Wel een goed idee om altijd dat voetbaltuig te lokkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
Ja gvd wist even niks meer en wilde jullie niet laten wachten, maar Black Moth Super Rainbow is ook heerlijke psychedelia.
Iemand nog aanraders dan, hoe vreemder hoe beter, Animal Collective ben ik geen fan van.
Hé! Ik volg dit topic al tijden. Post alleen nooit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel een goed idee om altijd dat voetbaltuig te lokken
Helaas...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Feyenoord kan ik best hebben als Twente fanBeetje zelfde niveau de afgelopen 10 jaar he
Als ik prof-voetballer zou zijn geweest, had ik ook geen indie geluisterd vrees ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Kerftminister het volgende:
Ik denk niet dat er veel voetballers zullen zijn die Indie luisteren.
De Royston Drenthe's van deze wereld niet nee maar een Stefan de Vrij bijvoorbeeld zou toch best kunnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:44 schreef Kerftminister het volgende:
Ik denk niet dat er veel voetballers zullen zijn die Indie luisteren.
Alleen geen kampioen gewordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Feyenoord kan ik best hebben als Twente fanBeetje zelfde niveau de afgelopen 10 jaar he
Hij zal wel naar negermuziek luisterenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef Vatta het volgende:
Zou Bruno zelf ook naar Indie luisteren?
Ken je de oude projecten van Ariel Pink? Niet écht psychedelica, maar je vroeg om iets vreemds...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:40 schreef Kerftminister het volgende:
Ja gvd wist even niks meer en wilde jullie niet laten wachten, maar Black Moth Super Rainbow is ook heerlijke psychedelia.
Iemand nog aanraders dan, hoe vreemder hoe beter, Animal Collective ben ik geen fan van.
Huntelaar en Strootman regelen alsnog niksquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Als ik prof-voetballer zou zijn geweest, had ik ook geen indie geluisterd vrees ik.
Ik had wel meer bedpartners gehad.
Alleen Ajax en Twente de afgelopen jaren.quote:
Die komt ook niet als de meest intelligente over. Nee, dan denk ik eerder spelers als bijvoorbeeld Gillesen of Ten Rouwelaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef Vatta het volgende:
[..]
De Royston Drenthe's van deze wereld niet nee maar een Stefan de Vrij bijvoorbeeld zou toch best kunnen.
Je vraagt je wel af hoe ze zo snel weer terug moeten gaan naar subtopquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Alleen Ajax en Twente de afgelopen jaren.
Twente moet ff een pas op de plaats maken de komende 2-3 jaar. Ze hebben straks wel hun eigen stadion in bezit en volledig afbetaald, dat is uniek in Europa
Ja ach, alles hangt af van momenten. Als Twente 2 jaar geleden "gewoon" gelijk gespeeld had in de Arena waren we 2x op rij kampioen geworden en zag de toekomst er heel anders uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je vraagt je wel af hoe ze zo snel weer terug moeten gaan naar subtopMaar goed het kan nog veel extremer zoals bij Heerenveen, waar ze een paar goede uitgaande transfers gehad hebben de laatste jaren en helemaal niks over hebben
En zo'n situatie als bij NAC wil je ook echt niet. Supersmalle selectie en dan nog een paar transfervrije spelers er bij moeten schrapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |