HAHAquote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef Renesite het volgende:
[21:55:34] ... zegt:
ik heb topic op slot gegooid
[21:55:42] ... zegt:
hoe open ik nou automatisch een nieuwe ?
[21:55:50] ... zegt:
omdat we nu zo'n ketting hebben
[21:56:01] René zegt:
Gewoon op 'nieuw topic deel'
Vrouw heeft altijd gelijk, dus hop, nederige excuses maken!quote:
Dat.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vrouw heeft altijd gelijk, dus hop, nederige excuses maken!
Ja dat moest, of zo. Ik luister naar mijn stadjers.quote:
Too late.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief. Niet gaan huilen nu hè!
Ja, aan Shining HAAR jurk. Maar nee, ik maak er wel JOUW (eigen) jurk vanquote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef joppie_saus het volgende:
Eerst 'je jurk' en nu 'zijn jurk'..
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, aan Shining HAAR jurk. Maar nee, ik maak er wel JOUW (eigen) jurk van
Nee.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:32 schreef joppie_saus het volgende:
Dat weet hij zelf waarschijnlijk ook niet.
Ik hoor het op dit moment weer..quote:Op woensdag 20 april 2011 12:49 schreef BdR het volgende:
Hoorde iemand vanacht rond 01:00 (nacht 19 op 20 april) ook zo'n dof gedreun in de stad? Het klonk heel dof en laag, op een gegeven moment redelijk regelmatig om de 10 seconden ofzo. Ik dacht aan het gebonk van vrachtauto's over een defecte brug oid, of het laden en lossen van zeecontainers, zoiets klonk het.Mysterieus..
Waar woon je?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:03 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik hoor het op dit moment weer..militaire oefening? sloop oostwand begonnen?
vaag
*Ook* leuk.quote:
Zonnelaan vlakbij Zernike, het geluid kwam volgens mij uit zuidelijke richting.quote:
Maar... dat is toch ook zo?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:47 schreef joppie_saus het volgende:
echt net alsof je in een gaar buitenland zit.
Ach, ik vind het ronduit kinderlijk als je iemand de weg vraagt dat ze weigeren Nederlands te praten, dat soort ongein. Grow up, kiddie.quote:
Nou nou nou. Het is een gewoonte om in het Fries te beginnen. Gewoon even netjes vragen, dan zou het goed moeten komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach, ik vind het ronduit kinderlijk als je iemand de weg vraagt dat ze weigeren Nederlands te praten, dat soort ongein. Grow up, kiddie.
Geen idee. Misschien dat ze weer bezig zijn met drugsinvallen?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat doet die politiehelicopter de hele tijd boven de stad?
Ik begon in het Nederlands. Meneer antwoord in het Fries. Dus ik vraag netjes of het ook in het Nederlands kon. Zijn woorden waren: kan wel, maar daar ga ik geen moeite voor doen. Volwassen kleuterquote:Op donderdag 21 april 2011 12:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nou nou nou. Het is een gewoonte om in het Fries te beginnen. Gewoon even netjes vragen, dan zou het goed moeten komen.
Daar komt het 'belangrijke' nieuwsquote:Op donderdag 21 april 2011 13:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hm, nu lijkt hij weg te zijn. Whatever, we zien het vanavond wel op OOGtv ofzo.
Waarschijnlijk hoorde hij dat je uit Groningen kwamquote:Op donderdag 21 april 2011 15:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik begon in het Nederlands. Meneer antwoord in het Fries. Dus ik vraag netjes of het ook in het Nederlands kon. Zijn woorden waren: kan wel, maar daar ga ik geen moeite voor doen. Volwassen kleuter
Vond je ook niet dat ze aan 45 minuten genoeg gehad hadden?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:07 schreef Telecaster het volgende:
[..]
*Ook* leuk.
Mogge! De Thermals waren tof gister.
Dan begrijp ik de beste man wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoorde hij dat je uit Groningen kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |