Die krijgt genoeg geld van de overheid om dit ruim te vergoeden hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 11:06 schreef Mr.Ping het volgende:
Eigen schuld!
Had hij zijn vakantiepark maar niet ten grabbel moeten gooien.
Dat bepaalt de overheid voor 'm hequote:Op zondag 20 december 2015 11:06 schreef Mr.Ping het volgende:
Eigen schuld!
Had hij zijn vakantiepark maar niet ten grabbel moeten gooien.
Als het jouw kat of hond (of konijn, of cavia, of parkiet, of berggeit) zou zijn zou je ook je schouders ophalen begrijp ik hieruit?quote:
Mijn eventuele hond of kat zou nooit in een openbare vijver zwemmen.quote:Op zondag 20 december 2015 11:14 schreef Danny het volgende:
Als het jouw kat of hond zou zijn zou je ook je schouders ophalen begrijp ik hieruit?
Amenquote:Op zondag 20 december 2015 11:09 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een prachtig nieuws. Dat komt ons Nederlands goed uit, precies wat wij al dachten van die 'gelukszoekers'.
Heerlijk, kunnen we ons weer fijn lekker boos voelen.
Wees maar blij dat er geen Chinese vluchtelingen zijn, dan zou je eens wat beleven.quote:Op zondag 20 december 2015 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn eventuele hond of kat zou nooit in een openbare vijver zwemmen.
de overheid onteigende hem van zijn vakantie park. In vond het geloofwaardiger klinken dat hij vooraan stond om even asielzoekers op te vangen.quote:
het was geen openbare vijver, het was een siervijver met ramen en al erin. op een vakantiepark. dat eigendom is van iemand.quote:Op zondag 20 december 2015 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sowieso; een telefoon kopen voor 600 euro's.quote:Op zondag 20 december 2015 11:16 schreef danos het volgende:
Sowieo vissen kopen voor duizenden euro's
Voor hun stond die vijver op hun woongebied. Ik zou ook geen koikarper van een normale karper kunnen onderscheiden. En vis is vis. Lekker!quote:Op zondag 20 december 2015 11:17 schreef Danny het volgende:
het was geen openbare vijver, het was een siervijver met ramen en al erin. op een vakantiepark. dat eigendom is van iemand.
quote:Op zondag 20 december 2015 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor hun stond die vijver op hun woongebied. Ik zou ook geen koikarper van een normale karper kunnen onderscheiden. En vis is vis. Lekker!
Lul toch niet zo stom joh, vijver stond op zijn terrein. Het bungalowpark.quote:Op zondag 20 december 2015 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2015 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor hun stond die vijver op hun woongebied. Ik zou ook geen koikarper van een normale karper kunnen onderscheiden. En vis is vis. Lekker!
quote:Op zondag 20 december 2015 11:22 schreef Danny het volgende:
tegen zoveel 'logica' kan ik niet op. Maar blij om te zien dat je zo tolerant bent als mensen aan andermans spullen zitten. Goed voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |