Game on.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Of je gedraagt je even niet als een kleuter omdat je topic is gesloten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Werken jullie straks de notes wel af?
Of je gaat niet selectief modden in je eigen straatjequote:Op dinsdag 15 december 2015 18:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of je gedraagt je even niet als een kleuter omdat je topic is gesloten.
Leg even uit dan waarom andere topics niet naar SHO/POL of VBL geschopt worden? Kan er zo 8 aanwijzen.quote:
Is het broekje al uit?quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond de Vries En derksen in Pauw. Hopelijk genot!
Da's geen nieuwsquote:Op woensdag 16 december 2015 07:03 schreef Jaroon het volgende:
Peter r de Vries.
Gewoon geen nieuws dus.
Ik kon er niet meer van maken. Maar na zo veel ophef hier is geen nieuws eigenlijk wel weer nieuws voor de mensen die in grote anticipatie zaten te wachten op deze uitzending.quote:
http://www.omroepwest.nl/(...)en-Haag-Laan-van-NOIquote:Op woensdag 16 december 2015 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe zeker is het dat de fotos die worden geplaatst wel van de daders zijn?
NWS / Zware mishandeling op station Den Haag Laan van NOI
quote:Op woensdag 16 december 2015 17:14 schreef Specularium het volgende:
Oh wacht, je bedoelt die Facebookposts.
Even kijken.
Pfffquote:Op woensdag 16 december 2015 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe zeker is het dat de fotos die worden geplaatst wel van de daders zijn?
NWS / Zware mishandeling op station Den Haag Laan van NOI
Gelukkig, ben ik niet de enige.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pfff
Edit: oh je bedoelt niet die in de OP
Kan dit soort onzin niet gewoon in KLB blijven?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:50 schreef JubaUrbicus het volgende:
Als een homo mij om seks zou vragen en of seks zou aanbieden, dan had ik hem wel in elkaar geslagen waarschijnlijk. Dood maken gaat natuurlijk te ver.
Nuance aanbrengen in de titel is ook niet nodig?quote:Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef Specularium het volgende:
Kan voorlopig blijven staan.
Wie er nou wel en niet de waarheid spreekt wordt steeds onduidelijker.
quote:
Inderdaad. Aanhalingstekens zouden niet misstaan. Volgens mij is dat in vergelijkbare gevallen ook gebruikelijk.quote:Op zondag 20 december 2015 18:59 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nuance aanbrengen in de titel is ook niet nodig?
Ik laat het topic niet uit de hand lopen, dat deden jullie, jij deed er net zo hard aan mee.quote:Op maandag 21 december 2015 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
NWS / Ajacied Kenny Tete opgepakt na vechtpartij bij coffeeshop
Ja wat wil je nou ? Je laat een compleet topic uit de hand lopen omdat je te lui bent om je gezicht te laten zien. Vervolgens vraag je een nieuw topic te openen als we normaal kunnen doen. Dan open ik een nieuw topic en sluit je het binnen een paar minuten?
Ben dan duidelijk man figuur. Ik zet een bron naar het nieuwsbericht, copy/paste het nieuwsbericht en geef mijn eigen mening. Wat wil je nog meer ?
Als je geen tijd hebt om te modden moet je gewoon je kleur in leveren. Ik een beetje mijn tijd verspillen n.a.v. jouw sluitpost en vervolgens flikker je het zonder pardon dicht.....
Dus als ik die sneer weg laat mag ik een nieuwe openen.quote:Op maandag 21 december 2015 15:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik laat het topic niet uit de hand lopen, dat deden jullie, jij deed er net zo hard aan mee.
Je kunt geen teringzooi van een topic maken en verwachten dat ik het toch wel opruim.
Als niemand moeite doet om normaal te reageren gaat het dicht.
Kun je de volgende OP wel gaan openen met een sneer in mijn richting, maar dan heb je gewoon een knoopje in je zakdoek.
Man, figuur.
Als het geen grote scheldpartij gaat worden kun je het altijd proberen.quote:Op maandag 21 december 2015 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus als ik die sneer weg laat mag ik een nieuwe openen.
Ik kan toch niet verantwoordelijk gehouden worden voor debielen zoals Red-85 ?quote:Op maandag 21 december 2015 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als het geen grote scheldpartij gaat worden kun je het altijd proberen.
Jij was zelf net zo debiel bezig.quote:Op maandag 21 december 2015 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan toch niet verantwoordelijk gehouden worden voor debielen zoals Red-85 ?
Dat wordt lastig. Heb wel die foto van dat lijk weggehaald.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:19 schreef marsan het volgende:
Zou het mss mogelijk zijn dat Firefly erop wordt gewezen Soleimani gewoon bij de naam te noemen ipv steeds een andere verbastering?
Zijn dagelijkse doodsberichten zijn al onzin, maar laat hem dan iig de naam juist spellen ipv moedwillig steeds met wat raars te komen.
Of je doet gewoon je werk en sluit de topics.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:40 schreef Specularium het volgende:
Dan moeten die mensen het topic lezen.
Inderdaad. Het bijbehorende FP-bericht is gebaseerd op een tweet en een FB-stukje.quote:Op zondag 3 januari 2016 08:12 schreef Jigzoz het volgende:
Zeker weten dat dit soort semiracistische onzin onder Nieuws valt? NWS / Getinten tuigen meisjes af, redder ontslagen
De McDonalds is helaas nog niet bereikbaar voor commentaar. Ik hoop morgen op een reactiequote:Op zondag 3 januari 2016 08:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Inderdaad. Het bijbehorende FP-bericht is gebaseerd op een tweet en een FB-stukje.
Ik zie geen heksenjacht in het topic.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij op de heksenjacht doelt
Ik kan me dan ook voorstellen dat je als McDonalds niet zo gelukkig wordt van laster. Dat levert al vrij snel vrij veel schade op.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:59 schreef Specularium het volgende:
Zal binnenkort wel duidelijk worden wat daar van klopt.
Op Facebook zijn ze al bezig met een heksenjacht, uiteraard bij het verkeerde filiaal.
Is weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:15 schreef Ringo het volgende:
NWS / Crisisberaad justitie en politie Keulen om massa-aanrandingen #4
Xa1pt en ExTec, ik word doodziek van die twee kijvende wijven..
Okquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:27 schreef Specularium het volgende:
Valt wel mee, moet alleen wat vaker opgeruimd worden.
dat topic wordt aardig verkracht iddquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:27 schreef Specularium het volgende:
Valt wel mee, moet alleen wat vaker opgeruimd worden.
Wellicht is het topic naar Keulen geweest met oud en nieuwquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat topic wordt aardig verkracht idd
Daar donderde het wel jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wellicht is het topic naar Keulen geweest met oud en nieuw
Goede woordspelingquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat topic wordt aardig verkracht idd
wie is dat? Janmetdekorteachternaam?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Goede woordspeling
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wie is dat? Janmetdekorteachternaam?
Eens. De enige variatie lijkt te zitten in welke alinea in de OP het woord 'getinte' opduikt, en wie als eerste 'je verwacht het niet' post.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:37 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb het volgens mij wel eens eerder voorgesteld, maar ik kan het niet laten om het nog een keer te doen:
Kan er geen centraal topic komen voor de Hart-van-Nederland nieuwsberichtjes van misterCe, leolinedance e.d.? Zowel de inhoud als de insteek is telkens dezelfde.
Het is een beetje hetzelfde als die "Lerares neukt leerling" topics inderdaad ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:21 schreef freako het volgende:
[..]
Eens. De enige variatie lijkt te zitten in welke alinea in de OP het woord 'getinte' opduikt, en wie als eerste 'je verwacht het niet' post.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als die "Lerares neukt leerling" topics inderdaad ja.
Her only crime is that she isnt doing it with me!quote:
Snap dat ze verwijderd worden, die reacties.. Maar ben het wel met Boris_Karloff eens.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
Men wil blijkbaar niet weten hoe de gemiddelde islamitische allochtoon denkt, jammer dat ze verwijderd worden
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:52 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als je niet even gemeen en hard vecht als de vijand verlies je de oorlog. Die les hadden we uit WO2 moeten trekken. Liever discriminerd doen tegen mislims dan een mislimland worden over 50 jaar.
Dicht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / 'Verdachte kruiwagen in Barneveld'
Please ...
Hm, ik had zijn postgeschiedenis ook best ff mogen bekijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:10 schreef Specularium het volgende:
Mig is helemaal geen islamitische allochtoon.
Hij loopt dat topic te verneuken en daarom zijn die posts weg.
[..]
daar ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:40 schreef alwaysbenice het volgende:
Wat zijn de voorschriften voor wanneer een topic in NWS hoort?
Waarom stellen jullie niet wat lijnen vast? Om misbruik te voorkomen. Ik bedoel mijn topic was een link naar een feitelijk nieuws artikel die gecovered was door elke grote mainstream media outlet in de staten. TRU / Hillary Clinton: 'Ik denk dat we misschien al bezocht zijn..'quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:35 schreef Specularium het volgende:
Er zijn geen harde lijnen, het is maar net waar Frutsel zin in heeft.
Omdat dat onderwerp beter in TRU past en het topic daardoor meer kans van slagen heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:18 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Waarom stellen jullie niet wat lijnen vast? Om misbruik te voorkomen. Ik bedoel mijn topic was een link naar een feitelijk nieuws artikel die gecovered was door elke grote mainstream media outlet in de staten. TRU / Hillary Clinton: 'Ik denk dat we misschien al bezocht zijn..'
Waarom moest die eruit?
Om eerlijk te zijn vind het kickje prima omdat het op een gegeven moment inderdaad niet meer echt nieuws was en meer een UFO discussie geworden was, prima en dankje, dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat dat onderwerp beter in TRU past en het topic daardoor meer kans van slagen heeft.
Dat vraag je dus hier, zodat je er een antwoord op krijgt van de personen die daarover gaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:08 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
En waarom is m'n goede discussietopic dichtgemaakt? Had ik zijne Hoogheid beledigd?
Bedankt voor de les!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat vraag je dus hier, zodat je er een antwoord op krijgt van de personen die daarover gaan
Ik heb een andere oplossing aangezien POL hier niet op zit te wachten en het toch een beetje een klacht over de multiculturele droom is > KLBquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:16 schreef DeKnuppel het volgende:
Geachte heer/mevrouw Moderator,
Kunt u mij vertellen waarom mijn topic dicht moest? Ik had er een hoop tijd aan besteeden wilde een serieuze, maar luchtige discussie voeren over de mocroproblematiek. Het plotselinge sluiten en beperken van mijn Vrijheid van Meningsuiting en zeker die van mij als journalist, riekt naar censuur?
Kunt u mij uitleg verschaffen, hoogheid, over waarom ik mijn Vrijheid van Meningsuiting niet mag uiten? Ik woon toch op een democratisch forum?
Doe het topic alstublieft weer open en plaats het in politiek?![]()
Ik had hem per ongeluk in Nieuws geplaatst omdat ik een noob ben. Ik zal me wat politiek correcter uiten in mijn vervolgposts mocht u mijn meningen vervelend vinden.
Echt! Maar wel Je Suis Charlie enzo hè! Niet vergeten!
We moeten eigenlijk wel onze ongezouten mening kunnen geven zonder dat jullie meteen met de racisme of haatzaaikaart komen eh!
Met vriendelijke groet,
DeKnuppel
U bent een echte Democraat, hoogheid, en een strijder voor de Vrijheid van Meningsuiting! Dank u zeer!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb een andere oplossing aangezien POL hier niet op zit te wachten en het toch een beetje een klacht over de multiculturele droom is > KLB.
De posts waardoor het iets te gezellig werd zijn weg dus je kunt daar rustig verder.
ja belachelijk dat die Dascha topics steeds een slotje krijgenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:41 schreef Perox het volgende:
Waarom worden de Dascha topics steeds gesloten? Fobisch? Ik vond niet veel mis ermee, en we zijn in afwachting van de resultaten van het onderzoek naar de gevonden IPhone, dus waarom dicht doen? Alleen omdat er ruzie wordt verwacht of iets dergelijks?
Ik vind het vooral jammer omdat ik graag meedoe in de discussie.
Misschien wordt het tijd voor een SHR (Sherlock) subforum waar wel uitgebreid mag worden gespeculeerd over spraakmakende Peter R. de Vries achtige zaken??
Ja, dat vooral.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:41 schreef Perox het volgende:
Waarom worden de Dascha topics steeds gesloten? Fobisch? Ik vond niet veel mis ermee, en we zijn in afwachting van de resultaten van het onderzoek naar de gevonden IPhone, dus waarom dicht doen? Alleen omdat er ruzie wordt verwacht of iets dergelijks?
Ja maar ik vind dat je wel tot op zekere hoogte mag speculeren. En als sommige deelnemers daar wat te ver in gaan moet je dat toch in het topic zelf kunnen oplossen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:48 schreef Lienekien het volgende:
Als men zich nou gewoon eens kon beperken tot wat er aan de orde is.
Thanksquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat vooral.
Maar heb het even nagelezen, wat persoonlijk gedoe verwijderd en weer opengegooid.
Zo lang het niet te veel over elkaar gaat moet het wel kunnen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat vooral.
Maar heb het even nagelezen, wat persoonlijk gedoe verwijderd en weer opengegooid.
Zo lang het niet te veel over elkaar gaat moet het wel kunnen.
Wie is Dasha? En waarom bemoeit Fok! of Peter R. de Vries zich daar mee?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:41 schreef Perox het volgende:
Ik vind het vooral jammer omdat ik graag meedoe in de discussie.
Misschien wordt het tijd voor een SHR (Sherlock) subforum waar wel uitgebreid mag worden gespeculeerd over spraakmakende Peter R. de Vries achtige zaken??
Dasha is een auto en Peter R. de Vries bemoeit zich ermee omdat hij genoeg vrije tijd heeft.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:44 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Wie is Dasha? En waarom bemoeit Fok! of Peter R. de Vries zich daar mee?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:10 schreef JubaUrbicus het volgende:
Zulke mensen moet je gewoon afmaken, Hitler had er wel raad mee.
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En NWS / Gelukkig hebben we Noord-Korea nog staat in NWS omdat...?
quote:Op zondag 10 januari 2016 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
NWS / Zweden: Migrant vermoordt 7-jarige dochter gastgezin.
Staat fout in de TT. Kan deze verbeterd worden?
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:19 schreef tralalala het volgende:
NWS / Record jackpot van minimaal $1,3 miljard in de VS
Kan de 675 veranderd worden naar $1,3 miljard?
Gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / 'Militieleden nu vluchtelingen in Nederland'
Mogen er (net als bij het bronbericht) aanhalingstekens om de TT worden geplaatst?
Ik heb net die post verwijderd met de bronnen waar Peter r. de Vries als hoofdverdachte in de moordzaak wordt beschouwd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:27 schreef Burdie het volgende:
Het Dascha topic begint nu wel erg BNW te worden.
Ik zag een aantal TR's staan waardoor ik besloot er even een pauze op te zetten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:17 schreef BoneThugss het volgende:
Goedenavond, Specularium. Ik wil alleen maar weten waarom mijn topic is gesloten? Tussen de regels door, en iedereen die offtopic reageerde, was er toch best een goede discussie?
Ooh oke, fair enough. Heb ik dingen gezegd die niet door de beugel kunnen? Ik hoef geen ban ofzo, ik ben hier net. En ik heb best een sterke mening, maar ik val niemand direct aan. Dat doen ze wel bij mij. En dan zou ik gaan 'huilen'. Wat een BS.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag een aantal TR's staan waardoor ik besloot er even een pauze op te zetten.
Gaat straks weer open als ik het heb opgeruimd.
Als je dat weer een keer merkt kun je het beste de rapporteerknop gebruiken ipv er steeds op in te gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ooh oke, fair enough. Heb ik dingen gezegd die niet door de beugel kunnen? Ik hoef geen ban ofzo, ik ben hier net. En ik heb best een sterke mening, maar ik val niemand direct aan. Dat doen ze wel bij mij. En dan zou ik gaan 'huilen'. Wat een BS.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:37 schreef Grems het volgende:
Prachtig, die multiculturele parels. Meer, Meer, Meer!
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:19 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Stenen, intifada, laffaards, noord afrikanen?
Daar heb je gelijk in, maar datzelfde geld natuurlijk voor het andere kamp.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kan er dan gelijk worden opgetreden tegen steeds dezelfde figuren die binnen een paar posts alweer hun haat tegen allochtonen in zo ongeveer ieder topic kotsen, die echt iedere gelegenheid aangrijpen, ook als daar helemaal geen aanleiding voor is, om weer te kunnen kankeren op allochtonen? NWS zakt af en toe af naar bedenkelijk niveau door dit clubje.
Wat is er mis met het starten van dat topic?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar datzelfde geld natuurlijk voor het andere kamp.
Topics starten zoals deze: NWS / "De meisjes en de aasgieren"![]()
Oh, waar binnen vijf posts alweer de term 'policor gutmensch' gebezigd werd? Dat topic?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je start in NWS een topic over het kampioenschap van Feyenoord. Het verbaasd me dat fok! of zelfs het internet toen al bestond.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is er mis met het starten van dat topic?
Nou en. Het blijft een aids-topic dat net zo debiel is als de user waar .._..- en nog wat onzin tekens over klaagt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, waar binnen vijf posts alweer de term 'policor gutmensch' gebezigd werd? Dat topic?
Hij opent een topic naar aanleiding van een recent interview in het NRC, held.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je start in NWS een topic over het kampioenschap van Feyenoord. Het verbaasd me dat fok! of zelfs het internet toen al bestond.
Naast het feit uiteraard dat Keulen en Feyenoord-hooligans helemaal niets met elkaar te maken hebben.
Als je een punt probeert te maken dat er teveel wordt gekankerd op allochtonen, kom dan niet met zulke aids aan.
Is dat echt net zo debiel als het knetterharde racisme van een paar van die aangehaalde figuren?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou en. Het blijft een aids-topic dat net zo debiel is als de user waar .._..- en nog wat onzin tekens over klaagt.
Dat is alleen relevant als het moslims zijn die zich misdragen, dan mag je 1400 jaar teruggaan, dat snap jij toch ook wel Koos?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij opent een topic naar aanleiding van een recent interview in het NRC, held.
Ik zou het niet weten, want het stuk waaruit zijn OP bestaat, zit achter een betaalmuur.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat echt net zo debiel als het knetterharde racisme van een paar van die aangehaalde figuren?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij opent een topic naar aanleiding van een recent interview in het NRC, held.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar en hoe kijk ik precies weg, knulletje?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lees nou nog eens terug, Willem.
1 dicht, dank u.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dubbel:
NWS / Brandweer bekogeld met stoeptegels
NWS / Brandweer bekogeld door kansenparels in Delft
De bovenste was eerder dan het zoveelste topic met dat soort onzintermen eronder.
Reacties zijn weg, dank jequote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kan er dan gelijk worden opgetreden tegen steeds dezelfde figuren die binnen een paar posts alweer hun haat tegen allochtonen in zo ongeveer ieder topic kotsen, die echt iedere gelegenheid aangrijpen, ook als daar helemaal geen aanleiding voor is, om weer te kunnen kankeren op allochtonen? NWS zakt af en toe af naar bedenkelijk niveau door dit clubje.
[..]
[..]
Niet helemaal, dat topic kan ook gewoon open blijven. Niet zo beginnen aubquote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Que?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Of je plaatst als lid gewoon de tekst.
Knulletje toch.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En kan jij misschien eens reageren zonder een persoonlijke aanval eraan toe te voegen?
[..]
[..]
[..]
Al je post zijn al verwijderd. Ga je nu gewoon hier door?quote:
Leg jij maar eens uit waarom het topic waarover je liep te klagen, niet thuishoort in NWS.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al je post zijn al verwijderd. Ga je nu gewoon hier door?
Ik heb wel vaker een artikel gedeeltelijk gequote met een lees verder link. Dat is nooit een probleem geweest. Wie wil weten of ik manipuleer kan doorklikken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:34 schreef Frutsel het volgende:
We nemen graag de volledige tekst (incl. bron) over zodat niet iedereen hoeft te kijken of iemand misschien iets vergeet of naar eigen insteek heeft veranderd. Je kan datgene ook dik gedrukt kunnen maken, kunnen onderstrepen of nog eens kunnen quoten wat voor jou essentieel is.
Nee, dat kan niet. Ik krijg een paywall te zien.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een artikel gedeeltelijk gequote met een lees verder link. Dat is nooit een probleem geweest. Wie wil weten of ik manipuleer kan doorklikken.
Dan is het logisch om niet het hele artikel over te nemen om gezeik met copyright te voorkomen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Ik krijg een paywall te zien.
Ik zie het liefst het hele artikel gequote in de OP, omdat ik anders niet weet of er integraal gequote is; vaak wordt er geknipt zodat er een ander verhaal lijkt te staan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een artikel gedeeltelijk gequote met een lees verder link. Dat is nooit een probleem geweest. Wie wil weten of ik manipuleer kan doorklikken.
Bij nare kranten kan dat.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het liefst het hele artikel gequote in de OP, omdat ik anders niet weet of er integraal gequote is; vaak wordt er geknipt zodat er een ander verhaal lijkt te staan.
Dat heb ik ook liever.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het liefst het hele artikel gequote in de OP, omdat ik anders niet weet of er integraal gequote is; vaak wordt er geknipt zodat er een ander verhaal lijkt te staan.
Nog logischer is het dan om een slotje op het topic te doen omdat de OP onleesbaar is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan is het logisch om niet het hele artikel over te nemen om gezeik met copyright te voorkomen.
Ik niet? En ik ben daar niet ingelogd.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Ik krijg een paywall te zien.
Mobiel of desktop?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik niet? En ik ben daar niet ingelogd.
Ik krijg ook een paywall.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je kan gewoon een heel artikel plaatsen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als dat achter een betaalmuur zit is het niet toegestaan. Copyright, FOK! Kan daar problemen mee krijgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:43 schreef Jaroon het volgende:
Ik kan van NRC gewoon een copie maken van een artikel an die hier plaatsen.
Omdat ik de OP kort wil houden. Ik zal de hele tekst wel even los quoten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg ook een paywall.
Ik begrijp niet waarom je zo dwars doet. Zet gewoon het hele artikel in de OP.
Ik lees net dat dat niet mag. Dan zitten we nu dus met een gemankeerd topic.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Omdat ik de OP kort wil houden. Ik zal de hele tekst wel even los quoten.
Het mag niet hier?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat niet mag. Dan zitten we nu dus met een gemankeerd topic.
Zo'n paywall stelt een krant als NRC niet voor niets in natuurlijk. Als ze moeilijk beginnen te doen, dan kost dat Fok! een vermogen.quote:
Ik wist niet dat men er zo serieus over was.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo'n paywall stelt een krant als NRC niet voor niets in natuurlijk. Als ze moeilijk beginnen te doen, dan kost dat Fok! een vermogen.
En dat gaat Danny niet leuk vinden
Trouw mag ook al jaren niet meer, omdat fok! anders een proces aan de broek krijgt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik wist niet dat men er zo serieus over was.
Okay. In verweer. Ik heb het mar drie keer gedaan volgens mij. En dan denk ik dat men mij moet aanpakken. Niet een forum.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Trouw mag ook al jaren niet meer, omdat fok! anders een proces aan de broek krijgt.
Ik haal m wel weer weg. Pffffquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat niet mag. Dan zitten we nu dus met een gemankeerd topic.
Ik heb even gecheckt maar kan het hele artikel gewoon zien via mobiel en laptop en ik ben geen abonnee van de NRC.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik haal m wel weer weg. Pffff
Dat was precies zoals ik mijn OP in elkaar had gezet en zoals ik 'm hersteld heb nadat ie was gewijzigd. Bedankt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb even gecheckt maar kan het hele artikel gewoon zien via mobiel en laptop en ik ben geen abonnee van de NRC.
Dus, je zou het hele artikel kunnen quoten maar het beste is gewoon een gedeelte en een link naar de pagina. In dat geval heeft de bron er ook nog wat aan.
Ik gebruik ook Chrome dus klinkt plausibel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:42 schreef Disana het volgende:
Met Firefox krijg je een paywall, met Chrome krijg je het artikel.
Zo zit dat dus.
Je plaatst tekst of niet. Dat een link niet werkt door pay kan niet afhangen van je browser.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou mooi, dan is het probleem opgelost.
Hier andersom.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:42 schreef Disana het volgende:
Met Firefox krijg je een paywall, met Chrome krijg je het artikel.
Zo zit dat dus.
We zijn allemaal vrouwen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Chrome dus klinkt plausibel.
Vreemd. Ik heb het uitgeprobeerd en bij mij werkt het echt zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier andersom.
Vind het een beetje twijfelachtig allemaal.
Ik zie ook liever het integrale artikel in de OP, maar Tem is admin en die weet wat kan, dus daar leg ik me bij neer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je plaatst tekst of niet. Dat een link niet werkt door pay kan niet afhangen van je browser.
Geef de link. Ik gebruik Chrome.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:51 schreef Tem het volgende:
In Safari krijg ik ook het hele artikel maar dat gebruikt geen hond.
En ik heb Edge nog even getest, en ook dat toont het hele artikel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:51 schreef Tem het volgende:
http://www.nrc.nl/next/20(...)de-aasgieren-1577117quote:
Dingen die in het nieuws zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:58 schreef Jaroon het volgende:
Okay. Dus wat kan je nog plaatsen onder nieuws?
Blijkbaar heb ik hier ooit iets gepost. Dat komt dan terug. Ik dacht dat dit nieuws was.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dingen die in het nieuws zijn.
Dit is feedback, dat is alleen voor klachten over topics en de inhoud daarvan.
Dat zijn weer onderwerpen voor SHO, die hebben ook een langlopende reeks over het liefdesleven van Meneer Kaktus.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik hier ooit iets gepost. Dat komt dan terug. Ik dacht dat dit nieuws was.
Verder geen klachten. Waarom wordt mijn topic over de ex van Jan Peter dan niets geaccepteerd als nieuws
Ik weet niet wat SHO is. Nu begint zij een kroeg volgens de Telegraaf. Dat leek mij nieuwsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn weer onderwerpen voor SHO, die hebben ook een langlopende reeks over het liefdesleven van Meneer Kaktus.
SHO / [Knoflookgate] #28 Op naar een gezamenlijke eenzame kerst?
Meld.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:51 schreef Tem het volgende:
Hier ben ik het dus niet mee eens, je mag in NWS best verwachten dat het topic NWS-waardig blijft, en niet dat het een vrijbrief wordt voor allerlei mensen om de meest wilde theorieën te posten, terwijl nota bene al bekend is dat het een "gewone" zelfmoord is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet er niet zo veel toe, als mensen hier detective willen spelen moet dat kunnen.
Degenen die het daar niet mee eens zijn moeten dit topic dan maar negeren.
Zo lang Micha Kat er niet bij betrokken wordt valt het allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus niet mee eens, je mag in NWS best verwachten dat het topic NWS-waardig blijft, en niet dat het een vrijbrief wordt voor allerlei mensen om de meest wilde theorieën te posten, terwijl nota bene al bekend is dat het een "gewone" zelfmoord is.
Ik vind het stuitend dat mensen op zo'n manier de dood van een kind mogen "kidnappen". Dat dat in BNW gebeurt is al triest zat, maar het lijkt me niet dat NWS daar de plek voor is.
Een beetje respect voor de overledene en haar nabestaanden misstaat niet, en op het moment dat er allerlei wilde speculaties gepost worden die men de nabestaanden niet eens in het gezicht zou durven zeggen, ontbreekt het behoorlijk aan respect, en NWS-waarde.
Micha Kat was al gelinkt (en weggemod). En dat die gelinkt was verbaast me al niet, het lijkt toch een beetje te zijn waar een deel van de users op drijft en haar overtuiging op baseert.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lang Micha Kat er niet bij betrokken wordt valt het allemaal wel mee.
Er moet op de een of andere manier iemand bij betrokken worden maar de omstandigheden laten dat niet toe.
Nu is Stacey een foto wezen maken van een boom om te bewijzen dat het die boom is en zo gaat het een beetje verder.
Ik vind het moreel gezien ook niet helemaal juist maar daar kan ik niet echt op gaan modden.
Dus dan maar zorgen dat het topic netjes blijft.
Maar wat is dan de NWS-waarde van het gegraaf en gedetective naar dingen die er hoogstwaarschijnlijk niet zijn en nooit zullen zijn? NWS vind ik "de telefoon is onderzocht en biedt verder geen aanleiding tot een ander scenario dan zelfmoord". BNW vind ik wanhopig gezoek en gespeur naar... ja, naar wat eigenlijk? Niet naar nieuws iig.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lang Micha Kat er niet bij betrokken wordt valt het allemaal wel mee.
Er moet op de een of andere manier iemand bij betrokken worden maar de omstandigheden laten dat niet toe.
Nu is Stacey een foto wezen maken van een boom om te bewijzen dat het die boom is en zo gaat het een beetje verder.
Ik vind het moreel gezien ook niet helemaal juist maar daar kan ik niet echt op gaan modden.
Dus dan maar zorgen dat het topic netjes blijft.
Als de discussie nog loopt is een deel 2 vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat is de policy voor het wel of niet openen van een deel 2?
Het is echt heel schunnig en NWS-onwaardig wat in dat topic gebeurt.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Flikker die schandvlek nou eens weg joh. Je kan toch niet met goed fatsoen volhouden dat het NWS is ?
Omdat je niks bijdraagt aan het topic, het zijn alleen maar aanvallen op andere users of de bron.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:27 schreef Dven het volgende:
Kan de persoon die mijn berichten steeds verwijderd eens even aan mij laten weten wat hier de reden van is?!?
Ik mag geen vraagtekens plaatsen bij de woordkeuze in een OP?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat je niks bijdraagt aan het topic, het zijn alleen maar aanvallen op andere users of de bron.
Dat deed je niet, TS mocht weer opflikkeren, dat soort posts gaan dus weg.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik mag geen vraagtekens plaatsen bij de woordkeuze in een OP?
Complete willekeur dit.
Post twee waarin dat werd weggelaten werd ook gewoon verwijderd. Matige post dit. Maar goed, het is duidelijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat deed je niet, TS mocht weer opflikkeren, dat soort posts gaan dus weg.
Beslis dat dan eens een keer mafkees. Niemand die er op zit te wachten om de zelfmoord van je kind en de bijkomende speculaties als een vorm van entertainment terug te moeten zien op een openbaar forum. Puur omdat een paar knuppels en 4 huisvrouwen met veel te veel vrije tijd het zo leuk vinden om allerlei gare fantasieën en nooit vervulde dromen als rechercheur met elkaar te bespreken terwijl die ongein kant noch wal raakt.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:11 schreef Specularium het volgende:
Als het topic gesloten wordt zal dat een beslissing van de mods zijn.
Het werkt niet zo dat een topic vanzelf wel dicht gaat als er 3 users steeds harder schreeuwen hoe schandalig het allemaal is.
Begin eerst maar op een normale toon voor ik de rest van je post ga lezen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Beslis dat dan eens een keer mafkees.
Ah, lekker de makkelijke cop-out kiezen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Begin eerst maar op een normale toon voor ik de rest van je post ga lezen.
quote:Op maandag 18 januari 2016 00:54 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het SCP wordt geleid door PvdA-prominent Kim Putters. Voor de duidelijkheid: Kim is een kerel (of homo). Vóór hem was 15 jaar lang de D'66-homo Paul Schnabbel de Führer van het SCP. Die onderzoeken kunnen dus linea recta naar het oud papier.
quote:Op maandag 18 januari 2016 01:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Mijn vermoeden was juist. Net als zijn voorganger Schnabel is de huidige SCP baas gewoon een linkse homofiel.
http://www.refdag.nl/nieu(...)_of_linksom_1_866762
Waarom mensen die SCP nog serieus nemen, is me een raadsel.
Dan had ik m niet gelezen... nu heb ik er zelfs gereageerdquote:Op maandag 18 januari 2016 11:03 schreef heywoodu het volgende:
NWS / Ook Djokovic benaderd om wedstrijd te verliezen
Die kan naar SPT denk ik?
Was ook zeker niet bedoeld als sneer naar tong ofzo, het leek me gewoon een meer logische plekquote:Op maandag 18 januari 2016 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had ik m niet gelezen... nu heb ik er zelfs gereageerd
Van mij hoeft ie daar niet heen al had ik graag een wat ' centraler titel ' gezien aangezien het niet alleen om Djokovic zou gaan en het daardoor wat concreter en groter wordt en dus ook in NWS past.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:03 schreef heywoodu het volgende:
NWS / Ook Djokovic benaderd om wedstrijd te verliezen
Die kan naar SPT denk ik?
Nee, zo zag ik hem ook niet, maar als je al het nieuws wat met een bepaald onderwerp te maken heeft per se in dat subforum kwijt moet, dan was de sjoemelsoftware van Volkswagen in PTA (of DIG of WGRquote:Op maandag 18 januari 2016 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was ook zeker niet bedoeld als sneer naar tong ofzo, het leek me gewoon een meer logische plek
Maakt me ook niet bar veel uit verder.
Das ook weer zo jaquote:Op maandag 18 januari 2016 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, zo zag ik hem ook niet, maar als je al het nieuws wat met een bepaald onderwerp te maken heeft per se in dat subforum kwijt moet, dan was de sjoemelsoftware van Volkswagen in PTA (of DIG of WGR) beland
Mergeverzoek liep alquote:Op maandag 18 januari 2016 12:13 schreef Disana het volgende:
NWS / 'Utrechtse serieverkrachter na 20 jaar aangehouden'
http://forum.fok.nl/topic/2277262
Het oude topic is ook weer van stal gehaald, nu lijkt het alsof we een dubbelaartje hebben?
Nou nee, geen idee of dergelijke omgangsvormen op het woonwagenkamp normaal zijn, maar ik ben niet echt gediend van figuren die mij hier komen uitschelden.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah, lekker de makkelijke cop-out kiezen.![]()
Ja beetje flauw, specu...heeft potentiequote:Op maandag 18 januari 2016 18:50 schreef Fokker89 het volgende:
NWS / Ik hoop dat betelgeuze niet ontploft
Goed topic.
Klopt ook wel weer, is weer open.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja beetje flauw, specu...heeft potentie
Zet hem dan in W&T, want wat is het nieuws hier aan?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt ook wel weer, is weer open.
Ah, dus moeite doen voor een fatsoenlijke OP is niet meer nodig?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:02 schreef Frutsel het volgende:
NWS / Straks hebben we 2 zonnen
Betelgeuzeee
Ook topics in WKN en W&T
Kom maar op met die tweede zon
Sommige topics kunnen best iets worden zonder fatsoenlijke OP.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, dus moeite doen voor een fatsoenlijke OP is niet meer nodig?
NWS / Anti-asielprotest Heesch loopt uit de handquote:Op maandag 18 januari 2016 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
Over Heesch geen topic dus, Specularium? Of kijk ik verkeerd? Gaat er ruig aan toe daar nu kennelijk.
Okee, bedankt.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Anti-asielprotest Heesch loopt uit de hand
Ik heb net die OP bijgewerkt.
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:44 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Zijn dat de enige 2 keuzes of ben je gewoon niet zo ontzettend intelligent?
Dat is de FP, moet je hier wezen: FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten meld je hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:33 schreef larry_flynt het volgende:
Tienermeisje wordt slet na tv-talentenjacht
Erg rommelig stukje. Wat was nou de uitspraak van de rechter?
Oeps, sorry!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is de FP, moet je hier wezen: FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten meld je hier.
Ik weet niet precies over welk topic dit gaat maar alles wat op de persoon is ipv de post gaat weg.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:35 schreef zeer het volgende:
Beetje jammer dat een tegengeluid tegen kortzichtig xenofoob geneuzel weg gemodereerd wordt. Wat probeert men daar mee te bereiken?
WO2 verheerlijkingen worden nooit zo op prijs gesteld, ook niet als het grappig bedoeld is.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:38 schreef Dingflofbips het volgende:
Waarom worden bijna al mijn reacties verwijderd in NWS / PVV: 'Sluit mannelijke asielzoeker op in azc' #2
Heb je het voorbeeld waar ik wo2 'verheerlijk'?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
.
[..]
WO2 verheerlijkingen worden nooit zo op prijs gesteld, ook niet als het grappig bedoeld is.
Dat kun je blokkeren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:52 schreef BoneThugss het volgende:
Kan iemand tegen die Abed zeggen, dat ie opflikkert uit mijn DM?
Ik heb daar nog geen rechten voor ofzo, wil jij dat voor me doen? Ik vind het toch wel zoo'n irritant ventje, gister was ie ook al bezig. Klein kind.quote:
Staat er geen kruisje in het DM-venster?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:55 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb daar nog geen rechten voor ofzo, wil jij dat voor me doen? Ik vind het toch wel zoo'n irritant ventje, gister was ie ook al bezig. Klein kind.
Nee, maar toch bedankt. Negeer het wel gewoon.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat er geen kruisje in het DM-venster?
Ik kan dat niet voor je fixen.
Als het goed is kun je morgenmiddag de DM (en blokkeerfunctie) gebruiken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee, maar toch bedankt. Negeer het wel gewoon.
Oke, bedankt voor je reactie's.quote:Op woensdag 20 januari 2016 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als het goed is kun je morgenmiddag de DM (en blokkeerfunctie) gebruiken.
Dan ben je een week geregistreerd.
ik weet dat ik wo2 niet verheerlijkte. En ik weet dat je een aantal reacties die daar niet over gingen ook hebt verwijderd. Waarom? En waar is het voorbeeld dan dat ik daadwerkelijk wo2 verheerlijkte volgens jou?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:47 schreef Specularium het volgende:
Je weet dus om welke posts het gaat.
Graag deze aantijgingen met posts en voorbeelden onderbouwen. En misschien wil je dan meteen uitleggen waarom specifiek mijn posts als racisme wordt opgepakt en een dozijn anderen exact hetzelfde mag posten wat wel blijft staan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 15:19 schreef Specularium het volgende:
Een sarcastische spiegel dan, kan mij geen reet schelen hoe je het noemt.
Als jij bij wijze van humor racistische posts gaat plaatsen is het ook gewoon racisme.
je kan je niet verantwoorden omdat het niet gebeurd is. Je past willekeur toe en dit is hier niet het eerste voorbeeld vanquote:Op woensdag 20 januari 2016 18:03 schreef Specularium het volgende:
Nee, ik kan geen verwijderde posts terughalen en ik ga me ook niet verantwoorden voor elke weggehaalde post.
Als je post weg is droeg het niks bij aan het topic.
Ik zie wel een trend ontstaan met dit soort topics. Maar als die mensen als minderwaardig weggezet mogen worden hier dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:55 schreef sp3c het volgende:
ik zie wat flauwe grappen (en jouw getroll) maar heel erg veel gebeurt er verder niet ... heel erg veel valt er verder ook niet over te zeggen eigenlijk
Prima.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:06 schreef sp3c het volgende:
je moet me geen woorden in de mond leggen want dan heb ik heel snel wat anders te doen
Waarvan akte Hans, nog even de getapte knul uithangen. Voorspelbaar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:25 schreef sp3c het volgende:
mijn wereld zal nooit meer hetzelfde zijn
Nee dat is goed (serieus). Ik kaart enkel iets aan, en jij kiest wat je daarmee doet. Je geeft mij ongelijk wat helemaal prima is, maar zo'n sneer na vind ik alleen niet nodig.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:40 schreef sp3c het volgende:
als je een specifieke klacht hebt hoor ik het graag, soms geven we je gelijk en soms niet ... heel veel meer kan ik niet voor je betekenen
Het was niet mijn intentie om woorden in je mond te leggen, maar wellicht komt dit wel zo over. My bad dan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:44 schreef sp3c het volgende:
mja die toon zet je zelf toch, dat was ook onnodig
shit werkt twee kanten op
Zelfs de aanhalingstekens die het AD om de titel heeft gezet zijn door TS niet meegenomen. Los daarvan vind ik het nog maar de vraag of alleen het feit dat het AD zo een misleidende kop boven het artikel zet voldoende rechtvaardigt om dat op Fok! ook maar te doen.quote:Het bericht dat de Britse uitgeverij Oxford University Press de woorden 'varken', 'zwijn', 'worst', 'spek' en andere aan varkens gerelateerde woorden volledig in de ban zou doen, blijkt onwaar.
In de tweede zin en die verklaring wordt aangegeven dat ze wel degelijk rekening houden met bepaalde culturen wanneer ze die boekjes maken. Er is alleen geen sprake van een totaalverbod.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kan er iets tegen dit soort stemmingmakerij worden gedaan?
Let op het verschil tussen de TT en de brontekst:
NWS / 'Varkens uit kinderboeken om moslims niet te beledigen'
[..]
Zelfs de aanhalingstekens die het AD om de titel heeft gezet zijn door TS niet meegenomen. Los daarvan vind ik het nog maar de vraag of alleen het feit dat het AD zo een misleidende kop boven het artikel zet voldoende rechtvaardigt om dat op Fok! ook maar te doen.
NWS / Dame werkt 110 mannen af in 22 uur tijdquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
In de tweede zin en die verklaring wordt aangegeven dat ze wel degelijk rekening houden met bepaalde culturen wanneer ze die boekjes maken. Er is alleen geen sprake van een totaalverbod.
Heb de haakjes aan de TT toegevoegd maar verder kan ik er vrij weinig aan modden.
Edit: bericht is een jaar oud dus topic kan dicht.
Aangepast.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
NWS / 14-jarige verkocht als seksslaaf
Ik neem aanstoot aan deze topictitel.
Ja, is dicht.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:19 schreef Disana het volgende:
NWS / Stichting die hulp biedt in azc's sympathiseert met jihadisten
NWS / Jihadsympathisanten bezochten Zutphen
Kan aan mij liggen, maar ik zie veel overlap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |