verklaar je nader....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:08 schreef Wup het volgende:
* Ronde 4 *
de afweging tussen irritatiegraad- en irritatieperiode is soms wat lastig....
van een irritante vaste cast heb je toch veel langer last dan van een irritant bijrolletje......quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:14 schreef babette21 het volgende:
verklaar je nader....
dan ken jij Ruby zeker niet......quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:56 schreef Dizer het volgende:
De finale moet tussen Bento en Carlo worden!!!
dat is dan weer jammerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:59 schreef babette21 het volgende:
tja iedereen heeft stemrecht he.... hoewel, eigenlijk alleen 18+ ers natuurlijk....
tweequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:40 schreef Svensational het volgende:
Waarom stemt _bigmac_??? Die heeft misschien ooit één aflevering gezien..
Ik zag de naam _bigmac_ op het scherm staan en ik dacht ff dat ik in het GTST topic terecht was gekomen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:40 schreef Svensational het volgende:
Waarom stemt _bigmac_??? Die heeft misschien ooit één aflevering gezien..
Was ik ook al zo verbaasd over! Je zult toch niet beleven dat Lotus er nog vóór de finale uitgeknikkerd wordt hè??? Als er íemand irritant was...quote:Op donderdag 2 september 2004 15:26 schreef babette21 het volgende:
Ben overigens zeer verbaasd over alle stemmen voor Lieve! Wat was er mis met haar?? En kennen jullie Lotus wel...??? Of hebben jullie haar massaal verbannen???
Lotus lekker???????? Gadverdammequote:Op donderdag 2 september 2004 18:15 schreef BVO het volgende:
Lotus was gewoon een lekkere meid, Lieve een ontzettende muts.
ben jij niet een beetje voorbarig?!quote:Op zondag 5 september 2004 12:46 schreef Svensational het volgende:
Suzy en Ruby
een zingende Ruby was nog erger dan een kotsende Ariël....quote:Op zondag 5 september 2004 13:02 schreef Mvnl het volgende:
(heeft iemand dat zangoptreden van d'r nog?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |