abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 januari 2016 @ 03:50:04 #1
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_159273106
Meisje 3 uur lang door Duitse agenten bespot, uitgelachen en onder grote druk gezet om verklaring te ondertekenen waarin stond dat ze het allemaal zelf had gewild

Een even verschrikkelijk als krankzinnig en woede opwekkend bericht uit de Europese hoofdstad van alles wat zich progressief regressief links of politiek correct noemt: de Berlijnse politie weigert de ruim 30 uur durende, door een arts bevestigde groepsverkrachting van een 13 jarig Duits-Russisch meisje te onderzoeken, omdat de daders Arabisch sprekende migranten zijn. De politie stelt zelfs dat ‘het geen verkrachting was, omdat het meisje het zelf heeft gewild’.

Lisa verdween op 11 januari toen ze op weg was naar school. Vermoedelijk werd ze rond 7 uur ’s ochtends op het metrostation Mahlsdorf door een groep ‘Arabische mannen’ ontvoerd, die haar vervolgens 30 uur lang vasthielden, mishandelden en verkrachtten. Ze trokken zelfs haar vingernagels eruit, een extreem pijnlijke marteling.

De politie in Berlijn weigert de zaak echter de onderzoeken. Gisterenochtend protesteerde een groepje Duitse Russen bij het metrostation tegen de politie en de politiek, die er alles aan doen om te voorkomen dat de gruwelijke verkrachting in het nieuws komt.

Slachtoffer bespot, uitgelachen en gedwongen verklaring te ondertekenen

De Russische media berichtten wèl over de afschuwelijke misdaad en de verbijsterende reactie van de autoriteiten. Volgens haar nichtje werd Lisa 3 uur lang door de politie geïsoleerd en verhoord. In die tijd werd ze door de agenten bespot, uitgelachen en onder grote druk gezet, totdat ze instortte en van ellende een verklaring ondertekende waarin stond dat er van verkrachtingen geen sprake was en ze alles zelf had gewild.

De familieleden van Lisa – die aanvankelijk bang waren om naar de pers te gaan, omdat ze de wraak van de daders vreesden- gaan ervan uit dat Lisa niet het eerste en ook niet het laatste slachtoffer is van de migranten, zeker niet nu is gebleken dat die van de Duitse politie hun gang kunnen gaan en zelfs lijken te worden beschermd. Ook heeft de familie een advocaat ingeschakeld, mede omdat een arts geconstateerd heeft dat Lisa wel degelijk is verkracht.

Rotherham in Berlijn

De schandalige doofpot doet denken aan het beruchte Engelse ‘Rotherham’, waar een Pakistaanse moslimbende meer dan 10 jaar lang van de politie en politiek volledig vrij spel kreeg bij het ernstig misbruiken, verkrachten en prostitueren van minstens 1400 Britse meisjes, waarvan velen minderjarig waren. Sinds alles uiteindelijk toch naar de media lekte, wordt de stad inmiddels ‘het duivelsgat van Yorkshire’ genoemd.

http://www.epochtimes.de/(...)altigt-a1299783.html

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterCe op 21-01-2016 03:58:08 ]
pi_159273117
:{
  donderdag 21 januari 2016 @ 03:59:51 #3
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_159273128
Hoe kun je jezelf nog in de spiegel kijken als je dit soort beleid uit moet voeren als Duitse politieagent...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_159273150
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 03:59 schreef Tyr80 het volgende:
Hoe kun je jezelf nog in de spiegel kijken als je dit soort beleid uit moet voeren als Duitse politieagent...
Niet.

:{2
pi_159273161
De politie ontkent gerucht: 13-jarige werd niet verkracht door buitenlanders, het verhaal zou een leugen zijn.

http://www.huffingtonpost(...)uecht_n_9015444.html
pi_159273184
Lijkt me sterk dat ze zoiets vreselijks verzwijgen. Maart dat dacht ik ook van Zweden, Rotherham en Keulen. De overheid heeft het er zelf naar gemaakt door misstanden te verzwijgen. Nu is elk gerucht mogelijkerwijs waar...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 21 januari 2016 @ 04:33:29 #7
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_159273193
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 04:13 schreef Za het volgende:
De politie ontkent gerucht: 13-jarige werd niet verkracht door buitenlanders, het verhaal zou een leugen zijn.

Net zoals men ontkende dat in Duitsland asielzoekers de vrouwen hadden aangerand?
pi_159273195
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 04:33 schreef MisterCe het volgende:

Net zoals men ontkende dat in Duitsland asielzoekers de vrouwen hadden aangerand?
800 vrouwen inmiddels meen ik? Ik ben niet actief in deze topicreeks, maar mogelijk is er al beeldmateriaal ergens waarnaar je kunt verwijzen, of zijn de 800 groeps aanrandingen/verkrachtingen niet opgemerkt in de menigte?
  donderdag 21 januari 2016 @ 04:37:36 #9
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_159273197
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 04:35 schreef Za het volgende:

[..]

800 vrouwen inmiddels meen ik?
zoiets
pi_159273198
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 04:33 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Dat was rechtse Europese propaganda.
  donderdag 21 januari 2016 @ 05:03:50 #11
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_159273223
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 04:35 schreef Za het volgende:

[..]

800 vrouwen inmiddels meen ik?
Alleen in Keulen al, dus zonder de andere steden als Hamburg meegerekend.
Dat was overigens geen aanranding, maar een populair Arabisch gezelschapsspel (volgens sommigen):
https://en.wikipedia.org/wiki/Taharrush_gamea
pi_159273225
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 04:13 schreef Za het volgende:

Wordt toch gezegd dat het door een arts bevestigd is?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_159273226
Te weinig informatie
pi_159273263
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 05:05 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wordt toch gezegd dat het door een arts bevestigd is?
Ja, heb je daar bewijs voor? Iedereen kan alles verzinnen. Mensen hebben zoveel redenen om zulke dingen over vluchtelingen te verzinnen.

Weet je wat enger is? Mensen die alles klakkeloos overnemen en geloven.
Protège moi de mes désirs.
pi_159273269
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 05:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ja, heb je daar bewijs voor? Iedereen kan alles verzinnen. Mensen hebben zoveel redenen om zulke dingen over vluchtelingen te verzinnen.

Staat in de OP.

Aangezien hij zijn baan en licentie kan verliezen door daarover te liegen lijkt mij dat niet waarschijnlijk. Daarnaast heeft de Duitse politie dit soort dingen al eerder in de doofpot geprobeerd te stoppen. Nu jij weer.
  donderdag 21 januari 2016 @ 05:54:59 #16
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_159273275
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 05:49 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Maar geloof je wel wat er in Keulen is gebeurd?

Geloof je dat die imam dit heeft gezegd?
Imam: 'slachtoffers Keulen zelf schuldig'

Geloof je dat de familieleden een advocaat hebben ingeschakeld?

Geloof je dat haar vingernagels zijn uitgetrokken of heeft ze dit zelf gedaan?
  donderdag 21 januari 2016 @ 05:55:31 #17
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_159273276
.

[ Bericht 99% gewijzigd door MisterCe op 21-01-2016 05:55:42 ]
pi_159273317
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 05:52 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Staat in de OP.

Aangezien hij zijn baan en licentie kan verliezen door daarover te liegen lijkt mij dat niet waarschijnlijk. Daarnaast heeft de Duitse politie dit soort dingen al eerder in de doofpot geprobeerd te stoppen. Nu jij weer.
Hoezo 'nu jij weer'? Dit is geen triest spelletje. :')
Ik zie ook wel dat het in de OP staat. Het kan aan mij liggen, het kan ook aan het tijdstip liggen, maar in de bron komt het echter maar 1 keer, ergens onderaan, voor dat er een doktersverklaring is. Terwijl het in de OP wel twee keer voorkomt. Is mijns inziens ook geen "bewijs". Nogmaals, iedereen kan roepen dat ze een doktersverklaring hebben.

Oh, daarnaast weten we ook hoeveel en hoevaak vrouwen verkrachtingen hebben verzonnen. Dat is nou eenmaal makkelijk als vrouw.
pi_159273320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 05:54 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Maar geloof je wel wat er in Keulen is gebeurd?

Geloof je dat die imam dit heeft gezegd?

Geloof je dat de familieleden een advocaat hebben ingeschakeld?

Geloof je dat haar vingernagels zijn uitgetrokken of heeft ze dit zelf gedaan?
Nogmaals, het kan aan mij liggen - het kan aan het tijdstip liggen, maar waar in de bron staat dat haar vingernagels zijn uitgetrokken?

Ik ben overigens iemand die bewijs wil zien.
pi_159273334
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 06:18 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Hoezo 'nu jij weer'? Dit is geen triest spelletje. :')
Ik zie ook wel dat het in de OP staat. Het kan aan mij liggen, het kan ook aan het tijdstip liggen, maar in de bron komt het echter maar 1 keer, ergens onderaan, voor dat er een doktersverklaring is. Terwijl het in de OP wel twee keer voorkomt. Is mijns inziens ook geen "bewijs". Nogmaals, iedereen kan roepen dat ze een doktersverklaring hebben.

Oh, daarnaast weten we ook hoeveel en hoevaak vrouwen verkrachtingen hebben verzonnen. Dat is nou eenmaal makkelijk als vrouw.
Dus omdat het er maar 1 keer instaat doet het er niet toe?

Jammer genoeg voor jou is het bevestigd door een arts.

Wat voor bewijs wil je? Dat ze tijdens de verkrachting het even filmen?
pi_159273349
De bron verwijst naar het feit dat dit in verschillende russische media bericht wordt. Oftewel het artikel is klakkeloos overgenomen uit russische kranten. Klinkt niet heel betrouwbaar.
  donderdag 21 januari 2016 @ 06:50:45 #22
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_159273364
Mensen geloven alles als het hun vooroordelen bevestigt. Persoonlijk vind ik het een redelijk onwaarschijnlijk verhaal uit een vage bron, die weer put uit nog vagere bronnen. Als die ouders al naar de pers zouden gaan, lijkt het me dat ze eerder naar Bild of der Spiegel stappen dan naar een of andere Russische krant.

Nog afgezien van het feit dat het me zeer onwaarschijnlijk lijkt dat de Duitse politie zo zou reageren op de ontvoering en verkrachting van een kind.

Maar ja,mhet stelt immigranten in een kwaad daglicht, dus verspreiden we het bericht maar, zodat iedereen kan zien hoe slecht die mensen zijn. Of in ieder geval helpt het om dat beeld te kweken.

Ik hoor Julius Streicher bewonderende kreten slaken....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_159273401
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 06:34 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wat wil die arts bevestigen?
Welke andere bronnen berichten hierover?
  donderdag 21 januari 2016 @ 07:08:10 #24
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159273408
Duitse Russen, de Russische media.... Ik wacht ff tot er wat meer informatie naar buiten komt.
pi_159273413
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2016 06:34 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hoe kan die arts nou weten dat het immigranten waren?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')