abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158936936

Marokkanen zijn leuke, intelligente en verdraagzame mensen die positief bijdragen aan onze Nederlandse maatschappij, toch? O+ O+ Vooral de meisjes. Die zijn intelligent en slagen, als het van hun familie of partner mag, bijna altijd op de universiteit!

Helaas is het wat betreft de Marokkaanse jongens en mannen op dit moment een ander verhaal :( Nou ja, op dit moment.... al tientallen jaren. Maar de politiek kijkt liever weg uit angst voor stemmenverlies of komt met veel te radicale oplossingen, zoals de PVV. Het gaat erom dat het overgrote merendeel van de Marokkaanse mannen (vooral jongvolwassenen) zich schuldig maakt aan criminaliteit, omdat ze weigeren te integreren en de Nederlandse samenleving te respecteren.

De mocro's zouden nog altijd boos zijn over hoe hun voorvaderen hier in Nederland zijn onthaald. Met weinig outkerieng, goedkope huisvesting en integratiecursussen die ze ZELF!? moesten betalen. Die intense woede over hoe ze door ons westerlingen zouden zijn behandeld, die woede wordt van generatie op generatie doorgegeven. Maar ik durf die schokkende CBS-data gewoon niet te geloven. ;( Dalijk wordt ik nog voor racist of haatspreider uitgemaakt, als ik vraagtekens ga zetten bij het huidige beleid van politieke correctheid en uitgesprokenheid? Bij het verkondigen van mijn Vrijheid van Meningsuiting? ;( Je Suis Charlie enzo! ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door DeKnuppel op 09-01-2016 00:35:15 ]
pi_158936972
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:19 schreef DeKnuppel het volgende:
[ afbeelding ]

Marokkanen zijn leuke en verdraagzame mensen die een positieve bijdrage leveren aan onze Nederlandse maatschappij O+ O+ Vooral de meisjes. Die zijn intelligent en slagen, als het van hun familie of partner mag, bijna altijd op de universiteit!

Helaas is het voor de Marokkaanse jongens en mannen op dit moment een ander verhaal, roept althans het CBS. Nou ja, eventjes.... al tientallen jaren. Het gaat erom dat het overgrote merendeel van de Marokkaanse mannen (vooral jongvolwassenen) zich schuldig aan criminaliteit schuldig zou maken omdat ze nog altijd integratieproblemen hebben. Ze zouden nog altijd boos zijn over hoe hun voorvaderen hier in Nederland zijn onthaald. Met weinig outkerieng, goedkope huisvesting en integratiecursussen die ze ZELF!? moesten betalen. Hierdoor zou het merendeel nooit integreren. Voor zoeits ga je toch niet zelf betalen? Wat denken die achterlijke westerlingen niet? Die woede over hoe ze door ons westerlingen zouden zijn behandeld, die woede wordt van generatie op generatie doorgegeven. Maar ik kan dit onderzoek gewoon niet geloven. Dit kan niet. Ik wil niet dat mijn rooskleurige beeld aan stukken spat. Bovendien zorgen dit soort 'onderzoeken' voor discriminatie. Maar goed, toch maar posten. Maar ik zal wel weer voor racist en haatspreider worden uitgemaakt. Arme, arme ik en arme Marokkanen! ;(
Meer iets voor GC.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:21:53 #3
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_158937000
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Meer iets voor GC.
Denk meer iets voor ONZ.

quote:
Marokkanen zijn leuke en verdraagzame mensen die een positieve bijdrage leveren aan onze Nederlandse maatschappij
pi_158937028
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Meer iets voor GC.
de OP quoten :')
pi_158937067
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:21 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Denk meer iets voor ONZ.

[..]

Ik probeer politiek correct te zijn ondanks de schokkende feiten. Anders krijg ik een gigantische lading kritiek over me heen.
pi_158937085
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:22 schreef boik het volgende:

[..]

de OP quoten :')
Haha inderdaad. Niet echt taalvaardig, die man.
pi_158937134
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:24 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Haha inderdaad. Niet echt taalvaardig, die man.
hahah daar praat ik niet over mee want daar ben ik ook niet bepaald de beste in ;( :P
pi_158937159
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:23 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Ik probeer politiek correct te zijn ondanks de schokkende feiten. Anders krijg ik een gigantische lading kritiek over me heen.

Dus hier een plaatje van Marokkanen, die nadat ze naar verluid het halve complete politiekorps in elkaar hadden geslagen, toch hun excuses en een bloemetje kwamen aanbieden aan twee agenten die dit wel wilden accepteren. Teun en Hans.

[ Bericht 7% gewijzigd door DeKnuppel op 08-01-2016 19:50:43 ]
pi_158937206
Jaloers dat ze alle meisjes inpikken.
pi_158937236
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:27 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
jij ook al gepakt door de besneden bende dus?
pi_158937242
quote:

[..]

Denk meer iets voor ONZ.

[..]

Nee hoor de meiden zijn meestal echt wel tof en kan je leuke dingen mee doen. Die gasten moet je alleen een zwemreis geven naar de dichtstbijzijnde hongerige haai.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_158937289
quote:
De Marokkaanse man heeft, althans als je de berichten mag geloven, veel meer 'game' dan Nederlandse mannen. Zij zijn zelfverzekerder, dominanter en hebben openingszinnen die echt werken. Geen "wat heb je mooie ogen", maar "psssttt, sletje, hoer? Wat? Jij mij negeren? Kankerhoer". Het lijkt te werken want dit gebeurt onevenredig vaak vergeleken met hoe de Nederlandse man zijn vrouwen inpakt? :Y
pi_158937321
quote:
Mwah meer dat ze klappen uitdelen op moment dat meisjes het niet chill vinden dat ze aan hun reet zitten of dat ze agressief worden als ze worden afgewezen. Met dat inpikken valt 't wel mee. Meeste meiden voelen er niet zo heel veel voor om een man te hebben die de helft van de tijd in de bak zit of omver word geschoten door z'n collega's.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_158937351
quote:

[..]

Denk meer iets voor ONZ.

[..]

Dat bepalen de moderators wel hé? Wie denk je wel niet dat je bent? Ben jij soms een bontkraagje?
pi_158937500
Waar wil je heen met dit topic?
Zonder wrijving geen glans
pi_158937565
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar wil je heen met dit topic?
Ik wil een niet politiek correcte discussie over het probleem dat Marokkanen heet. Alleen Wilders heeft het erover. Ben je van een andere partij, zoals ik, dan wordt je op het moment dat je roept dat veel Marokkanen voor enorm veel overlast zorgen automatisch door utopeanen voor racist uitgemaakt en als PVV'er afgeschilderd.
pi_158937816
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:39 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Ik wil een niet politiek correcte discussie over het probleem dat Marokkanen heet. Alleen Wilders heeft het erover. Ben je van een andere partij, zoals ik, dan wordt je op het moment dat je roept dat veel Marokkanen voor enorm veel overlast zorgen automatisch door utopeanen voor racist uitgemaakt en als PVV'er afgeschilderd.
jij bent n ekte racist en pvv'er he
pi_158937905
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:39 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Een niet politiek correcte discussie _O- :D
pi_158937940
Vergeleken met de Mexicanen en negers uit Amerika, zijn de Marokkanen van Nederland nog best wel lieverdjes, zo kan je het ook bekijken. ;)
pi_158937981
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:47 schreef boik het volgende:

[..]

jij bent n ekte racist en pvv'er he
;( Niet waar. Echt niet waar :'( !
pi_158937990
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:50 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een niet politiek correcte discussie _O- :D

Help eens even mee zoeken ja, in plaats van je kop in het zand te steken!
pi_158938014
Wat is dit voor een gaar kuttopic?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_158938039
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:53 schreef xpompompomx het volgende:
Wat is dit voor een gaar kuttopic?
Wat bedoel je precies met gaar? Ben jij toevallig een blowend bontkraagje?
pi_158938048
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:52 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En wie iets politiek corrects zegt, is die dan af?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 19:55:59 #25
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158938058
quote:
Jaloers dat ze alle meisjes goedkope sletjes inpikken.
:P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')