Die krijgt genoeg geld van de overheid om dit ruim te vergoeden hoor.quote:Op zondag 20 december 2015 11:06 schreef Mr.Ping het volgende:
Eigen schuld!
Had hij zijn vakantiepark maar niet ten grabbel moeten gooien.
Dat bepaalt de overheid voor 'm hequote:Op zondag 20 december 2015 11:06 schreef Mr.Ping het volgende:
Eigen schuld!
Had hij zijn vakantiepark maar niet ten grabbel moeten gooien.
Als het jouw kat of hond (of konijn, of cavia, of parkiet, of berggeit) zou zijn zou je ook je schouders ophalen begrijp ik hieruit?quote:
Mijn eventuele hond of kat zou nooit in een openbare vijver zwemmen.quote:Op zondag 20 december 2015 11:14 schreef Danny het volgende:
Als het jouw kat of hond zou zijn zou je ook je schouders ophalen begrijp ik hieruit?
Amenquote:Op zondag 20 december 2015 11:09 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een prachtig nieuws. Dat komt ons Nederlands goed uit, precies wat wij al dachten van die 'gelukszoekers'.
Heerlijk, kunnen we ons weer fijn lekker boos voelen.
Wees maar blij dat er geen Chinese vluchtelingen zijn, dan zou je eens wat beleven.quote:Op zondag 20 december 2015 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn eventuele hond of kat zou nooit in een openbare vijver zwemmen.
de overheid onteigende hem van zijn vakantie park. In vond het geloofwaardiger klinken dat hij vooraan stond om even asielzoekers op te vangen.quote:
het was geen openbare vijver, het was een siervijver met ramen en al erin. op een vakantiepark. dat eigendom is van iemand.quote:Op zondag 20 december 2015 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sowieso; een telefoon kopen voor 600 euro's.quote:Op zondag 20 december 2015 11:16 schreef danos het volgende:
Sowieo vissen kopen voor duizenden euro's
Voor hun stond die vijver op hun woongebied. Ik zou ook geen koikarper van een normale karper kunnen onderscheiden. En vis is vis. Lekker!quote:Op zondag 20 december 2015 11:17 schreef Danny het volgende:
het was geen openbare vijver, het was een siervijver met ramen en al erin. op een vakantiepark. dat eigendom is van iemand.
quote:Op zondag 20 december 2015 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor hun stond die vijver op hun woongebied. Ik zou ook geen koikarper van een normale karper kunnen onderscheiden. En vis is vis. Lekker!
Lul toch niet zo stom joh, vijver stond op zijn terrein. Het bungalowpark.quote:Op zondag 20 december 2015 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Voor hun stond die vijver op hun woongebied. Ik zou ook geen koikarper van een normale karper kunnen onderscheiden. En vis is vis. Lekker!
quote:Op zondag 20 december 2015 11:22 schreef Danny het volgende:
tegen zoveel 'logica' kan ik niet op. Maar blij om te zien dat je zo tolerant bent als mensen aan andermans spullen zitten. Goed voor jou
quote:Op zondag 20 december 2015 10:54 schreef Danny het volgende:
Koikarpers zijn siervissen die je in een siervijver houdt. Ze zijn duur en worden uiteraard niet gebruikt voor consumptie. Zéker niet als ze uit andermans vijver komen. Dat weet jij, dat weet ik. Wie dat niet weten zijn asielzoekers, zo ondervond de eigenaar van vakantiepark de Koi. Hij vond alleen de kop van zijn dure vis terug. De rest was op de barbecue gelegd.
Het is iemand's huisdier én hobby. Maar dat concept is lastig te bevatten denk ik. Maar om toch nog even terug te komen; het was maar een geintje over een kat.quote:Op zondag 20 december 2015 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Wat een gehuil om een koikarper. Goed voor jou!
quote:Op zondag 20 december 2015 11:26 schreef Danny het volgende:
Maar om toch nog even terug te komen; het was maar een geintje over een kat.
HAha goeie. Alle vluchtelingen zijn hoogopgeleid D: ::D::Dquote:Op zondag 20 december 2015 11:17 schreef raptorix het volgende:
Dit waren hoogopleide syrische dierenartsen!
2006, modstaking om een grap over kittens verzuipen. Mooi om te zien dat je 9 jaar later compleet anders bent gaan denkenquote:
Precies, nu brengen ze het principe van hengel ipv vis eens in praktijk, is het weer niet goedquote:Op zondag 20 december 2015 11:22 schreef Mr.Ping het volgende:
Geef ze allemaal een hengel, dan kunnen de kosten van 25.000 euro p.p.p. jaar ook omlaag.
Sjeesus, dat is wel enorm uit zijn verband getrokken.quote:Op zondag 20 december 2015 11:29 schreef Danny het volgende:
2006, modstaking om een grap over kittens verzuipen. Mooi om te zien dat je 9 jaar later compleet anders bent gaan denken
Karpers zijn niet te vreten. Beter hadden ze wat snoekbaars gevangen.quote:Op zondag 20 december 2015 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Land uitzetten!quote:Op zondag 20 december 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
Mijn broer had een vijver met siervissen en die werd binnen een week leeg gevreten door reigers,
reigers arresteren dan maar?
Vergelijk je het brein van een reiger met een vluchteling?quote:Op zondag 20 december 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
Mijn broer had een vijver met siervissen en die werd binnen een week leeg gevreten door reigers,
Dus 'het is maar een koi' gaat wel op, 'het is maar een kat' niet? Iets zegt me dat het vooral te maken heeft met wie de dadergroep is of je het wel of niet veroordeelt, waar ik gewoon stel dat je met je poten van andermans spullen af moet blijvenquote:Op zondag 20 december 2015 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus, dat is wel enorm uit zijn verband getrokken.
Damn.
Koop er een en gooi 'm op de barbecuequote:Op zondag 20 december 2015 11:30 schreef CafeRoker het volgende:
Hoe zou zo'n beest eigenlijk smaken?
Karper is prima te eten. Gaat alleen wel wat werk aan vooraf.quote:Op zondag 20 december 2015 11:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Karpers zijn niet te vreten. Beter hadden ze wat snoekbaars gevangen.
Neh... klote voor die man, maar jaquote:Op zondag 20 december 2015 11:31 schreef Cracka-ass het volgende:
De goedmensen laten hun hypocriete zelf zien om de maakbaarheidsdroom in stand te kunnen houden.
Schitterend.
natuurlijk instinct van reigers vergelijken met doelbewust aan andermans eigendom zitten door mensen die gewoon na kunnen denken (zou je verwachten) =quote:Op zondag 20 december 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 11:32 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Vergelijk je het brein van een reiger met een vluchteling?
Wat een blatante nonsens, gebaseerd op een absurde vergelijking. hopelijk snap je dat zelf ook wel.quote:Op zondag 20 december 2015 11:32 schreef Danny het volgende:
Dus 'het is maar een koi' gaat wel op, 'het is maar een kat' niet? Iets zegt me dat het vooral te maken heeft met wie de dadergroep is of je het wel of niet veroordeelt, waar ik gewoon stel dat je met je poten van andermans spullen af moet blijven
misschien hebben die mensen nog nooit van ''siervissen'' gehoord, weet ik veelquote:Op zondag 20 december 2015 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
natuurlijk instinct van reigers vergelijken met doelbewust aan andermans eigendom zitten door mensen die gewoon na kunnen denken (zou je verwachten) =
Delicatesse in Polen, karper.quote:Op zondag 20 december 2015 11:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Karpers zijn niet te vreten. Beter hadden ze wat snoekbaars gevangen.
[..]
quote:Op zondag 20 december 2015 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een blatante nonsens, gebaseerd op een absurde vergelijking. hopelijk snap je dat zelf ook wel.
en als het een hond was geweest? of een kat? of het konijntje van een zesjarig meisje?quote:Op zondag 20 december 2015 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien hebben die mensen nog nooit van ''siervissen'' gehoord, weet ik veel![]()
ik kan er niet wakker van liggen
Iemand met een beetje verstand had na bezoekje een zijn maatregelen al genomen, dus ik opteer voor het arresteren van je broer.quote:Op zondag 20 december 2015 11:31 schreef FANN het volgende:
Met of zonder werk, het is niet mijn smaak.quote:Op zondag 20 december 2015 11:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Karper is prima te eten. Gaat alleen wel wat werk aan vooraf.
Paling. Vroeger ving mijn vader ze zelf en dan roken in de eigengemaakte rookton.quote:Op zondag 20 december 2015 11:37 schreef AchJa het volgende:
Met of zonder werk, het is niet mijn smaak.
Snoekbaars of gerookte paling daarintegen. Maar goed, paling is ook al verboden om mee te nemen.
Ik neem het ze niet kwalijk, ik word er ook wild van.quote:Op zondag 20 december 2015 11:37 schreef hoas het volgende:
Kun je nagaan wat er gaat gebeuren als ze in de samenleving komen en al die blonde Nederlandse meisjes zomaar vrij rond zien lopen.
in hun woongebiedquote:Op zondag 20 december 2015 11:37 schreef hoas het volgende:
Kun je nagaan wat er gaat gebeuren als ze in de samenleving komen en al die blonde Nederlandse meisjes zomaar vrij rond zien lopen.
quote:Op zondag 20 december 2015 11:37 schreef Danny het volgende:
[..]
en als het een hond was geweest? of een kat? of het konijntje van een zesjarig meisje?
Yup, heb ik ook jaren gedaan, eerst samen met mijn vader daarna zelf.quote:Op zondag 20 december 2015 11:38 schreef Copycat het volgende:
Paling. Vroeger ving mijn vader ze zelf en dan roken in de eigengemaakte rookton.
sinds wanneer kunnen vissen lopen?quote:Op zondag 20 december 2015 11:37 schreef hoas het volgende:
Waarschijnlijk is dit het natuurlijke instinct van onze "gasten".quote:Op zondag 20 december 2015 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
natuurlijk instinct van reigers vergelijken met doelbewust aan andermans eigendom zitten door mensen die gewoon na kunnen denken (zou je verwachten) =
Vang jij nog wel eens paling? Laatste keer dat ik er 1 ving was per toeval, ging even bij mijn zwager met een hengeltje van een meter vissen, en heb er toen 1 gevangen, maar begreep dat dat niet meer veel voorkomt.quote:Op zondag 20 december 2015 11:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, heb ik ook jaren gedaan, eerst samen met mijn vader daarna zelf.
Rookton staat hier nog steeds in de schuur.
ditquote:Op zondag 20 december 2015 11:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Het probleem is niet dat men kennelijk het verschil niet kent tussen een gewone vis en een siervis, maar tussen mijn en dijn. Als je het niet weet, vraag je het gewoon, daar heb je een mond voor gekregen.
Die logica gaat altijd op, tenzij de dader een vluchteling of ethnische minderheid is. Dan is het de schuld van de eigenaar van het beestje dat er niet met koeienletters 'niet voor consumptie' op het beest gekalkt is. En zelfs dan moet er nog begrip voor ze worden opgebracht.quote:Op zondag 20 december 2015 11:40 schreef deedeetee het volgende:
Net doen alsof die mensen echt niet wisten dat die vis geen natuurlijke prooi was.![]()
Sws mensen die vinden dat je iemands vis rustig mag stelen en opeten..... Tis maar een vis.... Dat denk ik ook wel s als ik lees wat een heisa mensen maken over een rat of een cavia. Maar ik heb wél respect voor de gevoelens van mensen die aan zo'n dier zijn gehecht. Dát is wat telt, niet of ik zelf aan zo'n dier gehecht zou kunnen raken.
Ik las over iemand die dol was op een joekel van een spin en een beroerte kreeg toen iemand die plat mepte. Wat maakt het uit wat voor dier t is als je er aan gehecht bent en t dier bevind zich op jouw grond, hebben ze er maar met hun handen van af te blijven.
Halen ze die ook bij mensen uit de tuin ?quote:Op zondag 20 december 2015 11:42 schreef raptorix het volgende:
Overigens is dit gedrag heel normaal, russen en polen flikken het zelfde met ganzen en eenden, dat zien ze gewoon als meevallertje
Neu genoeg in het vondelparkquote:Op zondag 20 december 2015 11:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Halen ze die ook bij mensen uit de tuin ?
Ja, vis er nog wel eens op. Je mag ze alleen niet meer meenemen. Ik vang ze nog regelmatig.quote:Op zondag 20 december 2015 11:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vang jij nog wel eens paling? Laatste keer dat ik er 1 ving was per toeval, ging even bij mijn zwager met een hengeltje van een meter vissen, en heb er toen 1 gevangen, maar begreep dat dat niet meer veel voorkomt.
De eigenaar heeft er blijkbaar ook begrip voor:quote:Op zondag 20 december 2015 11:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Die logica gaat altijd op, tenzij de dader een vluchteling of ethnische minderheid is. Dan is het de schuld van de eigenaar van het beestje dat er niet met koeienletters 'niet voor consumptie' op het beest gekalkt is. En zelfs dan moet er nog begrip voor ze worden opgebracht.
duh. Die ziet zijn handel in een kwaad daglicht gezet worden.quote:Op zondag 20 december 2015 11:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De eigenaar heeft er blijkbaar ook begrip voor:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)rvijver-vakantiepark
DIe kende ik niet, wat mensen vroeger wel deden was schapekop in een oude wasmachine trommel en dan paar dagen laten liggen.quote:Op zondag 20 december 2015 11:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, vis er nog wel eens op. Je mag ze alleen niet meer meenemen. Ik vang ze nog regelmatig.
Protip voor de grote paling:
[ afbeelding ]
Afgelopen zomer nog een stuk of 10 boven de 80cm gevangen aan gekookte mosselen.
Wel met onderlijntje zodat je de mossel op je draad kan rijgen met een naald, het is vrij zacht vlees, op de haak zelf is geen optie.
Verwachten van mensen die uit landen komen waar eigendomsrecht rechten nooit goed zijn geweest dat deze meteen al onze regels kennen en meteen naleven.quote:Op zondag 20 december 2015 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Die eigenaar wordt ook slapend rijk van de asielindustrie, dus dat is niet zo verwonderlijk.quote:Op zondag 20 december 2015 11:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Wordt er al onroerend goed geconfisqueerd door de overheid om vluchtelingen te huisvesten?quote:
Het lijkt mij ook niet onwaarschijnlijk dat ze bang zijn voor de nare reacties die vaak volgen als je iets negatiefs zegt over de zogenaamde vluchtingen. Of voor de reactie van de betreffende daders.quote:Op zondag 20 december 2015 11:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als ik ergens de regels niet ken, houd ik me op de achtergrond tot ik iemand kan vragen wat de regels zijn. Zo'n gekke gedachte is dat toch niet?quote:Op zondag 20 december 2015 11:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Verwachten van mensen die uit landen komen waar eigendomsrecht rechten nooit goed zijn geweest dat deze meteen al onze regels kennen en meteen naleven.
Klopt, of 's winters strobalen in het water gooien, daar gaan ze ook in zitten.quote:Op zondag 20 december 2015 11:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
DIe kende ik niet, wat mensen vroeger wel deden was schapekop in een oude wasmachine trommel en dan paar dagen laten liggen.
Geloof je het zelf? Dit zijn gewoon mensen die vluchtelingen als melkkoe zien! Daarbij zo'n ramp is het niet he.quote:Op zondag 20 december 2015 11:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet onwaarschijnlijk dat ze bang zijn voor de nare reacties die vaak volgen als je iets negatiefs zegt over de zogenaamde vluchtingen. Of voor de reactie van de betreffende daders.
Het is best leuk om te lezen wat jij denkt dat anderen denken maar verder is het weinig relevant, het zegt immers alleen iets over jouw manier van denken.quote:Op zondag 20 december 2015 11:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet onwaarschijnlijk dat ze bang zijn voor de nare reacties die vaak volgen als je iets negatiefs zegt over de zogenaamde vluchtingen. Of voor de reactie van de betreffende daders.
De vluchtelingen zitten in Hoek in vakantiepark Marine Beach.quote:Op zondag 20 december 2015 11:59 schreef Dven het volgende:
Wel jammer dat Vakantiepark de Koi niet bestaat.
Om te beginnen kan ik het alleen maar toejuichen dat er tenminste ook nog mensen zijn die aan deze ellende verdienen.quote:Op zondag 20 december 2015 12:01 schreef Wintar het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Dit zijn gewoon mensen die vluchtelingen als melkkoe zien! Daarbij zo'n ramp is het niet he.
en dat gaat voor jou niet op ?quote:Op zondag 20 december 2015 12:12 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is best leuk om te lezen wat jij denkt dat anderen denken maar verder is het weinig relevant, het zegt immers alleen iets over jouw manier van denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |