Deze jongens weten ook altijd precies wie een jihadist/terrorist is.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef chroestjov het volgende:
Niets mis mee, dit zijn de goede Syriërs, ik had alleen liever gezien dat ze de wapens niet hadden neergelegd en gewoon door waren gegaan met het opruimen van jihadisten.
quote:De echtheid van dergelijke berichten is moeilijk te controleren en geregeld blijken de foto’s en omschrijvingen niet bij elkaar te passen.
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef chroestjov het volgende:
Niets mis mee, dit zijn de foute Syriërs, ik had alleen liever gezien dat ze daar gebleven waren.
Dat soort foto's spoken inderdaad al tijden rond op het internetquote:Op maandag 11 januari 2016 18:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat soort foto's waren toch al eerder opgedoken? En toen bleek het uiteindelijk helemaal niet om Assadaanhangers te gaan. Uit het feit dat iemand wapens draagt is niet af te leiden aan wiens kant hij vecht.
Uit hetzelfde artikel:
[..]
Hij vocht voor Assad?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef chroestjov het volgende:
Niets mis mee, dit zijn de goede Syriërs, ik had alleen liever gezien dat ze de wapens niet hadden neergelegd en gewoon door waren gegaan met het opruimen van jihadisten.
Volgens mij moet jij beter uitzoeken waar je over praat.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hij vocht voor Assad?
Volgens mij vlucht het grootste deel uit Syrië voor Assad en niet voor IS.
Hij vocht niet voor Assad?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij beter uitzoeken waar je over praat.
Huh, wat?quote:
Zie post hierboven.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik doelde op de tweede zin die ik heb gequote.
Nieuwe lading gynaecologenquote:Op maandag 11 januari 2016 19:21 schreef Confetti het volgende:
Toch nog raketgeleerden naar Nederlanden
Dat zou trouwens natuurlijk ook voor een deel te maken kunnen hebben met dat de meeste Syriërs die vooral angst hebben voor IS ook niet kùnnen vluchten, omdat je soms niet meer weg kan als IS de stad heeft overgenomen. Die mensen zijn dan dus ook niet in Duitsland aanwezig om mee te doen aan het onderzoek.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik doelde op de tweede zin die ik heb gequote.
Dit ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:38 schreef chroestjov het volgende:
Hun hebben..quote:Op maandag 11 januari 2016 19:08 schreef Charleville het volgende:
Geen probleem welkom!!
Hun hebben tegen IS gestreden, zolang het geen ISers of terroristen zijn maakt het me niet uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |