abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159019382
Wij moeten niet alle vluchtelingen over één kam scheren en vooral niet stigmatiseren of generaliseren.

Maar belangrijk is wel dat wij alert blijven op deze ongewenste omstandigheden en politici moeten er zo snel mogelijk voor zorgen dat wetten worden aangepast in het belang en ter bescherming van meisjes en vrouwen over het algemeen. Hoge boetes en zware gevangenisstraffen moeten worden opgelegd en daarna uitzetting. Werkende vluchtelingen zowel geneutraliseerd of niet en ook ingezetenen zouden aan hun slachtoffers een vors bedrag aan smartengeld moeten betalen en bij ongewenst gedrag door minderjarigen zou dit verhaald moeten worden bij hun ouders. Desnoods door inhouding op hun salaris. Dit is de enige manier om herhaling te voorkomen en om respect voor jonge meisjes en vrouwen af te dwingen.

Ik durf te wedden dat in openbare zwembaden en in vakantieparken nu al sprake is van ongewenst gedrag, zoals aanrandingen, gluurpraktijken en zelfs verkrachtingen - zowel in Nederland als in andere Europese landen - maar dat justitie hierover geen uitspraak durft te doen, simpelweg vanwege onverschilligheid.

Mijn advies is: voorzie deze openbare zwembaden van goede kwaliteit camera’s, houd de kleedhokken gescheiden voor mannen en vrouwen, doe meteen aangifte en neem deze jonge meisjes en vrouwen vooral serieus.

Mijn motto is daarom, zoals mijn vader altijd zegt: “Wij laten niet sollen met onze dochters!”
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_159019440
Nou, vooral veel wedden dan en de groeten aan je vader.
pi_159019455
Succes TS
pi_159019537
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:02 schreef Begripvol het volgende:
houd de kleedhokken gescheiden voor mannen en vrouwen
inderdaad, het moet maar eens over zijn met de gedeelde omkleedhokken voor mannen en vrouwen,

daarbinnen kun je die vluchtelingen als vrouw gewoon heel moeilijk op armlengte afstand houden
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_159019555
Ik denk dat er wel een seksueel probleem kan ontstaan uiteindelijk. Als je honderdduizenden immigranten opneemt, waarvan het merendeel man, dan creëer je een meer scheve verhouding tussen de aantallen mannen en vrouwen. Dankzij immigratie bijvoorbeeld voegde Zweden grofweg zo'n 55000 jongens/mannen toe tussen de 13-24 jaar in 2015, onderwijl de mannelijke populatie er al een stuk groter is. Stel dat dit in 2016 nogmaals gebeurd, wat ga je dan over een paar jaar krijgen met meer dan honderdduizend mannen welke onderaan de sociaal-economische ladder staan, de taal niet spreken, vrouwen doorgaans niet als gelijk beschouwen en geen seksuele bevrediging kunnen krijgen op een normale manier?

Dit zie je met de jongere leeftijdsgroepen evenwel:
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  maandag 11 januari 2016 @ 18:12:36 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_159019601
Alle dochters van vluchtelingen kunnen rechtstreeks de sex-industrie in. Ze zijn misbruik al gewend.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_159019801
Maar de vrouwen komen later door gezinshereniging.
pi_159019844
Worden het geen loverboys?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 11 januari 2016 @ 18:45:20 #9
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_159020610
quote:
een vors bedrag
:')
pi_159020793
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:22 schreef xpompompomx het volgende:
Worden het geen loverboys?
Het woord loverboys klinkt minder serieus en een tikje onschuldig, maar dat zijn ze niet. Het zijn meedogenloze misdadigers, met name verkrachters en pedofielen.
pi_159020876
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:20 schreef jatochneetoch het volgende:
Maar de vrouwen komen later door gezinshereniging.
En deze zogenoemde kindvrouwen zijn vaak minderjarig. Pedofilie is bij hen vanzelfsprekend. Het hoort bij hun cultuur. Vandaar dat ik pleit voor strenge wetten en hoge straffen.
  † In Memoriam † maandag 11 januari 2016 @ 18:54:20 #12
137949 Disana
pi_159020883
quote:
houd de kleedhokken gescheiden voor mannen en vrouwen
Waar blijft onze gelijkheid dan? Mogen we nog wel op dezelfde uren zwemmen? En een bikini, mag dat nog?
pi_159020926
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:45 schreef Woelwater het volgende:

[..]

:')
Je hebt volkomen gelijk: een fors bedrag.
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 18:55:57 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159020935
is ook geen NWS dit, deze post kan prima in 1 van de 1 miljoen andere topics over dit probleem
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')