Seks is leuk.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:36 schreef Loves2play het volgende:
Maar vooruit, omdat men denkt dat het alleen een show off is dat ik een seksrelatie aanga.
Wie heeft er een en wat maakte het bij jou zo fijn en spannend in eerste instantie? Wat was voor jou de motivatie om aan een seksrelatie te beginnen.
neppp!!!quote:Op donderdag 31 december 2015 16:36 schreef Loves2play het volgende:
Via internet 'op zoek' gegaan naar een passende seksrelatie. Als vrouw moet je dan toch behoorlijk wat berichten heen worstelen... Want iedereen vindt wel dat ie in aanmerking zou moeten komen. Nou dat valt vies tegen wat je allemaal tegenkomt. Poeh hee, spontaan van super nat en geil naar acuut droog.
Maar met 1 was er wel een goede klik. Even wat meer aftastend via internet/mail en vorige week een eerste kennismaking gehad wat er goed beviel. Dus op naar een vervolgdate en hopelijk zullen er nog meer volgen!
Ik heb een jaar of 10 geleden ook een seksrelatie gehad, dat beviel erg goed. De spanning, de ontdekkingen etc maken het geheel extra interessant.
Nu 10 jaar verder ben ik benieuwd naar nieuwe ontdekkingen. Wil nog even op seksuele ontdekkingstocht gaan voordat ik weer een vaste relatie ga beginnen.
Moest het even delen, dus dan maar hier anoniem![]()
Tips voor ontdekkingen zijn altijd welkom
Maar vooruit, omdat men denkt dat het alleen een show off is dat ik een seksrelatie aanga.
Wie heeft er een en wat maakte het bij jou zo fijn en spannend in eerste instantie? Wat was voor jou de motivatie om aan een seksrelatie te beginnen.
Weinig eigenwaarde als je als vrouw je gewoon eens goed wil laten nemen en er ook gewoon voor gaat?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:06 schreef hoechst het volgende:
[..]
neppp!!!
niemand heeft zoweinig eigenwaarde.
Zoiets bestaat niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:07 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Weinig eigenwaarde als je als vrouw je gewoon eens goed wil laten nemen en er ook gewoon voor gaat?
Ziehier het gekrenkte ego van een man die is genaaid door een sletquote:Op donderdag 31 december 2015 18:16 schreef hoechst het volgende:
[..]
Zoiets bestaat niet.
er moet een achterliggende gedachte zijn zoals geld oid.
Oh ja dat is ook zo. En doe ik ook zeker.quote:Op donderdag 31 december 2015 17:58 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Lekker toch, gewoon doen waar je zin in hebt
Good for you!quote:Op donderdag 31 december 2015 18:31 schreef Loves2play het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo. En doe ik ook zeker.
Heb gewoon (weer) even de behoefte om meer ontdekkingen te doen dan de standaard vanilleseks. Ben benieuwd waar het naar toe gaat leiden.
Als ik kon PM'en had ik het je laten weten, maar dat mag nog niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 18:33 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Good for you!
Welke site heb je gebruikt om te zoeken?
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:18 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ziehier het gekrenkte ego van een man die is genaaid door een slet(beurs weg)
Ik heb 2 jaar een seks relatie gehad, omdat ik nog geen behoefte Had aan een vaste relatie.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:36 schreef Loves2play het volgende:
Via internet 'op zoek' gegaan naar een passende seksrelatie. Als vrouw moet je dan toch behoorlijk wat berichten heen worstelen... Want iedereen vindt wel dat ie in aanmerking zou moeten komen. Nou dat valt vies tegen wat je allemaal tegenkomt. Poeh hee, spontaan van super nat en geil naar acuut droog.
Maar met 1 was er wel een goede klik. Even wat meer aftastend via internet/mail en vorige week een eerste kennismaking gehad wat er goed beviel. Dus op naar een vervolgdate en hopelijk zullen er nog meer volgen!
Ik heb een jaar of 10 geleden ook een seksrelatie gehad, dat beviel erg goed. De spanning, de ontdekkingen etc maken het geheel extra interessant.
Nu 10 jaar verder ben ik benieuwd naar nieuwe ontdekkingen. Wil nog even op seksuele ontdekkingstocht gaan voordat ik weer een vaste relatie ga beginnen.
Je spreekt met iemand af. En daar heb je regelmatig seks mee zonder enige andere vorm van relationele interactie. Simpel toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:13 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
Een seksrelatie...
Hoe moet ik dat precies voor mij zien? seks hebben zonder dat je daadwerkelijk om iemand geeft? je bent alleen met iemand voor de seks?
Op dit moment is een echte relatie niet iets wat ik zoek en wat bij de (leuke) hectiek van het dagelijks leven past.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:23 schreef Frag_adder het volgende:
Ik hoop dat je eruit haalt wat je zoekt! Misschien iets te persoonlijk TS, maar vanwaar bewust de zoektocht naar een seksrelatie en niet naar een relatie waarbij ook goede seks zit? Niet iets voor jou?
Nou ik kan prima om iemand geven terwijl het alleen seks is. Dat is het probleem niet. En ik vind ook dat er wel meer mag zijn dan alleen seks. Wil nog steeds lol hebben of gezellig kletsen. Maar geen gedoe met mee naar ouders of vrienden of verjaardagen. Maar een klik op intellectueel niveau vind ik ook belangrijk. Anders krijg ik wel heel erg het gevoel alsof ik alleen maar een gebruiksvoorwerp ga zijn. Die kant wil ik niet op gaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:13 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
Een seksrelatie...
Hoe moet ik dat precies voor mij zien? seks hebben zonder dat je daadwerkelijk om iemand geeft? je bent alleen met iemand voor de seks?
Dat snap ik! Opzoeken van grenzen kan goed binnen een relatie, ook een beginnende. Maar zaken als trio's is voor veel mensen op dat punt toch echt een stap te ver. Ik hoop dat je eruit haalt wat je wilt! En anders vermoed ik dat je DM / PM box uitpuilt na 1 week lidquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:33 schreef Loves2play het volgende:
[..]
Op dit moment is een echte relatie niet iets wat ik zoek en wat bij de (leuke) hectiek van het dagelijks leven past.
Daarnaast ben ik op dit moment wel gewoon meer op zoek naar het opzoeken van mijn grenzen mbt seks die wat mij betreft niet passen binnen het plaatje wat ik ook voor mijzelf zie met betrekking tot een normale relatie. En dan bedoel ik meer zaken als een trio ed.
Natuurlijk is seks in een relatie ook belangrijk, maar heb ook gemerkt in de eerdere relaties dat het toch anders is maar nog steeds kan matchen. Je kunt op verschillende manieren goede seks hebben. Relationele goede seks is voor mij, op dit moment, nog anders dan onderzoeken wat andere grenzen op seksgebied zijn in een seksrelatie.
True, maar ja daar kom je ook niet zo 123 achter natuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:42 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat snap ik! Opzoeken van grenzen kan goed binnen een relatie, ook een beginnende. Maar zaken als trio's is voor veel mensen op dat punt toch echt een stap te ver. Ik hoop dat je eruit haalt wat je wilt! En anders vermoed ik dat je DM / PM box uitpuilt na 1 week lid
Toch als dit je wensen aan raad ik je voor de toekomst aan een relatie te zoeken waarbij je ook op seksueel gebied wat beter matched en samen die grenzen gaat vinden
Ja klopt is denk ik ook het lastige en zoiets weet je nooit van te voren. Maar denk dat het goed is als je daar duidelijke afspraken over maakt door goed te communiceren mocht het toch gebeuren en het niet op zn beloop laten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:56 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar een seks relatie gehad, omdat ik nog geen behoefte Had aan een vaste relatie.
Alleen maar lol en geen verantwoording
Na die tijd wilde ik toch meer en ben ik er mee gestopt en ben ik een lat relatie begonnen met een andere leuke vrouw.
Het gevaar met een seks relatie is dat 1 van de 2 verliefd wordt of meer wil
Gewoon open over praten in de kennismakings-fasequote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:48 schreef Loves2play het volgende:
[..]
True, maar ja daar kom je ook niet zo 123 achter natuurlijk. Tis niet zo dat ik een wensenlijstje seks gerelateerd stuur naar iemand die potentieel relatiemateriaal kan zijn in de hoop dat dat ook matcht voordat het serious dating wordt.
Maar ja ben het er mee eens dat ik hoop idd iemand (ooit) tegen te komen voor een vaste relatie waarbij de seksuele spanningen en ontdekkingen ook goed matchen.
Goed punt. Ik zal het meenemen als ik mij weer in serious datingland ga begeven.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Gewoon open over praten in de kennismakings-fasezijn vaak erg leuke gesprekken. En als je iemand echt leuk vindt wil je daar ook meestal wel over kletsen.
Je hoeft ook niet meteen een wensenlijstje op te sturen maar je hoeft je ook niet voor je lijstje te schamen. Deel het en kijk of het past
Maar is je lijstje zo extreem dan?
Ben je niet bang dat na je hele ontdekkingsreis er weinig spannends overblijft voor een eventuele relatie?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:48 schreef Loves2play het volgende:
[..]
True, maar ja daar kom je ook niet zo 123 achter natuurlijk. Tis niet zo dat ik een wensenlijstje seks gerelateerd stuur naar iemand die potentieel relatiemateriaal kan zijn in de hoop dat dat ook matcht voordat het serious dating wordt.
Maar ja ben het er mee eens dat ik hoop idd iemand (ooit) tegen te komen voor een vaste relatie waarbij de seksuele spanningen en ontdekkingen ook goed matchen.
Valt heel erg mee toch? Een trio en goed gedomineerd wordenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:05 schreef Loves2play het volgende:
[..]
Goed punt. Ik zal het meenemen als ik mij weer in serious datingland ga begeven.
Nee, ik denk dat het wel heel erg meevalt mijn lijstje. Denk dat het meest extreme de trio zal zijn, omdat je er een 3e persoon voor nodig hebt. En ik weet ook dat ik in een relatie dat nooit zal willen, ook geen parenclubs of op een andere manier aan extra partners komen.
Maar denk dat je meer rekening moet houden aan zaken als 'a bit more rough' binnen de grenzen van respect. Meer playfull etc.
Geen zware bdsm ofzo maar wel de totale overgave voelen.
Voor mijn gevoel lukt (mij) dat wrs beter bij iemand met wie ik een andere/minderen/geen emotionele band heb dan met iemand bij wie ik dat wel heb.
Nee denk dat dat wel mee valt. Zoals eerder ook al verteld staan er geen gekke dingen op het lijstje op de trio na.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:06 schreef I-care het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat na je hele ontdekkingsreis er weinig spannends overblijft voor een eventuele relatie?
Valt zeker mee! Daar heb ik mij ook nooit erg veel zorgen om gemaakt dat ik extreme wensen zou hebbenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Valt heel erg mee toch? Een trio en goed gedomineerd wordenik heb dit vaker wel dan niet gehoord bij vrouwen
![]()
Maar ik ben het met je eens, in een relatie is een trio lastig!
thnx. Maar gelukkig werkt standje negeren ook goedquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:12 schreef Netsplitter het volgende:
Mocht er iemand een paar posts missen... dat klopt.
Als het goed is is het wel iets intenser qua beleving met je toekomstige nieuwe liefde.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:12 schreef Loves2play het volgende:
[..]
Nee denk dat dat wel mee valt. Zoals eerder ook al verteld staan er geen gekke dingen op het lijstje op de trio na.
En ik denk dat seks met een partner met wie je lief en leed deelt toch vele malen intenser is dan nu op ontdekkingstocht te zijn maar niet emotioneel die band verder te ontwikkelen.
Het heeft zijn voorbeelden. Als je weet hoe het is ga je je dat tidens je relatie niet afvragen en er ook niet naar op zoekquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:13 schreef Loves2play het volgende:
[..]
Valt zeker mee! Daar heb ik mij ook nooit erg veel zorgen om gemaakt dat ik extreme wensen zou hebben.
En misschien dat hiermee straks voor mijzelf ook wel makkelijker is om aan te geven bij een toekomstige partner waar nog verdere ontwikkelingen kunnen zitten.
Ik sta ook wel eens te kijken over bepaalde verlangens (van anderen). De behoorlijk extreme dingen dan. Ieder zijn ding daarin natuurlijk, maar ik kan mij er dan weer niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:24 schreef I-care het volgende:
[..]
Als het goed is is het wel iets intenser qua beleving met je toekomstige nieuwe liefde.
Ik hoop ook dat het zo uitpakt voor je. Ik vind het zelf altijd grappig om te zien welke verlangens en wensen er allemaal zijn, en dat zijn er nogal wat vaak.
Ken dat zelf niet echt, vandaar. Ben zelf maar een simpele ziel schijnbaar.
Anyway, succes alvast.
Je zit er idd naastquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het heeft zijn voorbeelden. Als je weet hoe het is ga je je dat tidens je relatie niet afvragen en er ook niet naar op zoek![]()
Ik neem trouwens aan dat je een MVV trio bedoelt maar ik kan er naast zitten
Zeker, het zou wat zijn als we allemaal hetzelfde zouden willenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:34 schreef Loves2play het volgende:
[..]
Ik sta ook wel eens te kijken over bepaalde verlangens (van anderen). De behoorlijk extreme dingen dan. Ieder zijn ding daarin natuurlijk, maar ik kan mij er dan weer niets bij voorstellen.
Heeft niets met simpele ziel te maken vind ik. De een z'n behoefte is de ander weer niet. Zolang we allemaal maar tevreden zijn toch?
Thanks!
Dat je niet gelijk met iemand wil trouwen betekend toch niet dat je het niet leuk/intens met elkaar kan hebben en dat de seks dan minder goed is? Je hoeft toch niet eeuwig van iemand te houden om goede seks te hebben? Vind het eerlijk gezegd nogal een bekrompen opvatting.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:24 schreef I-care het volgende:
Als het goed is is het wel iets intenser qua beleving met je toekomstige nieuwe liefde.
Dat is inderdaad lastiger te regelen al gok ik dat stiekem best heel veel mannen het idee een vrouw die niet hun vriendin is op deze manier te nemen heel erg geil vinden. Succes!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:35 schreef Loves2play het volgende:
[..]
Je zit er idd naast![]()
En volgens mij is een mmv nog wat lastiger te regelen dan een mvv.
Nog even voor de zekerheid gekeken of mijn profiel goed staat qua man/vrouw. Maar dat klopt
Geef ts wat tipsquote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:16 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik vind mmv juist een eitje om te regelen.
Maar ben serieus benieuwd waar je ze vandaan haalt. Tot nu krijg ik alleen maar terug 'ja maar ik wil mvv'.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:16 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik vind mmv juist een eitje om te regelen.
Op welk vlak? uiterlijk?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:28 schreef Loves2play het volgende:
[..]
Nou idd, ben alleen wel kieskeurigMisschien is dat ook het probleem
Ja toch wel enigzins ja. En enige vorm van intelligentie en mee kunnen in het spel en er niet alleen bovenop springen.quote:
Zoek je dan specifiek twee bi-mannen die elkaar al kennen of juist niet? Hoe werkt datquote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:50 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik ben ook zeer kieskeurig, dus dat is het niet.
Ik zoek dan 'gewoon' 2 bi-mannen, die elkaar inderdaad niet kennen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zoek je dan specifiek twee bi-mannen die elkaar al kennen of juist niet? Hoe werkt dat
Ik vind er toch wel een verschil in zitten als je er gevoelsmatig verliefd instaat, niet gezegd dat anders de seks niet goed zou kunnen zijn, natuurlijk kan dat wel. Maar mijn ervaring is dat het met die gevoelens toch dieper gaat.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat je niet gelijk met iemand wil trouwen betekend toch niet dat je het niet leuk/intens met elkaar kan hebben en dat de seks dan minder goed is? Je hoeft toch niet eeuwig van iemand te houden om goede seks te hebben? Vind het eerlijk gezegd nogal een bekrompen opvatting.
Het hoeft ook niet zo zwart/wit te zijn hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:35 schreef Loves2play het volgende:
[..]
Nou ik kan prima om iemand geven terwijl het alleen seks is. Dat is het probleem niet. En ik vind ook dat er wel meer mag zijn dan alleen seks. Wil nog steeds lol hebben of gezellig kletsen. Maar geen gedoe met mee naar ouders of vrienden of verjaardagen. Maar een klik op intellectueel niveau vind ik ook belangrijk. Anders krijg ik wel heel erg het gevoel alsof ik alleen maar een gebruiksvoorwerp ga zijn. Die kant wil ik niet op gaan.
Vind ik niet. Een onenight stand is nog tot daar aan toe, maar om nu echt een seksuele relatie met iemand aan te gaan (zonder relationele interactie)....quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:02 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Je spreekt met iemand af. En daar heb je regelmatig seks mee zonder enige andere vorm van relationele interactie. Simpel toch?
Zondag weer braaf naar de kerk?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:37 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Vind ik niet. Een onenight stand is nog tot daar aan toe, maar om nu echt een seksuele relatie met iemand aan te gaan (zonder relationele interactie)....
Ben je wel een slet zonder eigenwaarde.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:53 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Zondag weer braaf naar de kerk?
Wat is dit nou voor onzin. Waarom zou je niet van de betere dingen van het leven kunnen genieten zonder een slet te zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:37 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Vind ik niet. Een onenight stand is nog tot daar aan toe, maar om nu echt een seksuele relatie met iemand aan te gaan (zonder relationele interactie)....
Beetje kort door de bocht. Als beiden het op deze manier willen puur voor de fysieke rol, dan is het allemaal okay. Dan ben je verre van een slet (zowel man als vrouw). Sterker nog, je leert iemand toch wel eerst kennen. Veel cleaner dan een ONS op die manierquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:37 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2015 18:18 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ziehier het gekrenkte ego van een man die is genaaid door een slet(beurs weg)
zo...dit is echt de meest bekrompen en kleingeestige opmerking die ik ooit gezien heb..tering wat zal jij een spetterend sex-leven hebben!!quote:Op donderdag 31 december 2015 18:16 schreef hoechst het volgende:
[..]
Zoiets bestaat niet.
er moet een achterliggende gedachte zijn zoals geld oid.
en dit is de opmerking van een man die zelf altijd "achter het net vist"...quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:37 schreef Anarcho_capitalism het volgende:
[..]
Slet!quote:Op donderdag 31 december 2015 16:36 schreef Loves2play het volgende:
Via internet 'op zoek' gegaan naar een passende seksrelatie. Als vrouw moet je dan toch behoorlijk wat berichten heen worstelen...
nopequote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:17 schreef gustaf het volgende:
[..]
zo...dit is echt de meest bekrompen en kleingeestige opmerking die ik ooit gezien heb..tering wat zal jij een spetterend sex-leven hebben!!
Internet is goed om seks te vinden, maar voor seksrelatiess niet echt. Kijk dan in de kroeg rond...quote:Op donderdag 31 december 2015 16:36 schreef Loves2play het volgende:
Ja bestaat dus wel...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef hoechst het volgende:
[..]
nope
zoiets als een seksrelatie bestaat niet.
de vrouw wilt altijd meer, hetzij geld hetzij liefde.
Dankje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Slet!![]()
Nee grapje, doen wat je niet laten kuntHou wel van feministen. Heteromannen kunnen best vieze en gore wezens zijn. Ze vertellen mij alles ongefilterd. Dus veel succes met het door berichten heen worstelen voor je de juiste man vindt.
Want in de kroeg vraag jij ' wil jij vaker dan 1x neuken met mij? Zo nee dan doei!'?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Internet is goed om seks te vinden, maar voor seksrelatiess niet echt. Kijk dan in de kroeg rond...
Zelfde reden dat datingsites ook werken, je vindt online makkelijker iemand die het zelfde zoekt.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:14 schreef Loves2play het volgende:
[..]
Want in de kroeg vraag jij ' wil jij vaker dan 1x neuken met mij? Zo nee dan doei!'?
Op internet (site afhankelijk) is het doel duidelijk en heb je beiden (afhankelijk van wensen) het zelfde idee dus hoef je ook niet eerst te doen alsof om aandacht te krijgen.
Nee, na paar keer kroeg bezoek, zie je wat vaste bezoekers en kan je meteen zien of ze aantrekkelijk zijn. Daarnaast kan je meteen peilen of ze gezellig zijn, zonder dat je tijd verspilt aan een oninteressante date.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:14 schreef Loves2play het volgende:
[..]
Want in de kroeg vraag jij ' wil jij vaker dan 1x neuken met mij? Zo nee dan doei!'?
Op internet (site afhankelijk) is het doel duidelijk en heb je beiden (afhankelijk van wensen) het zelfde idee dus hoef je ook niet eerst te doen alsof om aandacht te krijgen.
Ik ga binnenkort wel eens een samen met een vriendin tieten enzo voelen. Ik ben homo en heb er bijna helemaal geen interesse in denk ik, maar ben wel benieuwd hoe het aanvoelt.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:11 schreef Loves2play het volgende:
[..]
Dankje.
Haha, dat gaat best aardig gelukkig dat filteren. Negeerknop werkt prima.
1 is voor nu genoeg en als dit voor de wat langere termijn klikt dan zie ik wel weer hoe die trio geregeld gaat worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |