quote:Op maandag 21 maart 2005 11:12 schreef bar_rel het volgende:
Waarom zie ik elke keer staan een grote piemel?
Te veel werk, anders heb ik geen tijd om hier te spammenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:13 schreef BVO het volgende:Sex op parkeerplaatsen
.
Nog mensen hier die FP-shownieuwsposter willen worden?.
Je oog valt altijd op dat wat je niet hebt he?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:12 schreef bar_rel het volgende:
Waarom zie ik elke keer staan een grote piemel?
iuk heb niet zoveel geld, mijn inkomen is 100 euro per maandquote:Op maandag 21 maart 2005 11:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb in 2 jaar tijd 160+ aan dvd's gekocht
En in totaal aan 300+ dvd schijfjes. Want een Buffy Box tel ik voor 1 maar er zitten dan 6 schijfjes in en zo
Echt niet. Als je kind banken wil beroven hoef je dat toch ook niet te accepteren?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Sja, je hebt het maar te accepteren he wat je kind doet.
Nou vorige speelde je iig ijverig met iets...quote:Op maandag 21 maart 2005 11:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Je oog valt altijd op dat wat je niet hebt he?
Dat is dan 85 euro meer dan ikquote:Op maandag 21 maart 2005 11:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
iuk heb niet zoveel geld, mijn inkomen is 100 euro per maand
Inderdaad! Ik zou het niet zo erg vinden als ik een zoon had die dan maybe bi is en wil experimenteren of zo, zolang ie maar wel dan gewoon gaat trouwen met eem mooie vrouw en kinderen krijgtquote:Op maandag 21 maart 2005 11:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt niet. Als je kind banken wil beroven hoef je dat toch ook niet te accepteren?
Lijkt mij ook verschrikkelijk, zo'n drag queen als zoon.
Ik zie het nog steeds niet. Ben jij nou zo slim of ben ik nou zo dom?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is dan 85 euro meer dan ik
Tenminste, wat ik nog vrij te besteden heb per maand is in theorie 15 euro. In de praktijk ietsjes meer, maar het komt niet boven de 60 euro gok ik.
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
iuk heb niet zoveel geld, mijn inkomen is 100 euro per maand
Een drag queen is echt ergquote:Op maandag 21 maart 2005 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik zou het niet zo erg vinden als ik een zoon had die dan maybe bi is en wil experimenteren of zo, zolang ie maar wel dan gewoon gaat trouwen met eem mooie vrouw en kinderen krijgt
Nee, maar je kunt niet de keuzes voor je kind maken. Dus ook niet als die een bank overvalt. En dus heb je het maar te accepteren en ermee te leven.quote:Op maandag 21 maart 2005 11:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt niet. Als je kind banken wil beroven hoef je dat toch ook niet te accepteren?
Lijkt mij ook verschrikkelijk, zo'n drag queen als zoon.
Doe dat maar nietquote:Op maandag 21 maart 2005 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]Dan zal ik niet zeggen wat mijn inkomen is
Drag Queens zijn echt een slechte naam voor de gewone normale heterouitziende homo'squote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik zou het niet zo erg vinden als ik een zoon had die dan maybe bi is en wil experimenteren of zo, zolang ie maar wel dan gewoon gaat trouwen met eem mooie vrouw en kinderen krijgt
Wil je het zo graag zien danquote:Op maandag 21 maart 2005 11:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds niet. Ben jij nou zo slim of ben ik nou zo dom?
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om mij niet tegen het hoofd te stoten! Jij wil gewoon een stoere, mannelijke, boerende, schetende, stinkende, snurkende hetero zoon!
![]()
Overhandigd creditcardquote:Op maandag 21 maart 2005 11:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Geef mij es wat geld dan
Je moet natuurlijk wel je vrouw kunnen onderhouden
Alsof je met een homoseksueel kind anders moet omgaan?quote:Op maandag 21 maart 2005 11:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt niet de keuzes voor je kind maken. Dus ook niet als die een bank overvalt. En dus heb je het maar te accepteren en ermee te leven.
Van een dragqueen ofzelfs überhaupt een homoseksueel kind zou ik echt niet weten hoe ik ermee om zou moeten gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |