Userkaart?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:37 schreef RickoKun het volgende:
Die userkaart doet het overigens niet, ik wilde BT opzoeken
Ik kon mezelf er nooit uit verwijderenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:37 schreef RickoKun het volgende:
Die userkaart doet het overigens niet, ik wilde BT opzoeken
Enkelzijdig?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef Jesse_ het volgende:
Comic Sans is winnen, ik doe al m'n papers er in
Nee dubbel, ik ben niet zo goed met de printers op de rugquote:
't Is morgen weer weg hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:24 schreef RedFever007 het volgende:
1) Ga naar C:/Windows/Fonts
2) Zoek Comic Sans MS
3) [bertvisschermode] F12, Document bewaren? NEE! [/bertvisschermode]![]()
Nooit meer last van Comic Sans MS
YEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
/HoratioCane
Ja he. Hoe langer het duurt hoe beter ik het eigenlijk wel vind.quote:
Ik niet. Eerst mijzelf hier opladen betermelden (:r verkoudje kwakkel de kwakkel) en vanavond uitetenquote:
jeeeejquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Jeuj. Pixel is geslaagd!
En ik vier vandaag mijn verjaardag voor familie, dus straks naar Assen.
Hoe durven ze.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:20 schreef ShiningStar het volgende:
Omg, zelfs de ub is roze versierd vandaag
Man die Joppie is een magneet hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Bang dat je de verleidingen niet kan weerstaan?
Nee omdat ik donders veel voor school moet doen. En ik dat gedoe in de stad opzich niet hoef te zien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Bang dat je de verleidingen niet kan weerstaan?
Ik hoorde het net, echt geniaal. Gaan wel de stad in vanavond dus misschien krijg ik er nog wat van meequote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:26 schreef Mrjolyn_ het volgende:
De Vengaboys komen vanavond wel he! Weet je hoe tof
Nee, mag niet. Topicreport geplaatst.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Euhm ik weet niet zeker of dit mag maar euh...
[Gevraagd] Hulp met verhuizen evt. inrichting.
Liegert!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Topicreport geplaatst.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Topicreport geplaatst.
Maar ik zoek regiogericht hulpquote:
Was grapjuhhh, jeweets. Tuurlijk mag datquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Maar ik zoek regiogericht hulp. Dus het mag dan wel ?
Daar zou ik erg mee geholpen zijn
Jij hebt niet zulke leuke grapjesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Was grapjuhhh, jeweets. Tuurlijk mag dat
Nee, dat klopt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jij hebt niet zulke leuke grapjes
Hahhaaa niet huilenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:51 schreef MaxMark het volgende:
Maar ik ging er vanuit dat je wel wist dat je op Fok! niet alles te serieus moet nemen
Ik kan trouwens wel eens kijken of ik je kan helpen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahhaaa niet huilen![]()
Anders kom je het goed makenKom je helpen
?
oh wauw! Geweldig! Post anders even in mijn topic dan kan je de ontwikkelingen volgens wie wat waar enzoquote:Op zondag 3 juli 2011 00:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kan trouwens wel eens kijken of ik je kan helpen.
Ik kom zelf ook uit zuid drenthe (meppel) en woon nu in Groningen.
Ik ben blij dat ik er niets van meegekregen heb.quote:
Nietes.quote:
Hier motregent het. En ik wil gewoon zonquote:
Geef mij die motregen maarquote:Op zondag 3 juli 2011 13:08 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hier motregent het. En ik wil gewoon zon
Dan moet je elders in Europa zijn.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:08 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hier motregent het. En ik wil gewoon zon
Gemist, gemist...quote:Op zondag 3 juli 2011 13:09 schreef ShiningStar het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Ik heb ze gemist gister
Waarom? Isch vies.quote:
Helaas geen vakantie voor mij dit jaar! Ik vind 30 + heerlijk, maar dan moet ik wel bij het water liggenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je elders in Europa zijn.
Ik vind het weer hier wel prima zo. Veel beter dan dat warme van 30+ graden waarbij je niet meer weet hoe je het moet hebben, zo drukkend voelt het aan.
Ga je naar de Hoornseplasquote:Op zondag 3 juli 2011 14:16 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Waarom? Isch vies.
[..]
Helaas geen vakantie voor mij dit jaar! Ik vind 30 + heerlijk, maar dan moet ik wel bij het water liggen
moar mien vraauw dai mos zo neudig noar de middellandse zeequote:
Motregen is een verfrissende zondagochtendbesteding waar je gewoon doorheen kunt lopen zonder zeiknat te worden.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:16 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Waarom? Isch vies.
[..]
Helaas geen vakantie voor mij dit jaar! Ik vind 30 + heerlijk, maar dan moet ik wel bij het water liggen
Mit Gadoquote:Op zondag 3 juli 2011 14:50 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
moar mien vraauw dai mos zo neudig noar de middellandse zee
bakken an het strand van costa pesetas
Dat liever
is dat een hint?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:16 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik verveel me dood, serieus. Gelukkig werk ik de hele vakantie, zou geen idee hebben wat ik zou moeten doen als ik geen werk had.
Dat was niet de bedoeling, nee.quote:
Nooit te serieus nemen hequote:
Says who?quote:
Ja domme mongolen actie. Hoezo verplaatsen ze het omdat ze het dan professioneler kunnen organiseren. Dat spontane is juist zo leuk.quote:
Vaak genoeg spontane watergevechten gehadquote:Op zondag 3 juli 2011 19:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja domme mongolen actie. Hoezo verplaatsen ze het omdat ze het dan professioneler kunnen organiseren. Dat spontane is juist zo leuk.
Verplaatsen is op zich prima, maar doe het dan niet helemaal naar 3 september. Paar weekjes naar achter was prima geweest, dan hadden we sowieso ook lekker weer gehad.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja domme mongolen actie. Hoezo verplaatsen ze het omdat ze het dan professioneler kunnen organiseren. Dat spontane is juist zo leuk.
hoe maak je dit weer ongedaan?quote:Op maandag 4 juli 2011 01:14 schreef MaxMark het volgende:
Voor de liefhebber: Cheatcode "up up down down left right left right ba ba" hier gewoon op het forum doen
Godverquote:Op maandag 4 juli 2011 01:14 schreef MaxMark het volgende:
Voor de liefhebber: Cheatcode "up up down down left right left right ba ba" hier gewoon op het forum doen
Heet een Konami code. Redelijk veel websites hebben dat. Je maakt het ongedaan door de code nog een keer te doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hoe maak je dit weer ongedaan?
en waar zijn meer van die dingen?
Ja, mooi niet dusquote:Op maandag 4 juli 2011 08:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je maakt het ongedaan door de code nog een keer te doen.
Op - Op - Neer - Neer - Links - Rechts - Links - Rechts - b - aquote:
Dan ontploft je beeldscherm.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:07 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Laat ik het maar niet proberen, maar ben benieuwd wat je dan krijgt?
Opnieuw verversen hequote:Op maandag 4 juli 2011 10:39 schreef MaxMark het volgende:
Wtf, nu is mijn hele pagina normaal, behalve de laatste post
Edit: En deze nu.
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:07 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Laat ik het maar niet proberen, maar ben benieuwd wat je dan krijgt?
Mietjes zijn jullie.quote:
Vreemd. Bij mij werkte het wel gewoonquote:Op maandag 4 juli 2011 11:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat had ik dus gedaan, maar niet alles ging nog mee
Zal een browserding zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vreemd. Bij mij werkte het wel gewoon
Doe es aardig.quote:
Begint wel lekker op tijdquote:Op maandag 4 juli 2011 13:42 schreef ralfseltje het volgende:
Vanavond Les Savy Fav in VeraKomt allen, legendarische live-shows
Mohhhh, vaak is het rond september ineensch weer mooi weer, na de gure augustus maand.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Verplaatsen is op zich prima, maar doe het dan niet helemaal naar 3 september. Paar weekjes naar achter was prima geweest, dan hadden we sowieso ook lekker weer gehad.
Ik word inderdaad nog niet heel erg vrolijk van het weer. :/quote:Op maandag 4 juli 2011 15:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mohhhh, vaak is het rond september ineensch weer mooi weer, na de gure augustus maand.
(al lijkt het deze maand ook zo'n matig maandje te worden qua weer)
Hmmm.. niet veel van gehoord. maar ongetwijfeld meer gejat dan in Schubbekutteveen of zo...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:39 schreef MarjoBlabla het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met scooters in Groningen? Ik hoor nogal verhalen dat ze snel gejat worden en zo.. Ik was namelijk van plan de mijne mee te nemen, maar mijn ouders zijn het er niet echt mee eens en vinden dat ik hem maar thuis moet laten (of verkopen). Ik hoopte zeg maar mijn ouders te kunnen overhalen..
Haha, is dat een plaats? xDquote:Op maandag 4 juli 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm.. niet veel van gehoord. maar ongetwijfeld meer gejat dan in Schubbekutteveen of zo...
Nou ja. En overdag zet je hem vast gewoon om een lantaarnpaal heen of zoquote:Op maandag 4 juli 2011 22:43 schreef MarjoBlabla het volgende:
[..]
Haha, is dat een plaats? xD
Ik woon nu in Amersfoort, dus ik verwacht niet een enorm verschil, zolang hij 'snachts niet midden op straat staat of zo..
Ja, sowieso aan de ketting.. Daarnaast, hij is Oranje! Wie steelt er nou een ORANJE scooter?..quote:Op maandag 4 juli 2011 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ja. En overdag zet je hem vast gewoon om een lantaarnpaal heen of zo
Mensen die een oranje scooter mooi vindenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:47 schreef MarjoBlabla het volgende:
[..]
Ja, sowieso aan de ketting.. Daarnaast, hij is Oranje! Wie steelt er nou een ORANJE scooter?..
Het is een schatje hoor, maar hij valt extreem op, dus is het niet praktisch om een oranje scooter te stelen xDquote:Op maandag 4 juli 2011 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen die een oranje scooter mooi vinden
Tenzij ze 'em gewoon even naar een andere stad rijden.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:51 schreef MarjoBlabla het volgende:
[..]
Het is een schatje hoor, maar hij valt extreem op, dus is het niet praktisch om een oranje scooter te stelen xD
Sowieso... scooters.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen die een oranje scooter mooi vinden
Ik heb een kekke fiets inclusief een schildpad squeeky ding.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb een kekke fiets inclusief een schildpad squeeky ding.
Uhuh! Hij heet satan.quote:
Zijn hobbies zijn breien, piepen en negers pesten met ziektes.quote:
Kan je hem overspuiten? Ik wil toch geen oranje!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb net een oranje scooter van een vriend gekregen, wil hem verkopen heb alleen geen papieren ofzo... iemand interesse?
Okee!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
Ow, ik overnacht voortaan in het Eden City Hotel ipv in Simplon als ik in Groningen ben.
Eigen badkamer en geen dronken Engelsen op weg daarnaar meer
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Hahaha, jongens biecht maar op. Wie was dit?
http://www.spitsnieuws.nl(...)gse-studentes-lastig
quote:Mannen, hooivorken in de aanslag, we gaan richting Groningen. Een onbekende kerel teistert sinds kort de studentenhuizen in Groningen met een ongewenste stripact. De twintiger belt aan bij huizen met het verhaal dat hij bij wijze van ontgroening een stripact moet uitvoeren.
Gedurende de act wordt uit de bewegingen en teksten van de man duidelijk dat hij ‘hele andere motieven heeft’, zo meldde een woordvoerder van de politie maandag. Voor zover bekend voerde de kledingafvallige anderhalf jaar geleden zijn eerste ongewenste verrassingsstriptease op.
De lokale studentenverenigingen hebben de politie laten weten niets met de ‘ontgroeningsactiviteiten’ van de piemelzwaaier van doen te hebben.
Dat hele artikel is knullig geschrevenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens wel weer echt een kwalitatief artikel zoals je dat gewent bent van Spits!
[..]
quote:Exhibitionist teistert Groningse studentes
GRONINGEN - Een onbekende man teistert sinds enige tijd studentenhuizen in Groningen met een ongewenste stripact.
De twintiger belt met enige regelmaat aan bij huizen met het verhaal dat hij bij wijze van ontgroening een stripact moet uitvoeren.
Maar gedurende de act blijkt meestal uit de bewegingen en teksten van de man dat hij hele andere motieven heeft, zo meldde een woordvoerder van de politie maandag.
De politie heeft inmiddels een flink aantal meldingen ontvangen. Voor zover bekend voerde de man anderhalf jaar geleden zijn eerste ongewenste striptease op.
Aangifte
Eén studente heeft inmiddels officieel aangifte gedaan van schennispleging. De politie vermoedt dat de man vaker toegeslagen heeft en roept Groningse studentes met soortgelijke ervaringen op zich te melden.
''Als hij voor de deur staat, mag men zelfs 112 bellen’’, adviseert de woordvoerder. ''Wij willen deze meneer het liefst op heterdaad betrappen.’’
De lokale studentenverenigingen hebben de politie laten weten niets met de ‘ontgroeningsactiviteiten’ van de exhibitionist van doen te hebben.
Gefeli!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:21 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik kom even vertellen dat ik mijn tentamen verzorgingsstaat heb gehaald!
dat dus.quote:
Amen.quote:
Waarheen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Hahaha. Arme BDquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben niet naar de parade gekeken. Stond samen met wat maten als enige boven in de Vera een beetje bier te drinken en toen werd me al door een paar dames gevraagd of we homo waren.
Sja. Dan straal je het toch kennelijk een beetje uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef boem-dikkie het volgende:
en toen werd me al door een paar dames gevraagd of we homo waren.
Toffe stad.quote:
Ach, kan-ie ook niets aan doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:36 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Dan straal je het toch kennelijk een beetje uit.
Neu. We gingen naar de Vera om Loud Squirt en nog een bandje te kijken. Dat eerste bandje was een beetje kak dus toen boven open ging zijn we daar even heen gevlucht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Hahaha. Arme BD
S' avonds nog wel op stap geweest dan? Ik ben even bij de Vengaboys geweest en daarna hard naar de IT Revival gerend. Jamai kwam
GEFELICITEEEERDquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Woot. PS3 gekregen van mijn vriendin.
Die probeert duidelijk iets goed te maken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Woot. PS3 gekregen van mijn vriendin.
Ja, dat ik altijd de afwas doe in huis.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die probeert duidelijk iets goed te maken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:26 schreef nikky het volgende:
Zoveel mensen op Roze zaterdag en niets hier?
Heeft iemand nog naar de parade gekeken?Zelfs een topic in de klaagbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de parade eerlijk gezegd een beetje tegenvallen :|. Sfeer zat er gelukkig wel goed in op de roze zaterdag, zoals dat hoort in Groningen![]()
Is dat één of andere lokale tv-serie ofzo?quote:
Dat zeg ik toch?quote:
Je beantwoordt je eigen vraag in je eigen vraag! Nou vraag ik je!quote:
Volgens mij heeft Ziggo storing in heel 050.quote:
Gelukkigquote:
Alles gaat via dat glasvezel?quote:
Serieus? Is dat zo'n storingsbron?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:23 schreef Inkomen het volgende:
Ja, maar zodra de traumaheli overvliegt ben ik gepwnd.
of als er een brommer of scooter langs komt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:23 schreef Inkomen het volgende:
Ja, maar zodra de traumaheli overvliegt ben ik gepwnd.
Het is bijna op de seconde af te tellen wanneer de tv gaat storen als je de heli aan hoort komen. Hij vliegt hier wel altijd behoorlijk laag over.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Serieus? Is dat zo'n storingsbron?
TV is weer terug, btw.
Dat stoort sowieso.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
of als er een brommer of scooter langs komt.
quote:Groninger Forum gaat er komen
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011 12:30
Gewijzigd: woensdag 6 juli 2011 12:30
GRONINGEN - De bouw van het Groninger Forum gaat door. De VVD in Provinciale Staten stemt in met de subsidie van 35 miljoen euro voor het Forum.
Daarmee is er een meerderheid in Provinciale Staten vóór de subsidie. De VVD neemt genoegen met de belofte van het stadsbestuur om serieus de mogelijkheid van de bouw van een kabelbaan in de Stad te onderzoeken.
De VVD in de Groningse gemeenteraad is teleurgesteld dat de VVD in de Staten akkoord gaat met de subsidie. De VVD in de Stad had er bij haar partijgenoten op aangedrongen alleen genoegen te nemen met de harde garantie dat de kabelbaan er daadwerkelijk komt. De Statenfractie wilde de zaak niet op de spits drijven.
Het was me een knap staaltje overleggen! Die overlegstructuur is zo held'isch!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:58 schreef nietzman het volgende:
Hehe, eindelijk de kogel door de kerk.
Conservatieve angstdrollen. Over dertig jaar wel allemaal lopen jubelen dat de binnenstad er zo op vooruit is gegaan.
als je knap bent rij ik er zo even heen op mijn Gilera Runner 50 SP in een kwartiertjequote:Op woensdag 6 juli 2011 13:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
NOODGEVAL!
woont er hier iemand bij de Lierstraat in de buurt? Paddepoel?
kan je mij dan een pm sturen?!?!?!?!
thanks
hahaha thanksquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:11 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
als je knap bent rij ik er zo even heen op mijn Gilera Runner 50 SP in een kwartiertje
waarop dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hahaha thanksmaar ik heb het antwoord al
Ow! Daar reed ik dagelijks langs naar de Dierenriemstraat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:15 schreef PH-KCD het volgende:
oh dat is vlakbij de grote beerstraat, daar had mijn vader 6 jaar terug of zo een woninginrichtingszaak![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! Daar reed ik dagelijks langs naar de Dierenriemstraat.
Is dat zo'n noodgeval dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
nou er stond een woning op woningnet. nr. 71 wel te verstaan en er stond bij dat hij maar 1 slaapkamer had. op de plattegrond stonden er 2.
Dus ik wist niet wat het was en nijestee wist het zelf ook niet.
Letter vergeten? Vlierstraat is ook een erg slechte straat namelijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:49 schreef Jesse_ het volgende:
De Lierstraat is overigens de slechtste straat van heel Paddepoel/Selwerd.
Schapen!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Je raad nooit wat ik net zag toen ik vanaf de vismarkt weer terug naar mijn huis liep.
Schapen, man!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef welkominspace het volgende:
volgens mij zag ik hier net een RTL camera-busje met hoge snelheid de bocht om gaan
iets aan de hand ofzo?
Was jij niet verhuisd?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef welkominspace het volgende:
volgens mij zag ik hier net een RTL camera-busje met hoge snelheid de bocht om gaan
iets aan de hand ofzo?
Ja want ik moest er dan achter komen en als niemand kan kijken moet ik zelf vervoer regelen of naar groningen gaan. en ik voel mij niet al te best, vandaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:21 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
J&J dus, die zit er nog steeds, maar die is absoluut lang niet zo goed meer sinds mijn vader weg is.![]()
De zaak is 'verkocht' en nu hebben we iets nieuws wat veel beter loopt en verdiend zonder 15 man personeel...
[..]
Is dat zo'n noodgeval dan?
Als ze gaan racen dan zet ik nu rtl nieuws aan!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef welkominspace het volgende:
iets aan de hand ofzo?
nergens last vanquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ziggo storing in heel 050.
SHOARMAquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Je raad nooit wat ik net zag toen ik vanaf de vismarkt weer terug naar mijn huis liep.
Whe he hequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Geen idee, toen was ik aan het werk
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:12 schreef ShiningStar het volgende:
Ik zie eindelijk de mug die mij al nachten teistert... Die gaat er zo hard aan, grrrrr!
@Rene: jaquote:
zon doos? Dat is prima te doen toch? Ik ken een meid die daar woont en volgens mij vindt die het prima.quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
@Rene: ja
Naar zo'n Damsterdiepgeval,.
Container? Ik woon ook in zo'n container in Groningen, maar de nieuwe op het Bodenterrein!quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Primaquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan zijn wij bijna buurtjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:35 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Container? Ik woon ook in zo'n container in Groningen, maar de nieuwe op het Bodenterrein!
Japs,quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zon doos? Dat is prima te doen toch? Ik ken een meid die daar woont en volgens mij vindt die het prima.
Mwoah. Ik krijg nog niet direct de neiging het vuur in de barbecue te jagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |