quote:Op maandag 21 maart 2005 10:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Weet je:
JIj dacht dat ik dat dacht maar eigenlijk is degene die het echt dacht jij...
Maar om daar nou een plaatje van te gaan postenquote:
Je moet niet zoveel denken schatquote:Op maandag 21 maart 2005 10:45 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht allen wat jij dacht dat ik dacht dat dacht ik dat jij dat dacht dat ik dat dacht
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pas op! Straks ga ik met foto's schieten![]()
Nee want een pervert denkt nooitquote:Op maandag 21 maart 2005 10:45 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik dacht allen wat jij dacht dat ik dacht dat dacht ik dat jij dat dacht dat ik dat dacht
Schiet maar raakquote:
Hij bedoelt dat hij foto's gaat schieten zoiets al kogels schieten maar dan in foto's snap je?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 10:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Schiet maar raak![]()
*zou je zien komt hij zo met een foto van een poesje dat in een waterbak is gevallen![]()
Ja lekker kipquote:Op maandag 21 maart 2005 10:48 schreef Zhenar het volgende:
Genoeg ranzige foto's! Als tegenactie ga ik smakelijke foto's plaatsen:
[afbeelding] Hmmmmm
Ieeeeuw... nu ik eindleijk weer durf binnen te stappen bij KFC, laat je me dit zienquote:
Dat s gewoon een kip(die toen nog heel was en levend) in de magnetron hebben gedaan en ze hem er een half uur later er uit gehaaltquote:
Is toen gevonden bij de MC Donalds tussen de kip nuggetsquote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieeeeuw... nu ik eindleijk weer durf binnen te stappen bij KFC, laat je me dit zien
KFC is zowiezo ranzigquote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieeeeuw... nu ik eindleijk weer durf binnen te stappen bij KFC, laat je me dit zien
Ja maar het lijkt eerder op een kipstukje bij de KFCquote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is toen gevonden bij de MC Donalds tussen de kip nuggets![]()
De pizzahut de pizzahut KFC en de pizzahut mcdonalds mcdonaldsquote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat een ja?quote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Maikel!!!!quote:Op maandag 21 maart 2005 10:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Eric Dikkebquote:Op maandag 21 maart 2005 10:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
De pizzahut de pizzahut KFC en de pizzahut mcdonalds mcdonalds
Kalkoenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:51 schreef Zhenar het volgende:
Dat kip plaatje vind ik echt scary!
Mijn plaatje was van een kalkoen trouwens.
Flauwquote:Op maandag 21 maart 2005 10:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
De pizzahut de pizzahut KFC en de pizzahut mcdonalds mcdonalds
Vergeet het steeds weerquote:Op maandag 21 maart 2005 10:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maikel!!!!
_ O - =maar dan zonder spaties!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |