quote:Op maandag 21 maart 2005 10:26 schreef stribe het volgende:
[..]
hahaha een collega van mij staat altijd bij de eerste parkeerplaats.
"quote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef Dizer het volgende:
OOh, kan nog niet naar de badkamer, er zit iemand te poepen
Gadverquote:Op maandag 21 maart 2005 10:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan heb jij veel betere ventilatie, bij ons blijft dat lucht weer eens hangen en dan moet gaan douchen terwijl het stinkt naar poep
Doooeeeeeiquote:Op maandag 21 maart 2005 10:26 schreef Bupatih het volgende:
Doei allemaal, ik ga naar school toe
P.S. P-o-s-t l-a-n-g-z-a-a-m d-e-z-e k-e-e-r
Nee want ik ben vrij vandaagquote:Op maandag 21 maart 2005 10:26 schreef Bupatih het volgende:
Doei allemaal, ik ga naar school toe
P.S. P-o-s-t l-a-n-g-z-a-a-m d-e-z-e k-e-e-r
Mijn broer... en die heeft toch van die grote drollenquote:
Gadverdamme wil niet weten hoe jij dat weetquote:Op maandag 21 maart 2005 10:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn broer... en die heeft toch van die grote drollen
Drollenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij was een keer vergeten door te spoelen... en daar kwam ik aan..quote:Op maandag 21 maart 2005 10:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gadverdamme wil niet weten hoe jij dat weet![]()
Je gaat gewoon als je broer klaar is kijken of hij grote drollen of kleinen legtquote:Op maandag 21 maart 2005 10:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Iets ernstig meegemaakt dit weekend in de trend van poep?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:29 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb een idee! Laten we het niet over poep hebben!![]()
Aah vandaarquote:Op maandag 21 maart 2005 10:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij was een keer vergeten door te spoelen... en daar kwam ik aan..
trent schrijf je met een d lieve schatquote:Op maandag 21 maart 2005 10:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Iets ernstig meegemaakt dit weekend in de trent van poep?
Ieeeeuw.. nee... lees hierbovenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je gaat gewoon als je broer klaar is kijken of hij grote drollen of kleinen legt![]()
Dank je mop, als ik jou tcoh niet hadquote:Op maandag 21 maart 2005 10:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
trent schrijf je met een d lieve schat![]()
Hij had toch een dronken zuipfeestjequote:Op maandag 21 maart 2005 10:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had dat nou gedaan!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 10:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind het gewoon een vies onderwerp.
Al had ik natuurlijk nu een onwijs ranzig poepverhaal kunnen bedenken om iedereen mee te shockeren!
Hoi,quote:
Doet me denken aan een hele vieze foto die een aantal topics geleden in SC werd geplaatst...quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doet me denken aan een hele vieze foto die een aantal topics geleden in SC werd geplaatst...
Waarbij een man op de grond ligt met strontquote:Op maandag 21 maart 2005 10:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doet me denken aan een hele vieze foto die een aantal topics geleden in SC werd geplaatst...
Ik las het al ja...quote:Op maandag 21 maart 2005 10:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoi,
Het gaat over :
*Poep
*Sex op parkeer plaatsen
En zuip feestjes .
Je hebt gisteren mijn tiet-foto's gemistquote:Op maandag 21 maart 2005 10:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo ietsquote:Op maandag 21 maart 2005 10:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ooh ik weet het weer, die dude die op een feest aan het poepen was door een stoel heenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarbij een man op de grond ligt met stront![]()
![]()
![]()
Ik doelde op eentje waar een kerel op een stoel zit te slapen met zijn broek omlaag en er overal bruine derrie omlaag druipt.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Waarbij een man op de grond ligt met stront![]()
![]()
![]()
Foto'squote:Op maandag 21 maart 2005 10:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hebt gisteren mijn tiet-foto's gemist
Ja ik ookquote:Op maandag 21 maart 2005 10:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik doelde op eentje waar een kerel op een stoel zit te slapen met zijn broek omlaag en er overal bruine derrie omlaag druipt.
Ja vertel dat google maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |