Ik gok dat in heel Europa hier vruchten van geplukt worden.quote:
Dat is met 100% zekerheid te zeggen, al helemaal in de tendens waar merkel toe heeft gewerkt dat deze jongemannenstroom, want vluchtelingen zijn het niet' naar duitsland zijn gedreven. Die geeft ze niet op tenzij het veroorzaakt wat ze wil; burgeroorlog en daarmee totale afwending van berechting van de EU boevenbende waar ze deel van uitmaakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:59 schreef Proximo het volgende:
[..]
Me dunkt dat er wel echt vanuit Berlijn een opdracht is gegeven om dingen niet te melden, om geheimhouding. Merkel mag immers niet afgevallen worden
Joop-Eindredacteur Francisco van Jole gaat daarna met hem in discussie. Hij stelt dat de enige reden dat de discussie over Keulen zo groot geworden is, de afkomst van de vermoedelijke daders is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
http://m.radio1.nl/item/3(...)se-daders-van-belang
Ach, van Jole... die man zal altijd alles wegschamperen. Die wordt toch ook door niemand meer serieus genomenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[populistisch]Die man wordt betaald van jou belastingscenten!!!1111!!11!11[/populistisch]quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:09 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ach, van Jole... die man zal altijd alles wegschamperen. Die wordt toch ook door niemand meer serieus genomen
slaat nergens op gewoon Europeanen doen zoiets niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:09 schreef YazooW het volgende:
[..]
Joop-Eindredacteur Francisco van Jole gaat daarna met hem in discussie. Hij stelt dat de enige reden dat de discussie over Keulen zo groot geworden is, de afkomst van de vermoedelijke daders is.
Juist ja...
Ik zag het net, zum kotzen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Zie je dat ergens aan dan, dragen ze een bordje bij aankomst ik ben architect of ik ben een verkrachter?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:13 schreef KingRadler het volgende:
Ouders met borden Vluchtelingen Welkom.
Opeens word hun dochter verkracht door een Vluchteling.
Slaan ze om en zijn ze opeens tegen.
Het duitse nieuws is van het zelfde netwerk als de nos, het zijn propaganda kanalen, als je de waarheid zoekt moet je daarvoor niet bij de tv of staatskranten zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Volgens mij hebben die Duitsers nog weinig geleerd. Ik had het Duitse nieuws aangezet en heeeeel toevallig hadden ze het in een apart item over seksueel misbruik binnen de kerk.
Het Grote Linksche Downplayen is begonnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:18 schreef Peachbird het volgende:
Nou sorry mensen ik heb die radio aflevering maar afgezet want zelfs bij mij begonnen de handen te jeuken van dat geleuter van meneer "waren het dan asielzoekers?! dat weten we nog helemaal niet".
Vertel me alsjeblieft dat die man snel verhuist naar turkije.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het Grote Linksche Downplayen is begonnen.
Ben je stemmen voor rechts aan het werven?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het Grote Linksche Downplayen is begonnen.
Ook mee eens, links en rechts zijn nep termen, het enige wat er toe doet is waarheid. Dat link en rechts daar beiden proberen stokpaardjes uit te kleien weten we ook allang, dat is politiek/oplichterijsgilde.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ben je stemmen voor rechts aan het werven?
Bij links zitten mensen net zo als bij rechts ook, kom met iets anders als alleen links is aan het downplayen zeg,
Die zie ik natuurlijk graag voorbij komen, die van die kas van de dakloze krant die zie ik dan echter niet minder lief voorbij komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
of als een corrupt politicus een lid is van de VVD.
Lang verhaal voor essentieel hetzelfde; politieke huichelaars gebruiken stokpaardjes. De werkelijke vraag die gesteld moet worden is waarom zetten we dit soort types op een podium en gaan we zelf zo laag mogelijk bij de grond zitten?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Als de daders mijnwerkers waren geweest, of studente filosofie van de Katholieke Uni Tilburg had ik dat ook benoemd willen zien. Het wordt daarmee duidelijk welke demografische groep aandacht moet krijgen in aanpak.
Van Jole wil het afserveren, er zijn geen specifieke etnische problemen.
Maar als uit onderzoek blijkt dat Blanke Agenten in de VS veelal Negers (oeh, het N word) neerschieten is hij als de kippen bij dat te benoemen, of als een corrupt politicus een lid is van de VVD, dan wordt dat ook benoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |