quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
quote:Matt Slater (74566595)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Foekje
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Ik geef wiskunde bijlesquote:
Vind het interessanter dat er een nieuw iemand komt posten, dus vertel eens wat meerquote:
quote:
Geen interesse, ik wil geen Amerikanenquote:Op maandag 12 september 2005 20:01 schreef foetre het volgende:
in navolging op hives mischien ook interessant voor iemand?staat nu voor 20.000 nog een uur te gaan.
[..]
lol selectieve beleid =pquote:Op maandag 12 september 2005 21:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Geen interesse, ik wil geen Amerikanen
och wat is selectief? Ik wil alleen geen Fransen, Duitsers en Amerikanen in mijn selectie.quote:
nu de ander nog. Wat is een redelijke prijs?quote:Je hebt een speler verkocht en 37 325 ¤ ontvangen.
Transfervergelijking geeft gemiddeld 143k aan. Kan ik dit aanhouden? Moet ik hoger? Lager misschien?quote:Danny Blackwell (56656013) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Canada
Total Skill Index (TSI): 1 130
Loon: 1 128 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Proberen om iets hoger te zitten natuurlijk. Wie weet biedt er een gek voor. Lukt het je dan niet om em te verkopen, kan je de prijs altijd nog omlaag doenquote:Op maandag 12 september 2005 21:38 schreef Oldbie het volgende:
Toch één van de twee verkocht
[..]
nu de ander nog. Wat is een redelijke prijs?
[..]
Transfervergelijking geeft gemiddeld 143k aan. Kan ik dit aanhouden? Moet ik hoger? Lager misschien?
Hij komt net al van de lijst. Stond voor 190k. Dat omdat hij gisteren nog een jaartje jonger was. Toen gaf tranfsfervergelijking gemiddeld 206k aan.quote:Op maandag 12 september 2005 21:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Proberen om iets hoger te zitten natuurlijk. Wie weet biedt er een gek voor. Lukt het je dan niet om em te verkopen, kan je de prijs altijd nog omlaag doen
ik herken het probleem. Ik heb het zelf namelijk ook geprobeerd met een speler van mij, maar dat is ook mislukt. Maar je kan em er toch altijd op proberen te zetten voor 160k of zo?quote:Op maandag 12 september 2005 21:44 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hij komt net al van de lijst. Stond voor 190k. Dat omdat hij gisteren nog een jaartje jonger was. Toen gaf tranfsfervergelijking gemiddeld 206k aan.
Mislukt
ik vind dit wel een KOEI Award nominatie eigenlijkquote:Op maandag 12 september 2005 22:15 schreef Oldbie het volgende:
Ik lekker rondkijken op de transfermarkt, zie ik een aardige speler, deadline verloopt om 22:03
Ik bieden en afwachten maar.
22:03 .... niets
22:04 .... niets (HT zal wel achter lopen)
22:05 .... niets (verdomme)
22:06 .... niets (ff opnieuw inloggen, misschien klopt mijn klokje niet)
22:07 .... niets (klokje klopt wel, maar nog steeds kan geboden worden)
Zo ging dat dus lekker door tot 22:11.
Toen kwam ik erachter dat het 22:03 op 13 sept was en niet vandaag![]()
![]()
kan nog een zeker foursome herinneren dat gezamenlijk in deze zelfde flater traptequote:Op maandag 12 september 2005 22:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, het probleem is dat dit al vaker is voorgekomen... Ik kan al 3 situaties opnoemen...
Begint een gewoonte te worden
quote:Op maandag 12 september 2005 23:37 schreef Prosac het volgende:
damn.. lonen met 40k omhoog, zit nu op bijna 200k per week..
ruilen?quote:Op maandag 12 september 2005 23:42 schreef foetre het volgende:
[..]
damn..
![]()
damn damn..
mijn loon totaal is maar 16.000
15 man is wel erg krapquote:Op dinsdag 13 september 2005 07:32 schreef foetre het volgende:
ik ook heb maar 15 man ben hard op zoek naar versterkingen
Ik heb nu bijna 2 miljoen, maar verwacht maar 2 goede aankopen te kunnen doen . . .quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:41 schreef foetre het volgende:
ik weet het heb al me man verkocht die niet in me systeem paste.
Straks 3a4 gerichte aankopen en me selctie is compleet.
Heb er 500.000 voor vrij gemaakt
zeker weten? als ik niet minimaal 4 ton binnenhaal in een thuiswedstrijd speel ik niet eens quitequote:Op dinsdag 13 september 2005 01:35 schreef foetre het volgende:
Is goed als we ook van spelers en inkomsten ruilen
![]()
![]()
![]()
Wat is jullie mening van creatief spelen eigenlijk?Natuurlijk wel leuk meerdere taktieken maar wat houden die special events eigenlijk in???
Ik heb de eerste wedstrijd van het seizoen een uitwedstrijd die ik speel. Daarna heb ik t/m 18 december WO's. En hele hoop dus. Dan heb ik een wedstrijd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
gelukkig, net m'n wedstrijdschema bekeken, en ik begin met een thuiswedstrijd. Wel handig ivm met de inkomsten
quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:55 schreef Cart_man het volgende:
Heb al twee weken achter elkaar stadionkosten die worden afgeschreven, hoe kan dat???
en dan vinden ze het raar als mensen snel met het spelletje stoppen :Squote:Op dinsdag 13 september 2005 09:45 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ik heb de eerste wedstrijd van het seizoen een uitwedstrijd die ik speel. Daarna heb ik t/m 18 december WO's. En hele hoop dus. Dan heb ik een wedstrijd.
Kspeel maar twee wedstrijdenDie lekker MOTS spelen en de rest PIC
Ik merk het, vorige seizoen 5wo'squote:Op dinsdag 13 september 2005 10:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
en dan vinden ze het raar als mensen snel met het spelletje stoppen :S
gelukkig zit ik in een zeer actieve IV, altijd mooi
Leuk dat er bij bent! Op het federatieforum doen we eigenlijk niks, hier is alles te doen. Als je op "Active Topics" klikt bovenin kun je dit topic altijd weer makkelijk terugvinden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:19 schreef AstroStart het volgende:
Heey! Ik ben nu ook lid van de Fok! Federatie. Mijn team heet FC AstroStart (508049).
Ik speel het spel nu sinds 30 november 2004. Ik begon in de IX en ben sindsdien continu gepromoveerd (maar nooit kampioen geworden). Ik zit nu in de VI.571 en zal komend seizoen een zwaar seizoen krijgen, maar ik zal niet degraderen.
Ik train positiespel en mijn meest gebruikte tactiek is 3-5-2. Dit voornamelijk omdat ik mijn middenveld train en mijn verdediging is sterk zat om met 3 mensen op te knappen.
Ik zou het leuk vinden als jullie wat in mijn gastenboek zetten en misschien tot ziens in een competitie, oefenwedstrijd en anders vast en zeker op het federatieforum![]()
Ah, dus net als Komrad en ikquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:19 schreef AstroStart het volgende:
Heey! Ik ben nu ook lid van de Fok! Federatie. Mijn team heet FC AstroStart (508049).
Ik speel het spel nu sinds 30 november 2004. Ik begon in de IX en ben sindsdien continu gepromoveerd (maar nooit kampioen geworden). Ik zit nu in de VI.571 en zal komend seizoen een zwaar seizoen krijgen, maar ik zal niet degraderen.
Ik train positiespel en mijn meest gebruikte tactiek is 3-5-2. Dit voornamelijk omdat ik mijn middenveld train en mijn verdediging is sterk zat om met 3 mensen op te knappen.
Ik zou het leuk vinden als jullie wat in mijn gastenboek zetten en misschien tot ziens in een competitie, oefenwedstrijd en anders vast en zeker op het federatieforum![]()
Ik heb op een moment 13 spelers plus een coach gehad..quote:
Voor teveel geld, maar dat boeit niet.quote:Hans Workinn (76122151)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 1 160
Loon: 808 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Volgens mij is het niet eens rendabel ookquote:Grégoire Flüeler
TSI = 590, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Vintage FC met:quote:Micha Kusters (56152172)
TSI = 11 040, 18 jaar, redelijk in vorm
Specialiteit: Koppen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: briljant Spelhervatting: zwak
Kristiansund met:quote:Ricardo Hauri (66513001)
TSI = 5 450, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Condtie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Fok!Cupwinnaar-award:quote:Vyacheslav Brusnichenko (70201855)
TSI = 4 390, 17 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Meestal wel jaquote:
Dat weet je tochquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee jij trekt volle zalen.
Wat is ie? Vertelquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Meestal wel ja
Dit is oveigens een heuglijke dag!
Onze Dik is vandaag 6 maanden geleden uit mijn jeugdopleiding gekomen! Toen was hij goed of uitstekend keepen...en kijk wat hij nu is!
*Rob trots is*
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:17 schreef komrad het volgende:
joralf dat is niet aardig voor ROb
Zit Joralf op de uni?quote:Dik Derissen [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 12 400, 21 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: rampzalig Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Erg hequote:
Das een mooiequote:
Klopt, het is namelijk: "Je bent beter dan ik (ben)quote:
19quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:25 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer van zijn rampzalig scoren
Hoe oud ben je eigenlijk
eindelijk dringt enige zelfkennis doorquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Erg heDat ze zulke domme mensen daar aannemen, tis niet te geloven
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef komrad het volgende:
[..]
eindelijk dringt enige zelfkennis door
En je bent 15? Dan ben je zeker hoogbegaafdquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:36 schreef DeHovenier het volgende:
komrad legt de vinger op de zere plek
Ik doe MBO opleiding 4jaars, zit nu in 3e jaar
Lamaquote:Ik ben 15
Kijk nooit in profielen, die zijn meestal leegquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben niet 15!
Ik snap niet waar je dat vandaan haalt
[..]
Lama
Als je in mn profiel kijkt, kom ik uit 1985. Ben 19 dus.leeftijdsgenoot
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:16 schreef maniack28 het volgende:
Guus Hiddink-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI
Grumpey (maar gestemd, niet echt in verdiept)
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager
Sjarkie (sjarkie heeft het verdomd goed gedaan dit seizoen moet ik zeggen)
Dirk Kuijt-award:
Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie (staat vast)
21 doelpunten door Peter Morgansson van Nielzsche's Fußball Mannschaft
Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
Johan Derksen (was moeilijk kiezen tussen Grumpey en JD, maar toch maar JD gekozen)
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
sirdalord: Tegen beter weten in blijft hij toch World of Warcraft spelen en verwaarloosd hij zijn team ontzettend, net als de OP die hij ook nooit meer bijwerkt. (zonder twijfel)
Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Jonks: Bied een nulletje teveel op een speler, waardoor hij ontzettend veel geld kwijt is (vind ik wel de leukste)
Ole Gunnar Solskjaer-award:
Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Refused met: Rauno Hemminki made a run for the goal in the 90:th minute but the home teams far left defense managed to sort the situation out in the end.
en daardoor verloor ik de wedstrijd 2-1 met 71% balbezit
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
Helaas zijn er vrij weinig complete en niet verkochte spelers gepost .... maar goed.... dit zijn dus de genomineerden:
K.F.C. Minnertsga met Micha Kusters (56152172) (die maar dan he)
Fok!Cupwinnaar-award:
Voor de winnaar van de Fok!Cup
Pekel met VV Emmen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:08 schreef truSteh het volgende:
[..]Johan Derksen (was moeilijk kiezen tussen Grumpey en JD, maar toch maar JD gekozen)
heb je je gegevens al eens gepostquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:50 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben BTW lid van de fokfed, maar sta niet in de OP
teeveepeetje
Gekocht op 20 augustus 2005quote:Jean Duflos [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 4 650, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: uitstekend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Hoogste bod:quote:Göpf Wenk (76149009)
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 4 140
Loon: 2 235 ¤/week
Eigenaar: Bonos BALLACKrobaten
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:16 schreef maniack28 het volgende:
Nogmaals een reminder, er is tot nu toe gewoon meer genomineerd dan gestemd, dus ik zou graag zien dat er nog wat gestemd wordt!!!! Ik geef jullie t/m zaterdagavond de gelegenheid te stemmen. Zondagavond maak ik tijdens de wedstrijden de winnaars bekend!!!
Guus Hiddink-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van I t/m VI
Lortnoc
Peter Bosz-award:
Voor de beste Fok!Hattrick-manager van VII t/m lager
Komrad
Dirk Kuijt-award:
Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie (staat vast)
21 doelpunten door Peter Morgansson van Nielzsche's Fußball Mannschaft
Johan Cruijff-award:
Voor de Fok!Hattricker die de beste adviezen heeft gegeven
Komrad
Rita Verdonk-award:
Voor de Fok!Hattricker die alle adviezen in de wind heeft geslagen en een volledig (verkeerde) weg is ingeslagen
sirdalord: Tegen beter weten in blijft hij toch World of Warcraft spelen en verwaarloosd hij zijn team ontzettend, net als de OP die hij ook nooit meer bijwerkt.
Koei-award:
Voor de Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Oldbie: Moet tegen Chen in de Fok!Cup, Chen staat op niet uitdagen en Oldbie zegt donderdag dat hij Chen niet kan uitdagen. Hij krijgt als advies wachten tot maandag, maar regelt toch een friendly. 2 minuten nadat die friendly is geregeld komt Chen online op IRC
Ole Gunnar Solskjaer-award:
Voor de Fok!Hattricker die in de laatste minuut van een wedstrijd nog een winnende goal wist te scoren (post zelf even de match + tijdstip van doelpunten)
Maniack28 met matchID=44554008
2-2 Jesper Tollens (87)
3-2 Maron Beek (88)
John Obi Mikel-award:
Voor de Fok!Hattricker met de meest talentvolle 17 of 18-jarige jeugdspeler (iedereen mag een speler posten en dan kunnen die genomineerd worden)
Helaas zijn er vrij weinig complete en niet verkochte spelers gepost .... maar goed.... dit zijn dus de genomineerden:
Hier stem ik niet op, teveel bijstats enzo![]()
Fok!Cupwinnaar-award:
Voor de winnaar van de Fok!Cup
Pekel met VV Emmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |