Ik heb er ooit eens iets over gelezen kijken stapje voor stapje hoever ze kunnen gaan voordat en of er iets zou uitbreken?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:13 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Zo als we in BNW altijd al zeggen, stapje voor stapje voor stapje wordt het gewoon een federaal Europa, dit kunnen ze mooi weer gebruiken voor een volgende stap naast Frontex...
Je bent dus gewoon bang.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee de oorlog vechten we op de straten. Op de werkplaats en op de woningmarkt. En ook in de rij naar de gaarkeuken en voedselbank.
Allochtonen hebben voldoende getallen om de oorlog an te kunnen. Te last. Jullie hadden immigratie 50 jaar terug moeten stopzetten om deze oorlog te winnen.
Slag van de molen confirmedquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee de oorlog vechten we op de straten. Op de werkplaats en op de woningmarkt. En ook in de rij naar de gaarkeuken en voedselbank.
Allochtonen hebben voldoende getallen om de oorlog an te kunnen. Te last. Jullie hadden immigratie 50 jaar terug moeten stopzetten om deze oorlog te winnen.
Nu Henriette Reker nog.quote:
Hou op. Het heeft mij veel geld gekost. Het gewoon BETALEN van zo'n stempel. Uiteindelijk mocht ik hier zelf de naam kiezen van mijn vriendin. Het had wel een massa moordenaar mogen zijn. Dat maakt even niet uit. Het probleem werd wel dat haar naam lijkt op een mannelijke naam in het westen. Dan denk je eerst dat het grappig is. Dat levert enorme problemen op.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat het in het algemeen sowieso erg moeilijk verloopt; mensen die ff met het vliegtuig terug naar de hoofdstad moeten omdat de ambassade een stempeltje (dat NIET nodig is voor de immigratieprocedure) niet op een bepaald papier heft gezet, maar de IND eist dat stempeltje ineens TOCH!
Nieuws komt net naar buiten. Nog even afwachten wat de daadwerkelijke reden van aftreden is. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hij vond toch dat hij juist nu hard nodig was
Dat eerste wordt gebracht alsof dat niet onderdeel uitmaakt van een probleem, het is beiden extreem problematisch voor onze cultuur en identiteit. En daarin volgens plan.quote:90 procent
Dat onevenwicht lijkt misschien niet extreem. Het klopt immers dat vele vluchtelingen hopen om hun vrouw en kinderen naar hier te halen eens dat ze erkend zijn en zo wordt de balans alvast wat hersteld. Maar belangrijk om te vermelden is dat meer dan twintig procent van de migranten minderjarigen zijn waarvan de helft helemaal alleen naar Europa komt. Van die niet-begeleide minderjarigen is 90 procent (!) van het mannelijke geslacht.
Tja, wat is goed, wat is modern?quote:
Brazilie in mijn geval.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:22 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zo gek wordt het dus. Waar komt zij vandaan? Je hebt het ergens geschreven.
Geld was het probleem bij mij ook niet. Maar je koopt het gewoon af daar. Ook bij jou. Ik ga echt niet de moeite nemen om diep mensen in archieven te laten graven. Je koopt gewoon mensen om.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:37 schreef Proximo het volgende:
[..]
Brazilie in mijn geval.
Geld is het issue niet. Maar alles uitzoekende loop je hier in NL tegen een hoop onwil aan, een hoop voorschriften, regels en een ambassade in Rio die op zijn zachts gezegd niet bepaald ter wille is.
Tot het punt waarop ik dus nu zelf maar begin te kijken of ik die kant niet uitkan, alleen mijn ouders worden een dagje ouder en daar wringt de schoen wat dat betreft
Als ik dan allerlei gajes money schreeuwend op een bootje naar griekenland zie komen dan draait mijn maag zich om.
Wir schaffen das!! volgens merkelquote:
Nog steeds spijt dat ik die man niet met een judo worp tegen de grond heb gesmeten toen ik hem in het echt tegenkwam, alleen was ik daarna wss zelf neergegaan door een stille. :pquote:
Klopt. Probleem is dat ik daar waarschijnlijk mezelf wel een weg het land ingekocht krijg. Andersom staat men ineens met regels en cursussen te wapperen die uit eigen zak betaald moeten worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Geld was het probleem bij mij ook niet. Maar je koopt het gewoon af daar. Ook bij jou. Ik ga echt niet de moeite nemen om diep mensen in archieven te laten graven. Je koopt gewoon mensen om.
Ik begrijp niet hoe bepaalde mensen het voor elkaar krijgen. Dan heb ik het over Thai. Ik stond gewoon voor 20.000 garant voor haar. Sjaak kan dat niet maar heeft die vriendin hier wonen.
Uitzichzelf, nep vrijwillig, of gedwongen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:45 schreef KingRadler het volgende:
hoge politiechef opgestapt Keulen en om 17.00 een persco
vervroegd pensioen gestuurdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:45 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Uitzichzelf, nep vrijwillig, of gedwongen?
Gedwongen dus. Omdat hij niet het narratief meedeed maar de waarheid durfde te vertellen.quote:
"In goed overleg"quote:
klopt hij heeft informatie achter gehoudenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:46 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Gedwongen dus. Omdat hij niet het narratief meedeed maar de waarheid durfde te vertellen.
Oh ik ben even in de war ik was in veronderstelling dat hiermee de politie die de waarheid juist vertelde mee werd bedoeld maar je bedoeld dus degene die het narratief volhield in de media dat het 'domestische marokkanen' waren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:47 schreef KingRadler het volgende:
[..]
klopt hij heeft informatie achter gehouden
Politiechef heeft dingen achtergehouden zo leek de burgemeester dom.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:50 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Oh ik ben even in de war ik was in veronderstelling dat hiermee de politie die de waarheid juist vertelde mee werd bedoeld maar je bedoeld dus degene die het narratief volhield in de media dat het 'domestische marokkanen' waren.
Ik weet niet hoe dat in DE is, maar in Belgiė is de burgemeester verantwoordelijk voor de politie. Zou zij ook niet opstappen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:47 schreef KingRadler het volgende:
[..]
klopt hij heeft informatie achter gehouden
Die heks heeft zichzelf natuurlijk al voldoende belachelijk gemaakt met haar armlengte verhaal. Daar was geen politie meer voor nodigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:51 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Politiechef heeft dingen achtergehouden zo leek de burgemeester dom.
Geven hem de schuld.
Mogen wel meer koppen rollen. Als er te weinig politie inzit is mag ook o.a. de burgemeester worden aangekeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:50 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Oh ik ben even in de war ik was in veronderstelling dat hiermee de politie die de waarheid juist vertelde mee werd bedoeld maar je bedoeld dus degene die het narratief volhield in de media dat het 'domestische marokkanen' waren.
Ze zou de eer aan zichzelf moeten houden en uit eigen beweging opstappen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:52 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in DE is, maar in Belgiė is de burgemeester verantwoordelijk voor de politie. Zou zij ook niet opstappen?
Vandaag mail gehad van hem; zondag zal de uitslag wel op teletekst komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:52 schreef YazooW het volgende:
Wanneer komt Maurice de Hont met een nieuwe peiling? Laatste is van 20 December. Normaal is er toch elke week weer een nieuwe?
Ben wel benieuwd wat de PVV gaat doen in de nieuwe peiling.
Zon chef heeft geen enkele reden om uit zichzelf te liegen over zoiets, dat is 100% zeker van bovenaf ingetelefoneerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:51 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Geven hem de schuld.
Ik zie wel een 45+ voor Geert aankomen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:53 schreef karton2 het volgende:
[..]
Vandaag mail gehad van hem; zondag zal de uitslag wel op teletekst komen.
Ik vrees dat dat domme wijf nog wel even zal profiteren van die aanslag op haar leven. Want zielig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:53 schreef karton2 het volgende:
[..]
Mogen wel meer koppen rollen. Als er te weinig politie inzit is mag ook o.a. de burgemeester worden aangekeken.
Die burgemeester is echt een overleefster in hart en hersensquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:51 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Geven hem de schuld.
Helaas wel, die kan dan weer op tv roepen van zie je wel wij zeggen dit al jaaaaren stem snel op ons!! de islam is slegt! (zonder context)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:54 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ik zie wel een 45+ voor Geert aankomen hoor
Iedereen wist dat hij dingen achterhield, als zij als enige dit niet in de gaten had dan is ze ook dom.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:51 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Geven hem de schuld.
Tahrirplein 2013. Al 100x voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:55 schreef Blarik het volgende:
Er is beeld:
https://www.facebook.com/712668362133507/videos/976732335727107/
Ik denk dat er gewoon een ongeschreven regel is om dit soort 'gevoeligheden' achter te houden; die hele bedrijfscultuur is gewoon verrot.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Iedereen wist dat hij dingen achterhield, als zij als enige dit niet in de gaten had dan is ze ook dom.
Wel dom, tenminste wat is dom, kan ook medeleven zijn dat ze het niet doet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Tahrirplein 2013. Al 100x voorbij gekomen.
Ook leuk voor die vrouw dat dit nu steeds maar weer voorbij komt. Denk even 2x na voordat je zoiets post.
quote:De politiechef van Keulen is met vervroegd pensioen gestuurd. Reden zijn de gebeurtenissen in die stad tijdens nieuwjaarsnacht. Tientallen vrouwen en meisjes werden door grote groepen mannen lastig gevallen, beledigd, betast en beroofd.
Dat gebeurde in en voor het station van Keulen. Er zijn 170 aangiftes gegaan waarvan 117 met betrekking tot seksueel geweld.
Kritiek
Politiechef Wolfgang Albers werd zwaar bekritiseerd na de gebeurtenissen tijdens nieuwjaarsnacht. Zo kwam de informatie traag op gang. Ook wordt hij ervan beschuldigd details achter te hebben gehouden.
Om 17.00 uur houdt de Duitse minister van Binnenlandse Zaken een persconferentie.
Me dunkt dat er wel echt vanuit Berlijn een opdracht is gegeven om dingen niet te melden, om geheimhouding. Merkel mag immers niet afgevallen wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:57 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon een ongeschreven regel is om dit soort 'gevoeligheden' achter te houden; die hele bedrijfscultuur is gewoon verrot.
En dan hadden ze sorry gezegd en waren ze er mee opgehouden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wel dom, tenminste wat is dom, kan ook medeleven zijn dat ze het niet doet.
Ik zou er wel een paar de vinger in de oogkast hebben geduwd, als ik ging dan gingen er op zijn minst een paar mee!
Dat kan je geen mens beantworden denk ik?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
En dan hadden ze sorry gezegd en waren ze er mee opgehouden.
Of niet, John?
Duitsland is niet sinds Merkel zo, zit gewoon in de volksaard. Er wordt zo gehandeld omdat het de norm blijkbaar is, al zal er hier en daar echt wel iets zijn aangestuurd om criminaliteit van deze migranten te verdoezelen; om idd Merkel te beschermen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:59 schreef Proximo het volgende:
[..]
Me dunkt dat er wel echt vanuit Berlijn een opdracht is gegeven om dingen niet te melden, om geheimhouding. Merkel mag immers niet afgevallen worden
Die straf mogen ze mij ook wel geven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:59 schreef KingRadler het volgende:
De politiechef van Keulen is met vervroegd pensioen gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |