Ja wel maar dat hou je toch netjes bijquote:Op maandag 21 maart 2005 10:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jij geen schaamhaar hebt?
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:14 schreef Bupatih het volgende:
Dizer. Nu is het genoeg met die sekstitels
Ja tuurlijk jij staat zelfs in je fotoboek als je net klaar bent.quote:
Wilkonson Protectquote:Op maandag 21 maart 2005 10:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja wel maar dat hou je toch netjes bij![]()
nog geen..quote:Op maandag 21 maart 2005 10:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jij geen schaamhaar hebt?
haha fok radio heeft het ook altijd over de Eindhoven meet ben ik blij dat ik niet gegaan benquote:Op maandag 21 maart 2005 10:16 schreef timbob het volgende:
Eindhoven
Parkeerplaats De Aalsterhut Net buiten Eindhoven langs de A2 richting Eindhoven - Maastricht. parkeerplaats Aalsterhut. Ga hier in, parkeer je auto en loop door tot het eind van de parkeerplaats rechts. Daar zit een gat in het hek, steek het zandpad over en ga het bos in. Genoeg te doen. bezocht door voornamelijk mannen
Eindhoven
Snelweg Eindhoven richting Geldrop/Heeze ligt aan de rechterkant de Parkeerplaats 'Meelakkers' in een fraai gesitueerde omgeving waar geregeld sappige ontmoetingen plaats vinden vooral stellen vanwege het rustige karakter van de parkeerplaats.Wanneer je de afslag Geldrop/Heeze neemt dan ligt onderaan bij de stoplichten linksaf en meteen de weg links een parkeerplaatsje van de ANWB wat een zeer erotische ontmoetings- plek is en vaak ook drukbezocht ,meestal vanaf 10uur s'avonds tot. Vooral stellen
hehe
ik ga naar eindhoven!
Ciaoquote:Op maandag 21 maart 2005 10:17 schreef Dizer het volgende:
Ik ga me scheren mijn baard dan.. en douchen... tot straks
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:17 schreef Dizer het volgende:
Ik ga me scheren mijn baard dan.. en douchen... tot straks
haha dat jij pas op je 21ste je eerste haartjes kreegquote:
_ O - <-- zonder spatiesquote:Op maandag 21 maart 2005 10:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
<--- Doe alleen steeds deze smilie omdat ik niet weet hoe de moet met maar een hand
Wat een rare zinquote:Op maandag 21 maart 2005 10:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
<--- Doe alleen steeds deze smilie omdat ik niet weet hoe de moet met maar een hand
Wie? Wat? Waar?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk jij staat zelfs in je fotoboek als je net klaar bent.
NeDuRlAnDS Is MoI GoEiSTUh V@kquote:
Ja waar wasje van het weekend je hebt wat gemistquote:Op maandag 21 maart 2005 10:20 schreef Zhenar het volgende:
Er missen allemaal topics in de OP! Dat krijg je ervan al er zo snel wordt gepost als Superman. *belerend vingertje*
OP-tekst is al geüpdatet. De OP zelf klopt niet meer, maar je kan hier moeilijk een OP editen.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:20 schreef Zhenar het volgende:
Er missen allemaal topics in de OP! Dat krijg je ervan al er zo snel wordt gepost als Superman. *belerend vingertje*
Aah bang dat je te veel mistquote:Op maandag 21 maart 2005 10:20 schreef Bupatih het volgende:
Of jullie posten niet meer zo snel 's avonds.
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja maar jij begrijpt zelf wat als de apen lopen te bonken
Ik had een party weekend en was de hele tijd óf dronken, óf dronken aan het worden, óf aan het uitbrakken, óf films aan het kijken.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja waar wasje van het weekend je hebt wat gemist
Ja hier was zeker een party, en wat voor een partyquote:Op maandag 21 maart 2005 10:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had een party weekend en was de hele tijd óf dronken, óf dronken aan het worden, óf aan het uitbrakken, óf films aan het kijken.
Maar hier was het ook een party weekend zo te zien!
Cooliesquote:Op maandag 21 maart 2005 10:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OP-tekst is al geüpdatet. De OP zelf klopt niet meer, maar je kan hier moeilijk een OP editen.
*Bekijkt topic titelquote:Op maandag 21 maart 2005 10:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja hier was zeker een party, en wat voor een party
Koelie-Joelie Mitsyquote:
Wees blij hier ligt het raam er uitquote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef Dizer het volgende:
OOh, kan nog niet naar de badkamer, er zit iemand te poepen
Mitsyquote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Koelie-Joelie Mitsy![]()
Ik kijk het niet. Eerlijk waar.
In de badkuip?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef Dizer het volgende:
hahaha een collega van mij staat altijd bij de eerste parkeerplaats.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:16 schreef timbob het volgende:
Eindhoven
Parkeerplaats De Aalsterhut Net buiten Eindhoven langs de A2 richting Eindhoven - Maastricht. parkeerplaats Aalsterhut. Ga hier in, parkeer je auto en loop door tot het eind van de parkeerplaats rechts. Daar zit een gat in het hek, steek het zandpad over en ga het bos in. Genoeg te doen. bezocht door voornamelijk mannen
Eindhoven
Snelweg Eindhoven richting Geldrop/Heeze ligt aan de rechterkant de Parkeerplaats 'Meelakkers' in een fraai gesitueerde omgeving waar geregeld sappige ontmoetingen plaats vinden vooral stellen vanwege het rustige karakter van de parkeerplaats.Wanneer je de afslag Geldrop/Heeze neemt dan ligt onderaan bij de stoplichten linksaf en meteen de weg links een parkeerplaatsje van de ANWB wat een zeer erotische ontmoetings- plek is en vaak ook drukbezocht ,meestal vanaf 10uur s'avonds tot. Vooral stellen
hehe
ik ga naar eindhoven!
Dan heb jij veel betere ventilatie, bij ons blijft dat lucht weer eens hangen en dan moet gaan douchen terwijl het stinkt naar poepquote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wees blij hier ligt het raam er uit![]()
Die foto is prachtigquote:Op maandag 21 maart 2005 10:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bewijs :
http://fotoboek.fok.nl/userpics/72347_Ferrari1.jpg
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:26 schreef stribe het volgende:
[..]
hahaha een collega van mij staat altijd bij de eerste parkeerplaats.
"quote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef Dizer het volgende:
Gadverquote:Op maandag 21 maart 2005 10:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan heb jij veel betere ventilatie, bij ons blijft dat lucht weer eens hangen en dan moet gaan douchen terwijl het stinkt naar poep
Doooeeeeeiquote:Op maandag 21 maart 2005 10:26 schreef Bupatih het volgende:
Doei allemaal, ik ga naar school toe
P.S. P-o-s-t l-a-n-g-z-a-a-m d-e-z-e k-e-e-r
Nee want ik ben vrij vandaagquote:Op maandag 21 maart 2005 10:26 schreef Bupatih het volgende:
Doei allemaal, ik ga naar school toe
P.S. P-o-s-t l-a-n-g-z-a-a-m d-e-z-e k-e-e-r
Mijn broer... en die heeft toch van die grote drollenquote:
Gadverdamme wil niet weten hoe jij dat weetquote:Op maandag 21 maart 2005 10:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn broer... en die heeft toch van die grote drollen
Drollenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij was een keer vergeten door te spoelen... en daar kwam ik aan..quote:Op maandag 21 maart 2005 10:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gadverdamme wil niet weten hoe jij dat weet![]()
Je gaat gewoon als je broer klaar is kijken of hij grote drollen of kleinen legtquote:Op maandag 21 maart 2005 10:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Iets ernstig meegemaakt dit weekend in de trend van poep?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:29 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb een idee! Laten we het niet over poep hebben!![]()
Aah vandaarquote:Op maandag 21 maart 2005 10:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij was een keer vergeten door te spoelen... en daar kwam ik aan..
trent schrijf je met een d lieve schatquote:Op maandag 21 maart 2005 10:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Iets ernstig meegemaakt dit weekend in de trent van poep?
Ieeeeuw.. nee... lees hierbovenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je gaat gewoon als je broer klaar is kijken of hij grote drollen of kleinen legt![]()
Dank je mop, als ik jou tcoh niet hadquote:Op maandag 21 maart 2005 10:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
trent schrijf je met een d lieve schat![]()
Hij had toch een dronken zuipfeestjequote:Op maandag 21 maart 2005 10:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had dat nou gedaan!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 10:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind het gewoon een vies onderwerp.
Al had ik natuurlijk nu een onwijs ranzig poepverhaal kunnen bedenken om iedereen mee te shockeren!
Hoi,quote:
Doet me denken aan een hele vieze foto die een aantal topics geleden in SC werd geplaatst...quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doet me denken aan een hele vieze foto die een aantal topics geleden in SC werd geplaatst...
Waarbij een man op de grond ligt met strontquote:Op maandag 21 maart 2005 10:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doet me denken aan een hele vieze foto die een aantal topics geleden in SC werd geplaatst...
Ik las het al ja...quote:Op maandag 21 maart 2005 10:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoi,
Het gaat over :
*Poep
*Sex op parkeer plaatsen
En zuip feestjes .
Je hebt gisteren mijn tiet-foto's gemistquote:Op maandag 21 maart 2005 10:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo ietsquote:Op maandag 21 maart 2005 10:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ooh ik weet het weer, die dude die op een feest aan het poepen was door een stoel heenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarbij een man op de grond ligt met stront![]()
![]()
![]()
Ik doelde op eentje waar een kerel op een stoel zit te slapen met zijn broek omlaag en er overal bruine derrie omlaag druipt.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarbij een man op de grond ligt met stront![]()
![]()
![]()
Foto'squote:Op maandag 21 maart 2005 10:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hebt gisteren mijn tiet-foto's gemist
Ja ik ookquote:Op maandag 21 maart 2005 10:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik doelde op eentje waar een kerel op een stoel zit te slapen met zijn broek omlaag en er overal bruine derrie omlaag druipt.
Ja vertel dat google maarquote:
Maar gelukkig droom ik elke nacht over jouw tiet(-foto's)quote:Op maandag 21 maart 2005 10:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hebt gisteren mijn tiet-foto's gemist
Volgens mij heeft ie andere dingen gedaanquote:Op maandag 21 maart 2005 10:35 schreef Dizer het volgende:
Aah, mijn broer is klaar op de weecee.. maar het stinkt nogal.. ik wacht nog even
erg balen als je zo dit aantreft :quote:Op maandag 21 maart 2005 10:35 schreef Dizer het volgende:
Aah, mijn broer is klaar op de weecee.. maar het stinkt nogal.. ik wacht nog even
Ieeeeeeeeeeeeeeuw...quote:Op maandag 21 maart 2005 10:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie andere dingen gedaan
Nee manquote:Op maandag 21 maart 2005 10:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Heb je ze niet gewoon in je fotoboek staan?
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
erg balen als je zo dit aantreft :
[afbeelding]
Dat is kleiquote:Op maandag 21 maart 2005 10:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik kan nuniet terug de linkjes staan niet in de OPquote:Op maandag 21 maart 2005 10:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee man
Speciaal voor showchat geplaatst
haha ik dacht dat we het niet meer over drollen zouden hebbenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:38 schreef Dizer het volgende:
Mijn F5 knop heeft het zo zwaar te verduren, afgelopen weekend en vandaag
Hoiquote:Op maandag 21 maart 2005 10:38 schreef stribe het volgende:
[..]
haha ik dacht dat we het niet meer over drollen zouden hebben. Trouwens erg mooie meid in je avator maikel, wie is dat die meid, die na die met die grote bril komt.
Smakelijkquote:
Dat is allemaal een en de zelfde meidquote:Op maandag 21 maart 2005 10:38 schreef stribe het volgende:
[..]
haha ik dacht dat we het niet meer over drollen zouden hebben. Trouwens erg mooie meid in je avator maikel, wie is dat die meid, die na die met die grote bril komt.
Inderdaadquote:Op maandag 21 maart 2005 10:40 schreef Christine het volgende:
Wat ben ik blij als we naar de 4e pagina gaan
Wie maakt dan in godsnaam jou broodquote:Op maandag 21 maart 2005 10:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zie dat altijd op mijn broodje liggen![]()
Me moeder, maar ik eet het nooit op en na een paar dagen is het blauw en stinkt hetquote:Op maandag 21 maart 2005 10:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wie maakt dan in godsnaam jou brood![]()
Meer zo als ditquote:Op maandag 21 maart 2005 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht, je bedoeld een ander soort "poesje"
Ja maar hoe weet hij nou hoe zoiets eruit zietquote:Op maandag 21 maart 2005 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je:quote:Op maandag 21 maart 2005 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Me moederquote:Op maandag 21 maart 2005 10:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet hij nou hoe zoiets eruit ziet
Eens isquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Weet je:
JIj dacht dat ik dat dacht maar eigenlijk is degene die het echt dacht jij...
Maar om daar nou een plaatje van te gaan postenquote:
Je moet niet zoveel denken schatquote:Op maandag 21 maart 2005 10:45 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht allen wat jij dacht dat ik dacht dat dacht ik dat jij dat dacht dat ik dat dacht
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pas op! Straks ga ik met foto's schieten![]()
Nee want een pervert denkt nooitquote:Op maandag 21 maart 2005 10:45 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht allen wat jij dacht dat ik dacht dat dacht ik dat jij dat dacht dat ik dat dacht
Schiet maar raakquote:
Hij bedoelt dat hij foto's gaat schieten zoiets al kogels schieten maar dan in foto's snap je?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Schiet maar raak![]()
*zou je zien komt hij zo met een foto van een poesje dat in een waterbak is gevallen![]()
Ja lekker kipquote:Op maandag 21 maart 2005 10:48 schreef Zhenar het volgende:
Genoeg ranzige foto's! Als tegenactie ga ik smakelijke foto's plaatsen:
[afbeelding] Hmmmmm
Ieeeeuw... nu ik eindleijk weer durf binnen te stappen bij KFC, laat je me dit zienquote:
Dat s gewoon een kip(die toen nog heel was en levend) in de magnetron hebben gedaan en ze hem er een half uur later er uit gehaaltquote:
Is toen gevonden bij de MC Donalds tussen de kip nuggetsquote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieeeeuw... nu ik eindleijk weer durf binnen te stappen bij KFC, laat je me dit zien
KFC is zowiezo ranzigquote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieeeeuw... nu ik eindleijk weer durf binnen te stappen bij KFC, laat je me dit zien
Ja maar het lijkt eerder op een kipstukje bij de KFCquote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is toen gevonden bij de MC Donalds tussen de kip nuggets![]()
De pizzahut de pizzahut KFC en de pizzahut mcdonalds mcdonaldsquote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat een ja?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Maikel!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Eric Dikkebquote:Op maandag 21 maart 2005 10:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
De pizzahut de pizzahut KFC en de pizzahut mcdonalds mcdonalds
Kalkoenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:51 schreef Zhenar het volgende:
Dat kip plaatje vind ik echt scary!
Mijn plaatje was van een kalkoen trouwens.
Flauwquote:Op maandag 21 maart 2005 10:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
De pizzahut de pizzahut KFC en de pizzahut mcdonalds mcdonalds
Vergeet het steeds weerquote:Op maandag 21 maart 2005 10:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maikel!!!!
_ O - =maar dan zonder spaties!
Dat muisje doet het hemquote:
Maar ik wil een jongenquote:
Das niet leuk... geen dooie dieren plaatsenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat muisje doet het hem[afbeelding]
Nee hoe gaat die?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Kan je ook het dansje dat erbij hoort?
Doet me denken aan dat filmje waar oma met kleinzoon gaat voetballenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik wil een jongen
Dan kan ik mee voetballen en tennissen
En met meisjes kan je alleen met barbies spelen
Ja dat vind ik een beetje ranzigquote:Op maandag 21 maart 2005 10:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das niet leuk... geen dooie dieren plaatsen
Die kip was zeker nog wel in levenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das niet leuk... geen dooie dieren plaatsen
Das anders, das voedsel!quote:Op maandag 21 maart 2005 10:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die kip was zeker nog wel in leven![]()
Dan gaan babette en ik wel voor het meisje zorgenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik wil een jongen
Dan kan ik mee voetballen en tennissen
En met meisjes kan je alleen met barbies spelen
quote:
Nee, kijk dat niet, hoezoequote:Op maandag 21 maart 2005 10:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gister naar Toen was geluk heel gewoon gekeken?
Geen vieze plaatjes meer tochquote:
Dat bedoel ik nou.. makeup, barbies, strikjesquote:Op maandag 21 maart 2005 10:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan gaan babette en ik wel voor het meisje zorgen
Strikjes in 't haar, barbies, jurkjes, kleurplaten, makeup, schoentjes... meisjes zijn zoooveel leuker!
Ging over vegetariérs en kipquote:
Ah... kip is lekker. Kippetjjuuuh... chickkie chickkie...quote:
Boeiuh!quote:
quote:
Ja, geweldig he?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou.. makeup, barbies, strikjes
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah... kip is lekker. Kippetjjuuuh... chickkie chickkie...
Ok, ik ben een beetje melig
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, geweldig he?
En je hebt ook van dat schattige prinsessen-playmobile... mijn dochtertje krijgt het roze kasteel
Pissed?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Boeiuh!
[..]
![]()
Hoe durf je Colin Farell te beledigen?!!!
![]()
Die is gaaf!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 10:59 schreef Dizer het volgende:
[..]Mijn zoon krijgt het draken kasteel met alle ridders van de ronde tafel
Ik krijg slaagquote:Op maandag 21 maart 2005 10:58 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
Misschien houdt ie wel van pony's uiteindelijk?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:59 schreef Dizer het volgende:
Alleen semi.quote:
Succes!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 10:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:de Mzzl ben naar Landstede voor toelatings test
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Boeiuh!
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Misschien houdt ie wel van pony's uiteindelijk?![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Misschien houdt ie wel van pony's uiteindelijk?![]()
Trouwen?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:59 schreef Dizer het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:02 schreef Dizer het volgende:
[..]Dat sla ik uit hem
Oh nee, dan krijgt ie billenkoek en straks vindt ie dat juist lekker
Hoi Beevquote:Op maandag 21 maart 2005 11:01 schreef BVO het volgende:
Dus ik denk dat ik het meeste wel gezien had.. gewoon wéér een topic verder..
Je hebt niet eens tijd om bij te lezen he?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:01 schreef BVO het volgende:
Dus ik denk dat ik het meeste wel gezien had.. gewoon wéér een topic verder..
Misschien wordt 'ie wel homoquote:Op maandag 21 maart 2005 11:02 schreef Dizer het volgende:
[..]Dat sla ik uit hem
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:02 schreef Dizer het volgende:
[..]Dat sla ik uit hem
Niet als het aan mij ligtquote:Op maandag 21 maart 2005 11:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hebt niet eens tijd om bij te lezen he?
- Mee naar de wallenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Ik verheug me nu al op Dizers wanhopige pogingen om zijn verwijfde zoon stoer te maken.![]()
Laten we er een RLSoap van makenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Ik verheug me nu al op Dizers wanhopige pogingen om zijn verwijfde zoon stoer te maken.![]()
Je negeert mijn huwelijksaanzoekquote:Op maandag 21 maart 2005 11:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
- Mee naar de wallen
- Lesbische porno kijken
Wat nog meer?
En als er dan niks bij hem gaat groeien bij deze dingenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
- Mee naar de wallen
- Lesbische porno kijken
Wat nog meer?
En jou kind POT!quote:
Slaanquote:Op maandag 21 maart 2005 11:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En als er dan niks bij hem gaat groeien bij deze dingen
- Meenemen naar een voetbalwedstrijd. En dan weer snel weggaan wanneer hij zich aan de spelers blijkt te verlekkeren.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
- Mee naar de wallen
- Lesbische porno kijken
Wat nog meer?
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
En jou kind POT!
Maar dan zo een pot dat het politieagent wil worden en kort haar wil hebben en zichzelf Patrick noemt ipv Patricia
Mijn barbies en strikjes, wat doe jequote:Op maandag 21 maart 2005 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
En jou kind POT!
Maar dan zo een pot dat het politieagent wil worden en kort haar wil hebben en zichzelf Patrick noemt ipv Patricia
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
- Technisch lego geven. Waar hij dan een catwalk mee maakt.
Neeeeee niet slaan, das billenkoek en straks vindt ie dat lekkerquote:
Wat lul je nou, wat wil je een verneukte layout of een neukje met de vrouw in de layoutquote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]Maar ik krijg al een kind.. en ik ben al eerder getrouwd geweest..
Ach wat the heck..![]()
Neuken?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat lul je nou, wat wil je een verneukte layout of een neukje met de vrouw in de layout?
Maar ik wil een kind.. het moet een jongen zijnquote:
En dan gaat ie naar van die feestjes waarbij hij een pruik op doet, nepwimpers, een strakke maillot, plaktieten en een jurkquote:Op maandag 21 maart 2005 11:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeeeee niet slaan, das billenkoek en straks vindt ie dat lekker![]()
Ik ben die verslaving af, gelukkigquote:Op maandag 21 maart 2005 11:10 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga zo langs de FRSen ik wil weer dvd's kopen, ik ben erg
10754 (gemiddeld 12 per dag)quote:Op maandag 21 maart 2005 11:09 schreef Dizer het volgende:
YAAAAAAAAAAAAY mijn gemiddelde is omhoog gegaan!! Van 8 naar 9!!
Aantal posts: 9158 (gemiddeld 9 per dag)
Even serieus, stel je voor, dat je kind dat echt doet! Ik zou echt kapot zijnquote:Op maandag 21 maart 2005 11:10 schreef Christine het volgende:
[..]
En dan gaat ie naar van die feestjes waarbij hij een pruik op doet, nepwimpers, een strakke maillot, plaktieten en een jurk
Je krijgt toch al een kind?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik wil een kind.. het moet een jongen zijn
Ik heb in 2 jaar tijd 160+ aan dvd's gekochtquote:
Huh? Waar?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:12 schreef bar_rel het volgende:
Waarom zie ik elke keer staan een grote piemel?
Sja, je hebt het maar te accepteren he wat je kind doet.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Even serieus, stel je voor, dat je kind dat echt doet! Ik zou echt kapot zijn
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:12 schreef bar_rel het volgende:
Te veel werk, anders heb ik geen tijd om hier te spammenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:13 schreef BVO het volgende:Sex op parkeerplaatsen
.
Nog mensen hier die FP-shownieuwsposter willen worden?.
Je oog valt altijd op dat wat je niet hebt he?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:12 schreef bar_rel het volgende:
iuk heb niet zoveel geld, mijn inkomen is 100 euro per maandquote:Op maandag 21 maart 2005 11:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb in 2 jaar tijd 160+ aan dvd's gekocht
En in totaal aan 300+ dvd schijfjes. Want een Buffy Box tel ik voor 1 maar er zitten dan 6 schijfjes in en zo
Echt niet. Als je kind banken wil beroven hoef je dat toch ook niet te accepteren?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Sja, je hebt het maar te accepteren he wat je kind doet.
Nou vorige speelde je iig ijverig met iets...quote:Op maandag 21 maart 2005 11:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Je oog valt altijd op dat wat je niet hebt he?
Dat is dan 85 euro meer dan ikquote:Op maandag 21 maart 2005 11:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
iuk heb niet zoveel geld, mijn inkomen is 100 euro per maand
Inderdaad! Ik zou het niet zo erg vinden als ik een zoon had die dan maybe bi is en wil experimenteren of zo, zolang ie maar wel dan gewoon gaat trouwen met eem mooie vrouw en kinderen krijgtquote:Op maandag 21 maart 2005 11:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt niet. Als je kind banken wil beroven hoef je dat toch ook niet te accepteren?
Lijkt mij ook verschrikkelijk, zo'n drag queen als zoon.
Ik zie het nog steeds niet. Ben jij nou zo slim of ben ik nou zo dom?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is dan 85 euro meer dan ik
Tenminste, wat ik nog vrij te besteden heb per maand is in theorie 15 euro. In de praktijk ietsjes meer, maar het komt niet boven de 60 euro gok ik.
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
iuk heb niet zoveel geld, mijn inkomen is 100 euro per maand
Een drag queen is echt ergquote:Op maandag 21 maart 2005 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik zou het niet zo erg vinden als ik een zoon had die dan maybe bi is en wil experimenteren of zo, zolang ie maar wel dan gewoon gaat trouwen met eem mooie vrouw en kinderen krijgt
Nee, maar je kunt niet de keuzes voor je kind maken. Dus ook niet als die een bank overvalt. En dus heb je het maar te accepteren en ermee te leven.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt niet. Als je kind banken wil beroven hoef je dat toch ook niet te accepteren?
Lijkt mij ook verschrikkelijk, zo'n drag queen als zoon.
Doe dat maar nietquote:Op maandag 21 maart 2005 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]Dan zal ik niet zeggen wat mijn inkomen is
Drag Queens zijn echt een slechte naam voor de gewone normale heterouitziende homo'squote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik zou het niet zo erg vinden als ik een zoon had die dan maybe bi is en wil experimenteren of zo, zolang ie maar wel dan gewoon gaat trouwen met eem mooie vrouw en kinderen krijgt
Wil je het zo graag zien danquote:Op maandag 21 maart 2005 11:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds niet. Ben jij nou zo slim of ben ik nou zo dom?
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om mij niet tegen het hoofd te stoten! Jij wil gewoon een stoere, mannelijke, boerende, schetende, stinkende, snurkende hetero zoon!
![]()
Overhandigd creditcardquote:Op maandag 21 maart 2005 11:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Geef mij es wat geld dan
Je moet natuurlijk wel je vrouw kunnen onderhouden
Alsof je met een homoseksueel kind anders moet omgaan?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt niet de keuzes voor je kind maken. Dus ook niet als die een bank overvalt. En dus heb je het maar te accepteren en ermee te leven.
Van een dragqueen ofzelfs überhaupt een homoseksueel kind zou ik echt niet weten hoe ik ermee om zou moeten gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |