quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:34 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Leuk voor 'm dat ie zo wordt geplugd door PF.Ik vind er ook niet zoveel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe heette ook al weer dat Nederlandse bandje met een eigen verzonnen taalDie waren zo kansloos kut, maar werden een poosje gehypt om daarna nooit meer wat van te horen.
Zu spät. Die shit is aan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:58 schreef Norrage het volgende:
Tsja, ik ga niet proberen om in een Sigur Ros discussie te geraken.
Jacco vind ik echt verschrikkelijkquote:
Dat is stiekem toch wel handig, ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef Arn0 het volgende:
Wel handig hoor, dat niemand je verstaat:
Dansen met een masker opquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:53 schreef Felagund het volgende:
Dank voor de Goat tip.Al zie ik de link met The Knife totaal niet.
Geeft ze dan ook een optreden?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:17 schreef debeterebob het volgende:
Voor de liefhebbers van Julia Holter: ze is binnenkort in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:40 schreef Maxerazzi het volgende:
En dan treedt ze ook nog eens op in De Duif.![]()
Ik ben helemaal overdonderd door deze plaat. Dit is zo belachelijk goed.![]()
Ik ben ook helemaal verknocht. Geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in Nl!! 8 november dusEn ik kan dan. Eens kijken of ik mensen mee krijg. Dit moet epische zijn, zeker in een kerk
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Oeh Kenia ontbreekt nog op mijn lijst.quote:
Ze stond vorig jaar ook geloof ik in een werfkelder in Utrecht. Ik kon toen niet, maar dat ook geniaal. Via Ekkoquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Hopelijk doet ze nog een paar shows in Londen als ik er ben. Morgen staat ze er wel, maar komt net te vroeg voor mij, helaas.Echt briljant geprogrammeerd door De Duif. Dikke kudo's voor die mensen daar.
O, dat is misschien nog wel toffer zelfs! Allebei briljante locaties voor deze muziek.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze stond vorig jaar ook geloof ik in een werfkelder in Utrecht. Ik kon toen niet, maar dat ook geniaal. Via Ekko
Hmm mijn top 3/4 bestaat nog steeds uit Nick Cave, Flamings Lips, Primal Scream en James Blake...maar deze komt wel bij mijn top 5 denk ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:04 schreef Felagund het volgende:
Julia Holter moet ik maar eens luisteren.
Beter dan Primal Scream???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |