Ik mag haar ook niet, maar van dit soort uitspraken word ik dan weer botergeil.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:05 schreef Kyubey het volgende:
Jeeh, hopelijk heeft dit gevolgen voor haar verkiezingIk vind haar bijna net zo eng als Trump.
Het 'fermi paradox' is juist alleen maar confirmerend als je naar al het bewijsmateriaal kijkt; www.bestUFOevidence.comquote:
Nou stel dat die marsmannetjes wij zelf zijn?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:04 schreef hottentot het volgende:
Liever een nationalistische zakenman aan het roer dan iemand die gelooft dat er marsmannetjes op aarde rondlopen.
Mwoah, geloven in aliens kan doorgaans weinig kwaad. Hetzelfde kan niet worden gezegd over Trump en zijn vreemde opvattingen.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:04 schreef hottentot het volgende:
Liever een nationalistische zakenman aan het roer dan iemand die gelooft dat er marsmannetjes op aarde rondlopen.
Heeft het je goed gedaan?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:21 schreef Woestijnvos het volgende:
Ik ben gister, nog ontvoerd door een buitenaards wezen.
Hoe graag ik ook wil dat ufo's ons echt bezoeken zijn dat soort sites puur op die wens gebaseerd. Sightings zeggen niks, de verdraaide woorden van astronauten en gephotoshopte foto's ook niet. Het is onmogelijk dit verborgen te houden. Bovendien zie ik het motief van de overheid ook niet om het geheim te houden.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:47 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Het 'fermi paradox' is juist alleen maar confirmerend als je naar al het bewijsmateriaal kijkt; www.bestUFOevidence.com
Geen enkel woord is verdraaid, mass sightings zeggen wel wat en de site behandeld helemaal geen foto's als bewijsmateriaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:34 schreef Donnis het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook wil dat ufo's ons echt bezoeken zijn dat soort sites puur op die wens gebaseerd. Sightings zeggen niks, de verdraaide woorden van astronauten en gephotoshopte foto's ook niet. Het is onmogelijk dit verborgen te houden. Bovendien zie ik het motief van de overheid ook niet om het geheim te houden.
Denk ik ook niet, waarom überhaupt iets geheim houden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:34 schreef Donnis het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook wil dat ufo's ons echt bezoeken zijn dat soort sites puur op die wens gebaseerd. Sightings zeggen niks, de verdraaide woorden van astronauten en gephotoshopte foto's ook niet. Het is onmogelijk dit verborgen te houden. Bovendien zie ik het motief van de overheid ook niet om het geheim te houden.
Dat is een goeie vraag.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, waarom überhaupt iets geheim houden?
Er is ook een overvloed aan ander bewijsmateriaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:40 schreef ems. het volgende:
Als Hilary fucking Cliton het zegt moet het natuurlijk wel zo zijn.
Het internet was een cadeautje van onze buitenaardse vrienden. Hun vermaak van intergalactische soap.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:14 schreef eight het volgende:
Kans is zeker aanwezig dat de Aarde de afgelopen 4 miljard jaar een keer bezocht is. In de sightings van deze en vorige eeuw geloof ik niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |