Lees verder:quote:'De meisjes en de aasgieren'
15 januari 2016
Het kampioensfeest van Feyenoord in april 1999 op de Coolsingel. Die orgie van geweld. Daar moet hoofdinspecteur Wim Rijntalder van de Rotterdamse politie aan denken als hij hoort van de massa-aanranding in Keulen. Rijntalder was toen pelotonscommandant van de Mobiele Eenheid. Met 300 ME'ers moesten ze een kwart miljoen supporters in bedwang houden. ,,Wij waadden door een anonieme, dronken massa." En toen hij in de commandobus kwam, zat die tot zijn verbazing vol vrouwen. ,,Ze waren aangerand, in hun kruis gegrepen, in hun borsten geknepen.''
Een ontremde situatie noemt hij dat. Hij ziet het jaarlijks met Oud en Nieuw in de stad. ,,Mensen denken dat alles mag en kan. Dat het een traditie is om andermans auto in de fik te steken." Blanke kaaskoppen doen dat en Nederlanders met wortels in Turkije, Marokko, Suriname en de Antillen.
In de middeleeuwen deden ze dat ook. Op het dorpspleinquote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Lees verder:
http://www.nrc.nl/next/20(...)de-aasgieren-1577117
Het blijft een hekel onderwerp, maar ik vind het goed dat een oud hoofdinspecteur in deze column van Jutta Chorus eens wat dieper graaft en laat zien dat dit soort excessen ook voor de vluchtelingencrisis voor kwam.
Dat wordt dan ook niet beweerd. Het zet wel de discussie in een wat ander perspectief dan alleen maar anti-Islamgekanker.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Doet niks af aan Keulen en de daders, en hun afkomst.
Zijn ze hard mee bezig.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:15 schreef Grems het volgende:
Kan Wim Rijntalder ook nog even een blanke Rotherham opgraven?
Voor jou misschien, voor de rest niet. Alleen iemand met het IQ van een poffertje trapt in dit soort goedkope retoriek om het daadwerkelijke probleem te verbloemen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook niet beweerd. Het zet wel de discussie in een wat ander perspectief dan alleen maar anti-Islamgekanker.
Sssst, we moeten vooral kunnen kankeren op buitenlanders. Nederlanders doen dat soort dingen namelijk niet. Echt niet hoor!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook niet beweerd. Het zet wel de discussie in een wat ander perspectief dan alleen maar anti-Islamgekanker.
Oftewel wat we nu binnenhalen zijn in feite een soort hooligans.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Lees verder:
Het blijft een hekel onderwerp, maar ik vind het goed dat een oud hoofdinspecteur in deze column van Jutta Chorus eens wat dieper graaft en laat zien dat dit soort excessen ook voor de vluchtelingencrisis voor kwam.
Wat een onzin. Deze twee zaken hebben totaal niets met elkaar te maken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Lees verder:
Je bent me voor, dit wilde ik net gaan typen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:19 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wat een onzin. Deze twee zaken hebben totaal niets met elkaar te maken.
Het gaat in Keulen om een georganiseerde gerichte moslimaanval op niet-moslima's, die hiermee hun ideologische afkeer voor onze vrije open samenleving tonen. Een gerichte aanslag dus met opnieuw een islamitische signatuur. Dat is iets anders dan hooligangeweld.
Wees blij. Weet je hoe goedkoop de benzine was, 40 jaar geleden?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De import van barbaren zet onze maatschappij met gemak 30 jaar, 40 jaar, of zelfs langer terug.
Wat snap je niet aan "een hele nieuwe dimensie van geweld" ?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Agressieve voetballersupporters in het algemeen, niet alleen feynoorders....quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tja, Feyenoorders. Dan heb je het ook over een groep primitieve debielen.
Jij bent ook wel eens omsingeld door een groep van 25 mannen die aan je gingen zitten? Nee? Oke, dus totaal niet vergelijkbaar met deze situatie.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:59 schreef simmu het volgende:
als je echt eerlijk wilt kunnen oordelen hoef je alleen maar naar de cijfers te kijken mbt seksueel geweld. zoek de exacte cijfers zelf maar bij elkaar, maar lees en huiver (google maar op "seksueel geweld onderzoek", dan krijg je zat)
vraag je vriendin/zus/moeder eens een keer naar of ze met vriendinnen wel eens een kring heeft gemaakt rondom een vrouw die lastig gevallen werd. of iemand wel eens gewoon in haar borst/kruis kneep. of ze wel eens een date van zich af heeft moeten slaan.
erger; vraag dan ook eens hoe vaak ze te horen heeft gekregen dat ze zich niet aan moet stellen, het uitlokte, die arme man verkeerde verwachtingen gaf. vraag het eens en kom dan terug
seksueel geweld is van alle tijden en alle rassen. maar ja; dit is met vluchtelingen, dus dan vinden we het opeens niet aanvaardbaar.
http://www.dvhn.nl/gronin(...)rijper-20972763.html
http://www.lindanieuws.nl(...)iftesysteem-rammelt/
die aanrandingen op de theaterschool, willekeurig tentfeest, concerten. noem maar op en ga maar door. .
Lees nou nog eens terug,quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom schiet iedere journalist in een stuip over het Keulen voorval en probeert men krampachtig aanwijzingen te vinden dat dit ook gebeurt in Nederland door autochtone mannen? Waarom is het zo moeilijk voor jouw beroepsgroep om gewoon eens dingen te benoemen in plaats van continu zaken goed te praten, te downplayen, irrelevante zaken met de haren erbij te slepen en domweg halve leugens te gebruiken om een eigen agenda door te drukken?
Ik weet niet welke kranten jij leest, maar ik herken dit echt totaal niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waarom schiet iedere journalist in een stuip over het Keulen voorval en probeert men krampachtig aanwijzingen te vinden dat dit ook gebeurt in Nederland door autochtone mannen? Waarom is het zo moeilijk voor jouw beroepsgroep om gewoon eens dingen te benoemen in plaats van continu zaken goed te praten, te downplayen, irrelevante zaken met de haren erbij te slepen en domweg halve leugens te gebruiken om een eigen agenda door te drukken?
Waarschijnlijk heeft hij in de Telegaar gelezen dat andere kranten zo zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik weet niet welke kranten jij leest, maar ik herken dit echt totaal niet.
Wat, het artikel in de OP is niet duidelijk genoeg voor je?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik weet niet welke kranten jij leest, maar ik herken dit echt totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |