Meer iets voor GC.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:19 schreef DeKnuppel het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkanen zijn leuke en verdraagzame mensen die een positieve bijdrage leveren aan onze Nederlandse maatschappij![]()
Vooral de meisjes. Die zijn intelligent en slagen, als het van hun familie of partner mag, bijna altijd op de universiteit!
Helaas is het voor de Marokkaanse jongens en mannen op dit moment een ander verhaal, roept althans het CBS. Nou ja, eventjes.... al tientallen jaren. Het gaat erom dat het overgrote merendeel van de Marokkaanse mannen (vooral jongvolwassenen) zich schuldig aan criminaliteit schuldig zou maken omdat ze nog altijd integratieproblemen hebben. Ze zouden nog altijd boos zijn over hoe hun voorvaderen hier in Nederland zijn onthaald. Met weinig outkerieng, goedkope huisvesting en integratiecursussen die ze ZELF!? moesten betalen. Hierdoor zou het merendeel nooit integreren. Voor zoeits ga je toch niet zelf betalen? Wat denken die achterlijke westerlingen niet? Die woede over hoe ze door ons westerlingen zouden zijn behandeld, die woede wordt van generatie op generatie doorgegeven. Maar ik kan dit onderzoek gewoon niet geloven. Dit kan niet. Ik wil niet dat mijn rooskleurige beeld aan stukken spat. Bovendien zorgen dit soort 'onderzoeken' voor discriminatie. Maar goed, toch maar posten. Maar ik zal wel weer voor racist en haatspreider worden uitgemaakt. Arme, arme ik en arme Marokkanen!
Denk meer iets voor ONZ.quote:
quote:Marokkanen zijn leuke en verdraagzame mensen die een positieve bijdrage leveren aan onze Nederlandse maatschappij
Ik probeer politiek correct te zijn ondanks de schokkende feiten. Anders krijg ik een gigantische lading kritiek over me heen.quote:
hahah daar praat ik niet over mee want daar ben ik ook niet bepaald de beste inquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:24 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Niet echt taalvaardig, die man.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:23 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik probeer politiek correct te zijn ondanks de schokkende feiten. Anders krijg ik een gigantische lading kritiek over me heen.
jij ook al gepakt door de besneden bende dus?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:27 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Jaloers dat ze alle meisjes inpikken.
Nee hoor de meiden zijn meestal echt wel tof en kan je leuke dingen mee doen. Die gasten moet je alleen een zwemreis geven naar de dichtstbijzijnde hongerige haai.quote:
De Marokkaanse man heeft, althans als je de berichten mag geloven, veel meer 'game' dan Nederlandse mannen. Zij zijn zelfverzekerder, dominanter en hebben openingszinnen die echt werken. Geen "wat heb je mooie ogen", maar "psssttt, sletje, hoer? Wat? Jij mij negeren? Kankerhoer". Het lijkt te werken want dit gebeurt onevenredig vaak vergeleken met hoe de Nederlandse man zijn vrouwen inpakt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:27 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Mwah meer dat ze klappen uitdelen op moment dat meisjes het niet chill vinden dat ze aan hun reet zitten of dat ze agressief worden als ze worden afgewezen. Met dat inpikken valt 't wel mee. Meeste meiden voelen er niet zo heel veel voor om een man te hebben die de helft van de tijd in de bak zit of omver word geschoten door z'n collega's.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:27 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Dat bepalen de moderators wel hé? Wie denk je wel niet dat je bent? Ben jij soms een bontkraagje?quote:
Ik wil een niet politiek correcte discussie over het probleem dat Marokkanen heet. Alleen Wilders heeft het erover. Ben je van een andere partij, zoals ik, dan wordt je op het moment dat je roept dat veel Marokkanen voor enorm veel overlast zorgen automatisch door utopeanen voor racist uitgemaakt en als PVV'er afgeschilderd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar wil je heen met dit topic?
jij bent n ekte racist en pvv'er hequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:39 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik wil een niet politiek correcte discussie over het probleem dat Marokkanen heet. Alleen Wilders heeft het erover. Ben je van een andere partij, zoals ik, dan wordt je op het moment dat je roept dat veel Marokkanen voor enorm veel overlast zorgen automatisch door utopeanen voor racist uitgemaakt en als PVV'er afgeschilderd.
Een niet politiek correcte discussiequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:39 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik wil een niet politiek correcte discussie over het probleem dat Marokkanen heet. Alleen Wilders heeft het erover. Ben je van een andere partij, zoals ik, dan wordt je op het moment dat je roept dat veel Marokkanen voor enorm veel overlast zorgen automatisch door utopeanen voor racist uitgemaakt en als PVV'er afgeschilderd.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een niet politiek correcte discussie![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:27 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Jaloers dat ze alle meisjes goedkope sletjes inpikken.
Zie jij zand dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:52 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Help eens even mee zoeken ja, in plaats van je kop in het zand te steken!
Mexicanen zijn geen moslimsterroristen en draaien tenminste mee in de maatschappij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:51 schreef JubaUrbicus het volgende:
Vergeleken met de Mexicanen en negers uit Amerika, zijn de Marokkanen van Nederland nog best wel lieverdjes, zo kan je het ook bekijken.
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En wie iets politiek corrects zegt, is die dan af?
Die motorbendes in Nederland, dat zijn ook geen moslimterroristen. En de Nazi's waren dat ook niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:58 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Mexicanen zijn geen moslimsterroristen en draaien tenminste mee in de maatschappij.
Mexicanen zijn oververtegenwoordigd in drugs criminaliteit en hebben waarschijnlijk meer doden op hun geweten dan ISIS. En de negers maken per jaar meer doden dan IS en allerlei andere moslim terroristen jarenlang over doen in bijvoorbeeld Europa.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:58 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Mexicanen zijn geen moslimsterroristen en draaien tenminste mee in de maatschappij.
Oh, dit is wel ernstig moet ik toegeven. Maar goed, het is maar één Marokkaans kindje die ik dit op beeld heb horen zien en horen zeggen. Dus het valt best mee. Politiek correct héquote:
En dan keihard aangereden worden door een dronken blanke pisnichtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:04 schreef DeKnuppel het volgende:
Ik ga even kapsalon halen. Peace out!
er zijn geen motorbendes in nederland dus wat lul je?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die motorbendes in Nederland, dat zijn ook geen moslimterroristen. En de Nazi's waren dat ook niet.
okquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:19 schreef DeKnuppel het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkanen zijn leuke en verdraagzame mensen die een positieve bijdrage leveren aan onze Nederlandse maatschappij![]()
Vooral de meisjes. Die zijn intelligent en slagen, als het van hun familie of partner mag, bijna altijd op de universiteit!
[ afbeelding ]
Helaas is het voor de Marokkaanse jongens en mannen op dit moment een ander verhaal, roept althans het CBS. Nou ja, op dit moment.... al tientallen jaren. Het gaat erom dat het overgrote merendeel van de Marokkaanse mannen (vooral jongvolwassenen) zich schuldig maakt aan criminaliteit, omdat ze nog altijd integratieproblemen hebben. Ze zouden nog altijd boos zijn over hoe hun voorvaderen hier in Nederland zijn onthaald. Met weinig outkerieng, goedkope huisvesting en integratiecursussen die ze ZELF!? moesten betalen. Hierdoor zou het merendeel nooit integreren. Voor zoeits ga je toch niet zelf betalen? Wat denken die achterlijke westerlingen niet? Die woede over hoe ze door ons westerlingen zouden zijn behandeld, die woede wordt van generatie op generatie doorgegeven. Maar ik kan dit onderzoek gewoon niet geloven. Dit kan niet. Ik wil niet dat mijn rooskleurige beeld van onze Nederlandse samenleving aan stukken spat. Liever blijf ik geloven in een utopie! Want anders word ik misschien voor racist en haatspreider uitgemaakt. Arme, arme ik en arme Marokkanen!
Ja, maar ik maak me wel zorgen om de veiligheid van deze dames.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef SeLang het volgende:
Misschien kan dit topic nog gered worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, dat kan. Bedankt dat je dat ons even wilde melden. En nu terug naar Joop.nl , want ze missen je!quote:
Ik zal ze de groeten doen van jequote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:16 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan. Bedankt dat je dat ons even wilde melden. En nu terug naar Joop.nl ze missen je!
Goed zo, dan nu braaf en politiek correct doen. Net als ik. Ik heb veel moeite in dit topic gestoken. Goed nagedacht. Goed de schokkende feiten opgezocht via het CBS en de laatste nieuwsberichten gecheckt. Ik kom ze niet naar buiten brengen met mijn mening, met het risico dat er een slotje kwam. Daarom koos ik voor de politiek correcte aanpak. Ik probeer zo goed mogelijk m'n best te doen m'n kop in het zand te blijven steken. Maar soms bega ik even een misstap. Alvast mijn excusesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal ze de groeten doen van je
haha grapje ik ga helemaal niet terug naar joop.nl
Waarom trek je je het persoonlijk aan. Dat is toch nergens voor nodig. Ik zeg niet dat jij een 3 krijgt. Of je OP. En misschien is de schaal wel 3. Dan zou het 3/3 zijn en dus heel goed. Waarom al die conclusies trekken en mij gelijk daarop aanvallen. Je lijkt wel een Marokkaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:19 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Goed zo, dan nu braaf en politiek correct doen. Net als ik. Ik heb veel moeite in dit topic gestoken. Goed nagedacht. Goed de feiten opgezocht via het CBS en de laatste nieuwsberichten. Ik verdien juist een pluim. Geen waardering 3.
Ik had nog wat tekst toegevoegd hoor. Jezus! Wat ben jij SNEL? Ook met oordelen trouwensquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom trek je je het persoonlijk aan. Dat is toch nergens voor nodig. Ik zeg niet dat jij een 3 krijgt. Of je OP. En misschien is de schaal wel 3. Dan zou het 3/3 zijn en dus heel goed. Waarom al die conclusies trekken en mij gelijk daarop aanvallen. Je lijkt wel een Marokkaan.
Daar heb je wel helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:22 schreef hugecooll het volgende:
Ik las ergens dat Marokkanen ook bijzonder groot geschapen zijn
nou dan kies ik dezelfde aanpak en laten we het dan maar met de mantel der liefde bedekken. Want dat staat netjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:22 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik had nog wat tekst toegevoegd hoor. Jezus! Wat ben jij SNEL? Ook met oordelen trouwensMaar geeft niet. Ik zal politiek correct tegen je blijven doen en niet zeggen wat je echt bent
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:23 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Daar heb je wel helemaal gelijk in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |