Dat weten ze zelf niet eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom is de naam eigenlijk veranderd in ONM?
Ik had een titel, maar het mocht niet zo zijn...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is de titel?
Ik had ook al een titel: Aafke, Bedankt!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik had een titel, maar het mocht niet zo zijn...![]()
Dan hoop ik dat ze snel opsodemietert.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:48 schreef Borin het volgende:
Ze kijkt nogal bang. Cameravrees?
Aafke laat een flinke leegte achter (zie topictitel).quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik had ook al een titel: Aafke, Bedankt!
I second that.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan hoop ik dat ze snel opsodemietert.
Das war ein Mal...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 02:09 schreef Borin het volgende:
Ze kunnen anders altijd Ruth Jacott weer uit de mottenballen trekken.![]()
Um Gottes Willen keine Ruth Jacott mehr!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 02:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Das war ein Mal...
quote:Volgens de kijkcijferoverzichten van de NOS is de 1e aflevering van GTST in het nieuwe seizoen gisteravond bekeken door 2.375.000 kijkers. RTL4 had op dat moment een marktaandeel van 36%. Naar de herhaling van afgelopen vrijdag keek slechts een derde van dit aantal.
De tegenhanger Onderweg Naar Morgen, tegenwoordig ONM genaamd, is gisteravond bekeken door 756.000 kijkers met een marktaandeel van 16%. Yorin had vorig seizoen plannen om te stoppen met ONM wegens tegenvallende kijkcijfers en geeft momenteel de serie één laatste kans met een totaal vernieuwde serie die een behoorlijke verjonging heeft ondergaan. Ook Idols-Eric speelt hierin nu een rol. Het is afwachten of de nieuwe vorm aanslaat en hoe Yorin de kijkcijfers beoordeelt...
Ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:11 schreef BVO het volgende:
Dus de kans is groot dat het volgend jaar "einde ONM" is?.
My thoughts exactly... FOK! zal, net als ONM, nooit meer hetzelfde zijn...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:40 schreef Svensational het volgende:
Deze titel overtreft zelfs die van w_i_v nog :')
Die had ik binnen 20 seconden na het lezen van jouw WIV-waarschuwing bedacht. Waar een slechte aflevering al niet goed voor is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:40 schreef Svensational het volgende:
Ik zie nu Iwans topic pas! Die titel![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die had ik binnen 20 seconden na het lezen van jouw WIV-waarschuwing bedacht. Waar een slechte aflevering al niet goed voor is.
Maar 20 sec. was niet snel genoeg, helaas geen gouden plak... tot over 4 jaar.
Weer een soapvoorspelling die uitkomt... Het lijkt erop dat Joyce & Marnix wat met elkaar gaan krijgen.quote:MA. 06-09-2004
Dronken Marnix wordt in allerijl van het feestje afgevoerd. Raar genoeg raakt hij bij Joyce een gevoelige snaar. De volgende dag echter weet hij zich hier niets meer van te herinneren. Joyce daarentegen wel. Bram geeft toe meer tijd te willen doorbrengen met Doris. Ellen gelooft er niets van. Ondertussen haalt Ilyas zijn bloedbroeder Tonnie op uit de gevangenis.
De co-schappers overheersen nog steeds...quote:MA. 06-09-2004
Dronken Marnix wordt in allerijl van het feestje afgevoerd. Raar genoeg raakt hij bij Joyce een gevoelige snaar. De volgende dag weet hij zich er echter niets meer van te herinneren.
DI. 07-09-2004
Voor Shirina is een mondelinge afspraak ook rechtsgeldig, maar Chris heeft daar geen boodschap aan. Een dronken, gewonde man zet de SEH op stelten.
WO. 08-09-2004
Nadat Iris is gemolesteerd ontvangt ze steun uit onverwachte hoek: Marnix biedt haar een schouder. Ilyas wil dat Tonnie een baantje zoekt.
DO. 09-09-2004
Marnix moet zijn uiterste best doen om Sanne over te halen toch weer bij hem te komen wonen. Ilyas heeft werk geregeld voor Tonnie.
VR. 10-09-2004
Iris draait een eenzame nachtdienst en krijgt een gevaarlijke gek aan haar balie. Joyce heeft gehoord dat er iemand zwanger is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pim, Margot... *zucht*
idd Onderwegnaarmorgen Rulez ... ONM SUCKSquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
het lijkt nu echt zo'n slechte ziekenhuis dramaserie.
nou dan moeten ze Medisch Centrum West maar eens op DVD knallen
en alle seizoenen Onderweg Naar Morgen ook, dat lijkt me wel cool
Wat moet ik er van maken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:48 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat Tom best even deze titel kan aanpassen. Dit is echt niks
Zoals dat ene topic van Iwan heette. Ik vind het Marnix.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat moet ik er van maken?
De brug stond open... of was het nou toch die wekker?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:41 schreef Svensational het volgende:
Klompje kwam dus ook vaak te laat...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De brug stond open... of was het nou toch die wekker?
Ik zal proberen om vandaag wat caps en misschien ook de nieuwe leader online te zetten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:06 schreef Svensational het volgende:
Heb jij geen caps van gister? Trouwens, ik vond Nikkie er gister erg leuk uitzien, geen dikke laag make up iig. En in de leader lijkt het net of Ellen Lizzy "wegkopt" Ja, dat klinkt heel raar maar kijk er maar eens naar vanavond
beterquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:24 schreef Svensational het volgende:
Wat vond jij van de leader Wup?
idd wend vanzelfquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:31 schreef Patries86 het volgende:
Ik vind die kleurtjes van het ziekenhuis echt heel erg wennen hoor...
Vind het eigenlijk beetje lelijk... maar ja we wennen wel
Ziet er weer veelbelovend uit...quote:Iris heeft persoonlijke problemen met haar baas Marnix Klein, het hoofd van de Spoedeisende Hulp. Ilyas bewondert de moed van Iris als zij naar de hoogste instantie stapt. Chris vindt Sanne leuk, maar hij weet niets van haar familierelatie met Marnix. Claire zoekt toenadering tot Niels, tevergeefs want hij wijst haar bot af.
En wat vond je van de leadermuziek?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:32 schreef Wup het volgende:
beter
Na gisteren kunnen we die mogelijkheid denk ik wel schrappen... Het oude ONM is v.v.t. ... Misschien komt Victor nog terug in de laatste aflevering, waarin blijkt dat seizoen 12 zich slechts in het hoofd van Victor heeft afgespeeld.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
ik hoop dat er snel wat meer verhaal in komt en ik wil Victor terug want ik zag hem ook niet meer staan als opnameleider
Onm is niet meer wat het was... valt me nog mee dat er nog wat oude spelers inzittenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Na gisteren kunnen we die mogelijkheid denk ik wel schrappen... Het oude ONM is v.v.t. ... Misschien komt Victor nog terug in de laatste aflevering, waarin blijkt dat seizoen 12 zich slechts in het hoofd van Victor heeft afgespeeld.
Leader ONM seizoen 12 in flashquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:46 schreef Iwan1976 het volgende:
En wat vond je van de leadermuziek?
snikjequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:35 schreef Iwan1976 het volgende:
*"Neem me mee, naar de zee... Er is plaats genoeg voor 2..."![]()
roep maar Svensationalquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:06 schreef Svensational het volgende:
Heb jij geen caps van gister?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:04 schreef Patries86 het volgende:
wat gaat eric van idols eigelijk spelen? of wie
Ehm....wat van Sanne en Iris misschien?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:13 schreef Wup het volgende:
[..]
roep maar Svensational
Na een paar keer gezien valt ie wel mee. Hij is opzich best leuk alleen de muziek moet nog even wennen. Valt het nou niemand op hoe Ellen Lizzy "wegkopt"?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:18 schreef BVO het volgende:
Ik vind de leader wel [afbeelding].
Als je er echt op gaat letten zie je het inderdaad, en even ervoor gebeurt het nog een keer, weet alleen ff niet meer wie???quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:23 schreef Svensational het volgende:
Valt het nou niemand op hoe Ellen Lizzy "wegkopt"?
Als ze dan toch vernieuwend bezig willen zijn... waarom dan niet meteen overstappen op breedbeeld? Scheelt ook een hoop 'kopzorgen'.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:23 schreef Svensational het volgende:
Na een paar keer gezien valt ie wel mee. Hij is opzich best leuk alleen de muziek moet nog even wennen. Valt het nou niemand op hoe Ellen Lizzy "wegkopt"?
Dan kun je lang wachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
nu maar even op de nieuwe Engel wachten
uhm komt die niet danquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten.![]()
De nieuwe AA-plek van ONM heet Dok. Ook De Engel behoort tot het verleden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:55 schreef djkoelkast het volgende:
uhm komt die niet dan
making of?!?!?! fuck he, nooit gezien......quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
overigens vind ik die oudere blauw/witte leader nog steeds het beste, ook the making of was cool toen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://www.date.demon.nl/onm_logo_12.jpg]afbeelding][/url]
Een nieuw seizoen betekent ook: nieuwe muziek!
Hier kun je de nieuwe muziek van ONM downloaden.
Klik op een van de onderstaande links.
Kosten zijn: 0 euro.
De nieuwe leader:Leader seizoen 12 (AVI) Leader seizoen 12 (MP3)
De oude leader:Leader seizoen 11 (MP3) ONM Remix (MP3) Walsen met de Van Walsums (Flash)
Om de bestanden te kunnen downloaden heb je een PC nodig
(Mac werkt niet) en Windows Media Classic.
Lees hier meer over de systeemeisen voor je computer.
Die ligt allang onder de groene zoden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:52 schreef babette21 het volgende:
Wie is Simon?!??!
Volgens mij bedoelde hij Claire Simmonsquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:52 schreef babette21 het volgende:
Ylias tegen Iris: Dokter Klein en Simon zijn nergens te vinden....
Wie is Simon?!??!
ja duh.... maar dat zéi die niet... en dat vond ik persoonlijk mateloos irritant...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij bedoelde hij Claire SiMons
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:52 schreef babette21 het volgende:
Ylias tegen Iris: Dokter Klein en Simon zijn nergens te vinden....
Wie is Simon?!??!
ik niet, een soap is geen soap zonder familierelaties, hoe onorigineel ook... Ik vond dat die blonde (Annelieke?) het wel leuk speelde. Over de acteerprestaties van die donkere (Petra?) ben ik minder te spreken (idd Wup: net mevr. Klomp)... maar iedereen krijgt bij mij een tweede kans dus mijn eindoordeel hou ik nog ff voor me...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:13 schreef dunn0w het volgende:
Alleen ik heb nu al een hekel aan het vader-dochterverhaallijntje
Persoonlijk vind ik Iris nog neit zo leuk...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:15 schreef BVO het volgende:
Over 3 uur zien we Iris weer..
Het enige leuke aan ONM.
mja, want Kim Pieters was ook flink van haar padje en Sander de Heer gaf een aardig showtje over-acting weg....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:17 schreef babette21 het volgende:
Ik vond dat die blonde (Annelieke?) het wel leuk speelde. Over de acteerprestaties van die donkere (Petra?) ben ik minder te spreken (idd Wup: net mevr. Klomp)... maar iedereen krijgt bij mij een tweede kans dus mijn eindoordeel hou ik nog ff voor me...
Ja Annelieke (ofzoiets)... speelde het inderdaad wel goed... maar het is zoo duf... ookal hoort het bij soaps... dan vind ik dat het tijd wordt voor de soaps om origineler te worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik niet, een soap is geen soap zonder familierelaties, hoe onorigineel ook... Ik vond dat die blonde (Annelieke?) het wel leuk speelde. Over de acteerprestaties van die donkere (Petra?) ben ik minder te spreken (idd Wup: net mevr. Klomp)... maar iedereen krijgt bij mij een tweede kans dus mijn eindoordeel hou ik nog ff voor me...
Sorry, de ironie ontging mij volledig...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:19 schreef babette21 het volgende:
Tering wat word ik hier laag ingeschat:
ja ik wéét dat Claire bedoeld werd.... *zucht*
waarom denken jullie dat er eenachter stond....
Jij hebt geen smaak..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Iris nog neit zo leuk....
Ik kijk ook nog naar acteerprestatiesquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak...
Voorlopig vind ik d'r verdomd lekker, om in wiv's woorden te blijven.
Mm ik vind het ook wel meevallen....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak...
Iris is leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
van die donkere (Petra?) ben ik minder te spreken (idd Wup: net mevr. Klomp)... maar iedereen krijgt bij mij een tweede kans dus mijn eindoordeel hou ik nog ff voor me...
Ze acteerde zeer behoorlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kijk ook nog naar acteerprestaties. En "verdomd lekker" vind ik haar trouwens ook niet. Sanne wel
![]()
kijk je wel goed?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Iris is leuk. En vond d'r goed acteren
.
Met Anouck Klomp is ook niks mis hoor.
daarom zong Iwan ook de goudkust tune..... zelfde verhaalquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:26 schreef babette21 het volgende:
voor ik het vergeet:
mijn vader had op de radio gehoord (waarschijnlijk radio 2, maar weet ik niet zeker) dat ONM misschien over een jaar stopt...
Meer kon ie er niet over zeggen, zo aandachtig had ie niet geluisterd, maar dit had ie écht gehoord! Dit is géén grapje ofzo.....
--- tot zover ---
Maak van misschien maar waarschijnlijk... dit is het laatste reddingsplan, als de kijkcijfers geen enorme boost maken stopt Yorin er na dit jaar mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:26 schreef babette21 het volgende:
voor ik het vergeet:
mijn vader had op de radio gehoord (waarschijnlijk radio 2, maar weet ik niet zeker) dat ONM misschien over een jaar stopt...
Meer kon ie er niet over zeggen, zo aandachtig had ie niet geluisterd, maar dit had ie écht gehoord! Dit is géén grapje ofzo.....
--- tot zover ---
Ik let juist extra goed op als zij in beeld is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:27 schreef dunn0w het volgende:
[..]
kijk je wel goed?
Dit zou WIV gezegd kunnen hebben:quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:23 schreef BVO het volgende:
quote:Ja, maar jij bent een BVO en kunt dat niet beoordelen. Ik ben een WIV, dus laat dat beoordelen maar aan mij over. Heb je dat nou nog niet begrepen?
ook best, gaan ze beginnen met de herhalingen, vanaf nr.1 en kunnen we dus nog 12 jaar vooruit!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:28 schreef BVO het volgende:
Maak van misschien maar waarschijnlijk... dit is het laatste reddingsplan, als de kijkcijfers geen enorme boost maken stopt Yorin er na dit jaar mee.
Nou dan mogen ze daar gisteren mee beginnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ook best, gaan ze beginnen met de herhalingen, vanaf nr.1 en kunnen we dus nog 12 jaar vooruit!!![]()
Ja erg he... al dat fel roze en gif groene....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:31 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Wanneer begint 'Onderweg naar Morgen' weer? Gisteren werd om half 8 'Cash & Carlo' uitgezonden... al die felle kleuren.
Maar snap dan dunn0w, dat is modern! Net als de naam ONM en dat gekonkel over Amsterdam!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:35 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja erg he... al dat fel roze en gif groene....
Je zou er toch duizelig van worden als je daar op een ziekhuisbed lag...
Nee dat wil ik niet snappenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar snap dan dunn0w, dat is modern! Net als de naam ONM en dat gekonkel over Amsterdam!.
Krijg je echt veel meer kijkcijfers door..
In ieder geval krijgt ONM op deze manier meer kijkers dan GTST. Althans degenen die altijd naar beide series kijken. Na al die enge kleuren liggen alle ONMers met knallende koppijn op bed!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:39 schreef BVO het volgende:
De Yor-indoctrinatie van 'nieuw, moderner en nu nog leuker' heeft op mij geen vat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:39 schreef BVO het volgende:
Maar snap dan dunn0w, dat is modern! Net als de naam ONM en dat gekonkel over Amsterdam!.
ja, 't was Ylias die "simon" zei...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Sanne Klein: "Wat zou ze hebben denk je? (tegen Chris over patiënte zonder hand)
(Wat zou ze niet meer hebben lijkt me een gepastere vraag.)
BTW: Ik hoorde net Marnix Klein in de herhaling 'Simons zeggen.
I second that.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:23 schreef BVO het volgende:
Jij hebt geen smaak...
Voorlopig vind ik d'r verdomd lekker, om in wiv's woorden te blijven :').
Tja ... maar dan zonder verwondingen of gipspoot.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Chris Vroman: "Er ligt een meisje in roze dat naar je vraagt." (tegen Iris)
Dit lijkt me een droomuitspraak voor WIV.
Ja hoe ze het storyboard er voor maakten, de layout van de leader geschetst, je zag ook de verhalenschrijvers en wat bloopers. Ik weet alleen niet meer waar het nou was... was toen in ieder geval een half uur over Onderweg naar Morgenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
making of?!?!?! fuck he, nooit gezien......![]()
* Babette zegt: herhalen!!!
Ja ... op mij ook niet echt... maar wat nog niet is.. kan nog kome he?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:26 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De Yor-indoctrinatie van 'nieuw, moderner en nu nog leuker' heeft op mij geen vat.![]()
Dat was ooit in 't Klokhuis.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
Ja hoe ze het storyboard er voor maakten, de layout van de leader geschetst, je zag ook de verhalenschrijvers en wat bloopers. Ik weet alleen niet meer waar het nou was... was toen in ieder geval een half uur over Onderweg naar Morgen
Dat heeft bij mij ook nog nooit echt goed gewerktquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:57 schreef Wup het volgende:
sneakpreview... browser op tilt..
maar bespaar je de moeite:(
ik heb het filmpje gedownload maar het stelt niks voorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:59 schreef dunn0w het volgende:
Dat heeft bij mij ook nog nooit echt goed gewerkt![]()
(bij gtst hadden ze het al langer..)
ok.. dan probeer ik het sowieso niet....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:02 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb het filmpje gedownload maar het stelt niks voor
Is 3x nix nee!!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:02 schreef Wup het volgende:
ik heb het filmpje gedownload maar het stelt niks voor
Je mist er echt niks aan!!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:21 schreef babette21 het volgende:
die filmpjes van de hmg-sites laten 9 van de 10 keer mijn pc op hol slaan, dus daar begin ik niet meer aan....
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:17 schreef babette21 het volgende:
Nieuwe "ONM" kansloos?!?
godverdegodver.... krijg je als je hele dag achter zo'n stinkpc zit...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:26 schreef Svensational het volgende:
Alleen de 30e september meot nog komen
Laten we het hopen....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
godverdegodver.... krijg je als je hele dag achter zo'n stinkpc zit...
tijd om naar huis te gaan (ja ik zat in de baas z'n tijd te klooien op Fok haha)....
Mzzl en hopelijk meer plezier straks dan gisteren haha!!![]()
Ik word gequote in de Prive.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:17 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Ik ook.... 2x zelfs ...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik word gequote in de Prive.![]()
Die vond ik gisteren al helemaalquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:42 schreef BVO het volgende:
Ik vind het wel leuk eigenlijk.
Iris..
.
Ik ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die vond ik gisteren al helemaal![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:17 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
LOL, da's logisch als je je verslaapt:)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:04 schreef Svensational het volgende:
Dus Sanne is helemaal vanuit Rotterdam komen fietsen?
en vooralsnog een onleuke puber...quote:Die Iris vind ik dus echt helemaal niksZe kan niet acteren en heeft een kop als een vent
.
hihi, deze prive is WEL up to datequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:17 schreef babette21 het volgende:
Prive 30 augustus 2004
Dat viel mij ook op ja!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
Toen Sanne achter de pc wat dingen zat te bekijken en Chris erbij kwam staan liep (ik geloof) 4 of 5 keer hetzelfde meisje voorbij, binnen 1 ŕ 2 minuten..
Ze is een onwijs stoer topwijf! En ligt het aan mij of begint Ellen weer normaal te worden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:15 schreef Wup het volgende:
en vooralsnog een onleuke puber...
Stuur dat fragment rap naar Jack Spijkerman!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
Toen Sanne achter de pc wat dingen zat te bekijken en Chris erbij kwam staan liep (ik geloof) 4 of 5 keer hetzelfde meisje voorbij, binnen 1 ŕ 2 minuten..
Jij bent een vrouw en hebt daar geen kijk op. Laat het beoordelen van de vrouwen maar aan ons (mannen) over.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:15 schreef Noa-lynn het volgende:
Iris(Petra) acteert echt slecht.Zo acteerde ik tijdens mijn eerste musical op school!
Ze acteert als een stoeptegel. Iris eruit! Ellen erin! Ze was inderdaad weer normaal vandaag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze is een onwijs stoer topwijf! En ligt het aan mij of begint Ellen weer normaal te worden?
Ja dat krijg je als je bij Bram weggaat!!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Ellen erin! Ze was inderdaad weer normaal vandaag.
Kan nog leuk worden als ze dat kind houdt, we hebben een paar manden geleden gezien hoe goed ze met kinderen kan omgaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Jammer dat Claire wordt opgescheept met soapcliché nr. 2... de zwangerschap. (nr. 1 is vreemdgaan en nr. 3 is verslaving)
Jaa, was weer ff leuk hoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:55 schreef Wup het volgende:
niet aan al het goede is een eind gekomen:)
[afbeelding]
In elk geval moet Iris blijven! Ik mag dat personage nu al helemaal! Lekker stoer, lekker recalcitrant, grote bek (heb ik ook en dat is altijd goed!), mooi gezicht. Wat wil een mens nog meer?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:59 schreef soapie het volgende:
Ja dat krijg je als je bij Bram weggaat!!!!![]()
Dat wordt dan een fastforward bevalling, want ze blijft toch nog maar een maand of twee... of was het drie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:03 schreef soapie het volgende:
Kan nog leuk worden als ze dat kind houdt, we hebben een paar manden geleden gezien hoe goed ze met kinderen kan omgaan(Doris).
Dus het zal wel een miskraam of een abortus worden. Of het wordt een spektaculaire bevalling waarbij Claire erin blijft en Niels met dat kind wordt opgezadeld!!!!!!!
Jaa!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op 5 september is er een groot feest: Do van Vliet is dan jarig.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
In elk geval moet Iris blijven! Ik mag dat personage nu al helemaal! Lekker stoer, lekker recalcitrant, grote bek (heb ik ook en dat is altijd goed!), mooi gezicht. Wat wil een mens nog meer?
Ik stel voor dat we voor haar een stoere vent inpakken en 'm cadeau geven. Svensational, meld jij je aan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:09 schreef MirSus het volgende:
Jaa!En wij gaan haar persoonlijk feliciteren, dus als jullie nog cadeautips weten??
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
In elk geval moet Iris blijven! Ik mag dat personage nu al helemaal! Lekker stoer, lekker recalcitrant, grote bek (heb ik ook en dat is altijd goed!), mooi gezicht. Wat wil een mens nog meer?
Dan mag jij haar rol per direct overnemenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:15 schreef Noa-lynn het volgende:
Iris(Petra) acteert echt slecht.Zo acteerde ik tijdens mijn eerste musical op school!
En hoe gaan wij dat vervolgens aan Pim uitleggen als we daar met Sven voor Do's neus staan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we voor haar een stoere vent inpakken en 'm cadeau geven. Svensational, meld jij je aan?
Sven kan niet meer dan een pak slaag krijgen......quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:16 schreef MirSus het volgende:
En hoe gaan wij dat vervolgens aan Pim uitleggen als we daar met Sven voor Do's neus staan?![]()
Eht?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef Svensational het volgende:Volgens mij is eht een travo
![]()
Ja, de bevalling van Claire, als men toch zomaar maanden verder jumpt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:22 schreef Borin het volgende:
Volgens mij krijgen we morgen eindelijk iets meer dan alleen het ziekenhuis te zien.
hahaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sven kan niet meer dan een pak slaag krijgen......
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:25 schreef Noa-lynn het volgende:
Heeft er iemand caps gemaakt van Ellen,Claire en Niels.Die waren echt goed vandaag!
Ik ga op de wiv-stijl. Leuke woordspelingen. Ik bedoelde Ed Couwenbergquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Eht?
Als het al zo is, dan hebben ze het goed gedaan. Maar je mag nou stoppen met sarren, want ik trap er toch niet in.
Vergeet tante Betje niet. Die is ook weer aardig het oude peil aan 't bereiken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:28 schreef MirSus het volgende:
die waren zeker goed!!
Kijk uit! Straks heb je Wup tegen je in het harnas. En dan nog iets ... als je mij wilt imiteren moet je het goed doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:30 schreef Svensational het volgende:
Ik ga op de wiv-stijl. Leuke woordspelingen. Ik bedoelde Ed Couwenberg![]()
Petra was vroeger Peter?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef Svensational het volgende:Volgens mij is eht een travo
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vergeet tante Betje niet. Die is ook weer aardig het oude peil aan 't bereiken.
Petra Kachelpook is als vrouw geboren. En jij, Iwan, moet die puistenkop eens uit je icon halen, voor je over vrouwen gaat praten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Petra was vroeger Peter?![]()
Ja, je hebt gelijk. Eht moest met een hoofdletterquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kijk uit! Straks heb je Wup tegen je in het harnas. En dan nog iets ... als je mij wilt imiteren moet je het goed doen.
Yep!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Vergeet tante Betje niet. Die is ook weer aardig het oude peil aan 't bereiken.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Petra was vroeger Peter?![]()
Ik zal morgen op de redactie haar cv en medisch dossier eens opvragen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:37 schreef Svensational het volgende:Ik heb net de bevesteging doorgekregen
![]()
Zo slecht ziet Lizzy er toch niet uit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Petra Kachelpook is als vrouw geboren. En jij, Iwan, moet die puistenkop eens uit je icon halen, voor je over vrouwen gaat praten.
Jij bent in de war met de botoxkop. Ik had het over de clearasilkop.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Zo slecht ziet Lizzy er toch niet uit.![]()
Jullie hadden weer eens een grote fout gemaakt. Bij een plaatje van Renee en Erik stond dat het Marnix en nog iemand wasquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik zal morgen op de redactie haar cv en medisch dossier eens opvragen.
Sorry. Volgende keer zal ik beter opletten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:46 schreef Svensational het volgende:
Jullie hadden weer eens een grote fout gemaakt. Bij een plaatje van Renee en Erik stond dat het Marnix en nog iemand was
DJ was ook weer erg grappig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sorry. Volgende keer zal ik beter opletten.
DJ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:24 schreef Iwan1976 het volgende:
DJ was ook weer erg grappig.
Ik vond Eugene ook wel lachenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
DJ was ook weer erg grappig.
De eerste afleveringen speelden zich ook af op de SEH.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou weet ik ook waarom Lisette nog niet in beeld was. Zij werkt op de afdeling Neurologie, terwijl de laatste afleveringen zich op de SEH afspeelden.
Zucht! De meest recente afleveringen, dumbo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:16 schreef Iwan1976 het volgende:
De eerste afleveringen speelden zich ook af op de SEH.![]()
Wat heb ik je nou maandelang gezegd!? Ellen is niet zwanger, Do is niet zwanger. Ze vreet alleen maar als een beer en had daardoor een vette pens!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Oke dus Ellen is niet zwanger
Ooit van sex gehoord?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:37 schreef Mvnl het volgende:
Maar ik las van de week al ergens dat Ellen en Bram al een kind hebben... Waar komt DAT vandaan?
Dan heeft ONM toch nog een engel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:46 schreef Svensational het volgende:
Sanne heeft meegspeeld in de Philedelphia-commercial
ik weet niet of jij dezelfde associatie hebt maar als dat kind iets zegt moet ik steeds maar aan Meta uit GTST denken... die praatte precies zo...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:14 schreef Svensational het volgende:Volgens mij is eht een travo
Meta in GTST heb ik nooit gezien...Maar ik vind haar echt houterig acteren en het ze heeft echt een mannenkopquote:Op woensdag 1 september 2004 06:09 schreef Wup het volgende:
[..]
ik weet niet of jij dezelfde associatie hebt maar als dat kind iets zegt moet ik steeds maar aan Meta uit GTST denken... die praatte precies zo...
en qua acteertalent ontloopt het elkaar ook niet echt:)
Ja, dat heb ik nou ook steedsquote:Op woensdag 1 september 2004 09:54 schreef djkoelkast het volgende:
ik erger me dood aan die pukkel van claire boven haar neus
die hadden ze nog beter weg moeten moffelen
Dat ik dit nog mag meemaken. Wup is positief over iets waar de rest negatief over isquote:Op woensdag 1 september 2004 06:15 schreef Wup het volgende:
ow en ik ben inmiddels helemaal weg van het ONM-muziekje
niet zozeer in de leader want het is te zacht om indruk te maken geloof ik [ hoewel, volgens mij zit er halverwege een jodeltje in, ik heb een enorm zwak voor jodeltjes...]
maar wel hoe het steeds terugkomt in de uitzending.
ik vind het helemaal goed
Iris is leuk, lekker, intelligent, lekker eigenzinnig.... precies mijn type dus.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meta in GTST heb ik nooit gezien...Maar ik vind haar echt houterig acteren en het ze heeft echt een mannenkop
Heb ik 'm voor zijn kop gespijkerd. Ik had er twee, dus eentje te veel.....quote:Op woensdag 1 september 2004 13:41 schreef Svensational het volgende:
BVO, je hebt echt een onwijs groot bord voor je kop
Dat hebben ze snel gedaan.quote:Op woensdag 1 september 2004 14:14 schreef Wup het volgende:
gevel ook gesloopt...
Ze woont in Ulftsterdam, maar ze ging stappen of logeren in Rotterdam. Ze is haar vader Marnix fucking zat en wil niet meer bij 'm wonen.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sanne kwam eergister met de fiets naar het ziekenhuis gesjeest.
Gister moest ze naar het station en werd ze met de auto gebracht..
fout # 1van 't nieuwe seizoen.... er zullen er vast nog velen volgen, al is het maar om de oplettendheid van de kijker te testen, of zelfs om in Kopspijkers te komen!!quote:Op woensdag 1 september 2004 17:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sanne kwam eergister met de fiets naar het ziekenhuis gesjeest.
Gister moest ze naar het station en werd ze met de auto gebracht..
Ze logeerde bij haar vader. Je moet wel opletten.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:02 schreef BVO het volgende:
Ze woont in Rotterdam, zei ze tegen Chris.
Waar was ze dan maandagochtend??
Had ze net zo goed met hem mee kunnen rijden 's ochtends.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze logeerde bij haar vader. Je moet wel opletten.
Dat zal die lul zeker niet doen. Je weet wel: eigen verantwoordelijk 'n' stuff van "spuit 11".quote:Op woensdag 1 september 2004 19:12 schreef BVO het volgende:
Had ze net zo goed met hem mee kunnen rijden 's ochtends.
Das logisch na een cliffhanger. Maar ik ging deze week al bijhouden hoeveel kijkcijfers ONM en GTST hebben. Kijken of de daling bij ONM groter is dan bij GTST.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:07 schreef BVO het volgende:
Maandag waren er 756000 kijkers, gisteren 538000.
Is een daling van 29 %.
[code] MA DIquote:Op woensdag 1 september 2004 19:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Das logisch na een cliffhanger. Maar ik ging deze week al bijhouden hoeveel kijkcijfers ONM en GTST hebben. Kijken of de daling bij ONM groter is dan bij GTST.
waarom doet de code-code het nietquote:Op woensdag 1 september 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
[..]
[code] MA DI
GTST 2.375.000 2.056.000
-13.40%
ONM 756.000 538.000
-28.84%[/code]
Ik vergeleek het met de rest van de humor van maandag en dinsdag.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:43 schreef babette21 het volgende:
was het de bedoeling dat die verhuisscene grappig was?!
kijk en vergelijk zou ik zeggen...quote:Op woensdag 1 september 2004 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
dus onm is niet meer wat het was?
nou dan hebben we duidelijk niet hetzelfde gevoel voor humor...quote:Op woensdag 1 september 2004 19:45 schreef pberends het volgende:
Ik vergeleek het met de rest van de humor van maandag en dinsdag.
Tering ik dacht precies hetzelfde, het leek al een stukje korter dan GTST te duren naar mijn gevoelquote:Op woensdag 1 september 2004 20:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
We worden besodemieterd! ONM duurt per aflevering ongeveer 3 minuten korter dan voorheen.
Waar ben jij het afgelopen jaar geweest? Die uitdrukking is al tig keer gebruikt.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:03 schreef Noa-lynn het volgende:
Hé Taralalala! Leuke opmerking.Tenminste hij keek er zo geinig bij.
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:46 schreef babette21 het volgende:
irriteert het jullie ook zo dat ze alles steeds "uitleggen"...??
"sinds ik en Doris bij jou wonen"... (normaal: sinds WE bij jou wonen)
"toen ik bij Daphne in Milaan was" (toen in bij Daphne was, of: toen ik in Milaan was...)
Dat komt doordat Benjamin gaat sterven. Winston Post gaat GTST verlaten.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:07 schreef babette21 het volgende:
overigens kan het nog altijd erger: bij gtst zijn ze het spoor volledig kwijt rond 't Benjamin-verhaaltje....
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:04 schreef babette21 het volgende:
ik was even bang dat meisje Klomp zou gaan huilen....
ook weer helemaal mee eens! béétje te veel luxaflexen overal!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:07 schreef babette21 het volgende:
Al met al was aflevering 3 er één vol ergernissen: naast de eerder genoemde "uitleg" begin ik ook de luxaflex-schaduwen mateloos irritant te vinden...
Nu of morgen?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:33 schreef MirSus het volgende:
nu krijgen we dat drama morgen![]()
ha haquote:Op woensdag 1 september 2004 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nu of morgen?
Spijker al die ramen maar dicht. Dan zien we bepaalde figuren niet meer.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:35 schreef MirSus het volgende:
ook weer helemaal mee eens! béétje te veel luxaflexen overal!
Maar dat doen ze natuurlijk om te laten zien dat er echt daglicht door echte ramen in het net echte ziekenhuis schijnt.. Maakt t reeelquote:Op woensdag 1 september 2004 20:35 schreef MirSus het volgende:
[..]
ook weer helemaal mee eens! béétje te veel luxaflexen overal!
Dat was in de vorige seizoenen ook al......quote:Op woensdag 1 september 2004 20:38 schreef Mvnl het volgende:
Maar dat doen ze natuurlijk om te laten zien dat er echt daglicht door echte ramen in het net echte ziekenhuis schijnt.. Maakt t reeel![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:37 schreef babette21 het volgende:
ow MirSus, voor ik 't vergeet: wonen Do en Pim nog steeds in Den Haag?! Want in dat geval heb ik Pim vandaag gezien.... maar kweet 't dus niet zeker....
haha ja ik zag het vandaag ook ineens!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:39 schreef babette21 het volgende:
Sven, ik heb ff opgelet, maar je had gelijk hoor: Ellen kopt Lizzy weg!!
Zondermeer vind ik dat ze de beelden wel netjes gemonteerd hebben in de intro.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:39 schreef babette21 het volgende:
Sven, ik heb ff opgelet, maar je had gelijk hoor: Ellen kopt Lizzy weg!!
Hoe is dat nou weer bedoeld?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:39 schreef babette21 het volgende:
Ellen kopt Lizzy weg!!![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Katarina Justic als 'Nijmegerin' Shirina Delic
Wat zeg je nu, Iwan?????quote:Op woensdag 1 september 2004 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Katarina Justic als 'Mijn negerin' Shirina Delic
Is dit de rubberpop waarmee die Duitser werd betrapt?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Ligt het aan mij of keek Lizzy vandaag als een opgeblazen poema?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Als je de kop van een muts hebt vraag je er ook om. Je leest toch zeker eerst een contract voor je ergens mee accoord gaat!?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:12 schreef pberends het volgende:
Chris Frommelmans zat weer leuk te frauderen en te sjoemelen met het verhuur. What else is new
Wat nu Wiv heeft lizzy afgedaan????? Heb je een nieuw scharreltje op het oog???quote:Op woensdag 1 september 2004 21:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt het aan mij of keek Lizzy vandaag als een opgeblazen poema?
Het is geloof ik niet één van de snuggersten!!!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als je de kop van een muts hebt vraag je er ook om. Je leest toch zeker eerst een contract voor je ergens mee accoord gaat!?
Ja, Iris Overbeek.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:15 schreef soapie het volgende:
Wat nu Wiv heeft lizzy afgedaan????? Heb je een nieuw scharreltje op het oog???![]()
Ach, Joost lult wel meer! Zo zei hij dat Frommel een vriend van 'm is, maar dat kan niet, want Frommelmans heeft geen vrienden.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:18 schreef soapie het volgende:
Watzei Joost ook al weer over Frommelmans "Het huurhoofd"???
ja die was ik nog vergeten te noemen... hoort ook in mijn irritatielijstje...quote:Op woensdag 1 september 2004 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
De regisseur van ONM heeft een 'nieuw' trucje: de splitscreen!
Geef mij eens een reden waarom jij nog kijkt.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:25 schreef babette21 het volgende:
ja die was ik nog vergeten te noemen... hoort ook in mijn irritatielijstje...![]()
Lizzy is meerderjarig.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:24 schreef soapie het volgende:
Toch vind ik Joost wel leuk met z'n ukkie!!!!
Dan snap ik al helemaal niet wat je in haar ziet!!quote:Op woensdag 1 september 2004 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lizzy is meerderjarig.
Hij zou er een bak bier en een fles superieure cognac voor krijgen.....quote:Op woensdag 1 september 2004 21:32 schreef soapie het volgende:
Ik dacht trouwens dat Frommelmans helemaal geen tijd / zin had om Joost te helpen met verhuizen. Hij zei gister toch dat hij het nog in z'n rug had van het verhuizen van z'n eigen spullen???
Petra Kachelpook of Kagchelland of hoe ze heet is een jaar of 23 en ze is helemaal yammi!quote:Op woensdag 1 september 2004 21:30 schreef soapie het volgende:
Dan snap ik al helemaal niet wat je in haar ziet!!![]()
Nielsquote:Op woensdag 1 september 2004 21:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geef mij eens een reden waarom jij nog kijkt.
Ja das waar, nou die superieure cognac trekt Joost wel uit de voorraad van Arthur, dus das een goedkope verhuizing.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij zou er een bak bier en een fles superieure cognac voor krijgen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |