abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158424283
Caitlyn Jenner wil weer man zijn.

ma 21 dec 2015, 09:21

Een levenslange droom leek in vervulling te gaan voor Bruce Jenner toen hij eindelijk de transitie maakte om als vrouw door het leven te gaan. Toch lijkt Caitlyn Jenner nu twijfels te hebben over haar nieuwe identiteit.

De stiefvader van Kim Kardashian deelde openlijk haar strijd om als transgender uit de kast te komen en toonde haar nieuwe persona Caitlyn Jenner aan de wereld in haar documentaire I Am Cait. Volgens Star Magazine mist de vader van Kendall en Kylie Jenner echter de man die hij was geworden door de Olympische successen.

Caitlyn zou zelfs de cosmetische en medische ingrepen ongedaan willen maken, beweert het tijdschrift. Zo onderging ze een operatie om borstimplantaten te krijgen en liet ze de scherpe lijnen uit haar gezicht vervagen voor een vrouwelijkere uitstraling.

De vermeende reden voor haar terugkerende identiteitsconflict zou zijn dat ze zich ondanks alle aandacht en populariteit, eenzamer dan ooit voelt. Ook op romantisch gebied heeft ze het zwaar, het draagt het er niet aan bij dat ze nog steeds op vrouwen valt en dat ze dus als vrouw worstelt met haar seksuele geaardheid.

http://www.telegraaf.nl/p(...)eer_man_zijn___.html

http://www.dagelijksestan(...)weer-een-man-worden/

Ze heeft zo mooi resultaat bereikt en meer dan 3,5 miljoen dollar uitgegeven om dit te bereiken, blijkt ze achteraf toch een spijtoptant te zijn.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  † In Memoriam † maandag 21 december 2015 @ 22:15:06 #2
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_158424370
catlyn jenner is stunning and a hero
:')
pi_158424482
Iedere halve gare kon zien dat hij mentaal ziek was. En toch maar aanmoedigen..
pi_158424506
_O-
Moeten zij weten
pi_158424524
Wtf? Weet niet of ik dit moet geloven.
pi_158424571
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:17 schreef Confetti het volgende:
Dit idd :')
pi_158424598
  maandag 21 december 2015 @ 22:20:43 #8
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_158424602
Ik weet niet of dit waar is. Maar het is in ieder geval goed dat men in Nederland wat betere psychische tests heeft voordat men zo'n traject in mag.
pi_158424818
mr Garisson all over again.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_158424847
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 22:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik weet niet of dit waar is. Maar het is in ieder geval goed dat men in Nederland wat betere psychische tests heeft voordat men zo'n traject in mag.
Het genderteam in het VUmc neemt geen halve maatregelen, daar ik binnenkort aan de diagnostiek mag beginnen wordt er al bij de intake streng gekeken of je wel draagkracht genoeg heb om verder te mogen. Bij kinderen en minderjarige transgenders gaat de bemoeizorg van het genderteam zelfs tot achter de voordeur en tot op school!
Bruce Jenner heeft alles zelf betaald en kon zich de luxe permitteren om buiten de reguliere genderknieken om waar ze normaal streng selecteren zich te laten behandelen. Maar ik heb haar transitie een beetje gevolgd in de media en ze moest omdat ze in een zeer korte tijd veel operaties heeft ondergaan veel pijnstillers gebruiken en werd ze ook bijgestaan door diverse psychologen omdat ze ook nog niet goed om kon gaan met de media aandacht omtrent haar persoonlijkheid.

Het is vooral de zg ''Real life fase'' waar veel transgenders tegenop zien.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  maandag 21 december 2015 @ 22:30:10 #11
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_158424993
Een of ander magazine als bron :').

Wat een gedoe hier over zeg.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 21 december 2015 @ 22:31:44 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_158425063
Nice! Dat betekent ook volgend jaar weer topafleveringen bij South Park!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_158425075
Best triest toch. Als je pas op zijn/haar leeftijd denkt te weten wie je bent, en dat dan toch niet bent.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 22:33:05 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158425135
lol ... life imitates art

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158425291
Dit geloof ik niet.
(she/her)
  maandag 21 december 2015 @ 22:38:37 #16
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_158425380
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:26 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Het genderteam in het VUmc neemt geen halve maatregelen, daar ik binnenkort aan de diagnostiek mag beginnen wordt er al bij de intake streng gekeken of je wel draagkracht genoeg heb om verder te mogen. Bij kinderen en minderjarige transgenders gaat de bemoeizorg van het genderteam zelfs tot achter de voordeur en tot op school!
Bruce Jenner heeft alles zelf betaald en kon zich de luxe permitteren om buiten de reguliere genderknieken om waar ze normaal streng selecteren zich te laten behandelen. Maar ik heb haar transitie een beetje gevolgd in de media en ze moest omdat ze in een zeer korte tijd veel operaties heeft ondergaan veel pijnstillers gebruiken en werd ze ook bijgestaan door diverse psychologen omdat ze ook nog niet goed om kon gaan met de media aandacht omtrent haar persoonlijkheid.

Het is vooral de zg ''Real life fase'' waar veel transgenders tegenop zien.
Geld zou geen verschil mogen maken, iedereen moet zo'n goede en grondige intake en analyse krijgen. Het is geen beslissing die je makkelijk ongedaan maakt natuurlijk. En een geleidelijke verandering lijkt me psychisch ook veel beter. Dan kun je er langzaam aan wennen.
pi_158425679
Als er maar één vage bron is, dan kun je daar niet blind op varen. Even googlen wijst uit dat het verhaal niet klopt: http://www.gossipcop.com/(...)-regrets-transition/
  maandag 21 december 2015 @ 22:51:57 #18
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158425916
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:26 schreef Hathor het volgende:
mr Garisson all over again.
Precies het eerste waar ik ook aan dacht :')
pi_158425930
Sommige mensen doen echt álles voor aandacht en geld.
pi_158425941
Helemaal gek.
pi_158426000
Wat een degeneratie :')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_158426321
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
Als er maar één vage bron is, dan kun je daar niet blind op varen. Even googlen wijst uit dat het verhaal niet klopt: http://www.gossipcop.com/(...)-regrets-transition/
Ben jij ook gezellig op verjaardagen?
  maandag 21 december 2015 @ 23:05:50 #23
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_158426399
Een van de meest onsmakelijke TV-persoonlijkheden ooit. Dat mensen die Kim Kardashian op een voetstuk plaatsen kan ik met enige moeite nog begrijpen, maar zo'n vieze narcistische kerel die zijn lichaam totaal laat verminken, gatver. :') Hij lijkt niet eens op een vrouw.

En dan moeten we met zijn allen ook nog het toneelstuk meespelen en hem 'haar' en 'ze' noemen. Alsof dit ook maar in de buurt komt van echte natuurlijke vrouwelijkheid. Sorry hoor, ik ben niet op slag blind geworden. War is not peace, freedom is not slavery, en een man is geen vrouw.
pi_158429083
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:17 schreef Confetti het volgende:
Uitvinder van de biersmiley.
pi_158429147
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Een van de meest onsmakelijke TV-persoonlijkheden ooit. Dat mensen die Kim Kardashian op een voetstuk plaatsen kan ik met enige moeite nog begrijpen, maar zo'n vieze narcistische kerel die zijn lichaam totaal laat verminken, gatver. :') Hij lijkt niet eens op een vrouw.

En dan moeten we met zijn allen ook nog het toneelstuk meespelen en hem 'haar' en 'ze' noemen. Alsof dit ook maar in de buurt komt van echte natuurlijke vrouwelijkheid. Sorry hoor, ik ben niet op slag blind geworden. War is not peace, freedom is not slavery, en een man is geen vrouw.
Als je kim Kardashian op een voetstuk wil plaatsen kun je er maar beter voor zorgen dat het een stevige is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')