quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
quote:Matt Slater (74566595)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Foekje
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Ik geef wiskunde bijlesquote:
Vind het interessanter dat er een nieuw iemand komt posten, dus vertel eens wat meerquote:
quote:
Geen interesse, ik wil geen Amerikanenquote:Op maandag 12 september 2005 20:01 schreef foetre het volgende:
in navolging op hives mischien ook interessant voor iemand?staat nu voor 20.000 nog een uur te gaan.
[..]
lol selectieve beleid =pquote:Op maandag 12 september 2005 21:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Geen interesse, ik wil geen Amerikanen
och wat is selectief? Ik wil alleen geen Fransen, Duitsers en Amerikanen in mijn selectie.quote:
nu de ander nog. Wat is een redelijke prijs?quote:Je hebt een speler verkocht en 37 325 ¤ ontvangen.
Transfervergelijking geeft gemiddeld 143k aan. Kan ik dit aanhouden? Moet ik hoger? Lager misschien?quote:Danny Blackwell (56656013) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Nationaliteit: Canada
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 1 128 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Proberen om iets hoger te zitten natuurlijk. Wie weet biedt er een gek voor. Lukt het je dan niet om em te verkopen, kan je de prijs altijd nog omlaag doenquote:Op maandag 12 september 2005 21:38 schreef Oldbie het volgende:
Toch één van de twee verkocht
[..]
nu de ander nog. Wat is een redelijke prijs?
[..]
Transfervergelijking geeft gemiddeld 143k aan. Kan ik dit aanhouden? Moet ik hoger? Lager misschien?
Hij komt net al van de lijst. Stond voor 190k. Dat omdat hij gisteren nog een jaartje jonger was. Toen gaf tranfsfervergelijking gemiddeld 206k aan.quote:Op maandag 12 september 2005 21:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Proberen om iets hoger te zitten natuurlijk. Wie weet biedt er een gek voor. Lukt het je dan niet om em te verkopen, kan je de prijs altijd nog omlaag doen
ik herken het probleem. Ik heb het zelf namelijk ook geprobeerd met een speler van mij, maar dat is ook mislukt. Maar je kan em er toch altijd op proberen te zetten voor 160k of zo?quote:Op maandag 12 september 2005 21:44 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hij komt net al van de lijst. Stond voor 190k. Dat omdat hij gisteren nog een jaartje jonger was. Toen gaf tranfsfervergelijking gemiddeld 206k aan.
Mislukt
ik vind dit wel een KOEI Award nominatie eigenlijkquote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef Oldbie het volgende:
Ik lekker rondkijken op de transfermarkt, zie ik een aardige speler, deadline verloopt om 22:03
Ik bieden en afwachten maar.
22:03 .... niets
22:04 .... niets (HT zal wel achter lopen)
22:05 .... niets (verdomme)
22:06 .... niets (ff opnieuw inloggen, misschien klopt mijn klokje niet)
22:07 .... niets (klokje klopt wel, maar nog steeds kan geboden worden)
Zo ging dat dus lekker door tot 22:11.
Toen kwam ik erachter dat het 22:03 op 13 sept was en niet vandaag![]()
![]()
kan nog een zeker foursome herinneren dat gezamenlijk in deze zelfde flater traptequote:Op maandag 12 september 2005 22:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, het probleem is dat dit al vaker is voorgekomen... Ik kan al 3 situaties opnoemen...
Begint een gewoonte te worden
quote:Op maandag 12 september 2005 23:37 schreef Prosac het volgende:
damn.. lonen met 40k omhoog, zit nu op bijna 200k per week..
ruilen?quote:Op maandag 12 september 2005 23:42 schreef foetre het volgende:
[..]
damn..
![]()
damn damn..
mijn loon totaal is maar 16.000
15 man is wel erg krapquote:Op dinsdag 13 september 2005 07:32 schreef foetre het volgende:
ik ook heb maar 15 man ben hard op zoek naar versterkingen
Ik heb nu bijna 2 miljoen, maar verwacht maar 2 goede aankopen te kunnen doen . . .quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:41 schreef foetre het volgende:
ik weet het heb al me man verkocht die niet in me systeem paste.
Straks 3a4 gerichte aankopen en me selctie is compleet.
Heb er 500.000 voor vrij gemaakt
zeker weten? als ik niet minimaal 4 ton binnenhaal in een thuiswedstrijd speel ik niet eens quitequote:Op dinsdag 13 september 2005 01:35 schreef foetre het volgende:
Is goed als we ook van spelers en inkomsten ruilen
![]()
![]()
![]()
Wat is jullie mening van creatief spelen eigenlijk?Natuurlijk wel leuk meerdere taktieken maar wat houden die special events eigenlijk in???
Ik heb de eerste wedstrijd van het seizoen een uitwedstrijd die ik speel. Daarna heb ik t/m 18 december WO's. En hele hoop dus. Dan heb ik een wedstrijd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
gelukkig, net m'n wedstrijdschema bekeken, en ik begin met een thuiswedstrijd. Wel handig ivm met de inkomsten
quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:55 schreef Cart_man het volgende:
Heb al twee weken achter elkaar stadionkosten die worden afgeschreven, hoe kan dat???
en dan vinden ze het raar als mensen snel met het spelletje stoppen :Squote:Op dinsdag 13 september 2005 09:45 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ik heb de eerste wedstrijd van het seizoen een uitwedstrijd die ik speel. Daarna heb ik t/m 18 december WO's. En hele hoop dus. Dan heb ik een wedstrijd.
Kspeel maar twee wedstrijdenDie lekker MOTS spelen en de rest PIC
Ik merk het, vorige seizoen 5wo'squote:Op dinsdag 13 september 2005 10:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
en dan vinden ze het raar als mensen snel met het spelletje stoppen :S
gelukkig zit ik in een zeer actieve IV, altijd mooi
Leuk dat er bij bent! Op het federatieforum doen we eigenlijk niks, hier is alles te doen. Als je op "Active Topics" klikt bovenin kun je dit topic altijd weer makkelijk terugvinden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:19 schreef AstroStart het volgende:
Heey! Ik ben nu ook lid van de Fok! Federatie. Mijn team heet FC AstroStart (508049).
Ik speel het spel nu sinds 30 november 2004. Ik begon in de IX en ben sindsdien continu gepromoveerd (maar nooit kampioen geworden). Ik zit nu in de VI.571 en zal komend seizoen een zwaar seizoen krijgen, maar ik zal niet degraderen.
Ik train positiespel en mijn meest gebruikte tactiek is 3-5-2. Dit voornamelijk omdat ik mijn middenveld train en mijn verdediging is sterk zat om met 3 mensen op te knappen.
Ik zou het leuk vinden als jullie wat in mijn gastenboek zetten en misschien tot ziens in een competitie, oefenwedstrijd en anders vast en zeker op het federatieforum![]()
Ah, dus net als Komrad en ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:19 schreef AstroStart het volgende:
Heey! Ik ben nu ook lid van de Fok! Federatie. Mijn team heet FC AstroStart (508049).
Ik speel het spel nu sinds 30 november 2004. Ik begon in de IX en ben sindsdien continu gepromoveerd (maar nooit kampioen geworden). Ik zit nu in de VI.571 en zal komend seizoen een zwaar seizoen krijgen, maar ik zal niet degraderen.
Ik train positiespel en mijn meest gebruikte tactiek is 3-5-2. Dit voornamelijk omdat ik mijn middenveld train en mijn verdediging is sterk zat om met 3 mensen op te knappen.
Ik zou het leuk vinden als jullie wat in mijn gastenboek zetten en misschien tot ziens in een competitie, oefenwedstrijd en anders vast en zeker op het federatieforum![]()
Ik heb op een moment 13 spelers plus een coach gehad..quote:
Voor teveel geld, maar dat boeit niet.quote:Hans Workinn (76122151)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 1 160
Loon: 808 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Volgens mij is het niet eens rendabel ookquote:Grégoire Flüeler
TSI = 590, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Vintage FC met:quote:Micha Kusters (56152172)
TSI = 11 040, 18 jaar, redelijk in vorm
Specialiteit: Koppen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Kristiansund met:quote:Ricardo Hauri (66513001)
TSI = 5 450, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Condtie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Fok!Cupwinnaar-award:quote:Vyacheslav Brusnichenko (70201855)
TSI = 4 390, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Meestal wel jaquote:
Dat weet je tochquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee jij trekt volle zalen.
Wat is ie? Vertelquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Meestal wel ja
Dit is oveigens een heuglijke dag!
Onze Dik is vandaag 6 maanden geleden uit mijn jeugdopleiding gekomen! Toen was hij goed of uitstekend keepen...en kijk wat hij nu is!
*Rob trots is*
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:17 schreef komrad het volgende:
joralf dat is niet aardig voor ROb
Zit Joralf op de uni?quote:Dik Derissen [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 12 400, 21 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Erg hequote:
Das een mooiequote:
Klopt, het is namelijk: "Je bent beter dan ik (ben)quote:
19quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:25 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer van zijn rampzalig scoren
Hoe oud ben je eigenlijk
eindelijk dringt enige zelfkennis doorquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Erg heDat ze zulke domme mensen daar aannemen, tis niet te geloven
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef komrad het volgende:
[..]
eindelijk dringt enige zelfkennis door
En je bent 15? Dan ben je zeker hoogbegaafdquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:36 schreef DeHovenier het volgende:
komrad legt de vinger op de zere plek
Ik doe MBO opleiding 4jaars, zit nu in 3e jaar
Lamaquote:Ik ben 15
Kijk nooit in profielen, die zijn meestal leegquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben niet 15!
Ik snap niet waar je dat vandaan haalt
[..]
Lama
Als je in mn profiel kijkt, kom ik uit 1985. Ben 19 dus.leeftijdsgenoot
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:16 schreef maniack28 het volgende:
Guus Hiddink-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI
Grumpey (maar gestemd, niet echt in verdiept)
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager
Sjarkie (sjarkie heeft het verdomd goed gedaan dit seizoen moet ik zeggen)
Dirk Kuijt-award:
Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie (staat vast)
21 doelpunten door Peter Morgansson van Nielzsche's Fußball Mannschaft
Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
Johan Derksen (was moeilijk kiezen tussen Grumpey en JD, maar toch maar JD gekozen)
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
sirdalord: Tegen beter weten in blijft hij toch World of Warcraft spelen en verwaarloosd hij zijn team ontzettend, net als de OP die hij ook nooit meer bijwerkt. (zonder twijfel)
Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Jonks: Bied een nulletje teveel op een speler, waardoor hij ontzettend veel geld kwijt is (vind ik wel de leukste)
Ole Gunnar Solskjaer-award:
Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Refused met: Rauno Hemminki made a run for the goal in the 90:th minute but the home teams far left defense managed to sort the situation out in the end.
en daardoor verloor ik de wedstrijd 2-1 met 71% balbezit
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
Helaas zijn er vrij weinig complete en niet verkochte spelers gepost .... maar goed.... dit zijn dus de genomineerden:
K.F.C. Minnertsga met Micha Kusters (56152172) (die maar dan he)
Fok!Cupwinnaar-award:
Voor de winnaar van de Fok!Cup
Pekel met VV Emmen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:08 schreef truSteh het volgende:
[..]Johan Derksen (was moeilijk kiezen tussen Grumpey en JD, maar toch maar JD gekozen)
heb je je gegevens al eens gepostquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:50 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben BTW lid van de fokfed, maar sta niet in de OP
teeveepeetje
Gekocht op 20 augustus 2005quote:Jean Duflos [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 4 650, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: uitstekend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Hoogste bod:quote:Göpf Wenk (76149009)
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 4 140
Loon: 2 235 ¤/week
Eigenaar: Bonos BALLACKrobaten
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:16 schreef maniack28 het volgende:
Nogmaals een reminder, er is tot nu toe gewoon meer genomineerd dan gestemd, dus ik zou graag zien dat er nog wat gestemd wordt!!!! Ik geef jullie t/m zaterdagavond de gelegenheid te stemmen. Zondagavond maak ik tijdens de wedstrijden de winnaars bekend!!!
Guus Hiddink-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI
Lortnoc
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager
Komrad
Dirk Kuijt-award:
Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie (staat vast)
21 doelpunten door Peter Morgansson van Nielzsche's Fußball Mannschaft
Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
Komrad
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
sirdalord: Tegen beter weten in blijft hij toch World of Warcraft spelen en verwaarloosd hij zijn team ontzettend, net als de OP die hij ook nooit meer bijwerkt.
Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Oldbie: Moet tegen Chen in de Fok!Cup, Chen staat op niet uitdagen en Oldbie zegt donderdag dat hij Chen niet kan uitdagen. Hij krijgt als advies wachten tot maandag, maar regelt toch een friendly. 2 minuten nadat die friendly is geregeld komt Chen online op IRC
Ole Gunnar Solskjaer-award:
Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Maniack28 met matchID=44554008
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
Helaas zijn er vrij weinig complete en niet verkochte spelers gepost .... maar goed.... dit zijn dus de genomineerden:
Hier stem ik niet op, teveel bijstats enzo![]()
Fok!Cupwinnaar-award:
Voor de winnaar van de Fok!Cup
Pekel met VV Emmen
Weet ik, vond het al vreemd dat je em op een dinsdag op 7 uur liep aflopenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:04 schreef DeHovenier het volgende:
![]()
Ik had met Hoofdpijn afgesproken dat ik mijn uitmuntend keep op woensdag om 19.00 uur zou laten aflopen, heb ik hem een dag te vroeg gezet
Dik Derissen (57729209)
Er is al wel 1,7 mill geboden
hehe, eigenlijk voornamelijk Jonks, maar die stond er niet bij (of haal ik nu de glans van mijn stem afquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef komrad het volgende:
grumpey vindt dat ik de beste adviezen heb gegeven, dank oh grote goeroe.
jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hehe, eigenlijk voornamelijk Jonks, maar die stond er niet bij (of haal ik nu de glans van mijn stem af)
![]()
En ik als ervaringsdeskundige had toch beter moeten wetenquote:Op maandag 12 september 2005 22:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
kan nog een zeker foursome herinneren dat gezamenlijk in deze zelfde flater trapte![]()
![]()
Goedquote:Op maandag 12 september 2005 20:32 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Vind het interessanter dat er een nieuw iemand komt posten, dus vertel eens wat meerSpelers zoeken kan iedereen zelf wel op de TL.
Speelt hij ook die voetballer in de gevangenis waarmee hij samen met de monkquote:Op woensdag 14 september 2005 11:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
Vinnie jones, idd, eerst een spijkerharde verdediger in engeland, nu acteur en superster
wil je tegen mij dan???quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb als 6e klasser van een 8ste klasser verloren. Die vent had beide vleugels naar het midden (532) en had zo slecht laag middenveld. Ik had 2 formi midmids(343) en die hadden 4 sterren elk en had zo slecht heel laag midden veld, score verloop 1-0 1-2 3-2.
IK LIG GODVERDOMME NU AL UIT DE BEKER EN BAAAAAAAAAL ME DOOD
dankje dankje, mijn keeper had uiteindelijk laatste penalty erin geknald en laatste penalty gepakt, wat een held!quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef komrad het volgende:
ik heb nu iets raars:
ik speel in de 2e ronde van de beker tegen een competitiegenoot, waar ik dan meteen de zondag er na (comp ronde 2) nog een keer tegen moet
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:53 schreef Prosac het volgende:
0-11, 1 gele kaart, tegenstander blessure geschopt en spits 5x gescoord.. kortom, succesvolle avond
owh tegen een IX-er met mijn halve A elftal.. een vrouw nog wel, bijzonderheid is dat ik volgende week alweer tegen een vrouw mag..quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef sportfreak het volgende:
Ik heb vandaag voor een klein stuntje gezorgd door als VIII klasser(vorig seizoen nog IX) te winnen van een VI klasser.
Bij rust stond ik 1-0 voor maar in de 2e helft kwam ik met 1-2 achter. Door een doelpunt in de 85e minuut en een penalty in de 87e minuut won ik alsnog met 3-2.![]()
In de 2e ronde tegen een ploeg die vorig seizoen 3e werd ik klasse IV. met andere woorden: kansloos voor mij.
Hebben jullie niet toevallig tegen elkaar gespeeld? Dot viel me nogal op nl.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb als 6e klasser van een 8ste klasser verloren. Die vent had beide vleugels naar het midden (532) en had zo slecht laag middenveld. Ik had 2 formi midmids(343) en die hadden 4 sterren elk en had zo slecht heel laag midden veld, score verloop 1-0 1-2 3-2.
IK LIG GODVERDOMME NU AL UIT DE BEKER EN BAAAAAAAAAL ME DOOD
haha, nee. Al gebruikte ik dezelfde tactiek als de ploeg die One_conundrum heeft uitgeschakeld. Gewoon een goede tactiek dus.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie niet toevallig tegen elkaar gespeeld? Dot viel me nogal op nl.
Die komt dus niet meer terugquote:Op woensdag 14 september 2005 22:43 schreef Yankee_One het volgende:
34 jarige middenvelder is er voor 5 weken uit getrapt
Die mag de terreinknecht gaan helpen :|
Heee wedstrijdje???quote:Op woensdag 14 september 2005 23:43 schreef truSteh het volgende:
0-3 verloren van iemand (als ik het goed heb) een klasse hoger. achja het zij zo, ga me er niet druk om maken ofzo
beetjequote:Op donderdag 15 september 2005 00:08 schreef truSteh het volgende:
[..]
nee sorry, speel friendlies alleen tegen buitenlandse clubs en uit.
En mijn 20 jarige keeper is ook geblesseerd is de fysio genoeg??Of moeten er dokters aangenomen worden?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef halleekes het volgende:
mijn 31 jarige spits is er voor 2 weken uit...die moet eigenlijk wel terug komen, is dan 1 dokter genoeg?
Thnx dit geeft die aan " Met 1 dokter(s) duurt het 10.28 update(s) voor een speler van 20 jaar om te genezen van een blessure van 2 weken tot 'Gezond"quote:Op donderdag 15 september 2005 01:36 schreef Lortnoc het volgende:
Reken maar uit.
http://www.student.kun.nl/rvanaarle/injury.php
Fysio's helpen niet bij geblesseerde spelers, ze zijn alleen ter voorkoming van blessures.
Link naar topic?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:08 schreef Prosac het volgende:
wohooo
mijn eerste ban, 3 dagen, omdat ik tegen hunze zei dat niet iedereen neerlandicus is en dat het misschien verstandiger is om hedendaags nederlands te gebruiken als vertaler.
Ik heb nog een uitstekend pos met zwak passen in de verkoop staan voor de liefhebber. 200k en hij heeft matig ervaring en is een matig leider (27 jaar)quote:Kraig Arce (34771138)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 2 400
Loon: 1 680 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kosmilised jalkaässad
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Kan ik hem op afbetaling kopenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:09 schreef maniack28 het volgende:
Eindelijk heb ik dan mijn derde formi mid, voor 550k:
[..]
Ik heb nog een uitstekend pos met zwak passen in de verkoop staan voor de liefhebber. 200k en hij heeft matig ervaring en is een matig leider (27 jaar)
Bright Branquil (20184920)
Ze is nog steeds onlinequote:Kerim Bayrak (76400151) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Türkçe!
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 644 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 15-09-2005 om 19:38 [Herinner me!]
Vraagprijs: 0.0 ¤
Hoogste bod:
1 000 ¤ door Girlpowerteam
Plaats een bod op deze speler:
¤
Transfervergelijking
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:10 schreef foetre het volgende:
ok vooruit
quote:ID Datum Total Skill Index (TSI)/
Prijs: Leeftijd Vorm
70720929 05-08-2005 260
3 000 ¤ 17 goed
70720929 02-08-2005 270
2 000 ¤ 17 goed
70720929 19-07-2005 240
1 000 ¤
haha die 2000 kan me gestolen worden desnoods ontsla ik hem of gebruik hem als trainiequote:Op donderdag 15 september 2005 19:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
denk erom dat je niet te hoog gaat, want volgens mij levert hij geen donder op.
met andere woorden, als je geen geld hebt, niet doen
[..]
pff tering 3000 dat bod is voor mij way to muchquote:Op donderdag 15 september 2005 19:17 schreef The_Hives het volgende:
ze hapt nog niet erg
Of ze is een diehard en wacht tot de laatste minuut
hij is wel 17 en heeft een stat goedquote:
hij staat nu op 9kquote:Op donderdag 15 september 2005 19:32 schreef foetre het volgende:
[..]
pff tering 3000 dat bod is voor mij way to much
dat voor de grootste waailap solid 17 jarigequote:
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 15 september 2005 19:47 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
waar halen ze het geld vandaan rijke stinkerds
![]()
ik denk dat je nu echt een MF kan halen die je team zo een paar divisies laat promoveren.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik kan tenminste weer de transfermarkt op om flink in te kopen
![]()
er bod trouwens ook een engelse VI mee![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 19:50 schreef foetre het volgende:
[..]
ik denk dat je nu echt een MF kan halen die je team zo een paar divisies laat promoveren.
Ik denk het niet alleen weet wel zeker,maarja ik ben dan wel een hattrick newbie
quote:Je hebt een speler verkocht en 135 477 ¤ ontvangen.
quote:De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst.
Nu de volgende bidwar!!!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:08 schreef The_Hives het volgende:
Iemand zin in een bidwar om te narren![]()
Ja, het is mijn speler, maar die paar k boeit me echt niet
veel succesquote:Winfred Gack (57101487)
20 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 630
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Foekje
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 16-09-2005 om 02:29
Vraagprijs: 175 000 ¤
Hoogste bod:
175 000 ¤ door sticktiem
van mij mogen zulke nutteloze dingen er wel helemaal uitgehaald worden overigens.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:28 schreef truSteh het volgende:
Eindelijk een werkende avatar, kan die ff bij federatieleden in de op worden gezet? Danku.
Ik heb een uitstekend pos met zwak passen op de lijst staan... loopt op 5 uur vanmiddag af, kost je 200k (vergeleken bij die speler die jij net liet zien met matig passen en goed pos voor 175k is dat dus een koopje). Hij heeft ook matig ervaring... er is wel 1 maar, hij is 28..... maar op zich hoeft dat niet een heel groot probleem te zijn (mits je wat reserve hebt klaar staanquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:16 schreef foetre het volgende:
OHJA wie kan me helpen ik speel 5-3-2 en heb 2 middenvelders nodig 300.000 te besteden .Als je wat goed spul tegenkomt geef me ff een seintje
Dat klopt, maar dit is zo'n 3 a 400k onder de prijzen van de andere te koop staande spelers, misschien verkoop ik hem niet, jammer dan, dan ga ik ietsje zakken met de prijs, maar het voordeel van dit soort spelers is gewoon dat ze zeldzaam zijn en dat je dus niet gauw even kan vergelijken (wat voor mij als verkoper ook weer een beetje een nadeel is)quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:59 schreef Jonks het volgende:
@MeedenFC, dat type speler levert ongeveer 3m op als je ook een speciality hebt. Tenmisnte ik ken iemand die zo'n winger pas geleden kocht voor 3m
Hoe zijn je vleugelspelers?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:24 schreef JJHelder het volgende:
vraagje aan de middenveld experts, heb nu deze 3 jongens in de basis staan:
Rodolfo Vilar
TSI = 6 210, 27 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Ricã Ursut
TSI = 3 040, 32 jaar, uitstekend in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]
Positiespel: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
José Echeandía
TSI = 5 580, 22 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
en haal met een bedaarde teamgeest slecht (zeer hoog) in een uitwedstrijd, lijkt me persoonlijk wat aan de lage kant, iemand die mij kan vertellen of dit normaal is en wat voor spelers ik zou moeten halen voor een matig middenveld ongeveer?
Als die echt een goede koop is heb ik het er wel voor over.Maar tot hoever zal ik gaan max 250.000??quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb een uitstekend pos met zwak passen op de lijst staan... loopt op 5 uur vanmiddag af, kost je 200k (vergeleken bij die speler die jij net liet zien met matig passen en goed pos voor 175k is dat dus een koopje). Hij heeft ook matig ervaring... er is wel 1 maar, hij is 28..... maar op zich hoeft dat niet een heel groot probleem te zijn (mits je wat reserve hebt klaar staan)
Bright Branquil (20184920)
Ik zou niet meer bieden, 250k is veels te veel... had zelf ook niet zoveel verwacht!! Zoek een vergelijkbare speler, misschien heb je gelukquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:08 schreef foetre het volgende:
[..]
Als die echt een goede koop is heb ik het er wel voor over.Maar tot hoever zal ik gaan max 250.000??
En dat ie 28 jaar is is dat geen probleem??Hij heeft natuurlijk niet zo lang meer te gaan en verdiend hij dat geld dan wel terug?
Ik ben maar gestopt werd mij te duur.Ik moet egt 2 mf voor zondag anders heb ik een probleemquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:14 schreef maniack28 het volgende:
En hij is verkocht voor 250k![]()
Heerlijk dit seizoen tot nu toe, heb 3 formi mids en een uitstekend die op de wing naar het midden speelt, nu 3 formi spitsen... en 2 uitstekend defs + een goed def en een goed keeperMoet lukken, 3e worden dit seizoen... of misschien 4e
Tja, je kon die ene van mij kopen maar dat wou je toen niet. Hij is inmiddels vertrokkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ben maar gestopt werd mij te duur.Ik moet egt 2 mf voor zondag anders heb ik een probleem
mijn MF:quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
TU
vorm +6/-7, mn middenveld bloedt
tsi +7530/-3730 (keeper die van blessure terugkomt en naar excellent vorm stijgt doet ff +2790)
en def +1, 20 jarige nu naar outstanding met passable passing. weg ermee, ik wil u20's
speaking of u20's, jonks, uit welke landen komen jou nieuwe aanwinsten ? heb je in de kleine landjes geshopt?
@komrad: wat je heb je nu aan MF materiaal om de VI mee door te komen? je wilt niet promoveren of wel? maar die drie sterren prut die je in de beker had... hmm. mag wel verbetering in, vooral die 31 jarige..of wordt dat je trainer?
Ik heb nu 3x formi, waarvan 1 met goed ervaring en dus die winger to the middle met uitstekend. Ik haalde uit met pic en bedaard ts slecht (zeer hoog). Ik neem aan dat jij woensdag ook gepicced hebt? Ik zie dat je Ricky hebt laten spelen, dat is neem ik aan om hem XP te geven. Het lijkt me dat je misschien niet genoeg gaat hebben aan dit middenveld. Ik weet niet hoe groot het verschil mag zijn, maar in mijn competitie halen ze wel zwak (hoog) enzo.... Maar, je kan natuurlijk de zinloze wedstrijden piccen en de belangrijke dan met een hogere ts proberen te winnen. Het lijkt me wel sterk dat je bovenin gaat meestrijden met zo'n middenveld.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:44 schreef komrad het volgende:
[..]
mijn MF:
1x formi met slecht passen waardeloos XP
2x excellent met zwak passen en slecht XP
en 1x goed met zwak passen, redelijk XP
niet om echt vrolijk van te worden dus
In dat geval zou ik er een formi bijkopen. Of (afhankelijk van je saldoquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:47 schreef komrad het volgende:
oh trouwens mijn XP update deze week: +3 dat is wel om vrolijk van te worden.
MF zit ik nu nog wel mee te klooien, ik kan het ook nog even afwachten natuurlijk, aan de andere kant ik heb een serieuze vormcrisis op het MF
ik moet zeggen dat ik met een een wat lagere stats:quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe zijn je vleugelspelers?
En een bedaard teamgeest is ook niet echt hoog.
Ik kan me het dus wel voorstellen.
Ik heb twee formi's en een wonderbaarlijk en haal nu zwak hoog door mijn bedaarde teamgeest.
lekker piccen als het kan, dan zul je zien hoe snel het niveau onhoog gaat. Ik heb trouwens ook vleugelspelers met uitstekend/formidabel pm.
Ik denk dat jouw passing voor een deel de lage positiespel van je spelers compenseert. Dus m.a.w. je hebt eigenlijk gewoon 1x formidabel en bijna 2x uitstekend. Bovendien maakt thuis en uit spelen best wat uit en zijn de middenvelders van Komrad slecht in vorm!!! Verder kan een verdediger die aanvallend staat ook nog bijdragen. speel je trouwens met 3 of met 4 man op het middenveld?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:15 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik met een een wat lagere stats:
formi midfielder, goed midfielder met uitstekend passen en uitsteken midfielder met zwak passen had toen content ts
toen toch een zwak hoog middenveld heb gehaald, terwijl deze toch beduidend slechter zijn dan degene die jullie opnoemden
afgelopen bekerwedstrijd haalde ik een zwak laag ofzoiets met de volgende spelers:
formidabel, goed/redelijk en goed/goed en had toen een bedaard of kalm ts
ik vraag me dan af hoe dat systeem precies werkt als ik met slechtere midfielders hogere midfield rating haal![]()
Nou ben eindelijk geslaagd mf gekocht Met conditie en postititie uitstekend een redelijk leider met alle bijstats zwak dit voor 200.000 22 jaarquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ben maar gestopt werd mij te duur.Ik moet egt 2 mf voor zondag anders heb ik een probleem
ehm ik speel 3-5-2, 3 inners 2 aanvallende en die wingers zijn gewoon normaal en redelijke/goed vormquote:Op zaterdag 17 september 2005 08:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw passing voor een deel de lage positiespel van je spelers compenseert. Dus m.a.w. je hebt eigenlijk gewoon 1x formidabel en bijna 2x uitstekend. Bovendien maakt thuis en uit spelen best wat uit en zijn de middenvelders van Komrad slecht in vorm!!! Verder kan een verdediger die aanvallend staat ook nog bijdragen. speel je trouwens met 3 of met 4 man op het middenveld?
Vorm heeft ook heel veel invloed, ik heb ooit eens met 2x uitstkend en een goed/goed matig (laag) middenveld gehaald, terwijl mijn TS idd content was.... maar dat had te maken met 2x goed en 1x uitstekend vorm!
Kut.. ik krijg 3M tegen me..quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:41 schreef maniack28 het volgende:dan ga ik dat doen
3 miljoen cashenDaar kan ik wel een nieuwe leuke 17 jarige voor kopen
vergelijkingsmateriaalquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:41 schreef Jonks het volgende:
8 miljoen? Hoe wil je dat ooit krijgen voor een YP? Ik neem aan dat het over een doorgetrainde speler gaat?Keepertje?
Komrad & VK ik heb deze gekocht voor 1.911.000 euro:
Geloof dat ie tenminste briliant +3 is als ie niet dicht tegen wonderbaarlijk aanzit, combineer dat met een mooie specialiteit & redelijk vleugel, zijn ervaring en zijn leeftijd dan vind ik dit een prima koop!
Anders Falkenland
TSI = 12 500, 24 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
oh ja t is ook nog een ideale schoonzoon![]()
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.![]()
matig vorm, lagere stats en 3k tsi meer. Reken maar uitquote:Thomas Alexandersson (45893953) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 15 770
Loon: 9 264 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
niet iedereen hoeft te pimpen hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:20 schreef komrad het volgende:
Hives je wil wel erg graag met hem pimpen he
Maar ik heb dus nog steeds geen MF'er
preciesquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:25 schreef Jonks het volgende:
Ik ga niet de grote TSI god uithangen maar:
- 2x matig telt zwaar, vergelijkbaar met 1x redelijk / slecht.
- vleugelspel krijg je minder TSI stijging voor dan voor de "main skills" zoals Passing / Scoren / Verdedigen.
- TSI gaat exponentieel, van briliant +0 naar wonderbaarlijk +0 is een héle grote tsi stijging, geen verdubbeling maar het komt een beetje in de buurt. +3 en +1 schelen dus ook heeel veel.
Daarnaast gaat TSI en iig salaris in een functie met stamina, hoe meer pm hoe meer stamina mee telt.
Ik vind het verschil van 3000 tsi dus niet eens groot, ik zie het als een bevestiging dat ie niet ver van wonderbaarlijk afzit.. bovendien geeft HT ratings hem 56% niet veel maar toch die +3
drukquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:30 schreef komrad het volgende:
weet ik hives, loop je een beetje te provoceren. Hoe is het met het werk. Heb nu een acceptabele MF gezien, zal wel weer veel te duur worden
dat lukt je dan trouwens goedquote:loop je een beetje te provoceren
mooie spelert jonksquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:41 schreef Jonks het volgende:
8 miljoen? Hoe wil je dat ooit krijgen voor een YP? Ik neem aan dat het over een doorgetrainde speler gaat?Keepertje?
Komrad & VK ik heb deze gekocht voor 1.911.000 euro:
Geloof dat ie tenminste briliant +3 is als ie niet dicht tegen wonderbaarlijk aanzit, combineer dat met een mooie specialiteit & redelijk vleugel, zijn ervaring en zijn leeftijd dan vind ik dit een prima koop!
Anders Falkenland
TSI = 12 500, 24 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
oh ja t is ook nog een ideale schoonzoon![]()
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |