Game on.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Of je gedraagt je even niet als een kleuter omdat je topic is gesloten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Werken jullie straks de notes wel af?
Of je gaat niet selectief modden in je eigen straatjequote:Op dinsdag 15 december 2015 18:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of je gedraagt je even niet als een kleuter omdat je topic is gesloten.
Leg even uit dan waarom andere topics niet naar SHO/POL of VBL geschopt worden? Kan er zo 8 aanwijzen.quote:
Is het broekje al uit?quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond de Vries En derksen in Pauw. Hopelijk genot!
Da's geen nieuwsquote:Op woensdag 16 december 2015 07:03 schreef Jaroon het volgende:
Peter r de Vries.
Gewoon geen nieuws dus.
Ik kon er niet meer van maken. Maar na zo veel ophef hier is geen nieuws eigenlijk wel weer nieuws voor de mensen die in grote anticipatie zaten te wachten op deze uitzending.quote:
http://www.omroepwest.nl/(...)en-Haag-Laan-van-NOIquote:Op woensdag 16 december 2015 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe zeker is het dat de fotos die worden geplaatst wel van de daders zijn?
NWS / Zware mishandeling op station Den Haag Laan van NOI
quote:Op woensdag 16 december 2015 17:14 schreef Specularium het volgende:
Oh wacht, je bedoelt die Facebookposts.
Even kijken.
Pfffquote:Op woensdag 16 december 2015 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe zeker is het dat de fotos die worden geplaatst wel van de daders zijn?
NWS / Zware mishandeling op station Den Haag Laan van NOI
Gelukkig, ben ik niet de enige.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pfff
Edit: oh je bedoelt niet die in de OP
Kan dit soort onzin niet gewoon in KLB blijven?quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:50 schreef JubaUrbicus het volgende:
Als een homo mij om seks zou vragen en of seks zou aanbieden, dan had ik hem wel in elkaar geslagen waarschijnlijk. Dood maken gaat natuurlijk te ver.
Nuance aanbrengen in de titel is ook niet nodig?quote:Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef Specularium het volgende:
Kan voorlopig blijven staan.
Wie er nou wel en niet de waarheid spreekt wordt steeds onduidelijker.
quote:
Inderdaad. Aanhalingstekens zouden niet misstaan. Volgens mij is dat in vergelijkbare gevallen ook gebruikelijk.quote:Op zondag 20 december 2015 18:59 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nuance aanbrengen in de titel is ook niet nodig?
Ik laat het topic niet uit de hand lopen, dat deden jullie, jij deed er net zo hard aan mee.quote:Op maandag 21 december 2015 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
NWS / Ajacied Kenny Tete opgepakt na vechtpartij bij coffeeshop
Ja wat wil je nou ? Je laat een compleet topic uit de hand lopen omdat je te lui bent om je gezicht te laten zien. Vervolgens vraag je een nieuw topic te openen als we normaal kunnen doen. Dan open ik een nieuw topic en sluit je het binnen een paar minuten?
Ben dan duidelijk man figuur. Ik zet een bron naar het nieuwsbericht, copy/paste het nieuwsbericht en geef mijn eigen mening. Wat wil je nog meer ?
Als je geen tijd hebt om te modden moet je gewoon je kleur in leveren. Ik een beetje mijn tijd verspillen n.a.v. jouw sluitpost en vervolgens flikker je het zonder pardon dicht.....
Dus als ik die sneer weg laat mag ik een nieuwe openen.quote:Op maandag 21 december 2015 15:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik laat het topic niet uit de hand lopen, dat deden jullie, jij deed er net zo hard aan mee.
Je kunt geen teringzooi van een topic maken en verwachten dat ik het toch wel opruim.
Als niemand moeite doet om normaal te reageren gaat het dicht.
Kun je de volgende OP wel gaan openen met een sneer in mijn richting, maar dan heb je gewoon een knoopje in je zakdoek.
Man, figuur.
Als het geen grote scheldpartij gaat worden kun je het altijd proberen.quote:Op maandag 21 december 2015 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus als ik die sneer weg laat mag ik een nieuwe openen.
Ik kan toch niet verantwoordelijk gehouden worden voor debielen zoals Red-85 ?quote:Op maandag 21 december 2015 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als het geen grote scheldpartij gaat worden kun je het altijd proberen.
Jij was zelf net zo debiel bezig.quote:Op maandag 21 december 2015 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan toch niet verantwoordelijk gehouden worden voor debielen zoals Red-85 ?
Dat wordt lastig. Heb wel die foto van dat lijk weggehaald.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:19 schreef marsan het volgende:
Zou het mss mogelijk zijn dat Firefly erop wordt gewezen Soleimani gewoon bij de naam te noemen ipv steeds een andere verbastering?
Zijn dagelijkse doodsberichten zijn al onzin, maar laat hem dan iig de naam juist spellen ipv moedwillig steeds met wat raars te komen.
Of je doet gewoon je werk en sluit de topics.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:40 schreef Specularium het volgende:
Dan moeten die mensen het topic lezen.
Inderdaad. Het bijbehorende FP-bericht is gebaseerd op een tweet en een FB-stukje.quote:Op zondag 3 januari 2016 08:12 schreef Jigzoz het volgende:
Zeker weten dat dit soort semiracistische onzin onder Nieuws valt? NWS / Getinten tuigen meisjes af, redder ontslagen
De McDonalds is helaas nog niet bereikbaar voor commentaar. Ik hoop morgen op een reactiequote:Op zondag 3 januari 2016 08:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Inderdaad. Het bijbehorende FP-bericht is gebaseerd op een tweet en een FB-stukje.
Ik zie geen heksenjacht in het topic.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij op de heksenjacht doelt
Ik kan me dan ook voorstellen dat je als McDonalds niet zo gelukkig wordt van laster. Dat levert al vrij snel vrij veel schade op.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:59 schreef Specularium het volgende:
Zal binnenkort wel duidelijk worden wat daar van klopt.
Op Facebook zijn ze al bezig met een heksenjacht, uiteraard bij het verkeerde filiaal.
Is weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:15 schreef Ringo het volgende:
NWS / Crisisberaad justitie en politie Keulen om massa-aanrandingen #4
Xa1pt en ExTec, ik word doodziek van die twee kijvende wijven..
Okquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:27 schreef Specularium het volgende:
Valt wel mee, moet alleen wat vaker opgeruimd worden.
dat topic wordt aardig verkracht iddquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:27 schreef Specularium het volgende:
Valt wel mee, moet alleen wat vaker opgeruimd worden.
Wellicht is het topic naar Keulen geweest met oud en nieuwquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat topic wordt aardig verkracht idd
Daar donderde het wel jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wellicht is het topic naar Keulen geweest met oud en nieuw
Goede woordspelingquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat topic wordt aardig verkracht idd
wie is dat? Janmetdekorteachternaam?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Goede woordspeling
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wie is dat? Janmetdekorteachternaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |