Ja, dat vooral.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:41 schreef Perox het volgende:
Waarom worden de Dascha topics steeds gesloten? Fobisch? Ik vond niet veel mis ermee, en we zijn in afwachting van de resultaten van het onderzoek naar de gevonden IPhone, dus waarom dicht doen? Alleen omdat er ruzie wordt verwacht of iets dergelijks?
Ja maar ik vind dat je wel tot op zekere hoogte mag speculeren. En als sommige deelnemers daar wat te ver in gaan moet je dat toch in het topic zelf kunnen oplossen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:48 schreef Lienekien het volgende:
Als men zich nou gewoon eens kon beperken tot wat er aan de orde is.
Thanksquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat vooral.
Maar heb het even nagelezen, wat persoonlijk gedoe verwijderd en weer opengegooid.
Zo lang het niet te veel over elkaar gaat moet het wel kunnen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat vooral.
Maar heb het even nagelezen, wat persoonlijk gedoe verwijderd en weer opengegooid.
Zo lang het niet te veel over elkaar gaat moet het wel kunnen.
Wie is Dasha? En waarom bemoeit Fok! of Peter R. de Vries zich daar mee?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:41 schreef Perox het volgende:
Waarom worden de Dascha topics steeds gesloten? Fobisch? Ik vond niet veel mis ermee, en we zijn in afwachting van de resultaten van het onderzoek naar de gevonden IPhone, dus waarom dicht doen? Alleen omdat er ruzie wordt verwacht of iets dergelijks?
Ik vind het vooral jammer omdat ik graag meedoe in de discussie.
Misschien wordt het tijd voor een SHR (Sherlock) subforum waar wel uitgebreid mag worden gespeculeerd over spraakmakende Peter R. de Vries achtige zaken??
Dasha is een auto en Peter R. de Vries bemoeit zich ermee omdat hij genoeg vrije tijd heeft.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:44 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Wie is Dasha? En waarom bemoeit Fok! of Peter R. de Vries zich daar mee?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:10 schreef JubaUrbicus het volgende:
Zulke mensen moet je gewoon afmaken, Hitler had er wel raad mee.
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En NWS / Gelukkig hebben we Noord-Korea nog staat in NWS omdat...?
quote:Op zondag 10 januari 2016 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
NWS / Zweden: Migrant vermoordt 7-jarige dochter gastgezin.
Staat fout in de TT. Kan deze verbeterd worden?
Ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:19 schreef tralalala het volgende:
NWS / Record jackpot van minimaal $1,3 miljard in de VS
Kan de 675 veranderd worden naar $1,3 miljard?
Gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / 'Militieleden nu vluchtelingen in Nederland'
Mogen er (net als bij het bronbericht) aanhalingstekens om de TT worden geplaatst?
Ik heb net die post verwijderd met de bronnen waar Peter r. de Vries als hoofdverdachte in de moordzaak wordt beschouwd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:27 schreef Burdie het volgende:
Het Dascha topic begint nu wel erg BNW te worden.
Ik zag een aantal TR's staan waardoor ik besloot er even een pauze op te zetten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:17 schreef BoneThugss het volgende:
Goedenavond, Specularium. Ik wil alleen maar weten waarom mijn topic is gesloten? Tussen de regels door, en iedereen die offtopic reageerde, was er toch best een goede discussie?
Ooh oke, fair enough. Heb ik dingen gezegd die niet door de beugel kunnen? Ik hoef geen ban ofzo, ik ben hier net. En ik heb best een sterke mening, maar ik val niemand direct aan. Dat doen ze wel bij mij. En dan zou ik gaan 'huilen'. Wat een BS.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag een aantal TR's staan waardoor ik besloot er even een pauze op te zetten.
Gaat straks weer open als ik het heb opgeruimd.
Als je dat weer een keer merkt kun je het beste de rapporteerknop gebruiken ipv er steeds op in te gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ooh oke, fair enough. Heb ik dingen gezegd die niet door de beugel kunnen? Ik hoef geen ban ofzo, ik ben hier net. En ik heb best een sterke mening, maar ik val niemand direct aan. Dat doen ze wel bij mij. En dan zou ik gaan 'huilen'. Wat een BS.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:37 schreef Grems het volgende:
Prachtig, die multiculturele parels. Meer, Meer, Meer!
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:19 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Stenen, intifada, laffaards, noord afrikanen?
Daar heb je gelijk in, maar datzelfde geld natuurlijk voor het andere kamp.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kan er dan gelijk worden opgetreden tegen steeds dezelfde figuren die binnen een paar posts alweer hun haat tegen allochtonen in zo ongeveer ieder topic kotsen, die echt iedere gelegenheid aangrijpen, ook als daar helemaal geen aanleiding voor is, om weer te kunnen kankeren op allochtonen? NWS zakt af en toe af naar bedenkelijk niveau door dit clubje.
Wat is er mis met het starten van dat topic?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar datzelfde geld natuurlijk voor het andere kamp.
Topics starten zoals deze: NWS / "De meisjes en de aasgieren"![]()
Oh, waar binnen vijf posts alweer de term 'policor gutmensch' gebezigd werd? Dat topic?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je start in NWS een topic over het kampioenschap van Feyenoord. Het verbaasd me dat fok! of zelfs het internet toen al bestond.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is er mis met het starten van dat topic?
Nou en. Het blijft een aids-topic dat net zo debiel is als de user waar .._..- en nog wat onzin tekens over klaagt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, waar binnen vijf posts alweer de term 'policor gutmensch' gebezigd werd? Dat topic?
Hij opent een topic naar aanleiding van een recent interview in het NRC, held.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je start in NWS een topic over het kampioenschap van Feyenoord. Het verbaasd me dat fok! of zelfs het internet toen al bestond.
Naast het feit uiteraard dat Keulen en Feyenoord-hooligans helemaal niets met elkaar te maken hebben.
Als je een punt probeert te maken dat er teveel wordt gekankerd op allochtonen, kom dan niet met zulke aids aan.
Is dat echt net zo debiel als het knetterharde racisme van een paar van die aangehaalde figuren?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou en. Het blijft een aids-topic dat net zo debiel is als de user waar .._..- en nog wat onzin tekens over klaagt.
Dat is alleen relevant als het moslims zijn die zich misdragen, dan mag je 1400 jaar teruggaan, dat snap jij toch ook wel Koos?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij opent een topic naar aanleiding van een recent interview in het NRC, held.
Ik zou het niet weten, want het stuk waaruit zijn OP bestaat, zit achter een betaalmuur.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat echt net zo debiel als het knetterharde racisme van een paar van die aangehaalde figuren?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij opent een topic naar aanleiding van een recent interview in het NRC, held.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar en hoe kijk ik precies weg, knulletje?
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lees nou nog eens terug, Willem.
1 dicht, dank u.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dubbel:
NWS / Brandweer bekogeld met stoeptegels
NWS / Brandweer bekogeld door kansenparels in Delft
De bovenste was eerder dan het zoveelste topic met dat soort onzintermen eronder.
Reacties zijn weg, dank jequote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kan er dan gelijk worden opgetreden tegen steeds dezelfde figuren die binnen een paar posts alweer hun haat tegen allochtonen in zo ongeveer ieder topic kotsen, die echt iedere gelegenheid aangrijpen, ook als daar helemaal geen aanleiding voor is, om weer te kunnen kankeren op allochtonen? NWS zakt af en toe af naar bedenkelijk niveau door dit clubje.
[..]
[..]
Niet helemaal, dat topic kan ook gewoon open blijven. Niet zo beginnen aubquote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Que?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:21 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Of je plaatst als lid gewoon de tekst.
Knulletje toch.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En kan jij misschien eens reageren zonder een persoonlijke aanval eraan toe te voegen?
[..]
[..]
[..]
Al je post zijn al verwijderd. Ga je nu gewoon hier door?quote:
Leg jij maar eens uit waarom het topic waarover je liep te klagen, niet thuishoort in NWS.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al je post zijn al verwijderd. Ga je nu gewoon hier door?
Ik heb wel vaker een artikel gedeeltelijk gequote met een lees verder link. Dat is nooit een probleem geweest. Wie wil weten of ik manipuleer kan doorklikken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:34 schreef Frutsel het volgende:
We nemen graag de volledige tekst (incl. bron) over zodat niet iedereen hoeft te kijken of iemand misschien iets vergeet of naar eigen insteek heeft veranderd. Je kan datgene ook dik gedrukt kunnen maken, kunnen onderstrepen of nog eens kunnen quoten wat voor jou essentieel is.
Nee, dat kan niet. Ik krijg een paywall te zien.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een artikel gedeeltelijk gequote met een lees verder link. Dat is nooit een probleem geweest. Wie wil weten of ik manipuleer kan doorklikken.
Dan is het logisch om niet het hele artikel over te nemen om gezeik met copyright te voorkomen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Ik krijg een paywall te zien.
Ik zie het liefst het hele artikel gequote in de OP, omdat ik anders niet weet of er integraal gequote is; vaak wordt er geknipt zodat er een ander verhaal lijkt te staan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een artikel gedeeltelijk gequote met een lees verder link. Dat is nooit een probleem geweest. Wie wil weten of ik manipuleer kan doorklikken.
Bij nare kranten kan dat.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het liefst het hele artikel gequote in de OP, omdat ik anders niet weet of er integraal gequote is; vaak wordt er geknipt zodat er een ander verhaal lijkt te staan.
Dat heb ik ook liever.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het liefst het hele artikel gequote in de OP, omdat ik anders niet weet of er integraal gequote is; vaak wordt er geknipt zodat er een ander verhaal lijkt te staan.
Nog logischer is het dan om een slotje op het topic te doen omdat de OP onleesbaar is.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan is het logisch om niet het hele artikel over te nemen om gezeik met copyright te voorkomen.
Ik niet? En ik ben daar niet ingelogd.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Ik krijg een paywall te zien.
Mobiel of desktop?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik niet? En ik ben daar niet ingelogd.
Ik krijg ook een paywall.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je kan gewoon een heel artikel plaatsen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als dat achter een betaalmuur zit is het niet toegestaan. Copyright, FOK! Kan daar problemen mee krijgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:43 schreef Jaroon het volgende:
Ik kan van NRC gewoon een copie maken van een artikel an die hier plaatsen.
Omdat ik de OP kort wil houden. Ik zal de hele tekst wel even los quoten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg ook een paywall.
Ik begrijp niet waarom je zo dwars doet. Zet gewoon het hele artikel in de OP.
Ik lees net dat dat niet mag. Dan zitten we nu dus met een gemankeerd topic.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Omdat ik de OP kort wil houden. Ik zal de hele tekst wel even los quoten.
Het mag niet hier?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat niet mag. Dan zitten we nu dus met een gemankeerd topic.
Zo'n paywall stelt een krant als NRC niet voor niets in natuurlijk. Als ze moeilijk beginnen te doen, dan kost dat Fok! een vermogen.quote:
Ik wist niet dat men er zo serieus over was.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zo'n paywall stelt een krant als NRC niet voor niets in natuurlijk. Als ze moeilijk beginnen te doen, dan kost dat Fok! een vermogen.
En dat gaat Danny niet leuk vinden
Trouw mag ook al jaren niet meer, omdat fok! anders een proces aan de broek krijgt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik wist niet dat men er zo serieus over was.
Okay. In verweer. Ik heb het mar drie keer gedaan volgens mij. En dan denk ik dat men mij moet aanpakken. Niet een forum.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Trouw mag ook al jaren niet meer, omdat fok! anders een proces aan de broek krijgt.
Ik haal m wel weer weg. Pffffquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat niet mag. Dan zitten we nu dus met een gemankeerd topic.
Ik heb even gecheckt maar kan het hele artikel gewoon zien via mobiel en laptop en ik ben geen abonnee van de NRC.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik haal m wel weer weg. Pffff
Dat was precies zoals ik mijn OP in elkaar had gezet en zoals ik 'm hersteld heb nadat ie was gewijzigd. Bedankt.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb even gecheckt maar kan het hele artikel gewoon zien via mobiel en laptop en ik ben geen abonnee van de NRC.
Dus, je zou het hele artikel kunnen quoten maar het beste is gewoon een gedeelte en een link naar de pagina. In dat geval heeft de bron er ook nog wat aan.
Ik gebruik ook Chrome dus klinkt plausibel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:42 schreef Disana het volgende:
Met Firefox krijg je een paywall, met Chrome krijg je het artikel.
Zo zit dat dus.
Je plaatst tekst of niet. Dat een link niet werkt door pay kan niet afhangen van je browser.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou mooi, dan is het probleem opgelost.
Hier andersom.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:42 schreef Disana het volgende:
Met Firefox krijg je een paywall, met Chrome krijg je het artikel.
Zo zit dat dus.
We zijn allemaal vrouwen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Chrome dus klinkt plausibel.
Vreemd. Ik heb het uitgeprobeerd en bij mij werkt het echt zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier andersom.
Vind het een beetje twijfelachtig allemaal.
Ik zie ook liever het integrale artikel in de OP, maar Tem is admin en die weet wat kan, dus daar leg ik me bij neer.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je plaatst tekst of niet. Dat een link niet werkt door pay kan niet afhangen van je browser.
Geef de link. Ik gebruik Chrome.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:51 schreef Tem het volgende:
In Safari krijg ik ook het hele artikel maar dat gebruikt geen hond.
En ik heb Edge nog even getest, en ook dat toont het hele artikel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:51 schreef Tem het volgende:
In Safari krijg ik ook het hele artikel maar dat gebruikt geen hond.
http://www.nrc.nl/next/20(...)de-aasgieren-1577117quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |