Eens. De enige variatie lijkt te zitten in welke alinea in de OP het woord 'getinte' opduikt, en wie als eerste 'je verwacht het niet' post.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:37 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb het volgens mij wel eens eerder voorgesteld, maar ik kan het niet laten om het nog een keer te doen:
Kan er geen centraal topic komen voor de Hart-van-Nederland nieuwsberichtjes van misterCe, leolinedance e.d.? Zowel de inhoud als de insteek is telkens dezelfde.
Het is een beetje hetzelfde als die "Lerares neukt leerling" topics inderdaad ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:21 schreef freako het volgende:
[..]
Eens. De enige variatie lijkt te zitten in welke alinea in de OP het woord 'getinte' opduikt, en wie als eerste 'je verwacht het niet' post.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als die "Lerares neukt leerling" topics inderdaad ja.
Her only crime is that she isnt doing it with me!quote:
Snap dat ze verwijderd worden, die reacties.. Maar ben het wel met Boris_Karloff eens.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
Men wil blijkbaar niet weten hoe de gemiddelde islamitische allochtoon denkt, jammer dat ze verwijderd worden
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:52 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als je niet even gemeen en hard vecht als de vijand verlies je de oorlog. Die les hadden we uit WO2 moeten trekken. Liever discriminerd doen tegen mislims dan een mislimland worden over 50 jaar.
Dicht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / 'Verdachte kruiwagen in Barneveld'
Please ...
Hm, ik had zijn postgeschiedenis ook best ff mogen bekijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:10 schreef Specularium het volgende:
Mig is helemaal geen islamitische allochtoon.
Hij loopt dat topic te verneuken en daarom zijn die posts weg.
[..]
daar ben ik ook benieuwd naar jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:40 schreef alwaysbenice het volgende:
Wat zijn de voorschriften voor wanneer een topic in NWS hoort?
Waarom stellen jullie niet wat lijnen vast? Om misbruik te voorkomen. Ik bedoel mijn topic was een link naar een feitelijk nieuws artikel die gecovered was door elke grote mainstream media outlet in de staten. TRU / Hillary Clinton: 'Ik denk dat we misschien al bezocht zijn..'quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:35 schreef Specularium het volgende:
Er zijn geen harde lijnen, het is maar net waar Frutsel zin in heeft.
Omdat dat onderwerp beter in TRU past en het topic daardoor meer kans van slagen heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:18 schreef alwaysbenice het volgende:
[..]
Waarom stellen jullie niet wat lijnen vast? Om misbruik te voorkomen. Ik bedoel mijn topic was een link naar een feitelijk nieuws artikel die gecovered was door elke grote mainstream media outlet in de staten. TRU / Hillary Clinton: 'Ik denk dat we misschien al bezocht zijn..'
Waarom moest die eruit?
Om eerlijk te zijn vind het kickje prima omdat het op een gegeven moment inderdaad niet meer echt nieuws was en meer een UFO discussie geworden was, prima en dankje, dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat dat onderwerp beter in TRU past en het topic daardoor meer kans van slagen heeft.
Dat vraag je dus hier, zodat je er een antwoord op krijgt van de personen die daarover gaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:08 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
En waarom is m'n goede discussietopic dichtgemaakt? Had ik zijne Hoogheid beledigd?
Bedankt voor de les!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat vraag je dus hier, zodat je er een antwoord op krijgt van de personen die daarover gaan
Ik heb een andere oplossing aangezien POL hier niet op zit te wachten en het toch een beetje een klacht over de multiculturele droom is > KLBquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:16 schreef DeKnuppel het volgende:
Geachte heer/mevrouw Moderator,
Kunt u mij vertellen waarom mijn topic dicht moest? Ik had er een hoop tijd aan besteeden wilde een serieuze, maar luchtige discussie voeren over de mocroproblematiek. Het plotselinge sluiten en beperken van mijn Vrijheid van Meningsuiting en zeker die van mij als journalist, riekt naar censuur?
Kunt u mij uitleg verschaffen, hoogheid, over waarom ik mijn Vrijheid van Meningsuiting niet mag uiten? Ik woon toch op een democratisch forum?
Doe het topic alstublieft weer open en plaats het in politiek?![]()
Ik had hem per ongeluk in Nieuws geplaatst omdat ik een noob ben. Ik zal me wat politiek correcter uiten in mijn vervolgposts mocht u mijn meningen vervelend vinden.
Echt! Maar wel Je Suis Charlie enzo hè! Niet vergeten!
We moeten eigenlijk wel onze ongezouten mening kunnen geven zonder dat jullie meteen met de racisme of haatzaaikaart komen eh!
Met vriendelijke groet,
DeKnuppel
U bent een echte Democraat, hoogheid, en een strijder voor de Vrijheid van Meningsuiting! Dank u zeer!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb een andere oplossing aangezien POL hier niet op zit te wachten en het toch een beetje een klacht over de multiculturele droom is > KLB.
De posts waardoor het iets te gezellig werd zijn weg dus je kunt daar rustig verder.
ja belachelijk dat die Dascha topics steeds een slotje krijgenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:41 schreef Perox het volgende:
Waarom worden de Dascha topics steeds gesloten? Fobisch? Ik vond niet veel mis ermee, en we zijn in afwachting van de resultaten van het onderzoek naar de gevonden IPhone, dus waarom dicht doen? Alleen omdat er ruzie wordt verwacht of iets dergelijks?
Ik vind het vooral jammer omdat ik graag meedoe in de discussie.
Misschien wordt het tijd voor een SHR (Sherlock) subforum waar wel uitgebreid mag worden gespeculeerd over spraakmakende Peter R. de Vries achtige zaken??
Ja, dat vooral.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:41 schreef Perox het volgende:
Waarom worden de Dascha topics steeds gesloten? Fobisch? Ik vond niet veel mis ermee, en we zijn in afwachting van de resultaten van het onderzoek naar de gevonden IPhone, dus waarom dicht doen? Alleen omdat er ruzie wordt verwacht of iets dergelijks?
Ja maar ik vind dat je wel tot op zekere hoogte mag speculeren. En als sommige deelnemers daar wat te ver in gaan moet je dat toch in het topic zelf kunnen oplossen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:48 schreef Lienekien het volgende:
Als men zich nou gewoon eens kon beperken tot wat er aan de orde is.
Thanksquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat vooral.
Maar heb het even nagelezen, wat persoonlijk gedoe verwijderd en weer opengegooid.
Zo lang het niet te veel over elkaar gaat moet het wel kunnen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat vooral.
Maar heb het even nagelezen, wat persoonlijk gedoe verwijderd en weer opengegooid.
Zo lang het niet te veel over elkaar gaat moet het wel kunnen.
Wie is Dasha? En waarom bemoeit Fok! of Peter R. de Vries zich daar mee?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:41 schreef Perox het volgende:
Ik vind het vooral jammer omdat ik graag meedoe in de discussie.
Misschien wordt het tijd voor een SHR (Sherlock) subforum waar wel uitgebreid mag worden gespeculeerd over spraakmakende Peter R. de Vries achtige zaken??
Dasha is een auto en Peter R. de Vries bemoeit zich ermee omdat hij genoeg vrije tijd heeft.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:44 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Wie is Dasha? En waarom bemoeit Fok! of Peter R. de Vries zich daar mee?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:10 schreef JubaUrbicus het volgende:
Zulke mensen moet je gewoon afmaken, Hitler had er wel raad mee.
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En NWS / Gelukkig hebben we Noord-Korea nog staat in NWS omdat...?
quote:Op zondag 10 januari 2016 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
NWS / Zweden: Migrant vermoordt 7-jarige dochter gastgezin.
Staat fout in de TT. Kan deze verbeterd worden?
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:19 schreef tralalala het volgende:
NWS / Record jackpot van minimaal $1,3 miljard in de VS
Kan de 675 veranderd worden naar $1,3 miljard?
Gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / 'Militieleden nu vluchtelingen in Nederland'
Mogen er (net als bij het bronbericht) aanhalingstekens om de TT worden geplaatst?
Ik heb net die post verwijderd met de bronnen waar Peter r. de Vries als hoofdverdachte in de moordzaak wordt beschouwd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:27 schreef Burdie het volgende:
Het Dascha topic begint nu wel erg BNW te worden.
Ik zag een aantal TR's staan waardoor ik besloot er even een pauze op te zetten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:17 schreef BoneThugss het volgende:
Goedenavond, Specularium. Ik wil alleen maar weten waarom mijn topic is gesloten? Tussen de regels door, en iedereen die offtopic reageerde, was er toch best een goede discussie?
Ooh oke, fair enough. Heb ik dingen gezegd die niet door de beugel kunnen? Ik hoef geen ban ofzo, ik ben hier net. En ik heb best een sterke mening, maar ik val niemand direct aan. Dat doen ze wel bij mij. En dan zou ik gaan 'huilen'. Wat een BS.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag een aantal TR's staan waardoor ik besloot er even een pauze op te zetten.
Gaat straks weer open als ik het heb opgeruimd.
Als je dat weer een keer merkt kun je het beste de rapporteerknop gebruiken ipv er steeds op in te gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ooh oke, fair enough. Heb ik dingen gezegd die niet door de beugel kunnen? Ik hoef geen ban ofzo, ik ben hier net. En ik heb best een sterke mening, maar ik val niemand direct aan. Dat doen ze wel bij mij. En dan zou ik gaan 'huilen'. Wat een BS.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:37 schreef Grems het volgende:
Prachtig, die multiculturele parels. Meer, Meer, Meer!
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:19 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Stenen, intifada, laffaards, noord afrikanen?
Daar heb je gelijk in, maar datzelfde geld natuurlijk voor het andere kamp.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kan er dan gelijk worden opgetreden tegen steeds dezelfde figuren die binnen een paar posts alweer hun haat tegen allochtonen in zo ongeveer ieder topic kotsen, die echt iedere gelegenheid aangrijpen, ook als daar helemaal geen aanleiding voor is, om weer te kunnen kankeren op allochtonen? NWS zakt af en toe af naar bedenkelijk niveau door dit clubje.
Wat is er mis met het starten van dat topic?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar datzelfde geld natuurlijk voor het andere kamp.
Topics starten zoals deze: NWS / "De meisjes en de aasgieren"![]()
Oh, waar binnen vijf posts alweer de term 'policor gutmensch' gebezigd werd? Dat topic?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je start in NWS een topic over het kampioenschap van Feyenoord. Het verbaasd me dat fok! of zelfs het internet toen al bestond.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is er mis met het starten van dat topic?
Nou en. Het blijft een aids-topic dat net zo debiel is als de user waar .._..- en nog wat onzin tekens over klaagt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, waar binnen vijf posts alweer de term 'policor gutmensch' gebezigd werd? Dat topic?
Hij opent een topic naar aanleiding van een recent interview in het NRC, held.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je start in NWS een topic over het kampioenschap van Feyenoord. Het verbaasd me dat fok! of zelfs het internet toen al bestond.
Naast het feit uiteraard dat Keulen en Feyenoord-hooligans helemaal niets met elkaar te maken hebben.
Als je een punt probeert te maken dat er teveel wordt gekankerd op allochtonen, kom dan niet met zulke aids aan.
Is dat echt net zo debiel als het knetterharde racisme van een paar van die aangehaalde figuren?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou en. Het blijft een aids-topic dat net zo debiel is als de user waar .._..- en nog wat onzin tekens over klaagt.
Dat is alleen relevant als het moslims zijn die zich misdragen, dan mag je 1400 jaar teruggaan, dat snap jij toch ook wel Koos?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij opent een topic naar aanleiding van een recent interview in het NRC, held.
Ik zou het niet weten, want het stuk waaruit zijn OP bestaat, zit achter een betaalmuur.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat echt net zo debiel als het knetterharde racisme van een paar van die aangehaalde figuren?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij opent een topic naar aanleiding van een recent interview in het NRC, held.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar en hoe kijk ik precies weg, knulletje?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lees nou nog eens terug, Willem.
1 dicht, dank u.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dubbel:
NWS / Brandweer bekogeld met stoeptegels
NWS / Brandweer bekogeld door kansenparels in Delft
De bovenste was eerder dan het zoveelste topic met dat soort onzintermen eronder.
Reacties zijn weg, dank jequote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kan er dan gelijk worden opgetreden tegen steeds dezelfde figuren die binnen een paar posts alweer hun haat tegen allochtonen in zo ongeveer ieder topic kotsen, die echt iedere gelegenheid aangrijpen, ook als daar helemaal geen aanleiding voor is, om weer te kunnen kankeren op allochtonen? NWS zakt af en toe af naar bedenkelijk niveau door dit clubje.
[..]
[..]
Niet helemaal, dat topic kan ook gewoon open blijven. Niet zo beginnen aubquote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Que?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Of je plaatst als lid gewoon de tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |