abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158403041
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 08:07 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Is er al enige duidelijkheid waar de karpers zijn gebleven inmiddels?
Misschien op Marktplaats :P

deze 1000 karpers zijn ook nog niet terecht, ik weet niet of daar ook een topic over was,
vast niet, want er waren geen vluchtelingen in de buurt.

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)olen-we-zijn-woedend
pi_158403115
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 07:59 schreef Danny het volgende:

[..]

precies. Omdat elk nieuwsmedium een basisuitgangspunt heeft. Vandaar dat berichten in de trouw anders zijn dan in de volkskrant, het ad, metro, telegraaf etc. ANP, NOS etc zijn ook allemaal niet neutraal. Ze brengen het nieuws op neutrale tóón waardoor hun mening onopvallender is. Wij putten uit alle bronnen en daar kunnen weleens tegenstrijdige dingen in zitten. Dit item was en is gewoon een prima bericht, dat uitpakte tot een onduidelijke soap van woord tegen woord tegen woord (tegen bemoeienis van het COA die er sowieso niet zelf bij was).
Ik heb in het bericht netjes de verklaringen van alle partijen opgenomen zodra ik die onder ogen kreeg. Meer kan ik niet doen en meer zal ik niet doen, tenzij iemand daadwerkelijk de twee gestolen vissen kan produceren.
De kop boven je verhaal blijft anders erg stellig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_158403164
Waren de karpers niet gechipt? Misschien worden de boefjes bang en brengen ze ze weer terug
zoals deze....

Gestolen koikarpers weer terecht
REGIO | 14 oktober 2009 | reageer |
HAARLEM - De zes koikarpers dievorige week werden gestolen uit een vijver van een woning aan de Zijlweg in Haarlem zijn weer terug.

Eigenaar Frans Richter is dolblij.,,Niemand heeft iets gezien of gemerkt. Vrijdagmiddag liep ik met mijn zoon Job naar achteren. Opeens waren ze er weer. Daarvoor hadden we iedere dag gekeken. Ook Bluppie en Spierbundel zitten erbij. Het zijnexact dezelfde vissen.''De dieven hebbenhet hek aan de achterkant van Richterstuin geforceerd en de beesten weer in de vijver gedaan. De eigenaar vermoedt dat de dieven bang zijn geworden dat de beesten zijn gechipt. ,,Dan zijn ze zo per satelliet op te sporen.''

http://www.dichtbij.nl/zu(...)rs-weer-terecht.aspx
  Admin maandag 21 december 2015 @ 10:17:15 #208
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158403249
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De kop boven je verhaal blijft anders erg stellig.
Alleen als je te lui bent om het item te lezen :)

quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 07:58 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Eh...?

Nee. Gewoon echt niet. Ik heb toch echt de indruk dat je me met iemand anders verwart nu. Ik was die ene pipo die met enige pauzes tussen 2006 en 2013 een groot deel van de FP-vulling voor zijn rekening nam. Hoef je verder geen dankjewel voor te zeggen of zo, ik vond het leuk om te doen, maar stellen dat ik 'een probleem' heb en dat ik daarom 'weer eens lekker tegen FOK! wil aantrappen' is dan weer het andere uiterste.
Ik constateer dat je recentelijk eigenlijk voornamelijk op FOK! aan het afgeven bent, terwijl we nu niets wezenlijk verschillends doen dan toen jij nog crew was.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_158403289
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:17 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat zijn de meeste Nederlandse nieuwsconsumenten dan ook.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Admin maandag 21 december 2015 @ 10:20:05 #210
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158403309
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mogelijk. Maar dat is hun eigen keuze.
pi_158403318
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo'n bericht trekt toch voornamelijk de siervis liefhebbers.
pi_158403333
Het zal mij worst zijn hoeveel Koi karpers er worden opgegeten.
pi_158403355
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:17 schreef Danny het volgende:

[..]

[..]

Ik constateer dat je recentelijk eigenlijk voornamelijk op FOK! aan het afgeven bent, terwijl we nu niets wezenlijk verschillends doen dan toen jij nog crew was.
Merkwaardig.

Maar goed, als jij dat er graag in leest, dan is dat maar zo. Kan ik verder niets aan doen, geloof ik.
  Admin maandag 21 december 2015 @ 10:27:05 #214
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158403441
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:21 schreef schvvmert het volgende:
Het zal mij worst zijn hoeveel Koi karpers er worden opgegeten.
mij ook hoor, tenzij mensen de koikarpers opeten die van iemand anders zijn. Net zoals ik het belachelijk zou vinden als iemand andermans konijn zou opeten.

quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Merkwaardig.

Maar goed, als jij dat er graag in leest, dan is dat maar zo. Kan ik verder niets aan doen, geloof ik.
Dan zal ik het verkeerd interpreteren. Excuus.
pi_158403463
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:27 schreef Danny het volgende:

[..]

mij ook hoor, tenzij mensen de koikarpers opeten die van iemand anders zijn. Net zoals ik het belachelijk zou vinden als iemand andermans konijn zou opeten.

Dat is stelen.
pi_158403490
quote:

[..]

[..]

Dan zal ik het verkeerd interpreteren. Excuus.
Geen probleem. Kan gebeuren.

Kleine disclaimer: ja, ik heb wél een paar keer in de afgelopen jaren gezegd dat de platrechtse sfeer op de FP me zo tegenstaat dat ik er vrijwel niet meer kom, maar dat heeft niets te maken met wat ik van FOK! als geheel vind.
  Admin maandag 21 december 2015 @ 10:33:49 #217
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158403549
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Geen probleem. Kan gebeuren.

Kleine disclaimer: ja, ik heb wél een paar keer in de afgelopen jaren gezegd dat de platrechtse sfeer op de FP me zo tegenstaat dat ik er vrijwel niet meer kom, maar dat heeft niets te maken met wat ik van FOK! als geheel vind.
Zonde dat je beeld van de FP zo veranderd is. Blader voor de grap eens terug naar je eigen tijd als crewlid, of zelfs daarvóór, en je ziet dat er eigenlijk niets is veranderd. Er is nu meer te doen rondom aanslagen, moordpartijen en de bijbehorende immigratie e.d. waardoor dat logischerwijze meer in het nieuws is, maar de toon is echt niet veranderd.
Maar goed; offtopic.
  maandag 21 december 2015 @ 10:37:48 #218
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_158403610
quote:
Net zoals ik het belachelijk zou vinden als iemand andermans konijn zou opeten.
Wat als ik met kerst het konijn van de buren op de barbecue leg? Komt dit dan ook op FOK? En wat wordt de kop erboven? Ik ben geen asielzoeker, dus ik ben benieuwd in welk hokje ik wordt gedrukt.
  Admin maandag 21 december 2015 @ 10:41:36 #219
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158403661
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:37 schreef Barrah het volgende:

[..]

Wat als ik met kerst het konijn van de buren op de barbecue leg? Komt dit dan ook op FOK? En wat wordt de kop erboven? Ik ben geen asielzoeker, dus ik ben benieuwd in welk hokje ik wordt gedrukt.
Ik zou zeggen iets van 'dierenbeul barbecued konijntje buurmeisje'. En het is 'ik word' (zonder t). 'Dierenbeul' zou ook nog 'asotuig' kunnen zijn, of een andere term. 't is net hoe het uitkomt.

En welke 'hokjes' zijn wel en niet acceptabel in jouw ogen?
  maandag 21 december 2015 @ 10:50:31 #220
422610 Barrah
pi_158403815
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:41 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik zou zeggen iets van 'dierenbeul barbecued konijntje buurmeisje'. En het is 'ik word' (zonder t).
Zo'n bericht wordt (met dt) alleen door media opgepakt die plaatselijke politieberichten volgen.

Dat aanslagen en criminaliteit onder een vergrootglas liggen én de link wordt gelegd met immigratie is voornamelijk een gevolg van hoe de media (en dus ook FOK) vandaag de dag werkt. Er wordt geschreven wat (men denkt dat) het volk wil horen.

Als het verhaal van de koikarpers klopt, is dat inderdaad een exces. Dat de pers hier aandacht aan besteedt is niets mis mee. De schaal en toon waarop dit wordt verspreid maakt het echter vooral een frame voor de gehele immigratieproblematiek. Waarmee de maatschappelijke discussie verder polariseert. Beschouw dit niet als een wijzende vinger naar de media, maar als een neutrale constatering.

Ik ga in de tussentijd even wat inspiratie opdoen.
pi_158404034
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:41 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik zou zeggen iets van 'dierenbeul barbecued konijntje buurmeisje'. En het is 'ik word' (zonder t). 'Dierenbeul' zou ook nog 'asotuig' kunnen zijn, of een andere term. 't is net hoe het uitkomt.

Barbecuet ;) (stam+t)
  maandag 21 december 2015 @ 11:02:24 #222
422610 Barrah
pi_158404073
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Barbecuet ;) (stam+t)
En dat na iets van vijf ninja-edits :')
  Admin maandag 21 december 2015 @ 11:03:09 #223
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158404097
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:50 schreef Barrah het volgende:

[..]

Zo'n bericht wordt (met dt) alleen door media opgepakt die plaatselijke politieberichten volgen.

Dat aanslagen en criminaliteit onder een vergrootglas liggen én de link wordt gelegd met immigratie is voornamelijk een gevolg van hoe de media (en dus ook FOK) vandaag de dag werkt. Er wordt geschreven wat (men denkt dat) het volk wil horen.

Als het verhaal van de koikarpers klopt, is dat inderdaad een exces. Dat de pers hier aandacht aan besteedt is niets mis mee. De schaal en toon waarop dit wordt verspreid maakt het echter vooral een frame voor de gehele immigratieproblematiek. Waarmee de maatschappelijke discussie verder polariseert. Beschouw dit niet als een wijzende vinger naar de media, maar als een neutrale constatering.

Je 'vergeet' mijn vraag te beantwoorden
pi_158404105
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:02 schreef Barrah het volgende:

[..]

En dat na iets van vijf ninja-edits :')
Dat geeft niet, zo heeft iedereen kwaliteiten en punten die verbeterd kunnen worden.
  Admin maandag 21 december 2015 @ 11:03:53 #225
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158404113
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Barbecuet ;) (stam+t)
touché :)
pi_158404168
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:37 schreef Barrah het volgende:

[..]

Wat als ik met kerst het konijn van de buren op de barbecue leg? Komt dit dan ook op FOK?
Waarschijnlijk wel wanneer ik je in elkaar mops,
  maandag 21 december 2015 @ 11:17:56 #227
422610 Barrah
pi_158404545
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:03 schreef Danny het volgende:

[..]

Je 'vergeet' mijn vraag te beantwoorden
Welk hokje ik voor mezelf acceptabel zou vinden lijkt me niet relevant voor deze discussie. Nog los van het feit dat je daar zelf vaak niet zoveel over te vertellen hebt :)

Zoals je kunt lezen in mijn reactie vind ik het prima dat media berichten over een barbecuepartijtje en vermelden dat het om vluchtelingen ging (mits zo'n bericht waar is natuurlijk). De taak van media is om nieuws te brengen dat gebaseerd is op feiten.

Ik vind het alleen jammer dat dit soort berichten een hoofdrol lijken te spelen in de beeldvorming en discussie in de samenleving. Het lijkt alsof je je mening over vluchtelingen moet baseren op de vraag of ze wel of niet andermans vissen mogen opeten. Je bent voor of tegen. Het is óf onderbuik, óf hart. Objectieve statistieken en nuance rondom de vraag hoe snel een "alien" zich moet kunnen aanpassen komen nauwelijks aan bod. Misschien dat dergelijke berichtgeving op FOK ook wel verschenen is, maar ik heb het niet gezien.

Media kunnen wel roepen dat ze objectieve waarnemers zijn, maar als het snel publiceren van een smeuïge kop leidend is boven journalistieke principes als het controleren van feiten en het plegen van wederhoor heb ik toch echt vraagtekens bij de achterliggende intenties.

Tips voor een goede marinade zijn altijd welkom.
  Admin maandag 21 december 2015 @ 11:23:45 #228
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158404699
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:17 schreef Barrah het volgende:

[..]

Welk hokje ik voor mezelf acceptabel zou vinden lijkt me niet relevant voor deze discussie. Nog los van het feit dat je daar zelf vaak niet zoveel over te vertellen hebt :)
Het lijkt mij heel relevant, met name om de mate van hypocrisie te beoordelen. Maar die bui voelde je al hangen.
pi_158404713
quote:

[..]

Zoals je kunt lezen in mijn reactie vind ik het prima dat media berichten over een barbecuepartijtje en vermelden dat het om vluchtelingen ging (mits zo'n bericht waar is natuurlijk). De taak van media is om nieuws te brengen dat gebaseerd is op feiten.

Ik vind het alleen jammer dat dit soort berichten een hoofdrol lijken te spelen in de beeldvorming en discussie in de samenleving. Het lijkt alsof je je mening over vluchtelingen moet baseren op de vraag of ze wel of niet andermans vissen mogen opeten. Je bent voor of tegen. Het is óf onderbuik, óf hart. Objectieve statistieken en nuance rondom de vraag hoe snel een "alien" zich moet kunnen aanpassen komen nauwelijks aan bod. Misschien dat dergelijke berichtgeving op FOK ook wel verschenen is, maar ik heb het niet gezien.

Media kunnen wel roepen dat ze objectieve waarnemers zijn, maar als het snel publiceren van een smeuïge kop leidend is boven journalistieke principes als het controleren van feiten en het plegen van wederhoor heb ik toch echt vraagtekens bij de achterliggende intenties.

Feit is dat berichten met vluchtelingen in een positieve hoofdrol linkse propaganda zijn heden ten dage. De negatieve hoofdrol zorgt voor de gewenste reacties met het welbekende schuim in de mondhoeken van woede. En die reacties bepalen weer de vijandige houding die heftiger wordt met de dag.

Een voorzichtige houding en het toepassen van het bekende fenomeen "hoor en wederhoor" zou wel op zijn plaats zijn aangaande dit onderwerp.
  maandag 21 december 2015 @ 11:26:03 #230
422610 Barrah
pi_158404768
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:23 schreef Danny het volgende:

[..]

Het lijkt mij heel relevant, met name om de mate van hypocrisie te beoordelen. Maar die bui voelde je al hangen.
Ik heb geen idee waarover je het hebt, noch welk punt je er mee probeert te maken.
  maandag 21 december 2015 @ 11:32:24 #231
422610 Barrah
pi_158404946
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Feit is dat berichten met vluchtelingen in een positieve hoofdrol linkse propaganda zijn heden ten dage. De negatieve hoofdrol zorgt voor de gewenste reacties met het welbekende schuim in de mondhoeken van woede. En die reacties bepalen weer de vijandige houding die heftiger wordt met de dag.

Een voorzichtige houding en het toepassen van het bekende fenomeen "hoor en wederhoor" zou wel op zijn plaats zijn aangaande dit onderwerp.
Het gaat me hier niet over 'linkse propaganda' of 'rechts populisme'. Alle media beroepen zich op journalistieke principes. Het is logisch dat elke krant, website of tv-programma een kleur heeft die wordt bepaald door de achtergrond en doelgroep. Voor de pluriformiteit van het medialandschap is dit zelfs uiterst wenselijk. Als dit echter doorslaat en individuele media amper oog hebben voor de andere kant van de medaille en de context van hun berichtgeving, speel je een actieve rol in de tweedeling in de samenleving (voor of tegen).

Als ik een foto van een rode brandweerauto op mijn voorpagina plaats, heb ik nog niet bewezen dat alle brandweerauto's rood zijn. Als ik een foto van een blauwe brandweerauto publiceer, heb ik nog niet bewezen dat veel brandweerauto's ook andere kleuren hebben. Niemand kan de waarheid bezitten.
  maandag 21 december 2015 @ 11:34:07 #232
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158405002
Heerlijk staaltje incompetentie weer. Van alle kanten.

Waardevol, dat internet :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Admin maandag 21 december 2015 @ 11:34:38 #233
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158405022
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:26 schreef Barrah het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waarover je het hebt, noch welk punt je er mee probeert te maken.
Da's omdat je geen antwoord op m'n vraag gaf of wenst te geven. Je vindt het (in jouw ogen) 'hokje' van dit bericht niet netjes blijkbaar. Of niet acceptabel of wenselijk. Mijn vraag is welke hokjes je wel wenselijk acht. Ik zal duidelijker zijn; we mogen van jou kennelijk niet melden dat het om asielzoekers gaat, maar mogen we het wel melden als het om marokkanen, pvv-stemmers, tokkies, vrouwen, belgen, fransozen, zwervers, drugsgebruikers, criminelen, christenen, scientologists e.d. gaat of moeten we alles generiek plaatsen. 'iemand doet iets'.

quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:32 schreef Barrah het volgende:

[..]

Het gaat me hier niet over 'linkse propaganda' of 'rechts populisme'. Alle media beroepen zich op journalistieke principes. Het is logisch dat elke krant, website of tv-programma een kleur heeft die wordt bepaald door de achtergrond en doelgroep. Voor de pluriformiteit van het medialandschap is dit zelfs uiterst wenselijk. Als dit echter doorslaat en individuele media amper oog hebben voor de andere kant van de medaille en de context van hun berichtgeving, speel je een actieve rol in de tweedeling in de samenleving (voor of tegen).

Als ik een foto van een rode brandweerauto op mijn voorpagina plaats, heb ik nog niet bewezen dat alle brandweerauto's rood zijn. Als ik een foto van een blauwe brandweerauto publiceer, heb ik nog niet bewezen dat veel brandweerauto's ook andere kleuren hebben. Niemand kan de waarheid bezitten.
In het bericht op de FP worden toch gewoon ALLE kanten besproken? Ik snap werkelijk je probleem niet :?
pi_158405032
quote:

[..]

Het gaat me meer om de spagaat waarin websites als Fok zich begeven. Elke benadering van dit onderwerp leidt sowieso tot negatieve reacties, al dan niet terecht.
  Admin maandag 21 december 2015 @ 11:35:05 #235
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158405040
quote:
14s.gif Op maandag 21 december 2015 11:34 schreef Fir3fly het volgende:

zeg je abonnement op?
pi_158405084
quote:
14s.gif Op maandag 21 december 2015 11:34 schreef Fir3fly het volgende:

Je vult het zelf al in.?
pi_158405108
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:35 schreef Danny het volgende:

[..]

zeg je abonnement op?
Sorry, was te laat.
  maandag 21 december 2015 @ 11:45:22 #238
422610 Barrah
pi_158405355
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:34 schreef Danny het volgende:
Da's omdat je geen antwoord op m'n vraag gaf of wenst te geven. Je vindt het (in jouw ogen) 'hokje' van dit bericht niet netjes blijkbaar. Of niet acceptabel of wenselijk.
Vind ik dat? Waar zeg ik dat dan?
Kennelijk lees jij andere berichten dan degene die ik heb geschreven. Of pak je er maar één zin uit en gaat daar vragen over stellen.
Dat maakt het vrij lastig om een gesprek te voeren.

Succes met deze discussie verder. Ik ga weer verder met de voorbereiding van het kerstdiner. Als iemand me zoekt, ik ben in het fietsenschuurtje.
pi_158405391
quote:

[..]

Da's omdat je geen antwoord op m'n vraag gaf of wenst te geven. Je vindt het (in jouw ogen) 'hokje' van dit bericht niet netjes blijkbaar. Of niet acceptabel of wenselijk. Mijn vraag is welke hokjes je wel wenselijk acht.
Dan heb je niet echt begrepen wat-ie zegt.
  Admin maandag 21 december 2015 @ 11:52:43 #240
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158405517
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 11:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan heb je niet echt begrepen wat-ie zegt.
dat zei ik ook al;

quote:
Ik snap werkelijk je probleem niet :?
Maar hij vindt 't teveel werk om het wél uit te leggen, dus dan houdt 't een beetje op :)
pi_158405644
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:52 schreef Danny het volgende:

[..]

dat zei ik ook al;

[..]

Maar hij vindt 't teveel werk om het wél uit te leggen, dus dan houdt 't een beetje op :)
quote:
  maandag 21 december 2015 @ 12:14:04 #242
422610 Barrah
pi_158406047
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 11:52 schreef Danny het volgende:
Jij vindt het teveel werk om het te lezen en te willen begrijpen.
Dus dan probeer je maar je gelijk te halen door te roepen dat ik vragen niet wil beantwoorden.

Het grappige is dat je met je houding het punt dat ik probeer te maken alleen maar onderstreept.
Linkse en rechtse media denken allen curatoren van de waarheid te zijn en te weten wat goed is voor ons land. Terwijl de waarheid meestal in het midden ligt. En je je eigen gelijk ook geen recht doet door de berichten van de andere kant dood te zwijgen.
pi_158406135
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:14 schreef Barrah het volgende:

[..]

Dus dan probeer je maar je gelijk te halen door te roepen dat ik vragen niet wil beantwoorden.

Het grappige is dat je met je houding het punt dat ik probeer te maken alleen maar onderstreept.
Linkse en rechtse media denken allen curatoren van de waarheid te zijn en te weten wat goed is voor ons land. Terwijl de waarheid meestal in het midden ligt. En je je eigen gelijk ook geen recht doet door de berichten van de andere kant dood te zwijgen.
Er zijn wel andere frontpage redacteuren die behoorlijk links ingesteld zijn.
Die krijgen vaak wel een enorme shitstorm over zich heen als ze wat plaatsen vanuit hun visie, maar dat ligt meer aan hoe de bezoekers tegen de zaken aan kijken dan aan Danny.

Daarbij denk ik dat je de indruk hebt dat met de berichten hier bewezen moet worden dat alle asielzoekers slecht zijn; dat is echt overduidelijk niet zo.

[ Bericht 6% gewijzigd door ToT op 21-12-2015 12:23:04 ]
pi_158406252
quote:
2s.gif Op maandag 21 december 2015 12:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Er zijn wel andere frontpage redacteuren die behoorlijk links ingesteld zijn.
O, tof. Die hernieuwde balans zal de FP goed doen. Kun je een paar namen noemen, want dan ga ik even kijken.
  maandag 21 december 2015 @ 12:24:07 #245
422610 Barrah
pi_158406283
Is dit recente onderzoek al eens voorbijgekomen in dit topic? Ik zie FOK hier niet zo snel over schrijven op de FP. Of heb ik het gemist?

Media die liever alleen over koikarpers schrijven zullen het onderzoek vast afdoen als subjectief (want linkse onderzoekers) afdoen en het naar de prullenbak verwijzen. Zelfs als deze specifieke cijfers inderdaad niet representatief zijn, zou het goed zijn als ook meer kritische media op zoek zouden gaan naar de feitelijke context van hun berichtgeving. Bijvoorbeeld door melding te maken van het onderzoek en de uitkomst te voorzien van een eigen commentaar, of door zelf zorgvuldig onderzoek te doen.

quote:
Die krijgen vaak wel een enorme shitstorm over zich heen als ze wat plaatsen vanuit hun visie, maar dat ligt meer aan hoe de bezoekers tegen de zaken aan kijken dan aan Danny.
Ik denk dat je hier gelijk hebt. En dan niet alleen hoe dit bij FOK in het klein werkt, maar ook hoe de hele massamedia vandaag de dag werken. Hoe de media berichten is een wisselwerking tussen de media en hun publiek. Kranten moeten herkenbaar blijven om hun oplages te beschermen, websites zijn afhankelijk van hun traffic en via sociale media kan iedereen die dit ingewikkelde probleem denkt te snappen wat roepen.
pi_158406360
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, tof. Die hernieuwde balans zal de FP goed doen. Kun je een paar namen noemen, want dan ga ik even kijken.
Joh ik vergeet zelfs namen van mensen met wie ik hier bitchfights heb! _O-
Slechts een paar mensen zijn voor mij belangrijk genoeg om te onthouden.

Ik weet wel dat ik meerdere berichten gezien heb waarin een vrij cynisch links toontje in zat, maar ook positieve berichten over dat vluchtelingen rozen uitdeelden of boompjes plantten of zoiets.
De comments op die berichten waren vrijwel altijd allemaal zwaar negatief; het uitdelen vna die rozen of het planten van de bomen was vuile linkse propaganda en een charme-offensief enz, maar die berichten hebben tenminste wel op de frontpage gestaan.
  maandag 21 december 2015 @ 12:28:05 #247
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_158406406
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:24 schreef Barrah het volgende:
Is dit recente onderzoek al eens voorbijgekomen in dit topic? Ik zie FOK hier niet zo snel over schrijven op de FP. Of heb ik het gemist?
Hoe de linkse propaganda werkt is wel duidelijk geworden na het rectificeren van het koi-bericht in de media en het ontkennen van dit voorval door het COA.
pi_158406448
quote:

Media die liever alleen over koikarpers schrijven zullen het onderzoek vast afdoen als subjectief (want linkse onderzoekers) afdoen en het naar de prullenbak verwijzen. Zelfs als deze specifieke cijfers inderdaad niet representatief zijn, zou het goed zijn als ook meer kritische media op zoek zouden gaan naar de feitelijke context van hun berichtgeving. Bijvoorbeeld door melding te maken van het onderzoek en de uitkomst te voorzien van een eigen commentaar, of door zelf zorgvuldig onderzoek te doen.

[..]

Ik denk dat je hier gelijk hebt. En dan niet alleen hoe dit bij FOK in het klein werkt, maar ook hoe de hele massamedia vandaag de dag werken. Hoe de media berichten is een wisselwerking tussen de media en hun publiek. Kranten moeten herkenbaar blijven om hun oplages te beschermen, websites zijn afhankelijk van hun traffic en via sociale media kan iedereen die dit ingewikkelde probleem denkt te snappen wat roepen.
Op de Frontpage is er de afgelopen dagen een hele discussie geweest over een onderzoek waarin aangetoond werd dat een stilzwijgende meerderheid geen problemen met een komst van een AZC zou hebben en dat "slechts" 15% van de omwonenden van een AZC er daadwerkelijk hinder aan ondervonden.
  maandag 21 december 2015 @ 12:29:21 #249
422610 Barrah
pi_158406450
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:28 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Hoe de linkse propaganda werkt is wel duidelijk geworden na het rectificeren van het koi-bericht in de media en het ontkennen van dit voorval door het COA.
Dit dus:
quote:
_O-
pi_158406544
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:28 schreef Woelwater het volgende:

[..]

:')
  maandag 21 december 2015 @ 12:35:52 #251
422610 Barrah
pi_158406629
quote:
2s.gif Op maandag 21 december 2015 12:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Op de Frontpage is er de afgelopen dagen een hele discussie geweest over een onderzoek waarin aangetoond werd dat een stilzwijgende meerderheid geen problemen met een komst van een AZC zou hebben en dat "slechts" 15% van de omwonenden van een AZC er daadwerkelijk hinder aan ondervonden.
Zonder die inhoudelijke discussie hier opnieuw te gaan voeren, is het bericht erboven wel een mooi voorbeeld: 'Vaak geen inspraak over komst azc'

Het zelfde onderzoek, een totaal andere conclusie.
Ik snap best dat FOK en de Volkskrant totaal andere keuzes maken over de kop die er boven staat. Maar in het FOK-artikel wordt het beeld dat de overlast in de praktijk veel lager ligt dan vooraf wordt aangenomen totaal niet benoemd. Als je je lezers alleen informeert over de (mate van) overlast door melding te doen van afzonderlijke incidenten, dan krijg je als lezer nooit een duidelijke indruk van de omvang van de problematiek. (let op: die omvang kan best groter kan zijn dan in dit specifieke onderzoek wordt beweerd)
pi_158406662
quote:
2s.gif Op maandag 21 december 2015 12:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Joh ik vergeet zelfs namen van mensen met wie ik hier bitchfights heb! _O-
Slechts een paar mensen zijn voor mij belangrijk genoeg om te onthouden.
O, dat is wel jammer...
quote:
Ik weet wel dat ik meerdere berichten gezien heb waarin een vrij cynisch links toontje in zat, maar ook positieve berichten over dat vluchtelingen rozen uitdeelden of boompjes plantten of zoiets.
De comments op die berichten waren vrijwel altijd allemaal zwaar negatief; het uitdelen vna die rozen of het planten van de bomen was vuile linkse propaganda en een charme-offensief enz, maar die berichten hebben tenminste wel op de frontpage gestaan.
Waren dat niet toevallig gewoon ANP-feeds?
pi_158406801
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:35 schreef Barrah het volgende:

[..]

Zonder die inhoudelijke discussie hier opnieuw te gaan voeren, is het bericht erboven wel een mooi voorbeeld: 'Vaak geen inspraak over komst azc'

Het zelfde onderzoek, een totaal andere conclusie.
Ik snap best dat FOK en de Volkskrant totaal andere keuzes maken over de kop die er boven staat. Maar in het FOK-artikel wordt het beeld dat de overlast in de praktijk veel lager ligt dan vooraf wordt aangenomen totaal niet benoemd. Als je je lezers alleen informeert over de (mate van) overlast door melding te doen van afzonderlijke incidenten, dan krijg je als lezer nooit een duidelijke indruk van de omvang van de problematiek. (let op: die omvang kan best groter kan zijn dan in dit specifieke onderzoek wordt beweerd)
Klopt die bedoelde ik ook. In de comments heb ik ook gepost dat het opvallend is dat het stuk van die 15% die overlast heeft, er niet in vermeld is. Pas verderop in de comments kwam die discussie op gang.

Maar goed; journalistiek is zelden 100% neutraal en dat bericht is door Static gepost en niet door Danny. De Frontpage redacteuren krijgen gewoon de vrijheid om dingen in hun eigen bewoordingen te posten. Met veel kranten en tijdschriften is er veel minder vrijheid wat dat betreft, aangezien het de visie van die krant moet weergeven.
Soms schieten sommigen een klein beetje door met hun persoonlijke mening er in te verwerken, maar ook dat levert dan wel eens een shitstorm op en wordt het soms wat aangepast.
pi_158406837
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, dat is wel jammer...

[..]

Geen idee uit welke bron ze kwamen, ze stonden gewoon tussen de frontpage items. Ik kijk niet altijd naar wie het geschreven heeft of waar het vandaan komt, maar als FOK! echt über rechts zou zijn, zouden ze die er wel uit gelaten hebben, lijkt me.
pi_158406911
quote:
2s.gif Op maandag 21 december 2015 12:43 schreef ToT het volgende:

[..]

Geen idee uit welke bron ze kwamen, ze stonden gewoon tussen de frontpage items. Ik kijk niet altijd naar wie het geschreven heeft of waar het vandaan komt, maar als FOK! echt über rechts zou zijn, zouden ze die er wel uit gelaten hebben, lijkt me.
De FP is rechts, of in ieder geval, het wordt gedomineerd door figuren die er extreem-rechtse ideeën op nahouden. Het is echt bizar welke reacties er eindigen met meer dan 20 '+-jes', zijn niet zelden regelrechte doodsverwensingen. En gezien de content wordt er ook niet echt moeite gedaan om dat tij een beetje te keren, maar goed, ieder z'n ding.
  maandag 21 december 2015 @ 12:48:43 #256
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_158406983
quote:

Daarbij denk ik dat je de indruk hebt dat met de berichten hier bewezen moet worden dat alle asielzoekers slecht zijn; dat is echt overduidelijk niet zo.
Ik denk dat de gemiddelde FP bezoeker die mening al reeds is toegedaan. Dan hoef je met de berichtgeving alleen nog maar het eerder vastgestelde gelijk te bevestigen.

Neem je een risico mee. Mensen die niet in dat straatje passen mijden dan bewust de FP.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 21 december 2015 @ 12:51:52 #257
422610 Barrah
pi_158407069
quote:
2s.gif Op maandag 21 december 2015 12:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Klopt die bedoelde ik ook. In de comments heb ik ook gepost dat het opvallend is dat het stuk van die 15% die overlast heeft, er niet in vermeld is. Pas verderop in de comments kwam die discussie op gang.

Maar goed; journalistiek is zelden 100% neutraal en dat bericht is door Static gepost en niet door Danny. De Frontpage redacteuren krijgen gewoon de vrijheid om dingen in hun eigen bewoordingen te posten. Met veel kranten en tijdschriften is er veel minder vrijheid wat dat betreft, aangezien het de visie van die krant moet weergeven.
Soms schieten sommigen een klein beetje door met hun persoonlijke mening er in te verwerken, maar ook dat levert dan wel eens een shitstorm op en wordt het soms wat aangepast.
Als redacteuren die cijfers onjuist of irrelevant beschouwen, dan zou ik graag júist hun argumenten willen lezen waarom dat zo is. Prima als er gefilterd en geprioriteerd wordt, van een journalisten en redacteuren verwacht ik echter ook dat zij nieuwsgierig zijn en het feiten duiden. Dus niet domweg dingen weglaten alleen omdat ze niet in je eigen wereldbeeld passen.
pi_158407070
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 12:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De FP is rechts, of in ieder geval, het wordt gedomineerd door figuren die er extreem-rechtse ideeën op nahouden. Het is echt bizar welke reacties er eindigen met meer dan 20 '+-jes', zijn niet zelden regelrechte doodsverwensingen. En gezien de content wordt er ook niet echt moeite gedaan om dat tij een beetje te keren, maar goed, ieder z'n ding.
Dat zegt meer over de bezoekers dan over FOK! zelf.
En ja, veel van de content kaart de problematiek met de vluchtelingen aan, maar zoals gezegd zitten er ook wel linke berichten tussen. Wel minder, maar die krijgen ook veel negatievere comments, dus kan ik me ook wel voorstellen dat die minder vaak gepost worden.
pi_158407154
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:51 schreef Barrah het volgende:

[..]

Als redacteuren die cijfers onjuist of irrelevant beschouwen, dan zou ik graag júist hun argumenten willen lezen waarom dat zo is. Prima als er gefilterd en geprioriteerd wordt, van een journalisten en redacteuren verwacht ik echter ook dat zij nieuwsgierig zijn en het feiten duiden. Dus niet domweg dingen weglaten alleen omdat ze niet in je eigen wereldbeeld passen.
Ik had ook idd gepost dat ik het opvallend vond dat het weggelaten was, maar vanuit een andere point of view; ik vind het juist erg dat maarliefst 15% er daadwerkelijk overlast van ondervindt i.p.v. dat het er slechts 15% waren en daarmee dus een stuk minder mensen er problemen mee blijken te hebben dan vooraf gedacht werd. ;)
pi_158407183
quote:
2s.gif Op maandag 21 december 2015 12:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat zegt meer over de bezoekers dan over FOK! zelf.
FOK! kan daar zelf ook op inspringen, maar doet dat bewust niet of nauwelijks. Dat is ook een keuze.
pi_158407220
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 12:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

FOK! kan daar zelf ook op inspringen, maar doet dat bewust niet of nauwelijks. Dat is ook een keuze.
FOK! heeft geen maatschappelijke taak om de bezoekers van mening te veranderen.
Het is gewoon inspelen op wat er bij de mensen leeft, en uiteraard spelen de persoonlijke opvattingen van de redacteuren ook wel mee.
De meesten hier vinden de massale instroom wel een probleem, tenzij net als in dat bericht ook hier een "grote zwijgende meerderheid" is die er geen problemen mee heeft. ;)

Daarbij heeft FOK! al enorm veel last van teruglopende bezoekersaantallen. Als je dan ook nog gaat proberen de bezoekers te overtuigen dat hun visie op zo'n sterk levend onderwerp fout zou zijn, heb je kans dat er nog meer gaan vertrekken. Uiteraard wel alles binnen de juiste grenzen wat gbetreft maatschappelijke verantwoording en fatsoen enzo. :)
pi_158407370
quote:
2s.gif Op maandag 21 december 2015 12:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat is ook helemaal niet wat ik zeg; ik zeg alleen dat FOK! op de FP ervoor kiest om een nogal rechtse wind te laten waaien en extreemrechts geblaat te laten staan terwijl er geregeld e.e.a. over de schreef gaat. Daar hebben mensen problemen mee waardoor ze de FP links laten liggen. Allemaal prima, daar zal ongetwijfeld wel een overweging aan vooraf zijn gegaan en levert het meer geld op, maar dat FOK! alleen een platform is en zelf geen sturing kan geven aan dat hele proces en de geluiden die op de FP worden gehoord of voornamelijk te horen zijn is wel degelijk iets waar men invloed op heeft.
pi_158407372
quote:
2s.gif Op maandag 21 december 2015 12:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Het is gewoon inspelen op wat er bij de mensen leeft, en uiteraard spelen de persoonlijke opvattingen van de redacteuren ook wel mee.
De meesten hier vinden de massale instroom wel een probleem, tenzij net als in dat bericht ook hier een "grote zwijgende meerderheid" is die er geen problemen mee heeft. ;)

Daarbij heeft FOK! al enorm veel last van teruglopende bezoekersaantallen. Als je dan ook nog gaat proberen de bezoekers te overtuigen dat hun visie op zo'n sterk levend onderwerp fout zou zijn, heb je kans dat er nog meer gaan vertrekken. Uiteraard wel alles binnen de juiste grenzen wat gbetreft maatschappelijke verantwoording en fatsoen enzo. :)
Mwoah... Misschien zou FOK! juist zijn voordeel kunnen doen aan die grote zwijgende meerderheid.
  maandag 21 december 2015 @ 13:04:02 #264
422610 Barrah
pi_158407448
Als we toch aan het framen zijn, zie ik als metafoor een amfitheater vol FOK-bezoekers, waar het aan Danny en zijn redacteuren is om te bepalen welke gladiatoren er aantreden en of de verliezer gedood moet worden. Alles voor een gevulde en joelende arena :P
pi_158407604
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:50 schreef Barrah het volgende:

[..]

Mee eens.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_158407697
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2015 07:58 schreef Scorpie het volgende:

Ohhhhhh je bent verzuurde ex-crew, nu vallen de puzzelstukjes op zijn plek!
Dit topic geeft idd inzicht in het wordingsproces van sommige users die hun identiteit blijkbaar ontlenen aan het posten op FOK :'(
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158407830
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:12 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dit topic geeft idd inzicht in het wordingsproces van sommige users die hun identiteit blijkbaar ontlenen aan het posten op FOK :'(
Even voor de duidelijkheid: ja, ik ben ex-crew, maar allerminst verzuurd. Anders was ik heel veel korter crew gebleven.
pi_158407844
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 13:04 schreef Barrah het volgende:
Als we toch aan het framen zijn, zie ik als metafoor een amfitheater vol FOK-bezoekers, waar het aan Danny en zijn redacteuren is om te bepalen welke gladiatoren er aantreden en of de verliezer gedood moet worden. Alles voor een gevulde en joelende arena :P
Alles voor de clicks. Heerlijk geld cashen met behulp van nieuws over enkele vluchtelingen. Maakt ook niet uit dat je daarmee de samenleving polariseert en de kans op opvang voor de onschuldige slachtoffer verkleint. Geld is belangrijker dan het leven van een ander.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_158407933
<Insert foto van zielig gezin dat niet naar Nederland toe kan komen vanwege polarisatie begonnen met koi karper topic>
  Admin maandag 21 december 2015 @ 15:16:02 #270
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158411032
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:14 schreef Barrah het volgende:

[..]

en als je de moeite had genomen het bericht en de updaten te lezen had je gezien dat de uitspraken van alle partijen gewoon in het bericht staan. En dat ik in de afgelopen 2 topicstarter al zes keer heb gezegd dat de waarheid ergens in het midden ligt. En op mijn vraag heb je nog steeds geen antwoord gegeven. Gewoon omdat je er geen antwoord op hebt.
pi_158412136
quote:

[..]

quote:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 21-12-2015 16:50:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 21 december 2015 @ 16:05:08 #272
422610 Barrah
pi_158412188
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 15:16 schreef Danny het volgende:

[..]

en als je de moeite had genomen het bericht en de updaten te lezen had je gezien dat de uitspraken van alle partijen gewoon in het bericht staan. En dat ik in de afgelopen 2 topicstarter al zes keer heb gezegd dat de waarheid ergens in het midden ligt. En op mijn vraag heb je nog steeds geen antwoord gegeven. Gewoon omdat je er geen antwoord op hebt.
Daar gaat het mij allemaal helemaal niet om! Ga mijn berichten eerst maar eens lezen. Dat heb je kennelijk nog steeds niet gedaan. En heeft het voor mij verder ook geen zin om op jou te reageren.

quote:
14s.gif Op maandag 21 december 2015 16:02 schreef Kijkertje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, daar kan ik wel wat mee :9
  Admin maandag 21 december 2015 @ 17:15:56 #273
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158413999
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 12:37 schreef Jigzoz het volgende:

Niet allemaal. Nu lijkt het er trouwens toch weer op dat je behoorlijk stemming loopt te maken, maar ik ben blij dat dat dus puur mijn eigen interpretatie is.

Ikzelf ben niet links of rechts, ik ben imo realistisch. Als iemand iets flikt dat niet hoort dan moet dat benoemd worden en niet met de mantel der liefde worden bedekt. Als dat een kale hollander is is dat een klootzak en mag dat benoemd worden, als dat een marokkan is mag dat benoemd worden, als het een groep kutpubers is mag dat benoemd worden, als het asielzoekers zijn mag het benoemd worden.

Enkele voorbeelden van mezelf;
Actievoerders bezetten moskee in Dordrecht
Geert Wilders gaat viraal: dit is het Marokkaanse parlement
'Angst voor grote AZC's ongegrond'
Huis met nazivlaggen te koop op Funda
Vluchtelingen verdrinken bij Kos

Verder LTVDK:
Domme racisten bekladden verkeerde gebedshuis
http://frontpage.fok.nl/w(...)risis-uitgelegd.html
Donald Trump gebruikt Nazi's voor campagne
Moslims gaan weer vasten

DJMO:
Moslims in actie voor vluchtelingen

Harry:
Knulletje matst moskee, moslims matsen knul

en dan nog:
'In scene zetten IS-executie op telefoon staflid McCain'

enz enz (en dan hebben we het nog niet over de ANP feeds die 'relatief neutraal' zijn van zichzelf en doorgezet worden.

Een negatief bericht over asielzoekers staat voor sommigen al meteen gelijk aan racisme, xenofobie, extreemrechts etc, maar dat slaat werkelijk nergens op.
Ja, er is meer nieuws over terroristen, asielzoekers en aanslagen, maar het nieuws is niets meer dan een verslag van wat er speelt in de wereld. Dat hebben wij niet in de hand. Het enige dat wij doen is berichten plaatsen die misstanden aan de kaak stellen.

quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 16:05 schreef Barrah het volgende:

Daar gaat het mij allemaal helemaal niet om! Ga mijn berichten eerst maar eens lezen. Dat heb je kennelijk nog steeds niet gedaan. En heeft het voor mij verder ook geen zin om op jou te reageren.
Gedaan en ik snap nog steeds niet wat je probleem is met FOK! of dit specifieke bericht. Probeer het eens in jip en janneketaal want ik ben duidelijk te dom om wijs te worden uit wat je probeert te zeggen. Sorry -O-
pi_158414040
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:15 schreef Danny het volgende:

[..]

Niet allemaal. Nu lijkt het er trouwens toch weer op dat je behoorlijk stemming loopt te maken, maar ik ben blij dat dat dus puur mijn eigen interpretatie is.

Als je daar al stemming maken in ziet, dan begrijp ik je eerdere opmerkingen nu inderdaad.
  Admin maandag 21 december 2015 @ 17:18:49 #275
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158414075
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als je daar al stemming maken in ziet, dan begrijp ik je eerdere opmerkingen nu inderdaad.
Mja, je beweert m.i. tussen de regels door dat de fp een rechts bolwerk is dat er min of meer op uit is om zoveel mogelijk minderheden in een zo kwaad mogelijk daglicht te zetten. Zo komt het over.
Jammer dat ik de rest van m'n post blijkbaar voor niets heb gedaan -O-
pi_158414097
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:18 schreef Danny het volgende:

[..]

Mja, je beweert m.i. tussen de regels door dat de fp een rechts bolwerk is dat er min of meer op uit is om zoveel mogelijk minderheden in een zo kwaad mogelijk daglicht te zetten. Zo komt het over.
Ik denk dat je een zandkorrel aanziet voor een woestijn.
  Admin maandag 21 december 2015 @ 17:20:18 #277
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158414121
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:19 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik denk dat je een zandkorrel aanziet voor een woestijn.
Er zijn meer users zoals jij en heel veel zandkorrels bij elkaar maakt een woestijn.
pi_158414128
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:20 schreef Danny het volgende:

[..]

Er zijn meer users zoals jij en heel veel zandkorrels bij elkaar maakt een woestijn.
Wat is een user zoals ik?
  Admin maandag 21 december 2015 @ 17:20:57 #279
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158414140
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat is een user zoals ik?
users die 'een zandkorrel' FOK! op slingeren
pi_158414279
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:20 schreef Danny het volgende:

[..]

users die 'een zandkorrel' FOK! op slingeren
Ja. Mijn zandkorrel is dat ik de sfeer op de FP zo onprettig vind dat ik daar liever niet meer kom. Ik maak daar geen hype van en ik drink nog rustig een biertje met een paar huidige FP-redactieleden. Niks aan de hand, ieder z'n ding, maar ik vind het forum tegenwoordig leuker, omdat daar nog de sfeer heerst die mij vroeger stamgast op de FP maakte.

Als ik daarom een klootzak ben of wat dan ook: best. Ik kan daar wel mee leven.
  Admin maandag 21 december 2015 @ 17:38:19 #281
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_158414530
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja. Mijn zandkorrel is dat ik de sfeer op de FP zo onprettig vind dat ik daar liever niet meer kom. Ik maak daar geen hype van en ik drink nog rustig een biertje met een paar huidige FP-redactieleden. Niks aan de hand, ieder z'n ding, maar ik vind het forum tegenwoordig leuker, omdat daar nog de sfeer heerst die mij vroeger stamgast op de FP maakte.

Als ik daarom een klootzak ben of wat dan ook: best. Ik kan daar wel mee leven.
Ik kan me niet herinneren je een klootzak te hebben genoemd. Wel valt me op dat je kennelijk graag wil melden dat je niet op de fp komt en daarbij suggereert dat er alleen maar stemmingmakerij is tegen buienlanders e.d. terwijl dat nu niet meer of minder het geval is dan toen jij nog in de crew zat, en zelf daarvóór. Op mijn lijstje met even vlug opgesnorde voorbeelden van neutraal tot linkse berichtgeving reageer je in het geheel niet. Dan vraag ik me af waarom je het nodig vindt te moeten afgeven op de FP, en niet gewoon op het forum post zonder je verder druk te maken over een fp waar je tóch niet komt?
pi_158414970
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 17:38 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren je een klootzak te hebben genoemd. Wel valt me op dat je kennelijk graag wil melden dat je niet op de fp komt en daarbij suggereert dat er alleen maar stemmingmakerij is tegen buienlanders e.d. terwijl dat nu niet meer of minder het geval is dan toen jij nog in de crew zat, en zelf daarvóór. Op mijn lijstje met even vlug opgesnorde voorbeelden van neutraal tot linkse berichtgeving reageer je in het geheel niet. Dan vraag ik me af waarom je het nodig vindt te moeten afgeven op de FP, en niet gewoon op het forum post zonder je verder druk te maken over een fp waar je tóch niet komt?
Ik maak me er helemaal niet druk om. Ik geef ook niet af op de FP. Het enige wat ik zeg is dat de sfeer op de FP me dusdanig tegenstaat dat ik daar niet meer kom en dat ik op het forum de sfeer meen te herkennen die ik vroeger zo tof vond op de FP.

Wat vroeger betreft: ik heb ooit eens stevig op mijn flikker gehad van een manager nieuws omdat ik in een FP-bericht had geschreven dat er vanuit het salafisme opgeroepen wordt tot geweld richting ongelovigen. Dát heette toen dus al over de grens gaan. Even ter illustratie.

Begrijp me niet verkeerd: ik vind FOK! al een kleine tien jaar een heel toffe plek om vrije tijd door te brengen en ik meen ook te mogen zeggen dat ik wel enigszins aan de FP heb bijgedragen. Nog altijd zal ik mensen die overwegen om bij de FP-crew te gaan aanraden dat ook te doen. Het enige dat ik zeg is dat dat deel van de site niet mijn deel meer is, en inderdaad: daar baal ik nog best weleens van. Ik vind echt dat er een verkeerde weg is ingeslagen.

Ik had echt het idee dat we destijds (zo eind 2012) op de goede weg waren. De langdurig stijgende lijn wees daar ook op. Als dat al afgeven op de FP is... Nou ja, daar kan ik dan weinig meer aan doen. Ik ga er niet over liegen.

Hoe dan ook: ik wens FOK! echt oprecht alle goeds toe. Anders was ik hier allang weggeweest.
pi_158415361
Hapje digitale KOI anyone? De WAARHEID (waar is hij?) zit hier in het midden van de barbecue. Btw nu zitten jullie zelf te polariseren :P

dinsdag 22 december 2015 @ 06:18:21 #284
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_158432549
quote:
2s.gif Op maandag 21 december 2015 12:42 schreef ToT het volgende:
en dat bericht is door Static gepost en niet door Danny. De Frontpage redacteuren krijgen gewoon de vrijheid om dingen in hun eigen bewoordingen te posten.
Voor de goede orde: ik (her)schrijf geen berichten, ik post de ANP feed één op één.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_158432576
Maar wat zegt de politie over dit alles. Ik neem aan dat de eigenaren aangifte hebben gedaan. Dat men dan even komt kijken.
pi_158434714
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 06:18 schreef static het volgende:
st de
Prima. :) Dat verschilt per redacteur hier.
Als het echt één op één gekopieerd wordt van nota bene het ANP, heeft helemaal niemand wat te zeuren over dat bronnen gecheckt moeten worden voor het hier gepost wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')