Weet ik, vond het al vreemd dat je em op een dinsdag op 7 uur liep aflopenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:04 schreef DeHovenier het volgende:
![]()
Ik had met Hoofdpijn afgesproken dat ik mijn uitmuntend keep op woensdag om 19.00 uur zou laten aflopen, heb ik hem een dag te vroeg gezet
Dik Derissen (57729209)
Er is al wel 1,7 mill geboden
hehe, eigenlijk voornamelijk Jonks, maar die stond er niet bij (of haal ik nu de glans van mijn stem afquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:02 schreef komrad het volgende:
grumpey vindt dat ik de beste adviezen heb gegeven, dank oh grote goeroe.
jaquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hehe, eigenlijk voornamelijk Jonks, maar die stond er niet bij (of haal ik nu de glans van mijn stem af)
![]()
En ik als ervaringsdeskundige had toch beter moeten wetenquote:Op maandag 12 september 2005 22:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
kan nog een zeker foursome herinneren dat gezamenlijk in deze zelfde flater trapte![]()
![]()
Goedquote:Op maandag 12 september 2005 20:32 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Vind het interessanter dat er een nieuw iemand komt posten, dus vertel eens wat meerSpelers zoeken kan iedereen zelf wel op de TL.
Speelt hij ook die voetballer in de gevangenis waarmee hij samen met de monkquote:Op woensdag 14 september 2005 11:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
Vinnie jones, idd, eerst een spijkerharde verdediger in engeland, nu acteur en superster
wil je tegen mij dan???quote:Op woensdag 14 september 2005 19:21 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb als 6e klasser van een 8ste klasser verloren. Die vent had beide vleugels naar het midden (532) en had zo slecht laag middenveld. Ik had 2 formi midmids(343) en die hadden 4 sterren elk en had zo slecht heel laag midden veld, score verloop 1-0 1-2 3-2.
IK LIG GODVERDOMME NU AL UIT DE BEKER EN BAAAAAAAAAL ME DOOD
dankje dankje, mijn keeper had uiteindelijk laatste penalty erin geknald en laatste penalty gepakt, wat een held!quote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef komrad het volgende:
ik heb nu iets raars:
ik speel in de 2e ronde van de beker tegen een competitiegenoot, waar ik dan meteen de zondag er na (comp ronde 2) nog een keer tegen moet
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:53 schreef Prosac het volgende:
0-11, 1 gele kaart, tegenstander blessure geschopt en spits 5x gescoord.. kortom, succesvolle avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |