abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158931821
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:24 schreef watisdezen het volgende:

[..]

Oh oké. Ik wou gewoon alleen duidelijk maken dat er echt veel meer speelde waarom landen als Afghanistan en Iran kutlanden zijn geworden dan alleen maar dat de mensen daar moslim zijn. Als we deze discussie een paar decennia terug voerde zouden wij die landen niet eens als kutlanden kunnen benoemen terwijl daar toen al alleen maar moslims rondliepen.
pi_158931852
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:20 schreef mig72 het volgende:
Als dit forum er enige indicatie van de samenleving mag zijn zal de derde wereldoorlog tussen de autochtonen en allochtonen zijn en zal in noordwest Europa plaatsvinden. Kies maar jouw kant, ik kies voor de allochtonen.
achja weer een puntje van gelijk voor BNW ;-)
quote:
De planning voor een derde wereldoorlog gaat al terug tot de tijd van vrijmetselaar Albert Pike. Pike had een visioen over drie noodzakelijke wereldoorlogen, schreef hij in 1871 in een brief naar Mazzini. In de brief worden de plannen voor de drie wereldoorlogen uit de doeken gedaan, ze moesten uiteindelijk leiden tot een Nieuwe Wereldorde (link One World Order).

Pike

De eerste WO moest plaatsvinden om de Illuminati de macht te geven in tsaristisch Rusland. Rusland moest een bolwerk worden van atheïstisch communisme. Agenten van de Illuminati zouden de oorlog uitlokken tussen het grote rijk van Duitsland en het rijk van Groot-Brittannië. Na de oorlog zou het communisme moeten groeien en in meer landen moeten zorgen voor de neerval van religie.

De tweede WO moest worden gecreëerd door de tegenstellingen tussen fascisten en politieke zionisten uit te spelen. Na de oorlog moest het nazisme worden vernietigd. Het zionisme moest zo sterk worden, dat de soevereine staat Israel Palestina zou overnemen. Gedurende en na WO2 moest het internationale communisme zo sterk worden dat het een tegenhanger zou worden van het christendom. Daar zou het gecontroleerd blijven tot religie op een later tijdstip weer nodig was na de grote sociale rampspoed.

De derde WO moest plaatsvinden door de verschillen tussen de politieke zionisten en de leiders van de Arabische wereld uit te spelen. De Arabische wereld en de staat Israel zouden elkaar de oorlog moeten verklaren; ze zouden elkaar vervolgens moeten vernietigen. De andere naties in de wereld zouden ook verdeeld zijn en tegen elkaar strijden, tot het punt waarop fysieke, morele, economische en spirituele uitputting was bereikt.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_158931888
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:24 schreef watisdezen het volgende:

[..]

Oh oké. Ik wou gewoon alleen duidelijk maken dat er echt veel meer speelde waarom landen als Afghanistan en Iran kutlanden zijn geworden dan alleen maar dat de mensen daar moslim zijn. Als we deze discussie een paar decennia terug voerde zouden wij die landen niet eens als kutlanden kunnen benoemen terwijl daar toen al alleen maar moslims rondliepen.
Iran is helemaal geen kutland, mischien heb je geschiedenisles nodig. Dat land is moderner dan nederland. Enige wat ze tegenzit is dat ze in de meerderheid uit shiieten bestaan en dat is voor isis/saudi arabie types als jij natuurlijk iets waar de doodstraf op staat.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_158931891
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wel een bijzondere combinatie. Het kost je ca. een jaar. Althans in mijn tijd. Het laatste obstakel was of wij elkaar werkelijk langer kenden. Terwijl elke debiel een Thaise vrouw hierheen mag halen lijkt het.
Ja ik ken wel meer mensen met een buitenlandse vriendin / vrouw.
Het duurt idd tyfus lang, en ZEKER nu de IND het zo druk heeft met de vluchtelingen en goudzoekers.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:27:50 #30
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_158931893
quote:
Jonge mannen domineren de migrantenstroom en waarom dat gevaarlijk kan zijn

Door: Karen Van Eyken
8/01/16 - 16u11 Bron: Politico
© reuters.

"It's raining men", luidt de bekende songtekst maar in Europa is het momenteel bittere ernst. De massale toestroom van jonge, mannelijke en meestal ongetrouwde asielzoekers dreigt de samenleving in verschillende Europese landen te ontwrichten, zo waarschuwen analisten.

Vele regeringen zijn nog volop in debat over het aantal vluchtelingen dat ze willen opnemen binnen hun land maar de beleidsmakers zouden beter ook rekening houden met het geslacht van de asielzoekers zodat de man-vrouwverhouding in onze samenleving niet te sterk in het gedrang komt.

Dat klinkt op het eerste gezicht misschien discriminerend maar dat is het zeker niet, schrijft Politico op basis van relevante studies die jarenlang hebben gelopen.

Minder stabiel
Samenlevingen die door mannen worden gedomineerd zijn nu eenmaal minder stabiel omdat ze onderheviger zijn aan geweld, oproer en mishandeling van vrouwen. In Keulen zijn naar schatting meer dan honderd vrouwen het slachtoffer geworden van aanrandingen door mannen met een Arabisch uiterlijk. Volgens de Duitse politie zaten er Syrische vluchtelingen tussen de daders.

Risico's
Het moet de beleidsmakers alvast aan het denken zetten welke risico's er verbonden zijn aan een migrantenstroom die sterk door mannen wordt gedomineerd. Waarom zouden Europese samenlevingen die vrede, stabiliteit en gendergelijkheid hoog in het vaandel dragen dat allemaal zomaar op het spel zetten, vraagt Politico zich af. Zo heeft Canada bijvoorbeeld onlangs beslist om voornamelijk gezinnen met kinderen op te nemen.

Begrip
Het is begrijpelijk dat jonge mannen uit Afghanistan, Irak en Syrië hun land ontvluchten. Ze lopen immers het risico om door extremistische groeperingen ingelijfd of gedood te worden. Het resultaat is dat 66, 26 procent van de volwassen asielzoekers die Europa via Italië en Griekenland zijn binnengekomen van het mannelijke geslacht zijn.

90 procent
Dat onevenwicht lijkt misschien niet extreem. Het klopt immers dat vele vluchtelingen hopen om hun vrouw en kinderen naar hier te halen eens dat ze erkend zijn en zo wordt de balans alvast wat hersteld. Maar belangrijk om te vermelden is dat meer dan twintig procent van de migranten minderjarigen zijn waarvan de helft helemaal alleen naar Europa komt. Van die niet-begeleide minderjarigen is 90 procent (!) van het mannelijke geslacht.

Bezorgdheid
Wat deze cijfers betekenen voor bepaalde landen in Europa, vormt een reden tot bezorgdheid. Neem nu Zweden dat zeer transparant is op het vlak van migratiestatistieken en een meer algemene trend aangeeft voor wat we mogen verwachten.

Man-vrouwverhouding
Volgens recente gegevens van de Zweedse autoriteiten kwamen 71 procent van de asielaanvragen in hun land van mannen. Meer dan 21 procent van de aanvragen werden gecatalogeerd als niet-begeleide minderjarigen. Voor deze groep is de man-vrouwverhouding 11,3 jongens tegenover 1 meisje. Gemiddeld kwamen er 90 niet-begeleide minderjarige jongens Zweden per dag binnen tegenover slechts 8 niet-begeleide minderjarige meisjes.

Uit balans
18.615 niet-begeleide minderjarige jongens tussen 16 en 17 jaar vroegen vorig jaar asiel aan in Zweden. Ter vergelijking: in dezelfde periode kwamen slechts 2.555 asielaanvragen van niet-begeleide minderjarige meisjes. Wanneer je deze cijfers meepakt in het totaal aantal Zweedse jongeren uit dezelfde leeftijdscategorie, dan wordt het grote onevenwicht maar al te duidelijk. Dan kom je op een totaal van respectievelijk 121.914 jongens en 99.079 meisjes van dezelfde leeftijd. Voor elke 123 jongens zijn er dus slechts 100 meisjes. Met andere woorden men mag terecht spreken van een groot mannenoverschot dat zich verder zal doorzetten.

Kloof
China gold lang als het land met het meest stuitende onevenwicht tussen mannen en vrouwen door het eenkindbeleid. In de leeftijdscategorie van 16 en 17-jarigen zijn er 117 jongens voor elke 100 meisjes. In Zweden is die kloof dus nu al significant groter dan ze in China ooit is geweest.
Bron.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_158931897
Leuk om te zien dat veel fokkers hier buitenlandse vriendinnen hebben. De mijne komt ook uit het buitenland (China), en ze snapt absoluut niet dat wij dit zo laten gebeuren. Ze zegt altijd: 'China zou het nooit zover laten komen.'
Ze heeft ook niet erg veel sympathie voor de 'vluchtelingen' aangezien ze, zoals eerder aangegeven hier, niet zomaar in NL kan blijven en aanspraak kan maken op de voorzieningen hier.
pi_158931914
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:26 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ik had ooit mijn iraakase vriend aangeraden naar turkije te verhuizen voor het geweld in de streek bij hem, heeft hij uiteindelijk op verzoek van andere vrienden niet gedaan. Heb hem laatst excuses daarvoor aangeboden, hij had ook wel in deep shit tussen de half apen kunnen zitten, en hij als iemand die het geloof afzweert (maar er wel veel over weet) is dat niet vertoeven.
Joh je had ook niet kunnen weten hoe het er in Turkije aan toe ging, lijkt me. :)
pi_158931915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:27 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Iran is helemaal geen kutland, mischien heb je geschiedenisles nodig. Dat land is moderner dan nederland. Enige wat ze tegenzit is dat ze in de meerderheid uit shiieten bestaan en dat is voor isis/saudi arabie types als jij natuurlijk iets waar de doodstraf op staat.
Hou toch op. Men loopt volkomen achter.
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 16:28:39 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_158931921
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:13 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Zo als we in BNW altijd al zeggen, stapje voor stapje voor stapje wordt het gewoon een federaal Europa, dit kunnen ze mooi weer gebruiken voor een volgende stap naast Frontex...
Idd. Wordt al jaren gezegd daar.
pi_158931931
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar komt dat door de islam of doordat de VS dit allemaal wel goed uitkomt ivm de olie etc (verdeel en heers)?
pi_158931944
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:26 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

achja weer een puntje van gelijk voor BNW ;-)

[..]

Hehehe ik roep ook al regelmatig dat de huidige ellende jaren geleden al in BNW voorspeld was. :P
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 16:29:46 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_158931968
quote:
Als dit forum er enige indicatie van de samenleving mag zijn zal de derde wereldoorlog tussen de autochtonen en allochtonen zijn en zal in noordwest Europa plaatsvinden. Kies maar jouw kant, ik kies voor de allochtonen.
Kies je ook voor die barbaren in Keulen en de andere steden waar ze als beesten tekeer gingen?
pi_158931975
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja ik ken wel meer mensen met een buitenlandse vriendin / vrouw.
Het duurt idd tyfus lang, en ZEKER nu de IND het zo druk heeft met de vluchtelingen en goudzoekers.
En hoe beter je het hebt hoe langer het duurt lijkt het wel. Sjaak die hooi maait voor de gemeente heeft minder problemen met het binnenhalen van een vriendin die hij 3 weken kent dan ik blijkbaar.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:30:08 #39
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158931978
quote:
Prima als je dit denkt, maar loop dan niet hypocriet te huilen over racisme en haat van anderen, ja?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_158932006
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met alle respect dat is een beetje tendentieus. Zo kun je uit elk land en haar contreien wel fotos trekken waar men in kledendracht zit. Iran is een prachtland. En moslims kunnen zeker wel gematigd zijn, maar je moet ze wel in hun eigen cultuur houden anders botst het indd. Er is geen probleem als die mensen gewoon hun dagelijkse dingetjes kunnen doen en elke ochtend wakker worden met hulalainshalla uit de speakers, maar NIET hier. Verder is het dus onnodig om dit soort nep argument-plaatjes te posten.
-
pi_158932015
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:27 schreef fixatoman het volgende:
Leuk om te zien dat veel fokkers hier buitenlandse vriendinnen hebben. De mijne komt ook uit het buitenland (China), en ze snapt absoluut niet dat wij dit zo laten gebeuren. Ze zegt altijd: 'China zou het nooit zover laten komen.'
Ze heeft ook niet erg veel sympathie voor de 'vluchtelingen' aangezien ze, zoals eerder aangegeven hier, niet zomaar in NL kan blijven en aanspraak kan maken op de voorzieningen hier.
Ik begrijp dat. Maar ze is ook geen vluchteling. Wat dat soort mensen ergert is dat er wel een relatie is (neem ik aan) en dat men mensen hier tegenkomt die anti Nederland zijn.
pi_158932032
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Hehehe ik roep ook al regelmatig dat de huidige ellende jaren geleden al in BNW voorspeld was. :P
Daarom bloed BNW ook een beetje dood op moment, het wordt gewoon werkelijkheid en mainstream waardoor wij ons hier steeds meer thuis voelen >:)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:32:43 #43
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_158932061
dwnews twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 16:31:28 BREAKING: Cologne police chief to resign after #NYE events. #koelnbhf reageer retweet
*O*
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 16:32:53 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_158932068
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:27 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ja dat zie ik op de foto's die ToT net boven jou plaatste.
pi_158932069
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En hoe beter je het hebt hoe langer het duurt lijkt het wel. Sjaak die hooi maait voor de gemeente heeft minder problemen met het binnenhalen van een vriendin die hij 3 weken kent dan ik blijkbaar.
Geen idee, ik weet wel dat het in het algemeen sowieso erg moeilijk verloopt; mensen die ff met het vliegtuig terug naar de hoofdstad moeten omdat de ambassade een stempeltje (dat NIET nodig is voor de immigratieprocedure) niet op een bepaald papier heft gezet, maar de IND eist dat stempeltje ineens TOCH!
pi_158932092
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:30 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Met alle respect dat is een beetje tendentieus. Zo kun je uit elk land en haar contreien wel fotos trekken waar men in kledendracht zit. Iran is een prachtland. En moslims kunnen zeker wel gematigd zijn, maar je moet ze wel in hun eigen cultuur houden anders botst het indd. Er is geen probleem als die mensen gewoon hun dagelijkse dingetjes kunnen doen en elke ochtend wakker worden met hulalainshalla uit de speakers, maar NIET hier. Verder is het dus onnodig om dit soort nep argument-plaatjes te posten.
Ik denk niet dat men het tegenwoordig moet wagen om met kleding van vroeger daar over straat te lopen.
pi_158932104
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik begrijp dat. Maar ze is ook geen vluchteling. Wat dat soort mensen ergert is dat er wel een relatie is (neem ik aan) en dat men mensen hier tegenkomt die anti Nederland zijn.
Hoeveel van die 1 miljoen in Duitsland zijn wel echt vluchteling? Daar steekt het natuurlijk. Een aanzienlijk deel komt gewoon niet uit oorlogsgebied, maar komt wel zonder papieren, visum en werk de EU in.

En inderdaad, ze verbaast zich erover dat er mensen hier zijn die NL haten maar waar eigenlijk gewoon niks aan gedaan wordt.
pi_158932129
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hij is de enige niet aap? Mijn ervaring is dat de meeste mensen gewoon mens zijn. Zeker als men arm is.
Armoede is een commoditeit, een betaalmiddel. Hoe armer hoe afhankelijker en hoe sneller geneigd te volgen. Hij heeft een goede baan, hoewel hij shiiet is en daarmee minderheid en mikpunt in het nogsteeds vrij pro saddam zijnde soennitisch irak.
-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:34:54 #49
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158932138
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef YazooW het volgende:
dwnews twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 16:31:28 BREAKING: Cologne police chief to resign after #NYE events. #koelnbhf reageer retweet
*O*
Hij vond toch dat hij juist nu hard nodig was :?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158932150
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja dat zie ik op de foto's die ToT net boven jou plaatste.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')