en dan pronken en racen met je barrel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef joppie_saus het volgende:
HBO'ers zijn niet welkom?
Hmm, dan maar op een avondje naar Driebond ofzo?
Sommigen staan boven de wet he.quote:
Cursist.quote:
Heb ik volgende ttweek ook, zag ikquote:Op woensdag 13 april 2011 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ook wel eens tentamen van 18-21 uur gehad. Dat is pas klote
Gisteren 18.30 - 21.30. Moest doorwerken om op tijd thuis te zijn voor CL. Paupers.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ook wel eens tentamen van 18-21 uur gehad. Dat is pas klote
Op de hanze. Dat zijn over het algemeen JUIST de tentamens die ik vet relaxt heb gehaald. Weet precies wat ik die dag nog moet: mijn beknopte samenvatting van een samenvatting leren. Wetsartikelen doornemen opspeuren en markeren en SNAPPEN en laatste steekwoorden en zo. Vanaf 10:00 lekker tot aan 15:00 toewerken en daarna ZEN.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:56 schreef joppie_saus het volgende:
Ach welnee man. En dan ook nog eens in Martiniplaza. Dat zijn echt de tentamens die ik niet in één keer gehaald heb
*steekt vinger op.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef Catch22- het volgende:
Hoeveel van de Groningers hier zijn orginele Groningers btw? Of is iedereen hier import?
Dat geloof ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
*steekt vinger op.
Martini ziekenhuis, van ketwich verschuurlaan
Ik was er toch zelf bij. Dus geloof het nou maar!quote:
Oooooowquote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef joppie_saus het volgende:
Nee dwaas. Dat ik daar ook voor het eerst met mijn ogen knipperde.
Als jij de rest van je leven in Hoogkerk had gewoond had je die paar dagen daarvoor in het prachtige Groningen ook kunnen herinnerenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
En dan weten jullie je natuurlijk feilloos te herinneren
Ik was er hooguit een paar uur. Ik was kerngezond en poepte en pieste ook netjesquote:Op woensdag 13 april 2011 17:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als jij de rest van je leven in Hoogkerk had gewoond had je die paar dagen daarvoor in het prachtige Groningen ook kunnen herinneren
Dudequote:Op woensdag 13 april 2011 18:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, dat Zweedse geval waar alle studenten en huismoeders zo verzot op zijn.
Een timmerman kan een betere tafel maken en dan heb je ook nog de garantie dat er geen schroeven ontbrekenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:57 schreef ShiningStar het volgende:
Hé, niks mis met Ikea ja!![]()
Bestaat mijn interieur uit!
Ga jij ook naar de aikia?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:57 schreef ShiningStar het volgende:
Hé, niks mis met Ikea ja!![]()
Bestaat mijn interieur uit!
Is mij nog nooit gebeurd. Ben je misschien gewoon een pechvogel?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een timmerman kan een betere tafel maken en dan heb je ook nog de garantie dat er geen schroeven ontbreken
Nee joh. Ik ben een geluksvogel, want ik heb hier erg weinig spullen uit de IKEA staanquote:Op woensdag 13 april 2011 19:00 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Is mij nog nooit gebeurd. Ben je misschien gewoon een pechvogel?
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben een geluksvogel, want ik heb hier erg weinig spullen uit de IKEA staan
Idem. Van Ketwich Verschuur represent, yoquote:Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
*steekt vinger op.
Martini ziekenhuis, van ketwich verschuurlaan
Vind ik okee, zo niet erg tof. Immers: import laat zien dat de stad ook aantrekkelijk is voor aantrekkelijke mensenquote:
* Luco sluit zich bij de import-Groningers aan.quote:
Ho hoquote:Op woensdag 13 april 2011 21:57 schreef Luco het volgende:
[..]
* Luco sluit zich bij de import-Groningers aan.
Stiekem ben ik gewoon nog steeds een export-Amsterdammer
die maakt geen tafel voor 5 eu, of een kast van 2x2,5meter (expedit) voor 140 euquote:Op woensdag 13 april 2011 18:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een timmerman kan een betere tafel maken en dan heb je ook nog de garantie dat er geen schroeven ontbreken
Mwoah, zo gauw als m'n studie klaar is ben ik weg hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik okee, zo niet erg tof. Immers: import laat zien dat de stad ook aantrekkelijk is voor aantrekkelijke mensen
Profiteur.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Mwoah, zo gauw als m'n studie klaar is ben ik weg hoor.
't Zijn in mijn optiek inderdaad de twee Nederlandse steden waar het feit dat er gestudeerd kan worden de meeste invloed op dealgehele sfeer heeft.quote:Op donderdag 14 april 2011 06:34 schreef Renesite het volgende:
Ik vind overigens Utrecht en Groningen wel enigszins vergelijkbaar.
Wie ditmaal?quote:
Ah ja. Nee, dat is bepaald geen beste binnenkomer, inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:21 schreef Fems het volgende:
[..]
Die man die politieagenten dood schiet.
Die moeten die dag langs A'dam..?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:15 schreef Luco het volgende:
M'n begeleiders uit Australië komen op koninginnedag in Nederland aan! Die weten echt niet wat ze overkomt!
Jup. Stomme wereld afentoe.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:42 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ah ja. Nee, dat is bepaald geen beste binnenkomer, inderdaad.
Had 'ie daarnaast ook niet nog eens eerst z'n vriendin doodgeslagen..?
Sja. What else is new.quote:
Yes. Heb een toffe baan en ik kwam eigenlijk al 3 jaar om het weekend in Groningen omdat mijn meisje hier al woonde.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef Bobs. het volgende:
En leuk Catch22! Bevalt het Groninger leven tot nu toe?
Groningen is gewoon een groot dorp inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 10:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Yes. Heb een toffe baan en ik kwam eigenlijk al 3 jaar om het weekend in Groningen omdat mijn meisje hier al woonde.
En Groningen is een leuk dorp, lekker overzichtelijk, gezellig en redelijk knus voor een stad van deze omvang
Ze komen de 28e "ergens" in Europa aan en ik heb geen flauw idee hoe ze naar Groningen gaan komen. Andere lui uit Australië die hierheen komen landen de 30e op Schipholquote:Op donderdag 14 april 2011 09:42 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Die moeten die dag langs A'dam..?
Arme mensen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:48 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij wil je het niet weten
De bende van baflo billquote:Op donderdag 14 april 2011 13:59 schreef Jesse_ het volgende:
Ai, zou de Bende weer actief zijn in Baflo?
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:48 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij wil je het niet weten
Verrek, dus dat is dat felle ding in de lucht!quote:
Haha niemand zegt ietsquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:01 schreef ShiningStar het volgende:
Wie zegt dat ik dat niet ga doen? Ben gewoon blij dat er een zonnetje is zodat ik er zo op de fiets in de UB even van kan genieten.![]()
Maar eerst ontbijten bij de Hema.
Oh en succes met wachten!
Santana is niet meerquote:
Waarom moet dat direct een Macbook zijn? Krengen zijn duur, wilde juist een relatief goedkoop dingetje zodat ik daar in ieder geval fatsoenlijk aan verslagen ed. kon werken. Sony Vaio van 11,3". Macbook Air was me toch iets te duur voor 64GB aan (weliswaar Flash-)geheugen.quote:
Die Sony wou ik Joppie ook aanpratenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Waarom moet dat direct een Macbook zijn? Krengen zijn duur, wilde juist een relatief goedkoop dingetje zodat ik daar in ieder geval fatsoenlijk aan verslagen ed. kon werken. Sony Vaio van 11,3". Macbook Air was me toch iets te duur voor 64GB aan (weliswaar Flash-)geheugen.
Whut?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:28 schreef Jesse_ het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/home/pagina.asp?pid=99944
Sommige mensen verdienen het ook
Als ik haar hoofd zie geloof ik dat directquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:31 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Whut?Heeft ze dat ding uitgeprint en vervolgens het digitale bestand gewoon weg gemikt? En nergens back ups gemaakt? Van haar "levenswerk"?
Ze was gisteren telefonisch bij ons in de uitzending, toen zei ze dat ze alleen nog heel oude versies heeft op een computer ergens. Ik geloof geen zak van het hele verhaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:31 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Whut?Heeft ze dat ding uitgeprint en vervolgens het digitale bestand gewoon weg gemikt? En nergens back ups gemaakt? Van haar "levenswerk"?
Klinkt inderdaad te dom om waar te zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ze was gisteren telefonisch bij ons in de uitzending, toen zei ze dat ze alleen nog heel oude versies heeft op een computer ergens. Ik geloof geen zak van het hele verhaal
Precies. Op vijf plaatsen ofzo kopieën bewaren, zodat je nooit al te veel gegevens kwijt bent.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:56 schreef Renesite het volgende:
Mijn god...!
Elke bosprimaat weet toch dat hij hem/zij het beste een kopie op de laptop moet zetten, een kopie van de mail en als het kan ook een 'online' mailbox (gmail oid.) zodat je hooguit een week werk opnieuw moet doen
Doei doeiquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:37 schreef joppie_saus het volgende:
Ach ja, sommige mensen.
Ik plof de kroeg in voor Vitesse - FC Groningen
Hup Fietstasquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:37 schreef joppie_saus het volgende:
Ach ja, sommige mensen.
Ik plof de kroeg in voor Vitesse - FC Groningen
Wat heb jij een ontzettende bout smaak. Mijn god.quote:
Concentratiedingetje. Net ff het huis uitgeweest. Nu heb ik concentratie, normaal gesproken. Dus 10 minuten deadline. Nah, niet gered een letter op papier te zetten. Dus bed.quote:Op zondag 17 april 2011 01:43 schreef joppie_saus het volgende:
Waarom doe je ook zulke dingen om twintig voor twee 's nachts?
Hebben we daarom ook ineens zo'n tekentje in de TT?quote:Op zondag 17 april 2011 01:31 schreef MaxMark het volgende:
Handig, nu hoeven we de OP niet meer bij te houden
Voorover gebogen he, is slecht voor je nek. Krijg je een hernia van!quote:Op zondag 17 april 2011 11:58 schreef ShiningStar het volgende:
Breng heel wat daagjes achter de boeken door, zal het wel door komen
Haha nou hopelijk is het lang zover nog niet!quote:Op zondag 17 april 2011 12:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voorover gebogen he, is slecht voor je nek. Krijg je een hernia van!
Die moet je ook gewoon printen.quote:Op zondag 17 april 2011 15:53 schreef Viper86 het volgende:
Sommige boeken kun je schuin tegen iets aanzetten zodat je gemakkelijk rechtop kunt zitten te lezen. Werkt helaas niet bij alle boeken.
Heb aankomende week tentamen statistiek, zit alweer volop te soggen.Een dictaat op de laptop moeten lezen werkt niet.
Je ogen zekerquote:Op zondag 17 april 2011 18:31 schreef Luco het volgende:
Pfft, goede 10 uur gestaan en alleen maar polsbandjes omgedaan (of gekeken of ze ze al om hadden). Ben kapot
'tt Is er weer voor.quote:Op maandag 18 april 2011 07:53 schreef joppie_saus het volgende:
Tentamen maken vandaag. En de rest van de week werken.
Vanwege de persoon of vanwege de locatie?quote:Op maandag 18 april 2011 09:43 schreef Viper86 het volgende:
Heerlijk
Moet woensdag iemand interviewen in Groningen, zie er niet echt naar uit.
He?quote:Op maandag 18 april 2011 09:43 schreef Viper86 het volgende:
Heerlijk
Moet woensdag iemand interviewen in Groningen, zie er niet echt naar uit.
Aan de locatie kan het simpelweg niet liggen, vind ik.quote:Op maandag 18 april 2011 09:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vanwege de persoon of vanwege de locatie?
Vind ik ook. Ik heb de hooivorken dan ook al klaarliggen.quote:Op maandag 18 april 2011 09:59 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Aan de locatie kan het simpelweg niet liggen, vind ik.
quote:Op maandag 18 april 2011 10:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik heb de hooivorken dan ook al klaarliggen.
Urgh!quote:
In het verleden meer dan tegenwoordig. Maar een voorstel voor in het noorderplantsoen? Akkoooord.quote:Op maandag 18 april 2011 00:21 schreef Catch22- het volgende:
Ola!
Lekker weer op komst! Lekker barbeQuen! De weber kan volgas de komende week, wieee.
Doen jullie wel eens meetings? Met mooie vrouwen enzulks?
Eerder een schuchter blauw mannetje, aan je avatar te zien.quote:Op maandag 18 april 2011 15:04 schreef Catch22- het volgende:
Waarmee ik niet zeg dat ik geen schuchter wit mannetje ben overigens
Ken je rel-klassiekers.quote:Op maandag 18 april 2011 15:23 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Eerder een schuchter blauw mannetje, aan je avatar te zien.
quote:
He?quote:Op maandag 18 april 2011 18:27 schreef Luco het volgende:
Omdat de TT geen hippe [ en ] om Groningen Stad heeft staan. Doe je dat wel, krijg je zo'n blits grijs blokje.
We kunnen het ook wel zonder grijs blokje afquote:Op maandag 18 april 2011 18:53 schreef joppie_saus het volgende:
Als je [Groningen Stad] doet, wordt het zo'n hip grijs blokje.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:53 schreef joppie_saus het volgende:
Als je [Groningen Stad] doet, wordt het zo'n hip grijs blokje.
Ja zekersquote:Op maandag 18 april 2011 22:09 schreef MaxMark het volgende:
En en en en als het goed is, komt het volgende topic automatisch in ieders MyAT te staan, als ze in dit topic gepost hebben. Techniek van tegenwoordig he?
Dat verklaart watquote:Storing ADSL regio Groningen
Begintijd: 2011-04-18 19:02Als gevolg van een storing kunt u mogelijk in enkele gebieden in de regio Groningen, Eelde, Roden en Zuidlaren niet bij ons inloggen via het ADSL-netwerk. Indien u telefonie of televisie via internet van ons afneemt dan kunnen deze diensten door de storing verstoord zijn. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.
Kan ook met bloetoet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat verklaart wat
Gelukkig internet op telefoon -> kabeltje naar laptop -> internet op laptop. Techniek van tegenwoordig he?
Maar dan moet je ergens wifi opvangen. En als je je telefoon kunt verbinden met een wifi, dan kan je laptop dat ook.quote:Op maandag 18 april 2011 23:09 schreef Jesse_ het volgende:
Beetje telefoon doet dat natuurlijk met wifi
Ja, voorheen lukte dat niet. maar je kan er inderdaad een wireless wifipunt van makenquote:Op maandag 18 april 2011 23:09 schreef Jesse_ het volgende:
Beetje telefoon doet dat natuurlijk met wifi
quote:
En ik zit de hele dag weer op het labquote:
quote:
Morgen ook jaquote:
Je moet je telefoon ook niet verbinden met wifi maar laten werken als wifi hotspotquote:Op maandag 18 april 2011 23:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar dan moet je ergens wifi opvangen. En als je je telefoon kunt verbinden met een wifi, dan kan je laptop dat ook.
Ik vrees dat mijn telefoon dat niet kanquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je moet je telefoon ook niet verbinden met wifi maar laten werken als wifi hotspot
Zou goed kunnen, het zit volgens mij pas in een van de latere versies van iOS en in Froyoquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn telefoon dat niet kanOf kan elke telefoon met wifi dat wel?
srsly?quote:
Zal wel te hard gereden hebben met dat proleten bakje van hemquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:48 schreef Viper86 het volgende:
Wat heb je uitgespookt als ik vragen mag?
En hij deed mee aan een straatrace waarbij hij probeerde de jongens met de petjes achter zich te houdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zal wel te hard gereden hebben met dat proleten bakje van hem
Haha! Waar hoe wat en wanneerquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:43 schreef joppie_saus het volgende:
Bah bah bah. Boete binnen gehad van CJIB..vandaag voor niks gewerkt
Komt me bekend voor. Aversie tegen petjes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En hij deed mee aan een straatrace waarbij hij probeerde de jongens met de petjes achter zich te houden
Gehucht heet het daarquote:Op woensdag 20 april 2011 14:56 schreef Renesite het volgende:
Geen idee.
Bij mij in de wijk (OF DORP) gisteravond wel een of andere fanfareband de hele avond. Doedelzakken etc etc etc
Onequote:
Elo loempia sambal kota radja?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:00 schreef Oneself het volgende:
Hoi Joppie en PSM! Ja, supergoed! Of naja, 'goed' is zo'n lekker algemene beschrijving maar het gaat goed hoor! Vietnam is echt prachtig, ver boven verwachting! Aanradertje, mocht je de kans eens krijgen
Haha, nou, de eerste moet nog komen! Wel 'spring rolls' gehad, das wel te vergelijken, is iets lekkerder. Chicken-noodle-soup is hier ook heel goed!quote:
Mwah, het abrupt oversteken tussen 100 brommers door hebben we onder de knie, het verkeer is idd zo chaotisch en druk als wat. Pff. Maar verder taxi, bus, trein of lopen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
Kun je je een beetje een weg door het verkeer banen of laat je je vervoeren?
Rioolvernieuwing in de straat. We hebben de middag zonder druk gezeten, nu doet alles het weer maar dan zonder verwarming. Morgen die mensen uit Dwingeloo maar weer eens lastig vallenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net gedoucht.
Doet je warm wat het niet?
Trusten!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:21 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, nou, de eerste moet nog komen! Wel 'spring rolls' gehad, das wel te vergelijken, is iets lekkerder. Chicken-noodle-soup is hier ook heel goed!
Maar ik ga slapen (5u later hier), fijne avond!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |