abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158414097
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:18 schreef Danny het volgende:

[..]

Mja, je beweert m.i. tussen de regels door dat de fp een rechts bolwerk is dat er min of meer op uit is om zoveel mogelijk minderheden in een zo kwaad mogelijk daglicht te zetten. Zo komt het over.
Ik denk dat je een zandkorrel aanziet voor een woestijn.
  Admin maandag 21 december 2015 @ 17:20:18 #277
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158414121
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:19 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik denk dat je een zandkorrel aanziet voor een woestijn.
Er zijn meer users zoals jij en heel veel zandkorrels bij elkaar maakt een woestijn.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_158414128
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:20 schreef Danny het volgende:

[..]

Er zijn meer users zoals jij en heel veel zandkorrels bij elkaar maakt een woestijn.
Wat is een user zoals ik?
  Admin maandag 21 december 2015 @ 17:20:57 #279
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158414140
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat is een user zoals ik?
users die 'een zandkorrel' FOK! op slingeren
pi_158414279
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:20 schreef Danny het volgende:

[..]

users die 'een zandkorrel' FOK! op slingeren
Ja. Mijn zandkorrel is dat ik de sfeer op de FP zo onprettig vind dat ik daar liever niet meer kom. Ik maak daar geen hype van en ik drink nog rustig een biertje met een paar huidige FP-redactieleden. Niks aan de hand, ieder z'n ding, maar ik vind het forum tegenwoordig leuker, omdat daar nog de sfeer heerst die mij vroeger stamgast op de FP maakte.

Als ik daarom een klootzak ben of wat dan ook: best. Ik kan daar wel mee leven.
  Admin maandag 21 december 2015 @ 17:38:19 #281
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158414530
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja. Mijn zandkorrel is dat ik de sfeer op de FP zo onprettig vind dat ik daar liever niet meer kom. Ik maak daar geen hype van en ik drink nog rustig een biertje met een paar huidige FP-redactieleden. Niks aan de hand, ieder z'n ding, maar ik vind het forum tegenwoordig leuker, omdat daar nog de sfeer heerst die mij vroeger stamgast op de FP maakte.

Als ik daarom een klootzak ben of wat dan ook: best. Ik kan daar wel mee leven.
Ik kan me niet herinneren je een klootzak te hebben genoemd. Wel valt me op dat je kennelijk graag wil melden dat je niet op de fp komt en daarbij suggereert dat er alleen maar stemmingmakerij is tegen buienlanders e.d. terwijl dat nu niet meer of minder het geval is dan toen jij nog in de crew zat, en zelf daarvóór. Op mijn lijstje met even vlug opgesnorde voorbeelden van neutraal tot linkse berichtgeving reageer je in het geheel niet. Dan vraag ik me af waarom je het nodig vindt te moeten afgeven op de FP, en niet gewoon op het forum post zonder je verder druk te maken over een fp waar je tóch niet komt?
pi_158414970
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:38 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren je een klootzak te hebben genoemd. Wel valt me op dat je kennelijk graag wil melden dat je niet op de fp komt en daarbij suggereert dat er alleen maar stemmingmakerij is tegen buienlanders e.d. terwijl dat nu niet meer of minder het geval is dan toen jij nog in de crew zat, en zelf daarvóór. Op mijn lijstje met even vlug opgesnorde voorbeelden van neutraal tot linkse berichtgeving reageer je in het geheel niet. Dan vraag ik me af waarom je het nodig vindt te moeten afgeven op de FP, en niet gewoon op het forum post zonder je verder druk te maken over een fp waar je tóch niet komt?
Ik maak me er helemaal niet druk om. Ik geef ook niet af op de FP. Het enige wat ik zeg is dat de sfeer op de FP me dusdanig tegenstaat dat ik daar niet meer kom en dat ik op het forum de sfeer meen te herkennen die ik vroeger zo tof vond op de FP.

Wat vroeger betreft: ik heb ooit eens stevig op mijn flikker gehad van een manager nieuws omdat ik in een FP-bericht had geschreven dat er vanuit het salafisme opgeroepen wordt tot geweld richting ongelovigen. Dát heette toen dus al over de grens gaan. Even ter illustratie.

Begrijp me niet verkeerd: ik vind FOK! al een kleine tien jaar een heel toffe plek om vrije tijd door te brengen en ik meen ook te mogen zeggen dat ik wel enigszins aan de FP heb bijgedragen. Nog altijd zal ik mensen die overwegen om bij de FP-crew te gaan aanraden dat ook te doen. Het enige dat ik zeg is dat dat deel van de site niet mijn deel meer is, en inderdaad: daar baal ik nog best weleens van. Ik vind echt dat er een verkeerde weg is ingeslagen.

Ik had echt het idee dat we destijds (zo eind 2012) op de goede weg waren. De langdurig stijgende lijn wees daar ook op. Als dat al afgeven op de FP is... Nou ja, daar kan ik dan weinig meer aan doen. Ik ga er niet over liegen.

Hoe dan ook: ik wens FOK! echt oprecht alle goeds toe. Anders was ik hier allang weggeweest.
pi_158415361
Hapje digitale KOI anyone? De WAARHEID (waar is hij?) zit hier in het midden van de barbecue. Btw nu zitten jullie zelf te polariseren :P

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 22 december 2015 @ 06:18:21 #284
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_158432549
quote:
2s.gif Op maandag 21 december 2015 12:42 schreef ToT het volgende:
en dat bericht is door Static gepost en niet door Danny. De Frontpage redacteuren krijgen gewoon de vrijheid om dingen in hun eigen bewoordingen te posten.
Voor de goede orde: ik (her)schrijf geen berichten, ik post de ANP feed één op één.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_158432576
Maar wat zegt de politie over dit alles. Ik neem aan dat de eigenaren aangifte hebben gedaan. Dat men dan even komt kijken.
pi_158434714
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 06:18 schreef static het volgende:
st de
Prima. :) Dat verschilt per redacteur hier.
Als het echt één op één gekopieerd wordt van nota bene het ANP, heeft helemaal niemand wat te zeuren over dat bronnen gecheckt moeten worden voor het hier gepost wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')