owh tegen een IX-er met mijn halve A elftal.. een vrouw nog wel, bijzonderheid is dat ik volgende week alweer tegen een vrouw mag..quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:51 schreef sportfreak het volgende:
Ik heb vandaag voor een klein stuntje gezorgd door als VIII klasser(vorig seizoen nog IX) te winnen van een VI klasser.
Bij rust stond ik 1-0 voor maar in de 2e helft kwam ik met 1-2 achter. Door een doelpunt in de 85e minuut en een penalty in de 87e minuut won ik alsnog met 3-2.![]()
In de 2e ronde tegen een ploeg die vorig seizoen 3e werd ik klasse IV. met andere woorden: kansloos voor mij.
Hebben jullie niet toevallig tegen elkaar gespeeld? Dot viel me nogal op nl.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb als 6e klasser van een 8ste klasser verloren. Die vent had beide vleugels naar het midden (532) en had zo slecht laag middenveld. Ik had 2 formi midmids(343) en die hadden 4 sterren elk en had zo slecht heel laag midden veld, score verloop 1-0 1-2 3-2.
IK LIG GODVERDOMME NU AL UIT DE BEKER EN BAAAAAAAAAL ME DOOD
haha, nee. Al gebruikte ik dezelfde tactiek als de ploeg die One_conundrum heeft uitgeschakeld. Gewoon een goede tactiek dus.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie niet toevallig tegen elkaar gespeeld? Dot viel me nogal op nl.
Die komt dus niet meer terugquote:Op woensdag 14 september 2005 22:43 schreef Yankee_One het volgende:
34 jarige middenvelder is er voor 5 weken uit getrapt
Die mag de terreinknecht gaan helpen :|
Heee wedstrijdje???quote:Op woensdag 14 september 2005 23:43 schreef truSteh het volgende:
0-3 verloren van iemand (als ik het goed heb) een klasse hoger. achja het zij zo, ga me er niet druk om maken ofzo
beetjequote:Op donderdag 15 september 2005 00:08 schreef truSteh het volgende:
[..]
nee sorry, speel friendlies alleen tegen buitenlandse clubs en uit.
En mijn 20 jarige keeper is ook geblesseerd is de fysio genoeg??Of moeten er dokters aangenomen worden?quote:Op donderdag 15 september 2005 01:00 schreef halleekes het volgende:
mijn 31 jarige spits is er voor 2 weken uit...die moet eigenlijk wel terug komen, is dan 1 dokter genoeg?
Thnx dit geeft die aan " Met 1 dokter(s) duurt het 10.28 update(s) voor een speler van 20 jaar om te genezen van een blessure van 2 weken tot 'Gezond"quote:Op donderdag 15 september 2005 01:36 schreef Lortnoc het volgende:
Reken maar uit.
http://www.student.kun.nl/rvanaarle/injury.php
Fysio's helpen niet bij geblesseerde spelers, ze zijn alleen ter voorkoming van blessures.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |