quote:
Op maandag 21 december 2015 17:38 schreef Danny het volgende:[..]
Ik kan me niet herinneren je een klootzak te hebben genoemd. Wel valt me op dat je kennelijk graag wil melden dat je niet op de fp komt en daarbij suggereert dat er alleen maar stemmingmakerij is tegen buienlanders e.d. terwijl dat nu niet meer of minder het geval is dan toen jij nog in de crew zat, en zelf daarvóór. Op mijn lijstje met even vlug opgesnorde voorbeelden van neutraal tot linkse berichtgeving reageer je in het geheel niet. Dan vraag ik me af waarom je het nodig vindt te moeten afgeven op de FP, en niet gewoon op het forum post zonder je verder druk te maken over een fp waar je tóch niet komt?
Ik maak me er helemaal niet druk om. Ik geef ook niet af op de FP. Het enige wat ik zeg is dat de sfeer op de FP me dusdanig tegenstaat dat ik daar niet meer kom en dat ik op het forum de sfeer meen te herkennen die ik vroeger zo tof vond op de FP.
Wat vroeger betreft: ik heb ooit eens stevig op mijn flikker gehad van een manager nieuws omdat ik in een FP-bericht had geschreven dat er vanuit het salafisme opgeroepen wordt tot geweld richting ongelovigen. Dát heette toen dus al over de grens gaan. Even ter illustratie.
Begrijp me niet verkeerd: ik vind FOK! al een kleine tien jaar een heel toffe plek om vrije tijd door te brengen en ik meen ook te mogen zeggen dat ik wel enigszins aan de FP heb bijgedragen. Nog altijd zal ik mensen die overwegen om bij de FP-crew te gaan aanraden dat ook te doen. Het enige dat ik zeg is dat dat deel van de site niet mijn deel meer is, en inderdaad: daar baal ik nog best weleens van. Ik vind echt dat er een verkeerde weg is ingeslagen.
Ik had echt het idee dat we destijds (zo eind 2012) op de goede weg waren. De langdurig stijgende lijn wees daar ook op. Als dat al afgeven op de FP is... Nou ja, daar kan ik dan weinig meer aan doen. Ik ga er niet over liegen.
Hoe dan ook: ik wens FOK! echt oprecht alle goeds toe. Anders was ik hier allang weggeweest.