abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159143994
quote:
'De meisjes en de aasgieren'
15 januari 2016

Het kampioensfeest van Feyenoord in april 1999 op de Coolsingel. Die orgie van geweld. Daar moet hoofdinspecteur Wim Rijntalder van de Rotterdamse politie aan denken als hij hoort van de massa-aanranding in Keulen. Rijntalder was toen pelotonscommandant van de Mobiele Eenheid. Met 300 ME'ers moesten ze een kwart miljoen supporters in bedwang houden. ,,Wij waadden door een anonieme, dronken massa." En toen hij in de commandobus kwam, zat die tot zijn verbazing vol vrouwen. ,,Ze waren aangerand, in hun kruis gegrepen, in hun borsten geknepen.''

Een ontremde situatie noemt hij dat. Hij ziet het jaarlijks met Oud en Nieuw in de stad. ,,Mensen denken dat alles mag en kan. Dat het een traditie is om andermans auto in de fik te steken." Blanke kaaskoppen doen dat en Nederlanders met wortels in Turkije, Marokko, Suriname en de Antillen.
Lees verder:
http://www.nrc.nl/next/20(...)de-aasgieren-1577117

Het blijft een hekel onderwerp, maar ik vind het goed dat een oud hoofdinspecteur in deze column van Jutta Chorus eens wat dieper graaft en laat zien dat dit soort excessen ook voor de vluchtelingencrisis voor kwam.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2016 12:31:29 ]
pi_159144006
"Ja maar hullie doen het ook!".

Doet niks af aan Keulen en de daders, en hun afkomst.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 16-01-2016 11:27:45 ]
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_159144025
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Lees verder:

Het blijft een hekel onderwerp, maar ik vind het goed dat een oud hoofdinspecteur in deze column van Jutta Chorus eens wat dieper graaft en laat zien dat dit soort excessen ook voor de vluchtelingencrisis voor kwam.
In de middeleeuwen deden ze dat ook. Op het dorpsplein
pi_159144033
Kan Wim Rijntalder ook nog even een blanke Rotherham opgraven?
pi_159144047
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Doet niks af aan Keulen en de daders, en hun afkomst.
Dat wordt dan ook niet beweerd. Het zet wel de discussie in een wat ander perspectief dan alleen maar anti-Islamgekanker.
pi_159144052
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:15 schreef Grems het volgende:
Kan Wim Rijntalder ook nog even een blanke Rotherham opgraven?
Zijn ze hard mee bezig.
pi_159144065
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat wordt dan ook niet beweerd. Het zet wel de discussie in een wat ander perspectief dan alleen maar anti-Islamgekanker.
Voor jou misschien, voor de rest niet. Alleen iemand met het IQ van een poffertje trapt in dit soort goedkope retoriek om het daadwerkelijke probleem te verbloemen.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 10:17:43 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159144067
quote:

[..]

Sssst, we moeten vooral kunnen kankeren op buitenlanders. Nederlanders doen dat soort dingen namelijk niet. Echt niet hoor!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159144089
quote:

[..]

Lees verder:

Oftewel wat we nu binnenhalen zijn in feite een soort hooligans.
pi_159144096
quote:

[..]

Lees verder:

Wat een onzin. Deze twee zaken hebben totaal niets met elkaar te maken.

Het gaat in Keulen om een georganiseerde gerichte moslimaanval op niet-moslima's, die hiermee hun ideologische afkeer voor onze vrije open samenleving tonen. Een gerichte aanslag dus met opnieuw een islamitische signatuur. Dat is iets anders dan hooligangeweld.
pi_159144106
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:19 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat een onzin. Deze twee zaken hebben totaal niets met elkaar te maken.

Het gaat in Keulen om een georganiseerde gerichte moslimaanval op niet-moslima's, die hiermee hun ideologische afkeer voor onze vrije open samenleving tonen. Een gerichte aanslag dus met opnieuw een islamitische signatuur. Dat is iets anders dan hooligangeweld.
Je bent me voor, dit wilde ik net gaan typen.
pi_159144128
Hooligans zijn achterlijk klotevolk, dus vluchtelingen...? Wat?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 10:24:55 #13
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_159144157
Het zijn 'onze' voetbalsupporters. Daar heb ik maar mee te leven.
Net zoals ik, als belastingbetaler, op zit gescheept met 'onze' uitkeringstrekkers.
Het zijn, nog niet, mijn asielzoekers.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 10:26:27 #14
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_159144172
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De import van barbaren zet onze maatschappij met gemak 30 jaar, 40 jaar, of zelfs langer terug.

Wees blij. Weet je hoe goedkoop de benzine was, 40 jaar geleden?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 16 januari 2016 @ 10:38:23 #15
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_159144347
Tja, Feyenoorders. Dan heb je het ook over een groep primitieve debielen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_159144463
quote:

[..]

Wat snap je niet aan "een hele nieuwe dimensie van geweld" ?

Dus "taharrush gamea" gebeurde al in Rotterdam sinds 1999? _O-
pi_159144480
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tja, Feyenoorders. Dan heb je het ook over een groep primitieve debielen.
Agressieve voetballersupporters in het algemeen, niet alleen feynoorders....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_159144631
als je echt eerlijk wilt kunnen oordelen hoef je alleen maar naar de cijfers te kijken mbt seksueel geweld. zoek de exacte cijfers zelf maar bij elkaar, maar lees en huiver (google maar op "seksueel geweld onderzoek", dan krijg je zat)

vraag je vriendin/zus/moeder eens een keer naar of ze met vriendinnen wel eens een kring heeft gemaakt rondom een vrouw die lastig gevallen werd. of iemand wel eens gewoon in haar borst/kruis kneep. of ze wel eens een date van zich af heeft moeten slaan.

erger; vraag dan ook eens hoe vaak ze te horen heeft gekregen dat ze zich niet aan moet stellen, het uitlokte, die arme man verkeerde verwachtingen gaf. vraag het eens en kom dan terug :)

seksueel geweld is van alle tijden en alle rassen. maar ja; dit is met vluchtelingen, dus dan vinden we het opeens niet aanvaardbaar.

http://www.dvhn.nl/gronin(...)rijper-20972763.html
http://www.lindanieuws.nl(...)iftesysteem-rammelt/
die aanrandingen op de theaterschool, willekeurig tentfeest, concerten. noem maar op en ga maar door. .
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_159144750
Bovendien is misbruik (hoe ziek ook) iets anders dan een georganiseerde aanslag met een islamitische signatuur. Wat in Keulen is gebeurd is een aanslag te noemen met een duidelijke boodschap, we spugen op jullie samenleving en wij randen en verkrachten jullie vrouwen omdat ze in onze islamitische ogen losbandige hoeren zijn. Dat is de boodschap die jij nu voor hun aan het verdedigen bent.

[ Bericht 48% gewijzigd door Frutsel op 16-01-2016 11:36:35 ]
pi_159144758
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:59 schreef simmu het volgende:
als je echt eerlijk wilt kunnen oordelen hoef je alleen maar naar de cijfers te kijken mbt seksueel geweld. zoek de exacte cijfers zelf maar bij elkaar, maar lees en huiver (google maar op "seksueel geweld onderzoek", dan krijg je zat)

vraag je vriendin/zus/moeder eens een keer naar of ze met vriendinnen wel eens een kring heeft gemaakt rondom een vrouw die lastig gevallen werd. of iemand wel eens gewoon in haar borst/kruis kneep. of ze wel eens een date van zich af heeft moeten slaan.

erger; vraag dan ook eens hoe vaak ze te horen heeft gekregen dat ze zich niet aan moet stellen, het uitlokte, die arme man verkeerde verwachtingen gaf. vraag het eens en kom dan terug :)

seksueel geweld is van alle tijden en alle rassen. maar ja; dit is met vluchtelingen, dus dan vinden we het opeens niet aanvaardbaar.

http://www.dvhn.nl/gronin(...)rijper-20972763.html
http://www.lindanieuws.nl(...)iftesysteem-rammelt/
die aanrandingen op de theaterschool, willekeurig tentfeest, concerten. noem maar op en ga maar door. .
Jij bent ook wel eens omsingeld door een groep van 25 mannen die aan je gingen zitten? Nee? Oke, dus totaal niet vergelijkbaar met deze situatie.
pi_159144895
Waarom schiet iedere journalist in een stuip over het Keulen voorval en probeert men krampachtig aanwijzingen te vinden dat dit ook gebeurt in Nederland door autochtone mannen? Waarom is het zo moeilijk voor jouw beroepsgroep om gewoon eens dingen te benoemen in plaats van continu zaken goed te praten, te downplayen, irrelevante zaken met de haren erbij te slepen en domweg halve leugens te gebruiken om een eigen agenda door te drukken?

[ Bericht 35% gewijzigd door Frutsel op 16-01-2016 11:36:55 ]
pi_159144974
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waarom schiet iedere journalist in een stuip over het Keulen voorval en probeert men krampachtig aanwijzingen te vinden dat dit ook gebeurt in Nederland door autochtone mannen? Waarom is het zo moeilijk voor jouw beroepsgroep om gewoon eens dingen te benoemen in plaats van continu zaken goed te praten, te downplayen, irrelevante zaken met de haren erbij te slepen en domweg halve leugens te gebruiken om een eigen agenda door te drukken?
Lees nou nog eens terug,

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 16-01-2016 11:37:04 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_159145003
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik weet niet welke kranten jij leest, maar ik herken dit echt totaal niet.
pi_159145016
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft hij in de Telegaar gelezen dat andere kranten zo zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_159145038
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat, het artikel in de OP is niet duidelijk genoeg voor je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')