Hè wat!?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef MaxMark het volgende:
Eens per jaar moet dit worden uitgelegd, nu lijkt de tijd weer aangebroken: Bob. is een meisje.
Schaam je. Ga maar in een hoekje staanquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:14 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Hoe durf ik hè, zomaar liegen over mijn geslacht op m'n fok! profiel.
Je hebt nog steeds moeite met het omarmen van die extra s, of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef MaxMark het volgende:
Eens per jaar moet dit worden uitgelegd, nu lijkt de tijd weer aangebroken: Bob. is een meisje.
Sterker nog. Ik typte het eerst per ongeluk met.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:15 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds moeite met het omarmen van die extra s, of niet?
Ha! Je went er al aan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik typte het eerst per ongeluk met.
Heb ge-edit.
Ja, en met je rechterhand de portierhendel open maken. En als je examinator eerder uit de auto is dan jij, ben je ook gezakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:29 schreef Telecaster het volgende:
Bobs., 't klinkt heel suf maar 't kan het verschil uitmaken tussen net wel en net niet geslaagd:
als je aan 't eind van je examen weer parkeert, echt enorm overdreven over je linkerschouder kijken voor je je portier opendoet en uitstapt.
Succes!
Je kunt ook met je linkerarm door het geopende raam het portier vanaf de buitenzijde openenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:35 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, en met je rechterhand de portierhendel open maken. En als je examinator eerder uit de auto is dan jij, ben je ook gezakt.
* joppie_saus is blij dat hij zowel theorie als praktijk in één keer gehaald heeft![]()
kijk je ver genoeg vooruit en ook enigzins om je heen? Als je dat rustig genoeg doet, krijg je wel door wat er om je heen gebeurd.quote:
Kan je ook doen. Vraag me af wat de examinator daarvan vindtquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt ook met je linkerarm door het geopende raam het portier vanaf de buitenzijde openen
het zal wel niet mogen, omdat je de auto compleet afgesloten neer moet zettenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kan je ook doen. Vraag me af wat de examinator daarvan vindt
Dat probeer ik wel, maar ik ben ietwat chaotisch, dus dan zit ik heel enthousiast te proberen te kijken en dan raak ik weer afgeleid.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
kijk je ver genoeg vooruit en ook enigzins om je heen? Als je dat rustig genoeg doet, krijg je wel door wat er om je heen gebeurd.
Ach, ik had in de les voor mijn examen nog een ingreep, dus geen zorgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel, maar ik ben ietwat chaotisch, dus dan zit ik heel enthousiast te proberen te kijken en dan raak ik weer afgeleid.![]()
Ik denk trouwens dat het allemaal met mijn rijvaardigheden vast wat minder dramatisch gesteld is dan ik altijd denk hoor, mijn leraar wou m'n examen een maand geleden al aanvragen.
En de dag daarna wel gewoon gehaald? Nice.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach, ik had in de les voor mijn examen nog een ingreep, dus geen zorgen
ah, vrouwelijke onzekerheid.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel, maar ik ben ietwat chaotisch, dus dan zit ik heel enthousiast te proberen te kijken en dan raak ik weer afgeleid.![]()
Ik denk trouwens dat het allemaal met mijn rijvaardigheden vast wat minder dramatisch gesteld is dan ik altijd denk hoor, mijn leraar wou m'n examen een maand geleden al aanvragen.
Anderhalf uur later zelfs. Was wel meteen goed wakker die dagquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:08 schreef Bobs. het volgende:
[..]
En de dag daarna wel gewoon gehaald? Nice.
Ik tijdens mijn examen, en zelfs toen was ik nog geslaagd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach, ik had in de les voor mijn examen nog een ingreep, dus geen zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |