Ik zag een aantal TR's staan waardoor ik besloot er even een pauze op te zetten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:17 schreef BoneThugss het volgende:
Goedenavond, Specularium. Ik wil alleen maar weten waarom mijn topic is gesloten? Tussen de regels door, en iedereen die offtopic reageerde, was er toch best een goede discussie?
Ooh oke, fair enough. Heb ik dingen gezegd die niet door de beugel kunnen? Ik hoef geen ban ofzo, ik ben hier net. En ik heb best een sterke mening, maar ik val niemand direct aan. Dat doen ze wel bij mij. En dan zou ik gaan 'huilen'. Wat een BS.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag een aantal TR's staan waardoor ik besloot er even een pauze op te zetten.
Gaat straks weer open als ik het heb opgeruimd.
Als je dat weer een keer merkt kun je het beste de rapporteerknop gebruiken ipv er steeds op in te gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ooh oke, fair enough. Heb ik dingen gezegd die niet door de beugel kunnen? Ik hoef geen ban ofzo, ik ben hier net. En ik heb best een sterke mening, maar ik val niemand direct aan. Dat doen ze wel bij mij. En dan zou ik gaan 'huilen'. Wat een BS.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:37 schreef Grems het volgende:
Prachtig, die multiculturele parels. Meer, Meer, Meer!
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:19 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Stenen, intifada, laffaards, noord afrikanen?
Daar heb je gelijk in, maar datzelfde geld natuurlijk voor het andere kamp.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kan er dan gelijk worden opgetreden tegen steeds dezelfde figuren die binnen een paar posts alweer hun haat tegen allochtonen in zo ongeveer ieder topic kotsen, die echt iedere gelegenheid aangrijpen, ook als daar helemaal geen aanleiding voor is, om weer te kunnen kankeren op allochtonen? NWS zakt af en toe af naar bedenkelijk niveau door dit clubje.
Wat is er mis met het starten van dat topic?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar datzelfde geld natuurlijk voor het andere kamp.
Topics starten zoals deze: NWS / "De meisjes en de aasgieren"![]()
Oh, waar binnen vijf posts alweer de term 'policor gutmensch' gebezigd werd? Dat topic?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je start in NWS een topic over het kampioenschap van Feyenoord. Het verbaasd me dat fok! of zelfs het internet toen al bestond.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is er mis met het starten van dat topic?
Nou en. Het blijft een aids-topic dat net zo debiel is als de user waar .._..- en nog wat onzin tekens over klaagt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, waar binnen vijf posts alweer de term 'policor gutmensch' gebezigd werd? Dat topic?
Hij opent een topic naar aanleiding van een recent interview in het NRC, held.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je start in NWS een topic over het kampioenschap van Feyenoord. Het verbaasd me dat fok! of zelfs het internet toen al bestond.
Naast het feit uiteraard dat Keulen en Feyenoord-hooligans helemaal niets met elkaar te maken hebben.
Als je een punt probeert te maken dat er teveel wordt gekankerd op allochtonen, kom dan niet met zulke aids aan.
Is dat echt net zo debiel als het knetterharde racisme van een paar van die aangehaalde figuren?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou en. Het blijft een aids-topic dat net zo debiel is als de user waar .._..- en nog wat onzin tekens over klaagt.
Dat is alleen relevant als het moslims zijn die zich misdragen, dan mag je 1400 jaar teruggaan, dat snap jij toch ook wel Koos?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij opent een topic naar aanleiding van een recent interview in het NRC, held.
Ik zou het niet weten, want het stuk waaruit zijn OP bestaat, zit achter een betaalmuur.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat echt net zo debiel als het knetterharde racisme van een paar van die aangehaalde figuren?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij opent een topic naar aanleiding van een recent interview in het NRC, held.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar en hoe kijk ik precies weg, knulletje?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lees nou nog eens terug, Willem.
1 dicht, dank u.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dubbel:
NWS / Brandweer bekogeld met stoeptegels
NWS / Brandweer bekogeld door kansenparels in Delft
De bovenste was eerder dan het zoveelste topic met dat soort onzintermen eronder.
Reacties zijn weg, dank jequote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kan er dan gelijk worden opgetreden tegen steeds dezelfde figuren die binnen een paar posts alweer hun haat tegen allochtonen in zo ongeveer ieder topic kotsen, die echt iedere gelegenheid aangrijpen, ook als daar helemaal geen aanleiding voor is, om weer te kunnen kankeren op allochtonen? NWS zakt af en toe af naar bedenkelijk niveau door dit clubje.
[..]
[..]
Niet helemaal, dat topic kan ook gewoon open blijven. Niet zo beginnen aubquote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Que?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Of je plaatst als lid gewoon de tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |