Ik heb nu 3x formi, waarvan 1 met goed ervaring en dus die winger to the middle met uitstekend. Ik haalde uit met pic en bedaard ts slecht (zeer hoog). Ik neem aan dat jij woensdag ook gepicced hebt? Ik zie dat je Ricky hebt laten spelen, dat is neem ik aan om hem XP te geven. Het lijkt me dat je misschien niet genoeg gaat hebben aan dit middenveld. Ik weet niet hoe groot het verschil mag zijn, maar in mijn competitie halen ze wel zwak (hoog) enzo.... Maar, je kan natuurlijk de zinloze wedstrijden piccen en de belangrijke dan met een hogere ts proberen te winnen. Het lijkt me wel sterk dat je bovenin gaat meestrijden met zo'n middenveld.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:44 schreef komrad het volgende:
[..]
mijn MF:
1x formi met slecht passen waardeloos XP
2x excellent met zwak passen en slecht XP
en 1x goed met zwak passen, redelijk XP
niet om echt vrolijk van te worden dus
In dat geval zou ik er een formi bijkopen. Of (afhankelijk van je saldoquote:Op vrijdag 16 september 2005 20:47 schreef komrad het volgende:
oh trouwens mijn XP update deze week: +3 dat is wel om vrolijk van te worden.
MF zit ik nu nog wel mee te klooien, ik kan het ook nog even afwachten natuurlijk, aan de andere kant ik heb een serieuze vormcrisis op het MF
ik moet zeggen dat ik met een een wat lagere stats:quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe zijn je vleugelspelers?
En een bedaard teamgeest is ook niet echt hoog.
Ik kan me het dus wel voorstellen.
Ik heb twee formi's en een wonderbaarlijk en haal nu zwak hoog door mijn bedaarde teamgeest.
lekker piccen als het kan, dan zul je zien hoe snel het niveau onhoog gaat. Ik heb trouwens ook vleugelspelers met uitstekend/formidabel pm.
Ik denk dat jouw passing voor een deel de lage positiespel van je spelers compenseert. Dus m.a.w. je hebt eigenlijk gewoon 1x formidabel en bijna 2x uitstekend. Bovendien maakt thuis en uit spelen best wat uit en zijn de middenvelders van Komrad slecht in vorm!!! Verder kan een verdediger die aanvallend staat ook nog bijdragen. speel je trouwens met 3 of met 4 man op het middenveld?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:15 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik met een een wat lagere stats:
formi midfielder, goed midfielder met uitstekend passen en uitsteken midfielder met zwak passen had toen content ts
toen toch een zwak hoog middenveld heb gehaald, terwijl deze toch beduidend slechter zijn dan degene die jullie opnoemden
afgelopen bekerwedstrijd haalde ik een zwak laag ofzoiets met de volgende spelers:
formidabel, goed/redelijk en goed/goed en had toen een bedaard of kalm ts
ik vraag me dan af hoe dat systeem precies werkt als ik met slechtere midfielders hogere midfield rating haal![]()
Nou ben eindelijk geslaagd mf gekocht Met conditie en postititie uitstekend een redelijk leider met alle bijstats zwak dit voor 200.000 22 jaarquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ben maar gestopt werd mij te duur.Ik moet egt 2 mf voor zondag anders heb ik een probleem
ehm ik speel 3-5-2, 3 inners 2 aanvallende en die wingers zijn gewoon normaal en redelijke/goed vormquote:Op zaterdag 17 september 2005 08:37 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw passing voor een deel de lage positiespel van je spelers compenseert. Dus m.a.w. je hebt eigenlijk gewoon 1x formidabel en bijna 2x uitstekend. Bovendien maakt thuis en uit spelen best wat uit en zijn de middenvelders van Komrad slecht in vorm!!! Verder kan een verdediger die aanvallend staat ook nog bijdragen. speel je trouwens met 3 of met 4 man op het middenveld?
Vorm heeft ook heel veel invloed, ik heb ooit eens met 2x uitstkend en een goed/goed matig (laag) middenveld gehaald, terwijl mijn TS idd content was.... maar dat had te maken met 2x goed en 1x uitstekend vorm!
Kut.. ik krijg 3M tegen me..quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:41 schreef maniack28 het volgende:dan ga ik dat doen
3 miljoen cashenDaar kan ik wel een nieuwe leuke 17 jarige voor kopen
vergelijkingsmateriaalquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:41 schreef Jonks het volgende:
8 miljoen? Hoe wil je dat ooit krijgen voor een YP? Ik neem aan dat het over een doorgetrainde speler gaat?Keepertje?
Komrad & VK ik heb deze gekocht voor 1.911.000 euro:
Geloof dat ie tenminste briliant +3 is als ie niet dicht tegen wonderbaarlijk aanzit, combineer dat met een mooie specialiteit & redelijk vleugel, zijn ervaring en zijn leeftijd dan vind ik dit een prima koop!
Anders Falkenland
TSI = 12 500, 24 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
oh ja t is ook nog een ideale schoonzoon![]()
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.![]()
matig vorm, lagere stats en 3k tsi meer. Reken maar uitquote:Thomas Alexandersson (45893953) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 15 770
Loon: 9 264 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
niet iedereen hoeft te pimpen hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:20 schreef komrad het volgende:
Hives je wil wel erg graag met hem pimpen he
Maar ik heb dus nog steeds geen MF'er
preciesquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:25 schreef Jonks het volgende:
Ik ga niet de grote TSI god uithangen maar:
- 2x matig telt zwaar, vergelijkbaar met 1x redelijk / slecht.
- vleugelspel krijg je minder TSI stijging voor dan voor de "main skills" zoals Passing / Scoren / Verdedigen.
- TSI gaat exponentieel, van briliant +0 naar wonderbaarlijk +0 is een héle grote tsi stijging, geen verdubbeling maar het komt een beetje in de buurt. +3 en +1 schelen dus ook heeel veel.
Daarnaast gaat TSI en iig salaris in een functie met stamina, hoe meer pm hoe meer stamina mee telt.
Ik vind het verschil van 3000 tsi dus niet eens groot, ik zie het als een bevestiging dat ie niet ver van wonderbaarlijk afzit.. bovendien geeft HT ratings hem 56% niet veel maar toch die +3
drukquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:30 schreef komrad het volgende:
weet ik hives, loop je een beetje te provoceren. Hoe is het met het werk. Heb nu een acceptabele MF gezien, zal wel weer veel te duur worden
dat lukt je dan trouwens goedquote:loop je een beetje te provoceren
mooie spelert jonksquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:41 schreef Jonks het volgende:
8 miljoen? Hoe wil je dat ooit krijgen voor een YP? Ik neem aan dat het over een doorgetrainde speler gaat?Keepertje?
Komrad & VK ik heb deze gekocht voor 1.911.000 euro:
Geloof dat ie tenminste briliant +3 is als ie niet dicht tegen wonderbaarlijk aanzit, combineer dat met een mooie specialiteit & redelijk vleugel, zijn ervaring en zijn leeftijd dan vind ik dit een prima koop!
Anders Falkenland
TSI = 12 500, 24 jaar, redelijk in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
oh ja t is ook nog een ideale schoonzoon![]()
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |