Omdat je niks bijdraagt aan het topic, het zijn alleen maar aanvallen op andere users of de bron.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:27 schreef Dven het volgende:
Kan de persoon die mijn berichten steeds verwijderd eens even aan mij laten weten wat hier de reden van is?!?
Ik mag geen vraagtekens plaatsen bij de woordkeuze in een OP?quote:Op zondag 17 januari 2016 15:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat je niks bijdraagt aan het topic, het zijn alleen maar aanvallen op andere users of de bron.
Dat deed je niet, TS mocht weer opflikkeren, dat soort posts gaan dus weg.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik mag geen vraagtekens plaatsen bij de woordkeuze in een OP?
Complete willekeur dit.
Post twee waarin dat werd weggelaten werd ook gewoon verwijderd. Matige post dit. Maar goed, het is duidelijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat deed je niet, TS mocht weer opflikkeren, dat soort posts gaan dus weg.
Beslis dat dan eens een keer mafkees. Niemand die er op zit te wachten om de zelfmoord van je kind en de bijkomende speculaties als een vorm van entertainment terug te moeten zien op een openbaar forum. Puur omdat een paar knuppels en 4 huisvrouwen met veel te veel vrije tijd het zo leuk vinden om allerlei gare fantasieën en nooit vervulde dromen als rechercheur met elkaar te bespreken terwijl die ongein kant noch wal raakt.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:11 schreef Specularium het volgende:
Als het topic gesloten wordt zal dat een beslissing van de mods zijn.
Het werkt niet zo dat een topic vanzelf wel dicht gaat als er 3 users steeds harder schreeuwen hoe schandalig het allemaal is.
Begin eerst maar op een normale toon voor ik de rest van je post ga lezen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Beslis dat dan eens een keer mafkees.
Ah, lekker de makkelijke cop-out kiezen.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Begin eerst maar op een normale toon voor ik de rest van je post ga lezen.
quote:Op maandag 18 januari 2016 00:54 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het SCP wordt geleid door PvdA-prominent Kim Putters. Voor de duidelijkheid: Kim is een kerel (of homo). Vóór hem was 15 jaar lang de D'66-homo Paul Schnabbel de Führer van het SCP. Die onderzoeken kunnen dus linea recta naar het oud papier.
quote:Op maandag 18 januari 2016 01:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Mijn vermoeden was juist. Net als zijn voorganger Schnabel is de huidige SCP baas gewoon een linkse homofiel.
http://www.refdag.nl/nieu(...)_of_linksom_1_866762
Waarom mensen die SCP nog serieus nemen, is me een raadsel.
Dan had ik m niet gelezen... nu heb ik er zelfs gereageerdquote:Op maandag 18 januari 2016 11:03 schreef heywoodu het volgende:
NWS / Ook Djokovic benaderd om wedstrijd te verliezen
Die kan naar SPT denk ik?
Was ook zeker niet bedoeld als sneer naar tong ofzo, het leek me gewoon een meer logische plekquote:Op maandag 18 januari 2016 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had ik m niet gelezen... nu heb ik er zelfs gereageerd
Van mij hoeft ie daar niet heen al had ik graag een wat ' centraler titel ' gezien aangezien het niet alleen om Djokovic zou gaan en het daardoor wat concreter en groter wordt en dus ook in NWS past.quote:Op maandag 18 januari 2016 11:03 schreef heywoodu het volgende:
NWS / Ook Djokovic benaderd om wedstrijd te verliezen
Die kan naar SPT denk ik?
Nee, zo zag ik hem ook niet, maar als je al het nieuws wat met een bepaald onderwerp te maken heeft per se in dat subforum kwijt moet, dan was de sjoemelsoftware van Volkswagen in PTA (of DIG of WGRquote:Op maandag 18 januari 2016 11:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was ook zeker niet bedoeld als sneer naar tong ofzo, het leek me gewoon een meer logische plek
Maakt me ook niet bar veel uit verder.
Das ook weer zo jaquote:Op maandag 18 januari 2016 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, zo zag ik hem ook niet, maar als je al het nieuws wat met een bepaald onderwerp te maken heeft per se in dat subforum kwijt moet, dan was de sjoemelsoftware van Volkswagen in PTA (of DIG of WGR) beland
Mergeverzoek liep alquote:Op maandag 18 januari 2016 12:13 schreef Disana het volgende:
NWS / 'Utrechtse serieverkrachter na 20 jaar aangehouden'
http://forum.fok.nl/topic/2277262
Het oude topic is ook weer van stal gehaald, nu lijkt het alsof we een dubbelaartje hebben?
Nou nee, geen idee of dergelijke omgangsvormen op het woonwagenkamp normaal zijn, maar ik ben niet echt gediend van figuren die mij hier komen uitschelden.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah, lekker de makkelijke cop-out kiezen.![]()
Ja beetje flauw, specu...heeft potentiequote:Op maandag 18 januari 2016 18:50 schreef Fokker89 het volgende:
NWS / Ik hoop dat betelgeuze niet ontploft
Goed topic.
Klopt ook wel weer, is weer open.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja beetje flauw, specu...heeft potentie
Zet hem dan in W&T, want wat is het nieuws hier aan?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt ook wel weer, is weer open.
Ah, dus moeite doen voor een fatsoenlijke OP is niet meer nodig?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:02 schreef Frutsel het volgende:
NWS / Straks hebben we 2 zonnen
Betelgeuzeee
Ook topics in WKN en W&T
Kom maar op met die tweede zon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |