Van de brandweer idd, dat ze toch hun werk bleven doenquote:
idd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Van de brandweer idd, dat ze toch hun werk bleven doen![]()
Die jongeren moeten zich diep schamen.
Net als met terroristische aanslagen, je kunt niet zomaar zeggen dat het een lid van de wereldwijde vredesvereniging is. Het kan immers ook een roodharige Hindoe zijn.quote:
Dat denk ik niet. T is niet vastgesteld dat degene die de handmelder induwde ook de stoeptegel gooide. Handmelders worden wel vaker ingeduwd, zeker op scholen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:51 schreef Re het volgende:
dat lijkt me dus een vooropgezet plan, nog een graadje erger dan erg...
en dan zijn er toevallig 25 crimineeltjes in de buurt..., nah. Wel genoeg camera's bij de school denk ikquote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:54 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. T is niet vastgesteld dat degene die de handmelder induwde ook de stoeptegel gooide. Handmelders worden wel vaker ingeduwd, zeker op scholen.
Want t is heel onwaarschijnlijk dat n stelletje pubers stuiterend op hormonen buiten staan te roken terwijl de brandweer aan komt rijden en ze elkaar opjutten om die stenen te gooien?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:55 schreef Re het volgende:
[..]
en dan zijn er toevallig 25 crimineeltjes in de buurt..., nah. Wel genoeg camera's bij de school denk ik
ik zeg ook denk ik... zou me gewoon niet verbazen dat dit een volgende stap is in criminaliteit, doe er mee wat je wil, links of rechtsom zijn dit criminele activiteiten die keihard moeten worden aangepaktquote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:58 schreef DW457 het volgende:
[..]
Want t is heel onwaarschijnlijk dat n stelletje pubers stuiterend op hormonen buiten staan te roken terwijl de brandweer aan komt rijden en ze elkaar opjutten om die stenen te gooien?
De volgende stap in criminaliteit? Jij woont in Urk ofzo? Dit komt al heel lang voor, alleen haalt t nooit t landelijk nieuws. Met oud en nieuw werd er in Amersfoort een stoeptegel door de ruit gegooit in Amersfoort (volgens mij door dronken Nederlanders, blank dus, voordat de PVV'ers hier gaan schreeuwen, maar weet dit niet zeker). 20 jaar geleden kwamen dit soort incidenten ook al voor, dus nee, een nieuwe volgende stap is dit zeker niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:59 schreef Re het volgende:
[..]
ik zeg ook denk ik... zou me gewoon niet verbazen dat dit een volgende stap is in criminaliteit, doe er mee wat je wil, links of rechtsom zijn dit criminele activiteiten die keihard moeten worden aangepakt
Het gaat hier vooral om agressie tegenover hulpdiensten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:04 schreef DW457 het volgende:
[..]
De volgende stap in criminaliteit? Jij woont in Urk ofzo? Dit komt al heel lang voor, alleen haalt t nooit t landelijk nieuws. Met oud en nieuw werd er in Amersfoort een stoeptegel door de ruit gegooit in Amersfoort (volgens mij door dronken Nederlanders, blank dus, voordat de PVV'ers hier gaan schreeuwen, maar weet dit niet zeker). 20 jaar geleden kwamen dit soort incidenten ook al voor, dus nee, een nieuwe volgende stap is dit zeker niet.
Die stijgt, dat is waar, maar om nou te zeggen dat dit 'een volgende stap is in de criminaliteit', nee, dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat hier vooral om agressie tegenover hulpdiensten.
Bron?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het waren dus toch parels, ben je ook groot genoeg om even je excuses te komen aanbieden?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:04 schreef DW457 het volgende:
[..]
De volgende stap in criminaliteit? Jij woont in Urk ofzo? Dit komt al heel lang voor, alleen haalt t nooit t landelijk nieuws. Met oud en nieuw werd er in Amersfoort een stoeptegel door de ruit gegooit in Amersfoort (volgens mij door dronken Nederlanders, blank dus, voordat de PVV'ers hier gaan schreeuwen, maar weet dit niet zeker). 20 jaar geleden kwamen dit soort incidenten ook al voor, dus nee, een nieuwe volgende stap is dit zeker niet.
Ik denk dat je ze te veel krediet geeft. Om zoiets te bedenken is er een vorm van intelligentie nodig en ik kan me niet voorstellen dat zij daarover beschikken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:39 schreef Re het volgende:
[..]... nee ik zei wat anders. Indien het bewust oproepen van hulpdiensten om ze vervolgens aan te vallen is een volgende stap...
Dat doen ze ook al in Corsica..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:39 schreef Re het volgende:
[..]... nee ik zei wat anders. Indien het bewust oproepen van hulpdiensten om ze vervolgens aan te vallen is een volgende stap...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |