in te leveren dus, in Lush producten.![]()
Ja maar, dan ga ik nasaal vreemd.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef ymme het volgende:
[..]
Dan wil ik wel de echte levende flying fox ruiken![]()
Wat leuk gedaan Nuggetquote:Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef Nugget het volgende:
Zo, heb mijn lush verzameling maar eens op de foto gezet.
Hier kun je met je muis over de foto heen gaan om te lezen wat het allemaal is: klik
[afbeelding]
Mooie verzameling hoor..quote:Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef Nugget het volgende:
Zo, heb mijn lush verzameling maar eens op de foto gezet.
Hier kun je met je muis over de foto heen gaan om te lezen wat het allemaal is: klik
[afbeelding]
Dubbele prijsquote:Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef ymme het volgende:
[..]
Dan wil ik wel de echte levende flying fox ruiken![]()
Oh nee. Nee dat kan niet tegen Peri...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ja maar, dan ga ik nasaal vreemd.
JAquote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef imago het volgende:
Hé PeRi, ruikt Flying Fox echt precies hetzelfde als Godiva? De douchegel dan hè, niet die vent van jeWant ik vind Flying Fox in de winkel nooit lekker, maar Godiva is super, dus misschien moet ik me dan toch ook eens aan zo'n flesje FF wagen..
Dat vraag ik me ook af! Ik heb in de winkel aan FF gesnuffeld maar heb hem weer terug gezet. Terwijl ik Godiva echt ge-wel-dig vind!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef imago het volgende:
Hé PeRi, ruikt Flying Fox echt precies hetzelfde als Godiva? De douchegel dan hè, niet die vent van jeWant ik vind Flying Fox in de winkel nooit lekker, maar Godiva is super, dus misschien moet ik me dan toch ook eens aan zo'n flesje FF wagen..
De geur is in alle opzichten hetzelfde. De douchegel ruikt wel net iets sterker vind ik, maar dat is misschien omdat ik altijd die hele fles heel lang onder mn neus houd als ik eraan ruikquote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef imago het volgende:
Heel veel Godivia en flying foxquote:Op woensdag 28 september 2005 19:07 schreef Nugget het volgende:
Haha, oké dan. Klein flesje FF op het boodschappenlijstje it is. Morgen naar Den Bosch
Iemand nog dringend iets nodig?
Je haarquote:Op woensdag 28 september 2005 19:20 schreef Skaai het volgende:
Sexy is niet 'lekker'
Hij is geweldig, fantastisch, overweldigend en heerlijk.
Ik heb mijn haar er ook mee gewassen en hmm ik wil meer![]()
Oh.... idd Het is Godiva en niet GodivIa.. hihiquote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Skaai het volgende:
Je bent fan van Godiva maar je typt het nog fout ook!
Ymme toch
Maar ik had mijn haar eerst gewassen met Godiva, en daarna met Veganese. Die is ook heerlijk, maar nu rook alles dus naar Veganese. En omdat ik Sexy zo lekker vind heb ik mijn haar daarna ermee gewassen. Morgen is Godiva weer aan de beurt.
Idd, net of je een moord gepleegd hebt, in je badquote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Nugget het volgende:
Jee, ik vind de Hot Java bruisbal wel heel stoer, als ik zo een foto zie ik die ik vond:
[afbeelding]
Knalrood water! Wat stoer!
Ik kan er niks aan doen, maar dit was het eerste waar ik aan moest denken:quote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Nugget het volgende:
Jee, ik vind de Hot Java bruisbal wel heel stoer, als ik zo een foto zie ik die ik vond:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar dit was het eerste waar ik aan moest denken:
Zwemmen tijdens menstruatie zonder tampon?
![]()
Hahahahaha! Ik vind hem bij nader inzien toch ook wat ranzig/eng. Mijn vriend schrikt zich dood als ie de badkamer in komt en ik lig in knalrood waterquote:Op woensdag 28 september 2005 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar dit was het eerste waar ik aan moest denken:
Zwemmen tijdens menstruatie zonder tampon?
![]()
Het heeft iets lugubers inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef Nugget het volgende:
[..]
Hahahahaha! Ik vind hem bij nader inzien toch ook wat ranzig/eng. Mijn vriend schrikt zich dood als ie de badkamer in komt en ik lig in knalrood water![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Nugget het volgende:
[afbeelding]
We moeten ook ff bedenken hoe we het doen met verzenden... Want het past no way door de brievenbus... Kom je wel eens in Rotterdam? Dan zou je het af kunnen halen!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:46 schreef heaven7 het volgende:
XcUZ_Me, ik heb werkelijk geen ideeIs er iets wat je zou willen hebben of proberen?
ik zie het al helemaal voor me.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef Nugget het volgende:
[..]
Hahahahaha! Ik vind hem bij nader inzien toch ook wat ranzig/eng. Mijn vriend schrikt zich dood als ie de badkamer in komt en ik lig in knalrood water![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me.
lekker badderen in je bad met bruisbal, vriendje roepen, en als hij binnenkomt, levenloos blijven liggen..![]()
Ik ga wel maar ga hooguit 1 dingetje kopenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grote twijfel of ik wel komHeb net de OZB-aanslag binnen
. Leuke verrassing was dat en nog rijkelijk laat ook, bedankt gemeente Rotterdam
.
Dat kan ik niet daar...quote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik ga wel maar ga hooguit 1 dingetje kopenOok geldgebrek
Dat soort dingen hou ik me ook altijd voor. Tevergeefsquote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef heaven7 het volgende:
[..]
ik ging laatst voor een shampootje en een stukje zeep, en kwam met bijna 70 euro aan zooi terug..quote:Op woensdag 28 september 2005 20:11 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Niet toevallig de Gorgeous gekocht?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ging laatst voor een shampootje en een stukje zeep, en kwam met bijna 70 euro aan zooi terug..
is wel eng hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:27 schreef Nugget het volgende:
[afbeelding]
nee, dat vind ik toch echt te duurquote:Op woensdag 28 september 2005 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet toevallig de Gorgeous gekocht?![]()
't Is toch puistencrèmequote:Op woensdag 28 september 2005 20:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, dat vind ik toch echt te duur
Heb die van jou ook! Vind vooral die icecream erg lekker. En die van jou lijken inderdaad net hele zachte stukjes zeep. Grappig hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:24 schreef morgaine21 het volgende:
@debby
Ik heb jouw buttercreams binnen. Ik rook het al toen ik naar de brievenbussen toe liep, het hele halletje rook erna
Het verbaasd me wel dat die van jouw zo zacht zijn, die van mij zijn gewoon blokjes.
Voor die heavenly bodies, t lijkt wel een klodder modder in een zakje
Ik ben dus niet de enige! Mijn potje is ook voor ¾ leeg, en al die tijd gewoon puistjes gehad, anders dan voor ik Aquamarina gebruikte. Dus dat wordt geen nieuwe aankoop meer. Iemand een idee wat ik dan uit kan proberen? Fresh Farmacy doet ook niks voor me.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn huid vindt de Aquamarina niet lief... Bestaande pukkeltjes worden vuriger en er ontstaan nieuwe... Niet geschikt voor mijn huidje dus. Wie kan ik er wel blij mee maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |