iets met nachtdiensten of medische experimenten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:23 schreef RickoKun het volgende:
OK OK OK Vooruit vooruit!
Leuk werk waar ik 10 eu netto (24 jaar) kan verdienen![]()
(en geen callcenterwerk of Charity meuk
)
Ik kan overigens niet achter de bar tijdens het nachtleven want ik ben een beetje doof
Ik ben gewoon chagrijnig, sorry dat ik dat afreageer op jouw TT, haha.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je zult het er mee moeten doen
Oh, dat maakt mij niet uit hoor. Ben wel wat gewendquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik ben gewoon chagrijnig, sorry dat ik dat afreageer op jouw TT, haha.
Taxichauffeur of in hotel werken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:23 schreef RickoKun het volgende:
OK OK OK Vooruit vooruit!
Leuk werk waar ik 10 eu netto (24 jaar) kan verdienen![]()
(en geen callcenterwerk of Charity meuk
)
Ik kan overigens niet achter de bar tijdens het nachtleven want ik ben een beetje doof
Netto is bijna brutoquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:53 schreef Renesite het volgende:
10eu netto... Dream on dream on...! Ik werk voor 7,50 per uur... Werkte ik (QUA INKOMSTEN) nog maar bij de AH
Bij de Appie zou ik 10,50 verdienen. Alleen kreeg ik moordneigingen van mijn baas.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Netto is bijna bruto
En ik verdien, helaas, ook (net) geen tientje per uur
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij de Appie zou ik 10,50 verdienen. Alleen kreeg ik moordneigingen van mijn baas.
Ruim 12 per uur.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Netto is bijna bruto
En ik verdien, helaas, ook (net) geen tientje per uur
Al een jaaaaaarrr. Nouja, op 9 maanden na. 't Is een beetje aftandser dan m'n vorige, maar wel te doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Bobs. het volgende:
MM! Alles goed? Al een beetje gewend aan je nieuwe huis?(of nieuw.. ondertussen woon je er al even of niet?
)
Aftands-huis high five! Wel leuke huisgenoten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Al een jaaaaaarrr. Nouja, op 9 maanden na. 't Is een beetje aftandser dan m'n vorige, maar wel te doen
Jouw huis is de UB, of niet?
Je huis is net een hoer (een mannen hoer in jouw geval) je slaapt er alleen maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Aftands-huis high five! Wel leuke huisgenoten?
En niet alleen de UB hoor, ik ben van de variatie! Zernike/UB/Harmonie, ik voel me overal thuis.Maar mijn echte huis verwaarloos ik inderdaad een beetje.
He, dan maar niet naar Bremen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef joppie_saus het volgende:
Ik haat dubbele afsprakenIk had vrijdag samen met Luciano, keeper van FC Groningen, strafschoppen kunnen stoppen op een voetbalfeest. Maar helaas, ik ga naar Bremen
Niet eens "hatelijke groenten"?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:29 schreef ShiningStar het volgende:
Altijd leuk, een mailtje krijgen met 'hatelijke groeten' eronder.
Mag hopen dat het een typefout is.
quote:Op woensdag 27 april 2011 08:29 schreef ShiningStar het volgende:
Altijd leuk, een mailtje krijgen met 'hatelijke groeten' eronder.
Mag hopen dat het een typefout is.
Mij onnodig SMSen.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:10 schreef joppie_saus het volgende:
's Morgens!
Ach ja, de afspraak voor Werder Bremen staat al veel langer en ik heb alles geregeld dus dan maar dat.
En wat zal ik vandaag eens gaan doen
Die Amsterdammers weerquote:GRONINGEN - De politie heeft twee Amsterdammers aangehouden voor de overval op juwelier Scheich in de Oosterstraat in Groningen. bron: RTVNoord
quote:
Jij bent Groningerquote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef Luco het volgende:
[..]... Als het gewone, normale Groningers waren werd dat zeker niet gemeld! Discriminatie zeg ik je!
Amsterdam
Ja is goed!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:10 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik doe niks onnodig. Dat weet je toch.
Wel export vanuit Amsterdam.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent Groninger!
[..]
Ja is goed!
WAT?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:19 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm, te kort nachtje gehad. En vandaag hele dag buiten geweest.
b b b ... buiten?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef joppie_saus het volgende:
Zo gek is dat toch niet? Het was mooi weer
Vond je? Ik vond het kouder dan 'anders' (daarmee bedoel ik maandag en daarvoor)quote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef joppie_saus het volgende:
Zo gek is dat toch niet? Het was mooi weer
Ik heb hem zojuist ontmaskerd.. niet dus!quote:
Ik heb net even lekker uurtje geslapen.. vervelende vroege tijden...quote:
Bier maakt alles goed.quote:
Iedereen hier weet dat ik uit de Hoofdstad komquote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist ontmaskerd.. niet dus!
[..]
Ik heb net even lekker uurtje geslapen.. vervelende vroege tijden...
Ook. Bier sluit wijn niet uit natuurlijk.quote:
Ik vraag ook altijd aan mijn scooter waar hij mij heenbrengtquote:Op donderdag 28 april 2011 07:15 schreef joppie_saus het volgende:
De buschauffeur vraagt even aan de passagiers waar hij langs moet, briljant.
Oh, en jij moet niet klagen, Rene
Scooterquote:Op donderdag 28 april 2011 08:14 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Ik vraag ook altijd aan mijn scooter waar hij mij heenbrengt
Gebeurt vaker dan je denkt. Heb laatst ook al eentje de goede kant uit moeten sturen omdat deze een afslag te vroeg wilde nemenquote:Op donderdag 28 april 2011 07:15 schreef joppie_saus het volgende:
De buschauffeur vraagt even aan de passagiers waar hij langs moet, briljant.
Zonnetje doet t leukquote:Op donderdag 28 april 2011 16:29 schreef eleganza het volgende:
Hoe is 't in de stad? Zit nog in assen voor werk. :\
Van 't weekend in de stad zeker?quote:
Vanavond wel uiteraard.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Van 't weekend in de stad zeker?
Ik niet, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |