Knulletje toch.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En kan jij misschien eens reageren zonder een persoonlijke aanval eraan toe te voegen?
[..]
[..]
[..]
Al je post zijn al verwijderd. Ga je nu gewoon hier door?quote:
Leg jij maar eens uit waarom het topic waarover je liep te klagen, niet thuishoort in NWS.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al je post zijn al verwijderd. Ga je nu gewoon hier door?
Ik heb wel vaker een artikel gedeeltelijk gequote met een lees verder link. Dat is nooit een probleem geweest. Wie wil weten of ik manipuleer kan doorklikken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:34 schreef Frutsel het volgende:
We nemen graag de volledige tekst (incl. bron) over zodat niet iedereen hoeft te kijken of iemand misschien iets vergeet of naar eigen insteek heeft veranderd. Je kan datgene ook dik gedrukt kunnen maken, kunnen onderstrepen of nog eens kunnen quoten wat voor jou essentieel is.
Nee, dat kan niet. Ik krijg een paywall te zien.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een artikel gedeeltelijk gequote met een lees verder link. Dat is nooit een probleem geweest. Wie wil weten of ik manipuleer kan doorklikken.
Dan is het logisch om niet het hele artikel over te nemen om gezeik met copyright te voorkomen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Ik krijg een paywall te zien.
Ik zie het liefst het hele artikel gequote in de OP, omdat ik anders niet weet of er integraal gequote is; vaak wordt er geknipt zodat er een ander verhaal lijkt te staan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een artikel gedeeltelijk gequote met een lees verder link. Dat is nooit een probleem geweest. Wie wil weten of ik manipuleer kan doorklikken.
Bij nare kranten kan dat.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het liefst het hele artikel gequote in de OP, omdat ik anders niet weet of er integraal gequote is; vaak wordt er geknipt zodat er een ander verhaal lijkt te staan.
Dat heb ik ook liever.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het liefst het hele artikel gequote in de OP, omdat ik anders niet weet of er integraal gequote is; vaak wordt er geknipt zodat er een ander verhaal lijkt te staan.
Nog logischer is het dan om een slotje op het topic te doen omdat de OP onleesbaar is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan is het logisch om niet het hele artikel over te nemen om gezeik met copyright te voorkomen.
Ik niet? En ik ben daar niet ingelogd.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Ik krijg een paywall te zien.
Mobiel of desktop?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik niet? En ik ben daar niet ingelogd.
Ik krijg ook een paywall.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je kan gewoon een heel artikel plaatsen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als dat achter een betaalmuur zit is het niet toegestaan. Copyright, FOK! Kan daar problemen mee krijgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:43 schreef Jaroon het volgende:
Ik kan van NRC gewoon een copie maken van een artikel an die hier plaatsen.
Omdat ik de OP kort wil houden. Ik zal de hele tekst wel even los quoten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg ook een paywall.
Ik begrijp niet waarom je zo dwars doet. Zet gewoon het hele artikel in de OP.
Ik lees net dat dat niet mag. Dan zitten we nu dus met een gemankeerd topic.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Omdat ik de OP kort wil houden. Ik zal de hele tekst wel even los quoten.
Het mag niet hier?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat niet mag. Dan zitten we nu dus met een gemankeerd topic.
Zo'n paywall stelt een krant als NRC niet voor niets in natuurlijk. Als ze moeilijk beginnen te doen, dan kost dat Fok! een vermogen.quote:
Ik wist niet dat men er zo serieus over was.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo'n paywall stelt een krant als NRC niet voor niets in natuurlijk. Als ze moeilijk beginnen te doen, dan kost dat Fok! een vermogen.
En dat gaat Danny niet leuk vinden
Trouw mag ook al jaren niet meer, omdat fok! anders een proces aan de broek krijgt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik wist niet dat men er zo serieus over was.
Okay. In verweer. Ik heb het mar drie keer gedaan volgens mij. En dan denk ik dat men mij moet aanpakken. Niet een forum.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Trouw mag ook al jaren niet meer, omdat fok! anders een proces aan de broek krijgt.
Ik haal m wel weer weg. Pffffquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat niet mag. Dan zitten we nu dus met een gemankeerd topic.
Ik heb even gecheckt maar kan het hele artikel gewoon zien via mobiel en laptop en ik ben geen abonnee van de NRC.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik haal m wel weer weg. Pffff
Dat was precies zoals ik mijn OP in elkaar had gezet en zoals ik 'm hersteld heb nadat ie was gewijzigd. Bedankt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb even gecheckt maar kan het hele artikel gewoon zien via mobiel en laptop en ik ben geen abonnee van de NRC.
Dus, je zou het hele artikel kunnen quoten maar het beste is gewoon een gedeelte en een link naar de pagina. In dat geval heeft de bron er ook nog wat aan.
Ik gebruik ook Chrome dus klinkt plausibel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:42 schreef Disana het volgende:
Met Firefox krijg je een paywall, met Chrome krijg je het artikel.
Zo zit dat dus.
Je plaatst tekst of niet. Dat een link niet werkt door pay kan niet afhangen van je browser.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou mooi, dan is het probleem opgelost.
Hier andersom.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:42 schreef Disana het volgende:
Met Firefox krijg je een paywall, met Chrome krijg je het artikel.
Zo zit dat dus.
We zijn allemaal vrouwen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Chrome dus klinkt plausibel.
Vreemd. Ik heb het uitgeprobeerd en bij mij werkt het echt zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier andersom.
Vind het een beetje twijfelachtig allemaal.
Ik zie ook liever het integrale artikel in de OP, maar Tem is admin en die weet wat kan, dus daar leg ik me bij neer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je plaatst tekst of niet. Dat een link niet werkt door pay kan niet afhangen van je browser.
Geef de link. Ik gebruik Chrome.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:51 schreef Tem het volgende:
In Safari krijg ik ook het hele artikel maar dat gebruikt geen hond.
En ik heb Edge nog even getest, en ook dat toont het hele artikel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:51 schreef Tem het volgende:
http://www.nrc.nl/next/20(...)de-aasgieren-1577117quote:
Dingen die in het nieuws zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:58 schreef Jaroon het volgende:
Okay. Dus wat kan je nog plaatsen onder nieuws?
Blijkbaar heb ik hier ooit iets gepost. Dat komt dan terug. Ik dacht dat dit nieuws was.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dingen die in het nieuws zijn.
Dit is feedback, dat is alleen voor klachten over topics en de inhoud daarvan.
Dat zijn weer onderwerpen voor SHO, die hebben ook een langlopende reeks over het liefdesleven van Meneer Kaktus.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik hier ooit iets gepost. Dat komt dan terug. Ik dacht dat dit nieuws was.
Verder geen klachten. Waarom wordt mijn topic over de ex van Jan Peter dan niets geaccepteerd als nieuws
Ik weet niet wat SHO is. Nu begint zij een kroeg volgens de Telegraaf. Dat leek mij nieuwsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn weer onderwerpen voor SHO, die hebben ook een langlopende reeks over het liefdesleven van Meneer Kaktus.
SHO / [Knoflookgate] #28 Op naar een gezamenlijke eenzame kerst?
Meld.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:51 schreef Tem het volgende:
Hier ben ik het dus niet mee eens, je mag in NWS best verwachten dat het topic NWS-waardig blijft, en niet dat het een vrijbrief wordt voor allerlei mensen om de meest wilde theorieën te posten, terwijl nota bene al bekend is dat het een "gewone" zelfmoord is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet er niet zo veel toe, als mensen hier detective willen spelen moet dat kunnen.
Degenen die het daar niet mee eens zijn moeten dit topic dan maar negeren.
Zo lang Micha Kat er niet bij betrokken wordt valt het allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus niet mee eens, je mag in NWS best verwachten dat het topic NWS-waardig blijft, en niet dat het een vrijbrief wordt voor allerlei mensen om de meest wilde theorieën te posten, terwijl nota bene al bekend is dat het een "gewone" zelfmoord is.
Ik vind het stuitend dat mensen op zo'n manier de dood van een kind mogen "kidnappen". Dat dat in BNW gebeurt is al triest zat, maar het lijkt me niet dat NWS daar de plek voor is.
Een beetje respect voor de overledene en haar nabestaanden misstaat niet, en op het moment dat er allerlei wilde speculaties gepost worden die men de nabestaanden niet eens in het gezicht zou durven zeggen, ontbreekt het behoorlijk aan respect, en NWS-waarde.
Micha Kat was al gelinkt (en weggemod). En dat die gelinkt was verbaast me al niet, het lijkt toch een beetje te zijn waar een deel van de users op drijft en haar overtuiging op baseert.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lang Micha Kat er niet bij betrokken wordt valt het allemaal wel mee.
Er moet op de een of andere manier iemand bij betrokken worden maar de omstandigheden laten dat niet toe.
Nu is Stacey een foto wezen maken van een boom om te bewijzen dat het die boom is en zo gaat het een beetje verder.
Ik vind het moreel gezien ook niet helemaal juist maar daar kan ik niet echt op gaan modden.
Dus dan maar zorgen dat het topic netjes blijft.
Maar wat is dan de NWS-waarde van het gegraaf en gedetective naar dingen die er hoogstwaarschijnlijk niet zijn en nooit zullen zijn? NWS vind ik "de telefoon is onderzocht en biedt verder geen aanleiding tot een ander scenario dan zelfmoord". BNW vind ik wanhopig gezoek en gespeur naar... ja, naar wat eigenlijk? Niet naar nieuws iig.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lang Micha Kat er niet bij betrokken wordt valt het allemaal wel mee.
Er moet op de een of andere manier iemand bij betrokken worden maar de omstandigheden laten dat niet toe.
Nu is Stacey een foto wezen maken van een boom om te bewijzen dat het die boom is en zo gaat het een beetje verder.
Ik vind het moreel gezien ook niet helemaal juist maar daar kan ik niet echt op gaan modden.
Dus dan maar zorgen dat het topic netjes blijft.
Als de discussie nog loopt is een deel 2 vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat is de policy voor het wel of niet openen van een deel 2?
Het is echt heel schunnig en NWS-onwaardig wat in dat topic gebeurt.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Flikker die schandvlek nou eens weg joh. Je kan toch niet met goed fatsoen volhouden dat het NWS is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |