Inderdaad. Het bijbehorende FP-bericht is gebaseerd op een tweet en een FB-stukje.quote:Op zondag 3 januari 2016 08:12 schreef Jigzoz het volgende:
Zeker weten dat dit soort semiracistische onzin onder Nieuws valt? NWS / Getinten tuigen meisjes af, redder ontslagen
De McDonalds is helaas nog niet bereikbaar voor commentaar. Ik hoop morgen op een reactiequote:Op zondag 3 januari 2016 08:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Inderdaad. Het bijbehorende FP-bericht is gebaseerd op een tweet en een FB-stukje.
Ik zie geen heksenjacht in het topic.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij op de heksenjacht doelt
Ik kan me dan ook voorstellen dat je als McDonalds niet zo gelukkig wordt van laster. Dat levert al vrij snel vrij veel schade op.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:59 schreef Specularium het volgende:
Zal binnenkort wel duidelijk worden wat daar van klopt.
Op Facebook zijn ze al bezig met een heksenjacht, uiteraard bij het verkeerde filiaal.
Is weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:15 schreef Ringo het volgende:
NWS / Crisisberaad justitie en politie Keulen om massa-aanrandingen #4
Xa1pt en ExTec, ik word doodziek van die twee kijvende wijven..
Okquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:27 schreef Specularium het volgende:
Valt wel mee, moet alleen wat vaker opgeruimd worden.
dat topic wordt aardig verkracht iddquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:27 schreef Specularium het volgende:
Valt wel mee, moet alleen wat vaker opgeruimd worden.
Wellicht is het topic naar Keulen geweest met oud en nieuwquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat topic wordt aardig verkracht idd
Daar donderde het wel jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wellicht is het topic naar Keulen geweest met oud en nieuw
Goede woordspelingquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat topic wordt aardig verkracht idd
wie is dat? Janmetdekorteachternaam?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Goede woordspeling
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wie is dat? Janmetdekorteachternaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |