Dit iddquote:Op maandag 21 december 2015 22:17 schreef Confetti het volgende:
Iedere halve gare kon zien dat hij mentaal ziek was. En toch maar aanmoedigen..
Het genderteam in het VUmc neemt geen halve maatregelen, daar ik binnenkort aan de diagnostiek mag beginnen wordt er al bij de intake streng gekeken of je wel draagkracht genoeg heb om verder te mogen. Bij kinderen en minderjarige transgenders gaat de bemoeizorg van het genderteam zelfs tot achter de voordeur en tot op school!quote:Op maandag 21 december 2015 22:20 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik weet niet of dit waar is. Maar het is in ieder geval goed dat men in Nederland wat betere psychische tests heeft voordat men zo'n traject in mag.
Geld zou geen verschil mogen maken, iedereen moet zo'n goede en grondige intake en analyse krijgen. Het is geen beslissing die je makkelijk ongedaan maakt natuurlijk. En een geleidelijke verandering lijkt me psychisch ook veel beter. Dan kun je er langzaam aan wennen.quote:Op maandag 21 december 2015 22:26 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Het genderteam in het VUmc neemt geen halve maatregelen, daar ik binnenkort aan de diagnostiek mag beginnen wordt er al bij de intake streng gekeken of je wel draagkracht genoeg heb om verder te mogen. Bij kinderen en minderjarige transgenders gaat de bemoeizorg van het genderteam zelfs tot achter de voordeur en tot op school!
Bruce Jenner heeft alles zelf betaald en kon zich de luxe permitteren om buiten de reguliere genderknieken om waar ze normaal streng selecteren zich te laten behandelen. Maar ik heb haar transitie een beetje gevolgd in de media en ze moest omdat ze in een zeer korte tijd veel operaties heeft ondergaan veel pijnstillers gebruiken en werd ze ook bijgestaan door diverse psychologen omdat ze ook nog niet goed om kon gaan met de media aandacht omtrent haar persoonlijkheid.
Het is vooral de zg ''Real life fase'' waar veel transgenders tegenop zien.
Ben jij ook gezellig op verjaardagen?quote:Op maandag 21 december 2015 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
Als er maar één vage bron is, dan kun je daar niet blind op varen. Even googlen wijst uit dat het verhaal niet klopt: http://www.gossipcop.com/(...)-regrets-transition/
quote:Op maandag 21 december 2015 22:17 schreef Confetti het volgende:
Iedere halve gare kon zien dat hij mentaal ziek was. En toch maar aanmoedigen..
Als je kim Kardashian op een voetstuk wil plaatsen kun je er maar beter voor zorgen dat het een stevige is.quote:Op maandag 21 december 2015 23:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Een van de meest onsmakelijke TV-persoonlijkheden ooit. Dat mensen die Kim Kardashian op een voetstuk plaatsen kan ik met enige moeite nog begrijpen, maar zo'n vieze narcistische kerel die zijn lichaam totaal laat verminken, gatver.Hij lijkt niet eens op een vrouw.
En dan moeten we met zijn allen ook nog het toneelstuk meespelen en hem 'haar' en 'ze' noemen. Alsof dit ook maar in de buurt komt van echte natuurlijke vrouwelijkheid. Sorry hoor, ik ben niet op slag blind geworden. War is not peace, freedom is not slavery, en een man is geen vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |